Universal plánuje do starých klipů zpětně přidat product placement

02.10.2014 10:45 - David Věžník | foto: facebook interpreta

Doba, kdy se kupříkladu nenápadné tři adidasovské proužky na mikinách rapperů ve střižnách videoklipů bouřlivě rozostřovaly na rozostřené tři adidasovké proužky, je zřejmě pryč. Vydavatelská společnost Universal Music Group totiž oznámila, že povolí komerčním subjektům zpětně přidat svá jasně zaostřená loga do starých hudebních videí.

Podle informací deníku The Independent se budou nejen zpětně zaostřovat rozostřené značky, ale bude také možné do snímků umístit zcela nové produkty. Klipy tak budou fungovat jako billboardy. Pro představu vám přinášíme pár legendárních záběrů Sinéad O'Connor (nahoře) a Ivety Bartošové s Petrem Sepéšim (dole) s nově umístěným product placementem.

Iveta Bartošová a Petr Sepéši + Jupík
© facebook interpreta

Jednou ze společností, která se bude takzvaným product replacementem zabývat, je firma MirriAd. Jednou z jejích prvních zakázek má být vložení koňaku značky Grand Marnier do videa hudebníka jménem Avicii, následné vymazání produktu a nabídnutí volného prostoru jiným likérkám.


DOPORUČENÉ ČLÁNKY

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY