© davidguetta.com David Guetta opět potvrdil, že není jen DJ a producent, ale i velmi dobrý obchodník. Pro spolupráci na nadcházející kampani si ho totiž vyhlédla společnost Coca-Cola.
S tou Guetta uzavřel lukrativní smlouvu, která bude mít velký přínos pro obě strany. David se objeví na obalu limitované
klubové edice zmiňovaného nápoje s názvem "David Guetta feat. Coca-Cola", podle které bude pojmenováno i jeho letošní klubové a halové turné. Kromě toho francouzský DJ nabídne v průběhu následujících měsíců i pár songů, které budou přes oficiální sociální sítě zmiňovaného nápoje k dispozici jako free download. Na druhou stranu se výrobce nejoblíbenějšího nealkoholického nápoje na světě po dobu platnosti smlouvy stane hlavním sponzorem Guettových DJských vystoupení po celém světě.
Co se Davidových aktivit týče, i letošní jaro bude hodně plodné. Již v březnu se dočkáme dalšího singlu z alba
"Nothing But The Beat a v dubnu by měla vyjít i další z řady jeho tradičních DJských kompilací "F*** Me I’m Famous".