Česká republika se v jedné reklamní kampani může pyšnit tím, že do ní zapojila Chucka Norrise. Německy mluvící země jsou ale o krok dál, protože zapojily obyčejný lid, který stvořil hit, který dobývá tamější rádia. Za celým nápadem stojí duše hiphopového seskupení
Die Fantastischen Vier Thomas D, který se rozhodl oslovit fanoušky, aby natočili na mobil, kameru nebo jiné zařízení vlastní provedení známého hitu "7 Seconds"
Neneh Cherry a Youssoua N'Doura. Odezva byla ohromná, do celého projektu se zapojilo přes deset tisíc lidí. Vybraní z nich se objevili v jednoduchém klipu, který se samozřejmě skládá se zaslaných příspěvků. Výsledek, který
Thomas D dal dohromady, se zalíbil i jedné velké firmě, která celý song použila do kampaně na své produkty. Zapojili byste se do podobného projektu, kdyby u nás probíhal?
Thomas D & Million Voices - 7 Seconds