Madonně nepomohlo ani 9 milionů fanoušků...

04.12.2000 05:00 - Honza Balušek | foto: facebook interpreta

Madonna
© facebook interpreta
Vydání nového singlu Madonny "Don't Tell Me" z alba "Music" se zdálo být naprosto skvěle načasováno. Ale někde se prostě něco pokazilo.

Jak asi všichni víte, minulý týden proběhl v Londýně koncert Madonny, který byl přes internet přenášen do celého světa a vidělo jej tak přes devět milionů fanoušků. A právě minulý týden se do obchodů dostal její nový singl. Obrovská reklama na koncert by logicky měla působit i na prodej singlu, ale nějak se tak nestalo. Madonna totiž ve Velké Británii, která má pravděpodobně nejrychleji se hýbající hitparádu, skončila až na čtvrtém místě. To je důkazem, že někdy i velká reklama u velké hvězdy nemusí být dostatečnou zárukou úspěchu. Shodou okolností se na první místo probojovali S Club 7, jejichž tričko Madonna měla při natáčení pořadu Top of The Pops, třeba jím tím udělala dostatečnou reklamu, aby ji porazili. Na druhém místě se umístila minulá jednička Destiny's Child "Independent Woman Part 1" a na trojce další bývalé číslo jedna - LeAnn Rimes se singlem "Can't Fight The Moonlight". Nová hitparáda je také zklamáním pro Mel C, jejíž pátý singl "If That Were Me" z alba "Northern Star" se dostal jen na osmnáctou příčku, přičemž singly minulé většinou dobyly vrchol. Prostě už je to tak, úspěch písniček se nedá odhadnou a spoléhat se nedá vůbec na nic.

Skvělý český web Madonna Zone najdete tady.


DOPORUČENÉ ČLÁNKY

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY