© MTV.com
Největší internetový přenos živého koncertu máme za sebou. Ačkoli
Madonna v úterý večer vystoupila v londýnské Brixton Academy před pouhými třemi tisícovkami fanoušků, díky webcastu společnosti MSN ji vidělo okolo devíti milionů lidí po celém světě, u nás se na koncert dívalo 41 tisíc fandů.
Kromě toho, že zazpívala stejné písně z alba "Music" jako při nedávném koncertě v New Yorku (tedy "Impressive Instant", "Runaway Lover", "Don't Tell Me", "What It Feels Like For A Girl" a "Music"), potěšila všechny i zařazením svého dávného hitu "Holiday" jako předposlední skladbu. Pokud vás zajímá, co měla na sobě za tričko - při minulých vystoupeních totiž nápisy na nich dělala reklamu svým kolegům v branži, konkrétně
Britney Spears,
Kylie Minogue a
S Club 7 - při londýnském koncertě měla napsána jména svých dětí, několikaměsíční Rocco vězel na její hrudi, tříletá Lourdes (ve zdrobnělé formě Lola) na zádech.
Zajímavé je, že za přenos nedostala od MSN ani halíř (ani jinou měnu :), ostatně společnost do reklamy dala prý okolo čtyřiceti milionů dolarů, což se na prodeji nového alba a singlů určitě projeví. Dobrá zpráva pro všechny, který koncert neviděli nebo jej chtějí vidět ještě jednou, je, že koncert bude až do 12. prosince přístupný k přehrání z archívu, naleznete jej
tady.
Skvělý český web
Madonna Zone
najdete tady.