Američané loni nejvíce kupovali Daniela Powtera a školní muzikál

17.01.2007 08:13 - Jaromír Koc | foto: facebook interpreta

Daniel Powter - Bad Day
© facebook interpreta
Stejně jako v Británii i v Americe v minulých dnech došlo k finálnímu sečítání prodaných hudebních nosičů a v některých případech jsou výsledky více než překvapivé.

Mezi singly se totiž nejlépe prodávala skladba "Bad Day" od Daniela Powtera, které se díky použití v reklamní kampani na Coca-Colu prodalo v USA více než dva miliony kusů. Celkově se dalším dvaadvaceti skladbám povedlo překonat milion prodaných kopií, a to ať už formou klasických singlů, či placených downloadů. V roce 2005 obdobný kousek dokázaly však pouze dvě pecky.

Největší úspěšnost v prodeji alb za rok 2006 má soundtrack "High School Musical". Američané si ho koupili celkem v 3,7 milionech kopií. Do první pětice se dostaly i aktuální desky od Rascal Flatts, Carrie Underwood, Nickelback a Justina Timberlakea.


DOPORUČENÉ ČLÁNKY

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY