© facebook interpreta Americká hvězda
Madonna údajně odmítla nabídku ve výši 3,6 milionů dolarů (v přepočtu asi 80 milionů korun) za účast na reklamní kampani pro novou dietu a pilulku na zvýšení sexuální potence.
Zpěvačka se rozhodla, že nechce, aby se její jméno spojovalo s produktem, díky kterému jeho uživatelé na jedné straně hubnou a na druhé straně se zlepšují jejich sexuální výkony.
"Mysleli jsme, že by jí to za 10 minut práce stálo," řekl šéf společnosti
James Dixon pro britský deník Daily Star.
"Ale údajně by to škodilo jejímu novému obrazu dámy. Spodní prádlo a ukřižování na pódiu jsou v pořádku, ale vypadá to, že povídání o sexuálním živote ne," dodal ješitně.
Madonna má stejně v tento okamžik úplně jiné starosti. Její aktuální světové turné je včetně dvou zastávek v Praze zcela vyprodané a ani po hudební stránce nezahálí. Před pár dny vydala třetí singl "
Get It Togehter" z desky "
Confessions On A Dancefloor" a již nyní se pracuje na remixech pro ten další, kterým by měla být skladba "Jump".