© nme.com Trojice
Destiny's Child se vrací nejenom novým albem, ale i jako nová tvář reklamní kampaně firmy McDonald's.
Výrobci hamburgerů a různých podobných rádoby pochutin angažovali dámy pro svou kampaň "I'm Lovin' It". V jejím rámci společnost dosud prezentoval neméně slavný
Justin Timberlake. Podle šéfa marketingové kanceláře Larryho Lighta je změna snahou oslovit malé děti a jejich matky, protože když je šťastné dítě, je šťastná i jeho matka. Hodnota kontraktu nebyla zveřejněna, ale dá se předpokládat, že se jedná o pár miliónů dolarů.
Děvčata se ovšem nechtějí věnovat pouze zpěvu na variaci skladby "I'm Lovin' It", hodlají vydat i vlastní novinku "Lose My Breath". Nové album "Destiny Fulfilled" má v Americe vyjít 16. listopadu. Tedy pokud se
Beyoncé uzdraví bolavá noha.