© www.ozzynet.com Asi to nebude jenom v osobě Ozzyho Osbournea, ale také v promyšlené marketingové strategii a schopné manažerce. I díky manželce Sharon se totiž slavný rocker vrátil po krátké stagnaci na výsluní.
Podle nejčerstvějšího zjištění vydělal Ozzy jenom v poslední dekádě své tvorby nějakých padesát miliónů dolarů za merchandisingové zboží prodávané při jeho akcích, v maloobchodech nebo přes internet. Takovým zbožím jsou myšlena všechna ta trička se zpěvákovým jménem, pantofle nebo třeba džíny, saka či boty. Podle Sharon jsou trička s nápisy "Ozzy For President" a "Passion Of Ozzy" možná nejprodávanější položkou vůbec.
Finanční úspěch vyplynul z údajů společnosti Signatures Network, která v oblasti prodeje suvenýrů zastupuje mimo jiné umělce, jakými jsou
Madonna,
U2,
Bruce Springsteen,
Kiss nebo Beatles.