Virální rapper a vizuální umělec Aries přijede poprvé do Prahy

18.01.2022 14:14 - Tisková zpráva | foto: Fource PR

Americký hudebník Aries je umělec mnoha talentů: rapper, zpěvák, producent, režisér, grafický designér a ilustrátor. Svou všestrannost i novátorský pohled na tvorbu nejprve prokázal na svých sociálních sítích, kde získal své první věrné příznivce, hudební média zase vyzdvihovala jeho svěží přístup k hudbě a schopnost kombinovat hip-hop s alternativními vlivy.

Do pražského Rock Café přijede Arshia Nicholas Fattahi 7. září 2022 v rámci turné ke své druhé desce "Believe in Me, Who Believes in You". Vstupenky (400 Kč) budou v prodeji od 14. ledna na fource.cz a v sítích GoOut.cz a Ticketmaster.

Aries pochází z Kalifornie, kde vyrůstal v rodině klasických hudebníků, svou lásku k hudbě objevil v pubertě, když sledoval na DVD záznamy koncertů Linkin Park. Namísto toho, aby se socializoval s vrstevníky, začal sám studovat produkci a zdokonalovat své hudební schopnosti. Své první covery sdílel společně s dalšími zábavnými videi a tutoriály na YouTube. Ve chvíli, kdy na svém kanálu nasbíral přes 200 tisíc sledujících, věděl, že je správný čas začít vydávat vlastní tvorbu. Skladby z roku 2018 "Carousel", "Sayonara" a "Racecar" rychle nasbíraly první miliony streamů. "Prvotní pocit, který chci navozovat svou tvorbou, je nostalgie. Stále se ale snažím přijít na to, jak toho dosáhnout jako nikdo přede mnou," prozradil Aries o svých skladbách.

Jeho debutové album "Welcome Home" bylo přijato s nadšením. Fanouškům ho poprvé představil živě v rámci vyprodaných turné po Evropě i USA. Kromě toho, že si Aries desku sám produkoval, režíroval i všechny klipy a stál taky za veškerými vizuály. Aries při této příležitosti také založil vlastní značku Wunderworld. "Miluju jakoukoliv příležitost být kreativní, design a ilustrace jsou pro mě stejně podstatné jako hudba," dodává Aries.

Na druhém albu "Believe in Me, Who Believes in You" se Aries znovu vrhá do neprobádaného teritoria a k albu sám dodává: "Nejvíce mě ovlivnily všechny ztráty a výzvy, kterým jsem čelil v posledních dvou letech." Jeho otevřenější přístup k textům je znát na singlech "Fool's Gold" nebo "Kids on Molly", které už teď sbírají miliony streamů.



DOPORUČENÉ ČLÁNKY

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY