"Overflow" je konceptuální dílo současného tance, jehož autorem je choreograf Alexander Whitley a jež si premiéru odbylo letos v květnu v londýnském prostoru Sadler's Wells. Původní hudbu pro toto vystoupení napsal Ryan Lee West, který je znám také jako
Rival Consoles. Stejnojmenné desky a nástupce loňského minialba
"Articulation" se dočkáme zkraje prosince.
Zmíněné představení je inspirované knihou "Psychopolitics: Neoliberalism and New Technologies of Power", jejímž autorem je německy píšící korejský spisovatel Byung-Chul Han (u nás vyšla jeho publikace "Vyhořelá společnost"). Zaobírá se zkoumáním lidských a emocionálních důsledků života obklopeného nekonečným množstvím dat na sociálních sítích, v médiích a reklamě, kdy nejenom marketingové společnosti využívají naše civilní data k vlastnímu obohacení.
Úvodní track "Monster" je tak neklidným experimentem, který se dotýká našich emocí a tužeb. Ryan je zručný zvukový inženýr a tato upravená hudební forma mu svědčí. Povedená je ovšem i krátká introspektivní skladba "Pulses of Information". Obě si můžete poslechnout níže.
Rival Consoles vydá komplet "Overflow" v pátek 3. prosince na značce Erased Tapes a nabídne na něm těchto třináct kompozic: Monster, I Like, Hands, Pulses of Information, Noise Call and Response I, Overflow, The Cloud Oracle, Tension in the Cloud, Noise Call and Response II, Scanning, Flow State, Touches Everything, Making Sense of It All. Vedle digitální distribuce bude nahrávka k dispozici rovněž na limitovaném černém double vinylu a CD.