Zatímco naprostá většina umělců se během své kariéry snaží jít po co největší autentičnosti,
Charli XCX to tentokrát vzala z opačného konce. Její poslední dvě řadovky
"Charli" a "How I'm Feeling Now" ji pasovaly na jednu z hlavních tváří spjatých s hyperpopem, tedy žánrem, který zlí jazykové pro jeho nekonvenční sound přirovnávají třeba ke zvuku cirkulárky. V novince "Good Ones" mu však (alespoň prozatím) dává sbohem.
"Neautentičnost je nová autentičnost," napsala zpěvačka na twitteru v polovině července, kdy začala pomalu lákat na čerstvou hudbu, a potvrdila tak internetové drby, že odteď by měla znít velmi popově. S "Good Ones" si vůbec nedělá ostudu. I přestože jde o energickou vypalovačku, jež se už po prvním poslechu vepíše do paměti, neslevila talentovaná Britka ze skvělé produkce a chytrého rukopisu.
Doprovodný videoklip přináší až hororovou podívanou, ve které interpretka pohřbívá svého milého. A to dost netradičně - nechává se nést na jeho rakvi nebo tančí kolem jeho hrobu. Morbidní snímek s artovým nádechem po několika spíše jednodušších a viditelně levnějších videích přináší příjemnou změnu. Sečteno, podtrženo: je to chytlavé, svěží, taneční a temné. Je to
Charli XCX. Nebo ne?
8/10