Hororová reklama na Spotify se v Británii dočkala zákazu. Děsí děti

20.10.2018 09:15 - David Věžník | foto: facebook interpreta

Britská organizace The Advertising Standards Authority regulující reklamní průmysl v zemi zakázala jednu z posledních reklam na Spotify. Důvodem je "vysoká pravděpodobnost", že snímek bude děsit děti.

Reklama, která visí na YouTube od letošního června, je stylizovaná jako trailer na hororový film. Skupina mladých lidí si na různých místech pouští song "Havana" Camily Cabello. Ovšem pokaždé, když se ozvou tóny tohoto hitu, zjeví se panenka a začíná zlo. Vše končí sloganem: "Killer songs you can’t resist."

"Fakt, že se na reklamu může dívat kdokoliv i doma, a to třeba i před ukládáním dětí ke spánku, a že je v ní panenka, může znamenat vysokou pravděpodobnost, že u dětí, kteří ji uvidí, navodí pocit strachu," zdůvodnila zákaz ASA. Podle organizace rovněž nebylo dostatečně jasné, že nejde o filmový trailer.

"Rozhodnutí ASA respektujeme a mrzí nás, pokud jsme touto reklamou někoho poškodili," uvedli následně zástupci streamovací služby. Pokud máte dost odvahy, koukněte na reklamu níže.



DOPORUČENÉ ČLÁNKY

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY