Ještě donedávna byla otázka nevěry
Jay-Zho vůči manželce
Beyoncé nevyjasněna. Koncem listopadu však americký rapper o ožehavém tématu poskytl interview kolegům z The New York Times, kde se k cizoložství odvážně přiznal. Tímto byly už jednoznačně potvrzeny spekulace o zdrojích a tématech alb "Lemonade" a "4:44". Jay-Z uvedl, že tyto desky vznikly a posloužily jako terapie proti zvažovanému rozvodu.
Zraněná Bey na albu
"Lemonade" manžela příliš nešetřila. Rozhodla se ventilovat veškeré pocity, a proto popsala jednotlivé fáze od zklamání přes vztek až k usmíření. Nyní převzal štafetu Jay-Z se silným singlem "Family Feud", kde mu na oplátku jeho životní partnerka vokálně i textově vypomohla. Vizuál je poté bezmála osmiminutovým minifilmem, jenž se nese v duchu motta
"family first and always".
Samotná hudební část začíná až po páté minutě, přičemž děj je přenesen do interiéru kostela. V hlavních rolích propracovaného kousku jsou zpovídající se hříšník, žena u oltáře a přihlížející dcera
Blue Ivy. A závěr?
"Nobody wins when the family feuds."