První máj už je minulostí,
Barbora Poláková má ale ve své "Krosně" tolik romantiky, že si člověk připadá právě jako uprostřed jara. Vyznání lásky, které je tak upřímné, že se ani příliš nerýmuje, nyní doplňuje optimistický, hravý klip. Ten znovu používá originální nápad, který se osvědčil v již skoro pět let starém "Pasu", a to vystřihovánky. Ty ale tentokrát neožívají jen na malé ploše leporela, nýbrž se pohybují po celé ploše stolu, který slouží jako základ pro přehršel různých papírových lokací.
A jak se tedy s obsahem krosny, ve které najdeme jedenáct strachů a asi tři rajčata, seznamujeme?
"Postavy v klipu vycházejí z videa, kdy jsme natočili herce ve studiu a z těchto záběrů se následně vybral určitý počet obrázků, z nichž se překreslily siluety herců a dle jejich předlohy se nakonec vyřezaly různé fáze na kartónový papír. Tyse potom znovu natočily snímek po snímku a vznikla tak vrstva s klasickou animací. Další vrstvy pak vznikaly v počítači pomocí digitální animace. Úplně nakonec se pak natočilo video s Barborou Polákovou, respektive její obličej. Zde jsme opět vyřezali vybrané snímky a vsadili je na její animovanou postavu," popisuje detaily náročné metody Lukáš Skalník z mezinárodní firmy Eallin Prague. Video režíroval japonský Kosuke Sugimoto.
Fanoušky, kteří tuto píseň slyšeli naživo, jistě potěší její závěr. Oproti albové verzi zde totiž můžeme slyšet spontánně vzniklé koncertní
"anebo ne, anebo jo, díky čemuž song působí ještě upřímněji. Když navíc při této části začne Barbora vedle svého partnera poletovat ve vzduchu, kde visí duha, není pochyb, že lépe se za debutem ohlédnout nešlo.