Pokud se někomu v poslední době komerčně moc nevede, tak je to (kdysi) holandský král trance
Tiësto. Jeho loňská studiová
deska v prodejích jednoznačně propadla, žádný opravdu velký hit z ní taky nevzešel, a tak se tento šestačtyřicetiletý DJ a producent drží zuby nehty o generaci mladších kolegů a snaží se s nimi vyplodit něco, čím zůstane co nejdéle na výsluní.
Což o to, jako DJ je stále hodně vytížený a vystupuje v těch nejprestižnějších klubech a na nejlepších festivalech, ale opravdový hit mu poslední dobou vážně chybí. Slibně to vypadá již nějaký ten týden se singlem
"Secrets", který s ním vyprodukovat americko-indický kolega KSHMR (aka důležitější polovička dua
The Cataracs). A protože nikdo zatím neví, zda to se zmiňovanou písní klapne, byla v těchto dnech představena i společná novinka s mladičkým
Martinem Garrixem.
Jeho jméno je aktuálně v kurzu, a tak se vychází z toho, že cokoliv vydá, okamžitě zaboduje. V případě singlu "The Only Way Is Up" to tak opět vypadá, i když sama píseň si to moc nezaslouží. Chybí jí nápad, opravdu silná melodie a pořádný klubový beat. Jako by šlo o
vatu, kterou se někdo rozhodl dobře zpeněžit. A asi tento plán vyjde. Nebo on vlastně už vyšel: song je totiž hudebním podkladem nové reklamní kampaně jednoho sladkého nealkoholického nápoje, jehož tváří jsou oba zmiňovaní DJs.
Pokud nevíte, o jaká nápoj se jedná, nápovědu najdete v krátkém videu pod článkem. Rozhodně se u něj pobavíte víc než při sledování samotného vizuálu k songu "The Only Way Is Up". Ten je směsicí záběrů na bohémský život dnešních DJs. Celé to ale vypadá jako jedna velká póza, křeč, kterou navíc umocňuje i téměř nulová mimika v Tiëstově obličeji. Tady to zase někdo malinko přepísknul s botoxem, že?