Firma Kytary.cz zveřejnila image spot s názvem "Rocker vs. Šampón". Tři tisíce zhlédnutí za prvních osmnáct hodin od publikování videa a celková obliba spotu na sociálních sítích dokazují, že jde o vtipné a kreativní dílo. Asi největší zajímavostí videa je, že veškerá jeho produkce proběhla téměř výhradně z interních zdrojů firmy. Cílem totiž bylo natočit low-budget spot bez profesionálního štábu či jiných externích zásahů. Kytary.cz tak sáhly k vlastnímu scénáři, střihu, postprodukci i k vlastním tvářím.
Hlavní postava objevující se ve spotu je totiž zaměstnanec firmy, který normálně pracuje jako prodejce nástrojů na jedné z poboček. Informace, že se na produkci nepodílelo externí studio, může být vzhledem k profesionálnímu zpracování a kvalitním záběrům (včetně využití slow motion efektů) překvapivá. Spot tak lze brát i jako vzkaz dalším firmám, že s vlastním kreativním týmem a invencí lze realizovat zajímavé marketingové projekty, které svou kvalitou s přehledem dosáhnou úrovně profi studií, ale utraceným budgetem dosáhnou zhruba desetinové částky. Stejně tak tomu totiž bylo v tomto případě.
Odběratelé YouTube kanálu Kytary.cz vědí, že tento prodejce hudebních nástrojů již dlouhodobě uspokojuje poptávku po instruktážních, edukativních a informativních muzikantských videích a nebrání se ani zábavnému obsahu, kterým vlastní produkci doplňuje. Zmíněné video bylo prvním pokusem o regulérní image spot, který by běžel jako reklama na YouTube a zároveň by se s ním firma mohla prezentovat v rámci svých dalších marketingových aktivit.
Součástí zadání, s nímž se kreativní tým společnosti musel vypořádat, bylo natočit video, které netradičním způsobem představí brand Kytary.cz a hlavní hodnoty, na kterých si značka zakládá. Samozřejmou snahou bylo vyhnout se reklamním klišé a podbízivým postupům. Hlavní sdělení videa zní
"Nejlepší servis mají Kytary.cz" a komunikováno je prostřednictvím krátkého příběhu s překvapivou pointou.