© internet Novou tváří pro letní kampaň módní značky H&M se stala
Beyoncé. Na tomto místě vystřídala
Lanu Del Rey, která byla hvězdou kolekce loňské zimy. Z lednové fotosession na Bahamách už dokonce korzuje po internetu jedna z fotografií, na které zpěvačka leží na pláži v bílé košili bez rukávů a vzorovaných šortkách.
Na designu nové kolekce se sama pěvecká ikona aktivně podílela.
"Velmi se mi líbil koncept objevování různých ženských emocí, které jsou zastoupené čtyřmi elementy. Ohněm, vodou, zemí a větrem." Hlavní designerka H&M Anna - Sofie Johansson ocenila osobitý styl zpěvačky, který se projevil i v nové kolekci. V té totiž nechybí jak upnuté šaty, tak pestrobarevné plavky. Začátek nové kampaně je stanoven na květen.
Další aktualitou, která se jí týká, je nová píseň. Napsal ji švédský režisér Jonas Akerlund, jmenuje se "Standing On The Sun" a objeví se v reklamě. S tou už má čokoládová kráska velké zkušenosti, neboť účinkovala už mimo jiné v kampaních pro Pepsi či L'oreal.
Beyoncé se v těchto dnech chystá na turné The Mrs. Carter World Show Tour a před nedávnem představila ochutnávku nové tvorby v podobě dvou spojených písní
"Bow Down /I Been On", o kterých se zatím neví, jestli budou na chystaném novém albu, nebo mají posloužit pouze jako promo k turné.