© last.fm
Lady Gaga,
Justin Timberlake nebo třeba
Usher od 1. prosince nebudou na Facebooku ani Twitteru. Neodcházejí však nastálo, jakmile se vybere jeden milion dolarů, zase se vrátí. A proč toto všechno? Na první prosincový den připadá Světový den boje proti AIDS.
Kampaň s názvem "Digital Life Sacrifice" obětuje digitální životy těchto (a dalších) hvězd, dokud se nevybere jeden milion dolarů pro nadaci "Keep A Child Alive". Tuto organizaci má pod palcem čerstvá maminka
Alicia Keys, která se zároveň zúčastní
zmizení z digitálního prostoru.
"Mám pocit, že Gaga vybere peníze úplně sama," řekl Leigh Blake, prezident a spoluzakladatel nadace "Keep A Child Alive".
"Má velice, velice mobilizovatelnou základnu fanoušků a myslím, že na to je krása pohledět. Je schopná přitáhnout jejich pozornost k těmto problémům, což je velice důležité a díky čemuž ji budou lidé následovat a jednat," ohodnotil dále vliv zpěvačky.
Ještě předtím, než hvězdy z těchto sociálních sítí zmizí, mnoho z nich natočilo videa v rakvích se svými posledními výroky a tweety, které budou použity v reklamě na akci a které budou vysvětlovat jejich pomyslnou
digitální smrt.