© facebook interpreta
.. (jozka cerny, 30.12.2009 14:30) Reagovat
libi se mi,jak s ni vsichni delaji nejake hudebniho umelce. ona je jen "tlusty,zapoceny businessman", ktereho kdysi vtahl do hudebniho prumyslu jiny businessman,aby ji vydelaval penize.ona se jen osamostatnila a je jen obalem toho vseho. uz ji vidim,jak nekde ve studiu krouti cudliky,hraje na kytaru,premysli nad stavbou skladby ci doma nekde na kolene si pise texty. na to ma lidi a ona je jen studnice financi,ktera tohle vsechno plati
Re: .. (Billy, 30.12.2009 14:36) Reagovat
Mno to jsou dost silná slova. Ačkoliv Madonnu nemusim a nemám ani jedno CD nebo DVD, tak se jí nedá upřít profesionalita a taková buldočí snaha, prostě je svá a zde si za tím svým už řadu let. A nemyslím, že z ní někdo dělá hudebního umělce, každý soudný člověk ví, že neumí zpívat a že je to především o té show, ve které je ale stále nepřekonatelné (soudě podle nejrůznějších reakcí atd).
Její přinos showbusinessu je někde jinde než ve zpěvu. A rozhodně to neni tak, že by jen seděla na zadku a všechno ostatní za ni psali lidi z týmu, to asi těžko.
Re: .. (jozka cerny, 30.12.2009 19:58) Reagovat
mas pravdu,je pracovita ale v zajistovani! ..i na tu show ma rezisery.ona to nevymysli.ona se na tom vsem max.podili tak,ze to odkyva ci zavrhne a nazkousi. Ocenuji na ni hlavne tu chut jit stale dale,znit aktualne. Ale jak rikam,na samotnem albu nehledejme jeji kreativitu. Ona je jen firma,ktera nabizi to co zrovna lidi chteji,co je trendy a tohle ji zajisti dnesni tvurci elita,na kterou ma penize, ale tohle je problem snad vsech popovych hvezd.aby se udrzeli na vrcholu,plati si mladou krev plnou napadu. Madonna vzdy byla a je jen prebalem disku s hudbou,ktera prave frci.
Re: .. (martin, 30.12.2009 21:51) Reagovat
Už od alba True Blue z roku 1986 je Madonna spoluproducentkou každé její desky, většinu textů si píše taky sama, někdy složí i melodii svých písniček (z poslední doby například Give It 2 Me), poté spolu s producenty opravdu ve studiu sedí a snaží se, aby album znělo co nejlíp. Pro ilustraci vkládám úryvek z knihy Lucy O'Brien, Madonna - životopis:
"Pamatuju si na první pokus při prvním nahrávání s celou kapelou. Zahráli jsme skladbu "Oh Father" i s Madonnou. Jakmile jsme skončili, řekla nám: "Fajn, takže, Jone (bubeník Jonathan Moffet), v prostření mezihře míň činelů a na konci do toho víc šlápni. Guyi, na konci chci víc celých not, a Chestere, přidej ve druhé sloce..." Zatímco s ními zpívala, všímala si, jak hrajeme, a potom nám velmi jasně a stručně sdělila, co od nás chce. Sjeli jsme to ještě jednou, jednou jsme to vzali i se zpěvem, jednou se smyčci a to bylo všechno. Nevycházel jsem z údivu."
(baskytarista Guy Pratt o nahrávání alba Like a Prayer z roku 1989, str. 136).
P.S.: Nezastírám, že jsem fanouškem Madonny, ale ona opravdu není jednou z těch, kterým dáš hotovou písničku a ona na ni už nesáhne, jen ji přezpívá.
Re: .. (jozka cerny, 30.12.2009 22:51) Reagovat
dobre,ale stale je ten koren skladeb dilem nekoho jineho. ona,jak uz jsem psal,to jen odkyve ci zavrhne,pripadne (ted dam zapravdu tobe) navrhne urcite upravy.. prece uz jen ma nejake zkusenosti a vi co chce. I tak je ale podil samotne Madonny na konecne zvukove stope nevyrazny. Ji jako individualni osobu v urcitem ohledu uznavam,ale neni to ten muzikalni