© facebook interpreta Americké město Atlanta má svoji hiphopovou hymnu. Starostka Shirley Franklin oslovila producenta Dallase Austina, který v Atlantě žije, aby natočil skladbu, kterou by mohlo město používat v kampani Brand Atlanta. Ta má do města na americkém jihu přilákat turisty i obchodníky.
Skladba "The ATL" měla premiéru v říjnu na stadionu týmu amerického fotbalu Atlanta Falcons. S Dallasem ji nahrály místní hvězdy
Monica,
Ciara, 112,
Jagged Edge, Tionne "T-Boz" Watkins z
TLC, Eric "Ricky" McKinnie z gospelové skupiny
Blind Boys Of Alabama a producent a rapper
Jazze Pha. Kromě hiphopové verze natočili pro jistotu i bluesovou a existuje i verze pro symfonický orchestr. Pokud máte zájem,
tady je ukázka.
Hip hopu se ve městě, kde šedesát procent obyvatelstva tvoří afroameričané, mimořádně daří. Z města pochází megahvězdy
OutKast,
Usher nebo
Ludacris a například minulý týden byly čtyři skladby v první desítce amerického žebříčku od interpretů, kteří se narodili v Atlantě, jmenovitě
Young Jeezy, Dem Franchise Boyz, Trina a D4L. Podle statistik Univerzity státu Georgia vynáší hip hop městu přes miliardu dolarů ročně.