Nový merch Roxy cílí na hudební styly a jejich fanoušky

27.11.2017 17:15 - Tisková zpráva | foto: facebook interpreta

Pro novou sezónu připravil klub Roxy novou kolekci oblečení a doplňků pod značkou Going Underground. Název symbolizuje spojení mezi prostorem jako takovým a jeho kořeny v undergroundu devadesátých let. Cílem projektu je oslovit fanoušky jednotlivých hudebních stylů jednoduchým, ale odvážným designem. Za ním stojí mladý český ilustrátor a grafik Marek Ehrenberger. První kolekce obsahující techno a dnb trička, brýle, vějíře, špunty do uší nebo náušnice je již k dostání na eshopu a přímo v klubu. Vše vzniklo z lásky k hudbě.

Pokud chcete zažít něco speciálního, jdete do podzemí Roxy, které se v devadesátých letech transformovalo díky uměleckému undergroundu až do nynější podoby. Právě z toho vychází nově založená značka Going Underground, která vznikla za podpory klubu a pro lidi, kteří se rádi baví. V současné době obsahuje první limitovaná kolekce trika pro fanoušky techna a drum&bassu, ve kterých poukazuje na hlavní motivy. "Design trika 'Techno je všechno' zobrazuje hudební žánr jako modlitební akt. Zatímco 'Drum&bass' vyjadřuje náklonnost a pozitivitu tohoto hudebního stylu," vysvětluje mladý český designér a ilustrátor Marek Ehrenberger, který dal dohromady logo a návrhy. "Logotyp symbolizuje točité schodiště vibrující elektronickou hudbou a vedoucí do hlubokých pater klubové scény. Tento linkový geometrický rukopis je společně s písmem Pano identitou celé kolekce," doplňuje.

Této linky (doslova) se chce značka držet i nadále a postupně do svého hledáčku dostat více žánrů. "Cílem bylo vytvořit vizuální image, která sama o sobě ukáže jednoduchost, ale motivuje k odvaze ztotožnit se s konkrétním hudebním vyznáním," říká Anna Kudláčková, která za konceptem stojí. "Člověk by se neměl bát ukázat, že je nějak hudebně orientovaný. Naopak, hudba o nás hodně vypovídá a spojuje nás," dodává.

Celá kolekce je již k dostání na shop.roxy.cz a především na vybraných parties klubu Roxy. O celkovou vizuální komunikaci produktů se postaral fotograf a kameraman Honza Kolář. Celou cestu tohoto projektu pak můžete sledovat také na Instagramu.



DOPORUČENÉ ČLÁNKY