Czech Fresh je muzikantská vstupenka na mezinárodní hudební scénu

10.05.2017 19:35 - Tisková zpráva | foto: facebook interpreta

Vyrazit do Evropy a hrát na řadě pódií po celém kontinentu, kapely a hudebníci mají jedinečnou příležitost, jak v Evropě prosadit svoji tvorbu. A to díky projektu Czech Fresh. Uzávěrka přihlášek je už tento pátek 12. května 2017.

Na vítěze projektu Czech Fresh čeká natočení videoklipu v zahraničí, nahrávání v nejlepším českém studiu Sono, účast na zahraničních showcase festivalech a spolupráce se světovou bookingovou agenturou United Talent Agency (dále jen UTA). Výhercem se může stát jakýkoli hudebník či kapela z České republiky, který se do 12. května 2017 přihlásí na www.czechfresh.cz. Pro nominaci do finále musí jeho hudba přesvědčit zástupce renomované světové agentury UTA, který má výběr finalistů na starosti. UTA zastupuje například Muse, Pink Floyd, Bring Me The Horizon, Mobyho a nespočet dalších. Čtyři finalisté zahrají 4. července 2017 v rámci festivalu Rock For People 2017 a jednoho z nich si vybere bookingový agent UTA. Ten se tak stane vítězem.

Za agenturu UTA dorazí přímo na festival Rock for People její zástupce Mark Bennett, který nadšeně komentuje dění na české hudební scéně. "Hledat talenty po celém světě mě opravdu baví a jsem rád, že mohu vybrat vítěze projektu Czech Fresh. Myslím, že současná česká hudební scéna je na skvělé cestě k tomu, aby opravdu rostla. Mimo jiné o tom svědčí například nárůst prodeje vstupenek na koncerty mezinárodních umělců." Také Michal Thomes, jeden ze zakladatelů festivalu Rock For People, se těší na finálové klání kapel a dodává: "Dlouhodobě se snažíme podporovat mladou českou hudební scénu a tuto aktivitu velmi vítáme. Navíc s agenturou UTA dlouhodobě spolupracujeme a jsem přesvědčen, že pro vítěze soutěže bude tato zkušenost naprosto mimořádná a cenná." Vítěze Czech Fresh čeká s Markem Benettem setkání hned druhý den po finálovém koncertě. Nicméně první vítěžné kroky pro rok 2017 jsou již známy.

Vítěz se může těšit na spoustu věcí, přičemž letním nahráváním ve studiu Sono to teprve začíná. Následovat bude natáčení videoklipu v zahraničí na počátku září a koncem měsíce vystoupí výherce na prvním showcase festivalu, a to na vídeňském Waves Vienna. Následuje vydání prvního singlu ve spolupráci s největším celosvětovým nezavislým digitálním distributorem, firmou The Orchard, a respektovaným českým labelem Indies Scope. Olya Moldavskaya z londýnské kanceláře The Orchand se na první nahrávky velmi těší a ke vzájemné spolupráci se vyjadřuje: "V The Orchard jsme nadšeni ze spuštění projektu Czech Fresh a těšíme se na spolupráci s Indies Scope na vydání prvního singlu vítěze. Všem soutěžícím přejeme hodně štěstí." V říjnu 2017 je naplánována účast na konferenci a showcase festivalu BIME ve španělském Bilbau. Listopad bude patřit koncertům na pražském showcase festivalu Nouvelle Prague a také budapešťskému koncertu Buapest showcase hub.


DOPORUČENÉ ČLÁNKY

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY