Rock For People vyrovnal loňská čísla a sám sobě nastavil laťku pořádně vysoko

09.07.2011 11:06 - Tisková zpráva | foto: facebook interpreta

Paramore
© Petr Klapper / musicserver.cz
Loňský výsledek v návštěvnosti, tedy 28 500 lidí, vyrovnal letos festival Rock For People, který ve Festivalparku skončil v noci z úterý na středu. Celkové bilanci významně pomohly poslední dva dny - nejen díky konečně letnímu počasí, ale zejména díky tahákům My Chemical Romance nebo Pendulum. Stejně jako loni proběhla všechna ze 140 anoncovaných vystoupení; díky improvizacím v areálu i před jeho branami jich bylo ještě více, než se původně ohlásilo.

"Je úplně zbytečné spekulovat, zda bychom při hezkém počasí překonali třicet tisíc diváků. Počasí si nevybíráme. Daleko důležitější je pro nás kritérium spokojenosti všech návštěvníků a pro tu jsme se snažili udělat vše, co bylo možné. Registrovali jsme opravdu jen minimum stížností a problémů," konstatuje Michal Thomes, hlavní pořadatel. K pohodlí návštěvníků napomohly i značné vizuální změny areálu. S velkým úspěchem se setkala například fotostěna nebo stylizované postavy v nadživotní velikosti. Laťku proklatě vysoko nasadilo nové šapitó pro sedm tisíc osob s tribunami na sezení a osvědčilo se i navýšení bezpečnostní a informační služby: do středečního rána nenastal radikální obrat, takže počet lidí, kteří vyhledali ošetření, byl poloviční v porovnání s loňským rokem. Rapidně se snížily i přestupky.

Kromě zmíněných My Chemical Romance a Pendulum se diváci bavili koncerty Paramore, Sum 41 nebo Bullet For My Valentine. Nebyla nouze o mnohá příjemná překvapení: bouři nadšených reakcí sklidili japonští Tokyo Ska Paradise Orchestra, Asian Dub Foundation, Jimmy Eat World, The Streets nebo The Qemists, kteří podali důkaz, že na Rock For People patří i taneční projekty. To ostatně stvrdila i všechna do ranních hodin zaplněná místa, kde hudbu pouštěli DJs. K významnému posunu laťky vzhůru pomohl i generální partner festivalu, společnost T-Mobile se svou značkou t-music. "Letošní ročník byl pořadateli opět skvěle zvládnutý a vnímáme obrovský posun ve všech směrech. Dokonale zafungoval i koncept partiček použitých nejen v kampani, ale i na místě," říká s nadsázkou senior manager sponzoringu T-Mobile Markéta Vychytilová. Dále dodala: "Radost nám udělal i nekončící zástup fanoušků lačnících po adrenalinovém zážitku, který jsme jim připravili v podobě živého katapultu angry birds. Kromě výše uvedených novinek nezklamaly ani osvědčené taháky, jakými jsou koloběžky, dvoupatrový t-music sky a zóna s dobíječkami a internetem."


DOPORUČENÉ ČLÁNKY

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY