Je libo k hamburgeru Backstreet Boys?

29.07.2000 05:00 - Honza Balušek | foto: facebook interpreta

Backstreet Boys
© SONICNET
Vypadá to, že podzim v amerických rychloobslužných restauracích bude ve znamení popu. Je to jen několik dnů, co McDonald oznámil, že k kromě oněch nezdravých jídel, které prodává, bude nabízet i tři hudební kompilace s Britney Spears, 'N Sync a dalšími umělci za pouhých 4,95 dolaru a jeho konkurent Burger King přišel s něčím podobným, i když rozsáhlejším.

Hlavní hvězdou jeho reklamní kampaně se totiž stanou Backstreet Boys. Od konce srpna si totiž zákazníci tohoto občerstvovacího zařízení budou moci koupit různé reklamní předměty spojené s kapelou. Mezi jiným to bude i speciální videokazeta se záběry z koncertů i jejich zákulisí, tři interaktivní CD, která budou celkem obsahovat půl hodiny nové hudby, ale pouze živé a a capella verze jejich starších hitů, ovšem i zbrusu nový singl. Všechny tyto věci by se měly dát koupit za pouhých 4,49 dolaru za kus. Nejmenší návštěvníci navíc ještě dostanou bonus, protože součástí každého dětského jídla bude "superhrdinská figurka" jednoho ze členů kapely.

Calá společná reklamní kampaň bude pokračovat tím, že Burger King bude sponzorovat turné Backstreet Boys, které proběhne na podzim po vydání jejich nového alba. To je ohlášeno na říjen.

Kdy se i u nás budou rozdávat podobné věci třeba s Lunetic? Inu, živé nahrávky by nešly, ale ty panenky...


DOPORUČENÉ ČLÁNKY

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY