Finálový zápas amerického fotbalu je velkou událostí, do které se vyplatí investovat, chcete-li si zajistit dosah. V neděli takto zainvestovala mimo jiné
Beyoncé. Do reklamní přestávky nasadila spot, ve kterém oznámila novou desku.
V humorném klipu, který vznikl ve spolupráci s přední zaoceánskou telekomunikační společností, se snaží zbourat internetové připojení, jehož je tato firma poskytovatelem. Když nepomůže ani uvedení Beyonc-AI na trh, ani premiéra filmu "Bar-Bey", rozhodne se pro těžký kalibr:
"Nastal čas vydat novou hudbu."
Krátce po odvysílání reklamy se na jejím instagramu objevilo další video, ve kterém zpěvačka oznamuje svou osmou řadovku. Jak fanoušci mohli tušit, jde o pokračování kolekce "Renaissance" z července 2022, jež nesla podtitul "Act I". "Act II" prozatím nemá podtitul (Wikipedia nahrávku nazývá jako "Renaissance Act II"), datum vydání ale ano: 29. březen.
Zprávu doprovodily hned dva singly. Ty se jmenují "Texas Hold ‘Em" a "16 Carriages", jejich základ tvoří tóny banja (v prvním případě) a akustické kytary (ve druhém případě), a dávají tak tušit, že celá nahrávka bude výrazně ovlivněná zvukem country. Níže se můžete podívat jak na zmíněný spot, tak na vizualizéry obou čerstvých písní.