Jako má supermarket Penny svého
Michala Davida a ódu na kompot, tak Lidlu kraluje
Kapitán Demo. Z reklamních spotů sice slyšíme jiný hlas, a to herce a dabéra Zdeňka Mahdala, nově si ale můžete začít zvykat i na Jirku Buriana, který se schovává za populární alterego.
Song je krátký, má chytlavou melodii a nebyl by to Demo, aby v sobě neměl nádech absurdity, takže o bizárek není nouze.
"Lidl, to je přesně to místo, kde si já vždycky nakoupím si něco k jídlu. Nezáleží na tom, jestli přijedu, přiletím, nebo přijdu," zpívá.
A jak už to bývá, sklízí pozitivní i negativní ohlasy. Ale co je nejdůležitější - mluví se o něm, což je cílem každého marketingového tahu. Demo slyší na peníze, jak jinak by se dalo vysvětlit, že před rokem propůjčil svůj song "Zlatíčka" právě konkurenčnímu Penny pro kampaň k projektu "Hýbeme se hezky Česky"?
Samozřejmě, kdo zná jeho tvorbu, ví, že se jedná o mix všeho možného i nemožného. Opět je to dobrá blbost, v níž místy není nutno hledat ani logiku, zároveň to na druhou stranu působí hodně promyšleně.
Kapitán Demo má velký dosah a vliv převážně na mladší publikum a tím i potenciální kupující. Zároveň cením Lidl za odvahu, kterou už před časem ukázal třeba vlastním merchem (ponožky, pantofle, botasky, trička, ...).

6/10