Erotika stále táhne: "Anaconda" Nicki Minaj sebrala Miley Cyrus VEVO rekord

22.08.2014 15:06 - Josef Martínek | foto: facebook interpreta

Když loni v září za jediný den zhlédlo videoklip "Wrecking Ball" Miley Cyrus 19,3 milionu diváků, čímž zpěvačka vytvořila nový rekord kanálu VEVO za prvních čtyřiadvacet hodin od vydání, zdálo se, že její výkon se bude těžko překonávat. Snímek, který šokoval celý popový svět, se nakonec na výsluní hřál jedenáct měsíců, nyní ale našel přemožitele. Respektive přemožitelku - novou rekordmankou se totiž stává Nicki Minaj za další dráždivý vizuál "Anaconda".

19,6 milionu zhlédnutí za prvních dvacet čtyři hodin pro lechtivý videoklip, v němž se to hemží twerkujícími zadnicemi a různými sexuálními náznaky, mezi nimiž nechybí ani tanec Minaj na klíně rappera Drakea, přináší další důkaz, že erotika je stále v popředí zájmu diváků. Vizuál k singlu z chystané nové desky kontroverzní rapperky a zpěvačky vyšel v úterý 19. srpna v noci a výrazně zvýšil zájem o samotnou píseň. Ta má nyní šanci vylepšit své výsledky v hitparádách, které dosud nebyly nijak ohromující. Song navíc v neděli zazní naživo na vyhlášení cen MTV Video Music Awards.

Není to poprvé, co se klip Nicki Minaj postaral o rekordní zájem internetových diváků v úvodních čtyřiadvaceti hodinách od vypuštění: v roce 2012 se to podařilo také jejímu snímku "Stupid Hoe". Jeho denní sledovanost přitom tehdy dosáhla jen na 4,8 milionu přehrání, což představuje méně než čtvrtinu ze současné nejvyšší cifry. Od té doby se maximum ještě několikrát posunulo - různě dlouhou dobu ho drželi Justin Bieber, Rihanna nebo One Direction, kteří v červenci loňského roku získali přes dvanáct milionů zhlédnutí klipu "Best Song Ever".O pár týdnů později přišla Cyrus a hodnotu rekordu navýšila o dosud nevídaných sedm milionů. Nejblíže nového milníku pak byly začátkem letošního roku Shakira s Rihannou s dalším eroticky laděným počinem "Can't Remember To Forget You", jenž za sledovaný časový interval nastřádal sedmnáct milionů kliknutí.

Videoklip "Anaconda" má v současnosti již přes třicet šest milionů zhlédnutí a další metou, na kterou může teoreticky zaútočit, je dosažení stomilionové hranice za co nejméně dní. V této statistice nadále vede hit "Wrecking Ball", který to stihl za šest dní.



DOPORUČENÉ ČLÁNKY

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY