© Ministry Of Sound Z dvaadvacetiletého švédského DJe a producenta
Aviciiho se za poslední rok stal jeden z nejlepších a nejvyhledávanějších lidí ve svém oboru. Nyní se dostal k další metě - stal se jednou z tváří přední světové módní značky.
Aviciiho oslovil totiž sám Ralph Lauren, aby se stal jedním z těch, kteří budou propagovat jeho novou kolekci s názvem "Denim & Supply", která se již od podzimu minulého roku prodává v několika evropských státech. Aby tento obchod byl oboustranně výhodný, postará se na oplátku tým Ralpha Laurena o masivní propagaci nového singlu tohoto mladičkého Švéda.
Tím je skladba s názvem "Silhouettes", která počátkem tohoto týdne vstoupila do evropského éteru. Zmiňovaný song, ve kterém se vokálně projevuje švédský pop-soulový zpěvák Salem Al Fakir, bude jarní kampaň výše uvedené značky doprovázet, navíc za pár dní bude představena i speciální verze klipu k této písni.
Video bude celé proložené modely kolekce "Denim & Supply", které na sobě budou mít Aviciiho fanoušci. Jejich účast si tento švédský mlaďoch vyžádal přes sociální sítě a pozval
"mladé a hezké lidi" na casting. Pod článkem se zatím můžete podívat na první verzi klipu.
Dodejme, že Avicii se již brzy opět zastaví i v České republice. Již v pondělí 7. května bude hlavní hvězdou nového festivalu Magnetic, který se uskuteční ve výstavní hale areálu PVA v Letňanech.