Klíčovým slovem, které objasňuje existenci kanadského tria Kids On TV, překvapivě není orientace, ale identita. Otázka vlastní totožnosti se stává ústředním tématem, které debut "Mixing Business With Pleasure" převrací v ústech a poté použité vyplivne zpět do prostředí, kde čas ubíhá v sekvencích zrychleného sestřihu porna a kde mladí chlapci čelí obdobné situaci, jaká je na severu Čech nastolena německými turisty se zvláštními nároky.
Přes prvodojmovou agresivní přitažlivost a příchuť telefonátu na zakázané linky, které uspokojí běžného spotřebitele hudebních zážitků zprostředkovaných electroclashem potažmo nu-ravem, ukazuje montrealské zrcadlo svou politickou angažovanost a postoj. Ty jsou určující složkou, která je odlišuje od zábavovky pro páteční večer. Spolu se spřízněnými Lesbians On Ecstasy se hlásí k hnutí queer, což v přepočtu znamená asi tolik jako žádost o rozhřešení pro všechny, kteří se vymykají běžným společenským normám, většinou v rámci své sexuální orientace.
Vytváří hodnoty prostřednictvím cirkulárky a masek z výprodeje, v textech se objevuje sex, chtíč i naléhavá potřeba. Čtyři roky působení Kids On TV za sebou zanechalo asociace síťovek s vibrátory, vzpomínky na šňůry na prádlo s rozvěšenými podvazky a roztrhanými punčochami i vystupování na veřejných akcích na podporu homosexuálů a účast na kompilaci "Girl Monster", která vyšla na labelu Chicks On Speed Records. Album "Mixing Business With Pleasure" toto všechno mapuje. Dva remixy, jeden naivní hit o čisté lásce a souznění ("We Don't Have To Take Our Clothes Off"), odkaz na Depeche Mode při kostelní mši ("In Every Dream Home A Heartache") a electro s růžovým lipstickem pod vousy.
Kids On TV lze spojovat s různými druhy zábavy pro dospělé, soundtrackem pro gay homevideo i podivnou breakdance party na částečný úvazek. Poznáte je podle jasné dávky perverze a útočnosti, chutnají po cucavých bonbónech včerejšího data spotřeby. Dost dobře by mohli být hrdiny komiksu o lesbické lásce, kde se v půlce příběhu z pana domácího stane vyšinutá sběratelka plastových vojáčků a sladká školačka si najde zálibu ve zkoušení spodního prádla svého otce. A v klopě nosí karafiát.
Certainly You Must Realize That You Have A Market Value.
P. S.: Kids On TV vystoupí společně se Sporto 29. dubna v strahovském klubu 007.
CD k recenzi poskytlo a v ČR distribuuje vydavatelství Starcastic.Album: Kids On TV - Mixing Business With Pleasure
Hodnocení: 8/10
Celkový čas: 47:46
Skladby: Breakdance Hunx, Song For Holly Woodlawn, Cockwolves, We Don't Have To Take Our Clothes Off, Jeremy Mon Ami, We Are The New Keith Cole, Raw Raw Raw, In Every Dream Home A Heartache, Hanky Code, Copany, Breakdance Hunx (Psbeuys PNP Mix feat. Boy George), In Every Dream Home A Heartache (Thomas Sinclair Mix)