© facebook interpreta V průběhu roku 2008 by měla začít vysílat česká mutace televizní stanice pro mladé
MTV. Informace o tom se objevily na serveru
Czech Business Weekly, jemuž to řekl Bhavneet Singh, ředitel divize MTV, která má na starosti vznik nových trhů. Singh zavítal v minulých dnech do Prahy, kde se 1. a 2. března konala konference pořádaná MTV s názvem "An International Perscpective On Youth Trends In Eastern And Central Europe".
"Hledáme partnera, který rozumí mediálnímu prostoru, který má zkušenosti a který se chce odlišovat," prohlásil pro CBW Singh. MTV prý momentálně jedná s jednou až dvěma společnostmi o možné spolupráci.
"MTV přinese značku, muziku a programovou skladbu. Partner bude mít místní know-how a znalost trhu," dodal manažer MTV.
Singhova divize MTV aktuálně provozuje sedmnáct stanic v pětadvaceti zemích střední a východní Evropy, ve střední Asii a na Blízkém východě. Loni spustila kanály mimo jiné v pobaltských zemích či v Turecku, letos je v plánu Ukrajina a arabská MTV. V České republice dnes roli hudební stanice supluje televize
Óčko, která patří mediální skupině Mafra (dále třeba deníky Lidové noviny, MF Dnes nebo server iDNES.cz) a týdně si ji naladí zhruba 650 tisíc lidí.