Skvělá hudba (Brundibár, 23.09.2019 01:17) Reagovat
, výtečná recenze !!! Takhle nějak bych si obsah Musicserveru představoval.
Pěkná recenze (Marek, 23.09.2019 10:50) Reagovat
Paráda, děkuji za tento, pro mne, objev. Na desku se moc těším a brzy pořídím.
Ach jo.... (Pavel, 23.09.2019 12:12) Reagovat
Za poslední týden 2 recenze 10/10. Ale nevim no. Spíš to vypadá, že recenzentům stačí k plné spokojenosti nevýraznou skladbu (s nevýrazným či nicneříkajícím textem) zabalit do éterického hávu dlouhých reverbů, přidat sem tam nějakou kakafonii a kandidát na 10/10 je tu. Sorry jako, ale příjemnější je pro mě poslouchat jednotvárné budhistické Ohm než toto vyumělkované h....o.
Re: Ach jo.... (Brundibár, 23.09.2019 22:37) Reagovat
Jsi totál blb ! ;-) Běž si užívat Maxim Turbulence.
Re: Ach jo.... (Pavel, 24.09.2019 07:15) Reagovat
Vážně? To je souboj argumentů? Napsat o mě, že jsem blb? Mimochodem nemám žádný předsudky vůči jakýkoliv muzice. Poslechnu si všechno a zhodnotím všechno. Jsem spíš rockověji zaměřenej posluchač (ale i muzikant) nicméně dokáži ocenit i muziku mimo můj preferovanej žánr. Třeba nedávno ta holka (Billie Eilish) co koncertovala v Praze, kterou jsem před tím vůbec neznal a ani mi tento druh hudby nic neříká. Ale musím uznat, že její divná muzika se mi fakt líbí a několikrát sem si poslech její desku. Nicméně tato recenzovaná deska je prostě rádoby alternativní kalkul až na půdu. Sice to úplně špatný není abych úplně nehanil, ale 10/10 ani náhodou.
Re: Ach jo.... (Tom, 24.09.2019 07:50) Reagovat
A v souboji argumentů vyhrál ... no asi nikdo. Vyumělkované hovno? Nicneříkající text? To je teda argumentace. A odvolávat se k tomu že přece když poslouchám tu holku co koncertovala v Praze, tak tomu rozumím. A přitom stačilo napsat: textům bohužel nerozumím a nedokázal jsem pochopit ani celkovou atmosféru, v níž se to odehrává. Každej nemůže rozumět všemu. Ale když tomu nerozumím, proč mluvit o hovnech. To dělá kdo? Blb? Možná.
Re: Ach jo.... (Pavel, 24.09.2019 09:00) Reagovat
S tím hovnem jsem to možná přehnal. Bohužel nejde tady příspěvky editovat. Nicméně dokážu hudebně i textově pochopit a ocenit spoustu věcí a nejsou mi proti srsti ani texty co nedávaj žádnej smysl když tam jsou rafinovaný básnický obraty. Ale když dávám 10/10 tak to musí mít strašně velkej přesah. A to prostě nemá. Výbornej producent a pěknej moderní zvuk se dá dneska koupit. Když má člověk prachy tak se dá načančat i to hovno (takto jsem to původně myslel). Po poslechnutí několika skladeb týhle kapely prostě musím potvrdit svůj první dojem. Není tam nic co by stálo za to aby to mělo 10/10. Ani co se týče alternativního žánru to nijak nevyčnívá.
Re: Ach jo.... (Brundibár, 24.09.2019 10:32) Reagovat
Ten blb byl víceméně reakcí na to "hovno". Ano, každému se vše nezalíbí, ale pokud něčemu vůbec nerozumíš, tak se k tomu nevyjadřuj. Taky mám spoustu věcí které nejsou můj šálek čaje, nebudu je poslouchat, ale přesto umím uznat že jsou kvalitní. Tak je prostě nebudu komentovat. Já poslouchám všechno možné, od klasického přes moderní i alternativní rock, jazz, akustiku industriál, elektroniku atd. A věř mi že "Zvíře" je skvělé seskupení a tahle deska je prostě vynikající. 10/10 je zcela zasloužených. Tobě se nelíbí, OK, tak běž dál a nekomentuj, protože jinak budeš za toho "blba".
Re: Ach jo.... (Pavel, 24.09.2019 10:43) Reagovat
Tady nejde o to, jestli se mi to líbí nebo nelíbí. Tady jde o vyjímečnost, o přesah atd....a to to prostě nemá. Teď sem se dočet že hlavní tváří této kapely je Kittchen. Ten byl tady taky protěžován samejma desítkama. To je skoro nemoc si myslím. Já se pokoušel Kittchena pochopit. Několikrát si ho poslechl. Ale bohužel není tam nic co by tady už nebylo a to v lepším podání. Taky si myslím , že objektivní recenzi by neměl psát skalní fanoušek. To je největší chyba tohoto serveru. Jinak songy a deska nejsou úplně špatný. Něco to v sobě má. Nějaká práce za tím je. Ale né 10/10. Sorry jako. Nevermind, či Sgt. Pepper to není. Ani z pohledu alternativní muziky to není úplná špička.....
Re: Ach jo.... (Brundibár, 24.09.2019 11:21) Reagovat
Když něco nedokážeš pochopit, tak to nehodnoť. To je asi vše, co ti mohu poradit.
Re: Ach jo.... (Pavel, 24.09.2019 11:51) Reagovat
Sorry, ale musicserver není portál alternativní muziky. Ať si recenzenti na takovejch stránkách dávaj 10/10 třeba všemu. Pokud se zde něco prezentuje a recenzuje tak se na to musíte koukat optikou dejme tomu více rozkročenýho střední proudu. A když není muzika stravitelná i pro relativně tolerantního posluchače tak hodnocení 10/10 působí spíš jako laciná návnada, která bohudík nefunguje.
Re: Ach jo.... (Brundibár, 24.09.2019 12:31) Reagovat
Měl jsem pravdu, jsi blb. Musicserver je portál hudby, ne středoproudé hudby. Jakékoliv hudby. A hodnocení v žádném případě nemá být z pohledu středoproudisty, ale jen a pouze z hlediska kvality !!!! To, že nějaký primitivní blb není schopen tu kvalitu poznat a pochopit, na to žádný správný recenzent nemůže brát ohledy, protože by se zpronevěřil své profesi a svému svědomí !!!
Re: Ach jo.... (Pavel, 24.09.2019 12:53) Reagovat
Blb nejsem já ale úplně někdo jinej. Jak se pozná "kvalitní" umění????? Jaké je měřítko? Jak se pozná "kvalitní" muzika?? Počet akordů? Složitost kompozice a aranží? Čistota a barva hlasu? Instrumentální zdatnost? To by mě fakt zajímalo. Hodnocení umění je čistě subjektivní.
Re: Ach jo.... (Tony, 12.10.2019 14:02) Reagovat
Tak si to shrňme: Ty přiznáváš, že tomu nerozumíš, ale přesto si urputně jak malý dítě vydupáváš, že to nemá přesah a výjimečnost. Jenže ono má - jen ty to neslyšíš. Přiznáváš, že se nevyznáš v alternativní muzice, že jsi spíš rocker a že se ti líbila výrazně popová (a mimochodem z mého pohledu kandidátka na kalkul roku) Billie E., ale přesto "víš", že to "ani z pohledu alternativní hudby není špička" - ačkoli je víc než pravděpodobné, že kdyby podobně dobrou desku vydali třeba pseudoalternativní Radiohead, všichni by se mohli pominout.
A přitom je jednoduchý si přiznat, že to, že tobě texty nedávají smysl ještě neznamená, že ostatním dávají. A že půl českých kapel by se s chutí upsaly Ďáblu, kdyby měly aspoň jeden tak dobrej text.
Jo, 10/10 bych tomu asi taky nedal, ale to je volba recenzenta. Můžeš s ní souhlasit a nemusíš. Ale pokud něco zpochybňuješ jen z pozice toho, že tomu nerozumíš, tak to trošku něco říká ne o té recenzi, ale o tobě.
A poslední věc: obrat "objektivní recenze" by člověk, který o muzice ví aspoň co by se za nehet vešlo, nikdy z úst neměl nevypustit. Používáním té formulace se vyznačují hudební analfabeti. Je to totiž něco jako "suchý vodník".
Re: Ach jo.... (Pavel, 12.10.2019 19:17) Reagovat
Nevim co se Vám nezdá na formulaci "objektivní recenze"? To jako nelze přistupovat k recenzi objektivně? Pokud možno oprostit se od vlastních předsudků?
Viz. https://cs.wikipedia.org/wiki/Objektivita_(filosofie)
Chápu, že každej má svý oblíbence, ale programový protežování oblíbenců nepatří do profesionální novinářský práce.
By mě zajímalo co byste psal třeba na recenze člověka co by každý desce Kabátů dal 10/10. To je úplně stejnej pohled. Akorát tady se vynáší do nebes "alternativa". A jelikož je to "alternativní" tak si to zaslouží přidávat automaticky bodíčky navíc abych byl jako víc cool? Protože jako poslouchám cool alternativu? Ne sorry. Já tam nic vyjímečnýho neslyším stejně tak jako u Kitchena.
Re: Ach jo.... (Anonym, 24.09.2019 12:29) Reagovat
lol, vždyť má pravdu. 10/10 by mělo být výjimečné hodnocení pro výjimečné desky v hudební historii, což rozhodně není tento případ. Mimochodem o tom, že tuto recenzi psal autor prostě jen z pozice fanouška, nikoliv hudebního redaktora, svědčí i fakt, že desítkami ohodnocuje skoro všechny další věci a projekty tohoto interpreta. Náhoda? To si opravdu nemyslím. Máme tu snad co dělat s nedoceněným hudebním géniem? Ne, to si taky nemyslím. Je mi jasný, že i redaktoři mají jako běžní posluchači své oblíbené interprety, ale tohle je už prostě trapný.
Re: Ach jo.... (Brundibár, 24.09.2019 12:37) Reagovat
Další blb. Kde jsi přišel na to, že to má být hodnocení v kontextu hudební historie ? A jak daleko v té historii půjdeš ? K Beatles ? K Mozartovi ? :D Srovnávat hudbu napříč historií je velmi spekulativní proces, vyhrazený pro hudební vědce, ne pro recenzenty současných hudebních webů. Tady se hodnotí v kontextu současnosti,a pak je hodnocení 10/10 naprosto v pořádku !!!
Re: Ach jo.... (Anonym, 24.09.2019 12:51) Reagovat
kdo tu píše, že by se ta deska nebo všechny desky obecně měly porovnávat s Mozartem nebo Beatles? :D Výjimečných desek v hudební historii může být tisíce, nemusíš to zas tak hrotit. V čem je ale tak "revoluční" (radši tam dávám uvozovky, abys mi tu zase neházel nějaké nadnesené příměry) zrovna tohle album? To je opravdu tak nadčasové, neotřelé, dokonalé a nevím jaké ještě, že si zaslouží plný počet? Sakra, proč o něm neví, ještě ve světě, když je tak jedinečné? A jak mi vysvětlíš, že autor recenze dává desítky všem dalším počinům tohoto interpreta?
Re: Ach jo.... (Pavel, 24.09.2019 12:57) Reagovat
Ani Beatles bych nedal všem deskám 10/10. Možná tak třem maximálně. Ale tenhle redaktor hodnotí vše od Kittchena 10/10. To je skutečně absolutně neprofesionální. Není tam nic co by v alternativním proudu tak vyčnívalo a zasloužilo si takové hodnocení.
Re: Ach jo.... (Predsudek, 25.09.2019 14:30) Reagovat
Re: Ach jo.... (Pavel, 24.09.2019 07:15) : "Mimochodem nemám žádný předsudky vůči jakýkoliv muzice. Nicméně tato recenzovaná deska je prostě rádoby alternativní kalkul až na půdu." :D :D :D Pomozte mu nekdo od tech Kabatu :D
Re: Ach jo.... (Pavel, 26.09.2019 06:33) Reagovat
Ten kdo se vysmívá Kabátům je závistivej ubožák.
Re: Ach jo.... (Brundibár, 26.09.2019 13:19) Reagovat
Jo panáček poslouchá Kabáty ? :D :D :D No to si měl říct hned !!! Tím se vše vyjasňuje ! :D :D Mohli jsme si ušetřit úplně zbytečnou diskusi ;-) :D
Re: Ach jo.... (Pavel, 26.09.2019 19:22) Reagovat
Já poslouchám:
Nejoblíbenější:
Beatles, Queen, ABBA, Black Sabbath, Blondie, Blur, Bob Marley, Cartonnage, Coldplay, projekty Damona Albarna, David Bowie, Deep Purple, Devin Townsend, Ennio Morricone, Europe, Hendrix,Faith no more, Foo Fighters, Gorillaz, Guns n' Roses, INXS, John Lennon, Kabat, Led Zeppelin, Metallica, Midnight Oil, Michael Jackson, Mike Patton, Muse, Nirvana, Ozzy Osboume, Pink Floyd, Prazsky Vyber, R.E.M., Radiohead, Rush, U2 - Studio Discography
Další muzika kerou rád poslouchám ale rotace není tak častá jako u první skupiny:
[.1 [AcDc - Complete Discography] [Adele - Discography (Complete) [2008 - 2011]] [Aerosmith - 0, Yeah! Ultimate Aerosmith Hits (2002) WMA320] [A-Ha 25 (The Very Best Of A Ha) 2CD 2010] [Alanis Morissette - The Collection] [Alicia Keys] [Amy Winehouse] [Animals as Leaders] [Annie Lennox] [Arctic Monkeys] [Avril Lavigne- Studio Discography- 320k] [Belinda Carlisle] [Billy Joel - Greatest Hits Vols 1+2+3] [Birdy - Fire Within] [Black Tide - Discography] [Bloodhound Gang - 2010 - Show Us Your Hits] [Bloom] [Bob Dylan - The Best Of Volumes 1 & 2 CD] [Bobby McFerrin - Simple Pleasures] [Bon Jovi - Greatest Hits (2010) Deluxe Edition 320 @BSBT] [Bonnie Tyler - The Best] [Bruce Springsteen - Greatest Hits (MP3@320Kbps)] [Bryan Adams] [Cat Stevens The Very Best Of Cat Stevens] [Crash Test Dummies] [CSS] [David Gilmour] [Def Leppard - Best Of Def Leppard - 320Kbps Rock] [Depeche Mode - Discography 1981-2009] [Dire Straits - The Ultimate Best Of 2011] [Downhere - Discography] [Doyle Bramhall II] [Duffy] [Duran Duran - Greatest (2005) 320 Kbps] [Eagles Of Death Metal Discography] [Electric Six] [Elton John The Very Best Of Magic Elton John 2010] [Elvis Presley] [Eric Clapton] [Eros Ramazzotti - Best of] [Falco - Greatest Hits] [Frank Zappa - The Best Of (2004)] [FRANKIE GOES TO HOLLYWOOD - Welcome to the Pleasuredome & Liverpool + [1983-1987, 320 kbps]] [Franz Ferdinand] [Friendly Fires] [Genesis] [George Harrison — Greatest Hits 2CD (2010)]
[George Michael & WHAM Discography 1983-2008] [Gerry Rafferty - City To City] [Gianna Nannini] [Green Day - Discography] [Guano Apes - Planet Of The Apes - Best Of] [Gwen Stefani] [Hollywood Vampires - Rise (2019) MP3] [Chris Rea The Very Best Of Chris Rea 2010] [Iggy Pop] [Israel Kamakawiwo'ole] [Jack White] [Jamiroquai - High Times Singles 1992-2006] [Jan Hammer] [Janis Joplin] [Jethro Tull - The Very Best Of] [Joan Osborne] [Joe Cocker - Greatest Hits 2CD (2008)] [Joey Tempest] [Judas Priest] [Keane - Hopes and Fears + Covers 320 @BSBT RG] [KISS - The Very Best Of Kiss] [Klaus Nomi Full Discography 1979 - 1983] [Korn] [Ladyhawke] [Lenny Kravitz] [Limp Bizkit] [Linkin Park] [Lou Reed] [Macy Gray] [Madness - Our House Best Of Madness] [Manic Street Preachers - Greatest Hits] [Manowar - Kings of Metal (1988)] [Maroon 5] [MEATLOAF-THE VERY BEST OF (with covers) a DHZ.Inc Release] [Melody Gardot- Dyscography] [MORCHEEBA] [Natalie Imbruglia - Greatest Hits (2CD)] [Nazareth - The Very Best Of (2 CD)] [Neil Young - Greatest Hits (2004)] [Newsted - Heavy Metal Music] [Nick Cave And The Bad Seeds - The Best Of] [Nickelback] [No Doubt] [Noel Gallagher's High Flying Birds - Who Built The Moon (Japanese Edition) - 2017 (320 kbps)] [Norah Jones] [Oasis] [Peace - In Love [Deluxe Version] (2013)] [Pearl Jam Discography (1991 - 2009)]
[PETER GABRIEL] [Phil Collins] [Pink] [PLACEBO] [Procol Harum - 30th Anniversary Anthology] [QUEENS OF THE STONE AGE - DISCOGRAPHY (1997-13) [CHANNEL NEO]] [Rag'n'Bone Man - Human (2017)] [Rakes - Kiang] [Rammstein] [Red Hot Chili Peppers] [Rise Against - Discography (2001-2013)] [Robbie Williams] [Robert Plant [Discography]] [Rod Stewart] [Roxette] [SANTIGOLD - Santogold] [Savage Garden - Greatest Hits] [Scars on Broadway] [Scorpions [2010] Greatest Hits [mp3]] [Seal - Greatest Hits 2CD (2008) [MP3@320kbps-Soul]] [Sepultura] [Sex Pistols - Never Mind The Bollocks [Here's The Sex Pistols]] [Sheryl Crow] [Simon And Garfunkel - 20 Greatest Hits] [Simply Red 25 The Greatest Hits] [Sixpence N T R - The Best Of] [Slade] [Slash] [Smashing Pumpkins] [Smokie - Their Greatest Hits] [Sonata Arctica - Discography] [SOUNDGARDEN - DISCOGRAPHY] [Sparks] [Sting] [Suzanne Vega - Discography] [Suzi Quatro - Greatest Hits] [Sweet - Greatest Hits] [System of a Down] [Tasmin Archer - Great Expectations [1992]] [Tears For Fears - Discography] [The Bangles - Collections] [The Beach Boys] [The Clash - The Singles] [The Corrs - Discography lossless] [The Cranberries] [The Cure - Greatest Hits] [THE DARKNESS - DISCOGRAPHY] [The Darkness - Hot Cakes [Deluxe Edition]]
[The Doors] [The Eagles - The Very Best Of The Eagles] [The Everly Brothers - 24 Original Classics] [The Good The Bad & The Queen [MP3@320kbps] + covers [2007]] [THE KOOKS - DISCOGRAPHY] [The Mamas And Papas - The Very Best Of] [The Millennium - Begin (1968)] [The Offspring] [The Police] [The Prodigy] [The Rolling Stones - The Ultimate Best Of 2011] [The Shadows] [The Stone Roses - The Very Best Of The Stone Roses (2002) 320 vtwin8Scube] [The Subways] [The White Stripes] [The Who - Ultimate Best] [Thin Lizzy - Waiting For An Alibi - The Collection 2011] [Toto - Legend The Best Of] [Van Halen - Discography @ 320] [Velvet Revolver] [Weezer] [White Lies [Discography]] [U Top]
A dokonce si někdy do přehrávače hodím i toto:
[Ace Of Base Greatest Hits] [Alizee Discografia 2000-2007] [Alphaville] [Aqua - Greates Hits] [Aretha Franklin - 20 Greatest Hits] [Bee Gees - The Ultimate Bee Gees (2009) vtwin88cube] [Billie Eilish - Diskografie (2017-19)] [Boney M.Gold 20 Super Hits] [Britney Spears - Greatest Hits - My Prerogative] [Celine Dion] [Clannad] [Culture Club - Greatest Hits] [DIDO] [East 17 - Around The World Hit Singles-The Journey So Far] [Enya - The Very Best Of Enya] [Erasure Pop 20 Hits] [Fatboy Slim - The Greatest Hits Why Try Harder] [Giorgio Moroder] [Chemical Brothers] [Jean Michel Jarre - Greatest Hits 2CD] [Kim Wilde - The Singles Collection 1981-1993 KompletlyWyred DHZ Inc Release] [Lady GaGa] [Lana Del Rey - Born to Die Paradise Edition (2012)] [Lionel Richie - The Definitive Collection] [Madonna - Discography 1983-2010] [Maggie Railly] [MIKA] [Mike Oldfield - Two Sides The Very Best of Mike Oldfield (2012)] [Miley_Cyrus_-_Miley_Cyrus_and_Her_Dead_Petz-[320Kbps]—(Mix.loint.com)] [Moby - Greatest Hits 2CD] [New Kids On The Block - H.I.T.S] [Nik Kershaw] [OMD - The OMD Singles] [Pet Shop Boys - The Very Best] [Prince - The Hits 1 e 2] [Rednex - The best (1994-2008)] [Right Said Fred - Hits! (2009)] [Robyn] [Sade - The Ultimate Collection (2011)] [Scooter - Greatest Hits] [Selah Sue - Selah Sue] [Shakira Greatest Hits 2010 ][Mp3][320kbs][Hectorbusinspector]] [Soulsavers] [Spice Girls The Very Best Of Spice Girls 2011 Remastered 320 Kbps] [Susan Boyle] [Take That] [The Black Eyed Peas - Greatest Hits 2CD (2009)] [Usher]
[Vangelis] [Whitney Houston - Discografia (1985-2009)]
A občas to proložím nějakou klasikou Mozart, Bach atd.....
Co tam máte Vy????
Re: Ach jo.... (PCP, 29.09.2019 09:41) Reagovat
Hmmm.... Mít mezi nej Kabát vedle Radiohead a Europe,tak to jsem ještě nezažil:)
Re: Ach jo.... (Pavel, 29.09.2019 11:01) Reagovat
To je vidět, že vůbec nevíte o čem muzika je. Poslouchejte si tu svojí bublinu. Poslouchejte si tu svoji kavárenskou nezajímavou hudbu a povyšujte se nad ostatní jakej máte vytříbenej vkus. Máte leda tak velký h.....o...:D
Kabáti sou prostě dobrý - tečka. Ve svým žánru nemaj konkurenci. Prosadili se navzdory hejtrům jako Vy.
A Europe? Co je na nich špatnýho? Je to prostě vzorovej osmdesátkovej Glam Metal. Podobně jako Slade vzorovej Glam Rock v sedmdesátkách.
Europe jsou špičkový muzikanti a ve svým žánru též špička. Že se Vám to nelíbí je věc jiná (to chápu ne každýmu se to musí líbit), ale shazovat je jen ukazuje na Vaši hudební nevyspělost.
Kdo dneska dokáže naživo takto hrát? Téměř nikdo. Samej autotune, podehrávky, halfplayback, nebo totální falešnost.
httpswww.youtube.com/watch?v=9klUsh2etl8&t=290s
Re: Ach jo.... (Predsudek, 05.10.2019 19:35) Reagovat
jj, Kabát vedle Radiohead a Europe, mazec, pomoooooooc :D
Re: Ach jo.... (Predsudek, 05.10.2019 19:39) Reagovat
"Ten kdo se vysmívá Kabátům je závistivej ubožák. Poslouchejte si tu svojí bublinu. Poslouchejte si tu svoji kavárenskou nezajímavou hudbu..." Nerikaj ti "Karmahejtr" nahodou ? Ale tady jsi spatne, sup na Novinky.cz ;)
Re: Ach jo.... (Pavel, 29.09.2019 09:21) Reagovat
A přitom stačilo napsat, že tomu nerozumíte. Ano, často se stává, že se nevýrazné písně zabalí do třeba elektro kabátu a dělá se z toho světovost. Ale to není případ této desky, ty písničky obstojí i s akustickou kytarou. Normálně bych nereagoval, každý máme svůj názor, ale proč ta silná slova. Příště se radši zamyslete co chcete napsat a když z vás budou padat jenom ta h...a, tak si to prosím nechte pro sebe.
Re: Ach jo.... (Predsudek, 05.10.2019 19:46) Reagovat
Europe dnes zvladne prumerna amaterska kapela na vesnicke tancovacce a Kabaty taky, ty odborniku :D
Re: Ach jo.... (Pavel, 05.10.2019 20:40) Reagovat
Ona je instrumentální náročnost skladeb měřítkem jejich kvality? Zajímavé.
Oni jsou třeba i takoví Pink Floyd instrumentálně velice jednodušší. Takže podle Vašeho měřítka brak?
Beatles jsou taky relativně lehcí. Takže taky brak?
Cranberries taky zahraje každej druhej. Takže taky brak?
A takto bych moh pokračovat do aleluja.
Já třeba za brak považuju Dream Theater. Instrumentálně jsou to sice virtuózové, ale jejich muzika je absolutně nezajímavá. Honiči stupnic. Nic víc.
Re: Ach jo.... (Honza Průša (autor), 24.09.2019 13:06) Reagovat
No tak, nehádejte se ;-)
Jednak - hodnocení je přežitek. Nejradši bych to číslo plošně zrušil (jako známkování ve škole). Důležitý jsou ty písmena co jsem napsal.
Navíc tohle nehodnotím 10/10 ale 11/10 ;-)
Není to touha uměle tu desku někam vytáhnout, je to prostě autorská konzistence (když jsem tomuhle dal 5 a tomuhle 9 tak tohle je prostě za 11)
Nemám problém dát málo bodů něčemu, čeho jsem megafanoušek, ale nepovedlo se to (cave imho jednou dostal jen 5/10, chris cornell snad jen 3/10)
Ale je pravda, že v tom, s čím souzním spíš najdu ty perly, který muzikant leckdy hází sviním, který je tam nenajdou.
Ale myslím si, že i víc vidím ty chyby a nepovedenosti.
A tady jsem si (a reakce dalších recenzentů to potvrzujou) fakt jistej, že jde o úplně výjimečnou desku (což nemusí znamenat z komerčního pohledu vůbec nic, geniální deska může být jen pro určitou bublinu)
A musicserver nemá žádnej ksicht, prostě tu vycházejí recenze na to na co chce někdo recenzi napsat. A nemá smysl v tom hledat nějaké porovnání, vkus. Neexistuje vkus musicserveru, jen vkus jednotlivých recenzentů.
Re: Ach jo.... (Pavel, 24.09.2019 13:43) Reagovat
Hodnocení není přežitek. Žijeme v konkurenčním prostředí a každej ať dělá cokoliv chce aby byl úspěšnej (a hodnocení pomáhá produktu na trh). Docela Vás podezírám, že ve svejch recenzích dáváte 10/10 docela často jenom proto aby Vaše články byly čtenější. Třeba se mýlím, ale působí to tak na mě, navíc je tam ještě pravděpodobně touha prosadit oblíbeného interpreta. Což obecně není nic špatnýho když novinář přestřelí hodnocení aby pomohl na začátku kariéry "svému" oblíbenci (potkalo to Beatles, Queen, Roxette a mnoho dalších....). Ovšem když se to opakuje x-krát za sebou tak se z toho začíná stávat "zoufalost".
Re: Ach jo.... (Honza Průša, 24.09.2019 14:19) Reagovat
Na čtenost to nemá vliv, touha prodat tu kapelu už vůbec ne. Možná je to vzkaz kapele - tohle to dělá se mnou, takhle to na mně působí. Zoufalost - nevím, třeba jo, ale z čeho?
Všechno co tu píšu nemá být marketing nebo podpora (nebo svého druhu asi jo, ale nevěřím, že proto že Průša napíše dobrou recenzi začne někdo pořád dokola poslouchat tu desku, dokud se mu to nebude líbit taky) ale prostě co nejlepší popsání toho, co si myslím. Nic víc v tom nehledejte. A to co si myslím, je ovlivněno zhruba 30 lety aktivní konzumace muziky a zájmem o ní. Nic víc, nic míň.
A to, že píšu poslední roky samý pozitivní recenze je tím, že nemám čas psát o tom, co mne tolik neoslovilo. Píšu sem už jen svátečně.
Re: Ach jo.... (Pavel, 24.09.2019 14:35) Reagovat
Začínám pochybovat o Vaší soudnosti, když napíšete, že hodnocení desky nemá na čtenost článku vliv. To je jako napsat, že průzkumy veřejnýho mínění nemaj vliv na rozhodování voličů u voleb. Určitě si více fanoušků muziky rozklikne recenzi 10/10 než 5/10.
Re: Ach jo.... (Anonym, 29.09.2019 12:03) Reagovat
Tedy, ale vy jste fakt obr blbec.
Re: Ach jo.... (Pavel, 29.09.2019 16:08) Reagovat
Argument by nebyl?
Re: Ach jo.... (Jan, 29.09.2019 19:29) Reagovat
Něco pro Vás
httpswww.youtube.com/watch?v=8L0mpjFa9XQ
Re: Ach jo.... (Pavel, 29.09.2019 20:42) Reagovat
Vůbec netuším na co to je reakce. Když už vypustíte nějakou bublinu tak by do ní chtělo taky něco napsat a též si neplýst tématický vlákna. Ale co čekat o lidí co nezvládnout zpracovat psanej text....
Re: Ach jo.... (Bublina, 05.10.2019 20:01) Reagovat
na :D httpswww.youtube.com/watch?v=Ere3cRD9JRk
děkujeme za typ (R. , 23.09.2019 13:50) Reagovat
pozoruhodná skladba, projekt i album. Děkujeme za typ. Tato kapela a její album rozhodně stojí za poslech. Na nadcházející podzim výborná hudba.
sorryjako (alex, 23.09.2019 16:05) Reagovat
typ = druh, varianta
tip = doporučení, rada
ach jo, je opravdu tak těžké si to zapamatovat? Normálně se snažím nechovat jako grammar nazi, ale to už snad není možný, kolik lidí (a dokonce i těch údajně vzdělaných) takovou banalitu neustále plete.
Re: sorryjako (Homolková, 23.09.2019 19:29) Reagovat
týpek = druh člověka, varianta chlapíka
tipec = doporučení pro zatnutí
Btw. banalita = pochoutka z banánů
No, ne že by to nebylo zajímavé, ale mě to jak... (P., 23.09.2019 14:20) Reagovat
No, ne že by to nebylo zajímavé, ale mě to jako celek neoslovuje, stejně jako první album. Jistě je to kvalitní věc, ale 10/10, to je přecejenom přehnané.
Této hudbě asi nerozumím... deset ani omylem. T... (Anonym, 23.09.2019 16:08) Reagovat
Této hudbě asi nerozumím... deset ani omylem. Tak snad 6. Možná.
No, nevim (Michal, 23.09.2019 23:49) Reagovat
Mam rad experimenty a 10/10 bych necemu takovemu dal asi jen za predpokladu, ze jsem se hodne poddal nejakym omamnym latkam a doprovodil tento stav timto hudebnim pocinem. Na mne je to divne fakt hodne. Misty zajimava hudebni mista, ale celkove se nemohu zbavit pocitu zdrogovanych muzikantu (zejmena texty asi nejak nedavam a misty je hlas zpevacky pro mne az vylozene vysokofrekvencne neprijemny, coz je skoda). Ano, je to trosku jine, ale pro mne nikoli poslechove povedene. Tesim se na nejakou dalsi zajimavou desku, treba to bude pro mne to prave. :)
Pavle, nemáte pravdu (Honza Průša (autor), 12.10.2019 19:26) Reagovat
Pěkně popořadě: objektivní recenze neexistuje. Fakt ne. Pokud tvrdíte opak tak jen odkrýváte, jak jste mimo.
Fakt nemám potřebu přidávat body za to, že je to alternativní. Proč bych to dělal. Píšu, co si myslím. To je celé. Cokoliv jinak by byla pitomost.
Slyšel jsem toho kvanta, tohle podle mne vybočuje. Podle vás ne. To je v pohodě. Slyším v tom víc než vy. To je celý.
Na recenzi je důležitý text. Pokud se chceme o něčem bavit, bavme se o konkrétních věcech.
A na čtení recenzí je nejlepší “sledovat svého recenzenta”. Znát jeho vkus a vědět tak, jaký to asi bude a zde se to bude líbit mně, když on dává 7, 8, 10, 2 body.
Re: Pavle, nemáte pravdu (Nasty, 13.10.2019 10:36) Reagovat
To zní rozumně .
Recenze an sich (Honza, 04.02.2020 11:38) Reagovat
Nejsem pravidelný čtenář recenzí, tak se možná pletu, ale nějak jsem se všiml, že se v podstatě nikdy nepíše skoro nic o hudbě - hudební, či instrumentální složce. Maximálně tak "a ta basa tam!". Ocenil bych, kdyby se autoři trochu víc rozepsali, tedy pokud to za to stojí. Myslím to hodně obecně, napsal jsem to zrovna sem čirou náhodou. Jinak vlastně pěkná recenze, i když za mě je tahle deska spíš tak 6-7/10.