autor si to od fanousku mozna opet slizne (jarecek, 25.06.2013 18:13) Reagovat
ale ja jsem jako obvykle rad za to vecne hodnoceni neprovicnimi meritky namisto vdecneho ceskeho hykani .. jaky to rozdil proti zacatkum ..
? (Dominika, 25.06.2013 19:17) Reagovat
Mily Petr Klapper, tvoja kritika je maximalne neobjektivna.
Ak niesi fanusikom kapely tak asi tazko vies zhodnotit co ludia prezivali.
Re: ? (LFS, 25.06.2013 19:26) Reagovat
Nová doba! Nejen, že redaktoři píšou neobjektivně, ale už i fotografové fotí neobjektivně!
Re: ? (Dominika, 25.06.2013 19:59) Reagovat
:D :D :D omyl :D :D :D pan fotograf ospravedlnujem sa, komentar bol urceny 'skevelmu" redaktorovi
Re: ? (LFS, 25.06.2013 20:11) Reagovat
Fajn, tak se posuneme dál. Kritika je vždy neobjektivní, jedná se totiž o subjektivní útvar. A ortodoxní fanynky a fanoušci by reportáže a recenze psát neměli už z principu, víš? Scházel by jim onen kritický pohled a jednalo by se o pouhopouhé vlezdoprdelství. Ahoj Dominiko
Re: ? (Míša, 29.06.2013 08:52) Reagovat
Nejsem fanoušek kapely a souhlasím s tím, že jejich tvorba je na jedno brdo. až na pár výjimek, které se líbí i mně :) Tady je bohužel znát, že se koncertu zúčastnil někdo, kdo tomuto stylu hudby absolutně nefandí a musím uznat, že Bon Jovi udělal za svoji kariéru zasloužený kus práce a legendou jsou oprávněně. Ano, souhlasím, kritika na mě působí přehnaně neobjektivně a nevěřím, že zážitek z koncertu měli všichni stejný jako pan redaktor, který raději ať chodí na svoje oblíbené kapely a ne z povinnosti na nějaké dinosaury, kde je výsledek recenze předem jasný.
Re: ? (XXX, 30.06.2013 11:54) Reagovat
Pěkná hloupost, že by fanoušek neuměl zkritizovat.
Proč komentovat, když jste tam asi ani nebyl! (Iviik, 25.06.2013 19:43) Reagovat
Kdo navštěvuje koncerty z povinnosti, nerad mokne a fakta si špatně vygoogluje není objektivní hodnotitel.
Koncert zcela odpovídal věkovému složení publika. Není třeba vnucovat se do přízně věčně unuděných puberťáků šaškárnama které popisujete.
Vzhledem k tomu, že jste ani nezaznamenal procházku po rampě, která BYLA, tak ani nevěřím že jste tam byl vy. Ono od stolu, nebo od piva se kritizuje cokoli velice snadno. Nevím jestli je psaní recenzí vaší obživou. Pokud ano, měl byste zvážit změnu povolání. Když si neumíte zjistit, kdy tu naposledy kapela koncertovala, neděláte si příliš dobré jméno.
Iviik
Re: Proč komentovat, když jste tam asi ani nebyl! (Jan Trávníček, 25.06.2013 21:47) Reagovat
Za překlepy se omlouvám, už jsme je opravili. Za zbytkem textu si však i nadále stojím. A jen na upřesnění, byť to možná ani není třeba - byl jsem ve druhé řadě přímo pod pódiem.
Co taky čekat jíného od MS (Adam, 25.06.2013 19:51) Reagovat
Pan Trávníček byl asi zrovna na dámách, když se při celé Bad Medicine BJ pomalu producíroval po catwalku, že? :) Když už na těch dámách byl, taky mohl rovnou mrknout, jaké věkové kategorie na koncert skutečně přišly. Slepej, hluchej, prostě materiál.. a to jsou pak recenze. Věnuj se radši svým vyumělkovaným botoxkoníkům.
To si děláte srandu, ne? (mladší než husákovo dítě, 25.06.2013 19:55) Reagovat
Ještě jsem na velkém koncertě nezažila, že by celý stadion stoupnul a ve stoje tancoval jako se to stalo na Living on a Prayer. Dav byl unešený, nálada neuvěřitelná.
Vy jste na tom koncertě nebyl, nebo co?
Nejste trochu hovado?
souhlas (Paja, 25.06.2013 20:12) Reagovat
Ja ac nerad, musim s redaktorem celkem souhlasit.. Tesil jsem se pul roku (ikdz nejsem zadny skalni fanousek), koncertu jsem zazil hodne (treba zminene perfektni Coldplay), ale tohle se panum z New Yersey fakt nepovedlo.. Neosobni nuda plna preumelejch porcelanovejc usmevu Jona... Ja videl strhnuty dav maximalne v prvnich par radach.. Jinak v zadu jsme po sobe vicemene znudene koukali cekajic na hit, kterejch bohuzel moc neprislo..Skoda.. Mam je rad od detskych let, ale tohle fakt ne-e
Naprostý souhlas s recenzí (Vojta, 25.06.2013 20:30) Reagovat
Ač nerad, musím naprosto souhlasit s panem Trávníčkem. Chápu, že pro naprosté skalní fanoušky, kteří netrpělivě čekali ty dlouhé roky než Bon Jovi přijedou, to musel být zážitek tak jako tak, ale pro člověka, jenž od megakoncertu čeká něco víc, to bylo lehké zklamání. Rozhodně bych nikdy nepočítal s tím, že na místě kde kapela nehraje více než 2 dekády dá v přídavcích přednost přáním jednotlivců než osvědčeným hitům (Always, Born To Be My Baby, Bed Of Roses, Runaway....) A je pravda, že show byla jednotvárná bez nějakého většího momentu překvapení. Zde je srovnání s Coldplay zcela na místě (U2 měli svou poslední tour také mnohem detailněji promyšlenou), jelikož ti dokázali překvapit a vygradovat své vystoupení hned několikrát. Bon Jovi se jim v tomhle zkrátka rovnat momentálně nemohou.
recenze ? (Mirka, 25.06.2013 20:32) Reagovat
Podle recenze na tento koncert nevím, zda jsme byli s autorem na stejném místě nebo chce být jen zajímavý.
Propagují novou desku a můžeme být šťastní, že přijeli i k nám. Každý fanda chce slyšet i starší pecky. BYLO TO SUPER ! Šla bych dnes ještě jednou, klidně i v tom dešti :)
mě vadilo, (Martin, 25.06.2013 21:05) Reagovat
že bylo málo hitů a asi kvůli dešti skončili dřív:(
Super (Jana, 25.06.2013 21:14) Reagovat
Koncert byl super a já si ho maximálně užila i přes ten déšť,vůbec mi není líto dražší vstupenky.
Žádný hardcore fanda, přesto spokojený (Michael Gacek, 25.06.2013 21:23) Reagovat
Jsem spíš sympatizant než nějaký velký fanoušek Bon Jovi - na gymplu poslouchal jejich výborné album Crush a s přítelkyní si občas pustíme jejich best of, ale v iPodu si je už dnes pustím minimálně.
Na koncert jsem šel hlavně ze zvědavosti, ale odcházel jsem maximálně spokojen. Uznávám, že scéna mohla být bombastičtější a projekce nápaditější. Já jsem však spíš ten typ, který jde na koncert za hudbou a kulisy jsou spíš takový bonus.
Chtěl bych se vyjádřit k atmosféře koncertu: To, jak chce člověk koncert prožít, dost odpovídá tomu, jaký sektor si vybere. Pokud je někdo velký fanda a chce skutečně nasát tu nejlepší a nejodvázanější atmosféru, tak si koupí lístek do kotle. Pokud chce spíš poslouchat, tak si koupí zadní řadu nebo sezení. Na všech koncertech, na nichž jsem zvolil druhou variantu, jsem stál obklopen lidmi, kteří chtěli hlavně poslouchat, takže postávali, moc se nehýbali a na první pohled se mohlo zdát, že jsou vlastně takoví studení čumáci. Takovýto dav samozřejmě nikdy nevytvoří párty atmosféru, věřím však, že i tito lidé si ve skutečnosti koncert užívají. Já měl na Bon Jovi ten nejlevnější lupen dozadu a lidé kolem mě se opravdu rozskákali jen na ty největší hitovky. Na druhou stranu si mnozí zpívali texty a když došlo na mávání rukou, vždy se přidali. Jak tedy objektivně posoudit přijetí umělce publikem? Pokud budeme hodnotit podle potlesku, tak ten byl opravdu burácivý, proto bych osobně určitě netvrdil, že byli návštěvníci v letargii.
Je pravda, že včera zaznělo několik písní, které mi přišly trochu nevýrazné. Mně osobně to však ty nejsilnější momenty vynahradily. "I'm With You" jsem před koncertem neznal, ale tam zněla opravdu úžasně. Největší překvapení: můj oblíbený "Captain Crash" z alba Crush! A na závěr úžasná "This Ain't A Love Song" z alba These Days, které se oproti jiným albům plným pozitivních rockových písní a zamilovaných balad liší temnější atmosférou.
A mimochodem, hrát podle přání publika mi přijde jako opravdová frajeřina a vstřícné gesto fanouškům.
Sorry, že jsem se tak rozepsal! :-)
Re: Žádný hardcore fanda, přesto spokojený (Bětuška.Bathory, 27.06.2013 11:01) Reagovat
Souhlasím s Vámi, líp bych to nenapsala :-)
uplne suhlasim! (zuzka298, 25.06.2013 21:26) Reagovat
presne, vystizne, pravdive! verna kopia koncertu vo Viedni, este aj ten dazd bol rovnaky, dokonca v Prahe vynechal aj "I'll be there for you", neuveritelne. Mala som pocit ze pocujem cely cas tu istu skladbu, ludia ktori sedeli pred nami odchadzali este pred koncom. Bon Jovi ako skuseny interpret by si mal uvedomit ze na jeho koncerty chodia aj novacikovia v nadeji ze si raz za zivot nazivo vychutnaju ASPON JEDEN hit, nech je to uz Bed of Roses alebo Always. Vynechat obidva je podla mna dokaz toho ze ho fanusikovia vobec nezaujimaju. Jeden z najhrosich koncertov na akych som doposial bola, AMEN!
Re: uplne suhlasim! (Hanka, 26.06.2013 10:34) Reagovat
Bon Jovi nejedou Greatest Hits turné, aby hráli deset písniček pořád dokola, šňůra je k nové desce! A Bad Name, It's my life, Livin' On a Prayer, Keep the Faith, Bad Medicine podle vás nejsou hity? Zrovna u Bon Jovi platí, že koncert, to jiný setlist a ten pražský rozhodně stál za to.
Re: uplne suhlasim! (viki39, 26.06.2013 15:08) Reagovat
Bon Jovi jsou moje srdcovka skoro 30 let. První koncert v Praze jsem nezažila, ne že bych neměla zájem, ale žila jsem v zahraničí. Po dvaceti letech se mi splnil sen a oni přijeli potěšit své fanoušky do Prahy a pro mě to byl úžasný zážitek. Promočená na kost, zmrzlá, ale neskonale šťastná. Hlas jsem nechala na stadionu a dovoluji si říci, že lidé vedle mě na tom byli podobně. Po celou dobu jsme " byli s Jonem", a ani na okamžik mi nepřišlo, že by se někdo nudil nebo odcházel během koncertu domů. Nechápu jak někdo může napsat, že se John nestará o své fanoušky, asi není náhoda, že ve spoustě písních zaznělo slovo déšť a v jedné dokonce i Praha. Byla jsem na spoustě koncertů, ale ještě jsem nezažila, že by se všichni lidé zvedli ze sedaček, mávali, tančili či skákali. Jsem přesvědčená, že opravdovým fanouškům Bon Jovi se koncert líbil, hudba, dokonalý hlas a Jonův big sexy smile ! Nikdo tu nevzpomněl na srdce od fanoušků na tribuně a Jonovo poděkování. Za sebe mohu říci, že jsem nadšená a budu tím žít ještě dlouho.
Prosim o vysvetleni (lenkaEn, 25.06.2013 23:08) Reagovat
Vazeny pane Travnicku (osloveni pane "redaktore" je zde bohuzel nemistne), muzete mi vysvetlit, jak muzete v jedne recenzi napsat, ze Jon Bon Jovi ani jedinkrat neprosel po rampe, kdyz ve skutecnosti se na ni produciroval po celou sklabu Bad Medicine. V prubehu te same pisne, kterou v recenzi zminujete? O to vic, ze jste, jak uvadite, stal v druhem kruhu u podia, kde vas od rampy delilo par centimentru? Nemuzu se zbavit dojmu, ze jste tam vubec nebyl a cela vase "radobyrecenze" pozbyva jakekoliv duveryhodnosti. A kdyz jste na to zde v komentarich upozornen, potichu chybu opravite a napisete, ze se omlouvate za "preklep"? Nevim, jak je tomu v dnesni dobe, ale za ery nas "Husakovych deti" omyly tohoto druhu do kategorie "preklepu" nespadaly. Proboha prosim, prenechte novinaru radeji erudovanych zurnalistum a usetrete nas demonstrace tohoto amaterismu. Dekuji.
Re: Prosim o vysvetleni (lenkaEn, 25.06.2013 23:12) Reagovat
"novinarINU" , "erudovanyM" - omlouvam se preklep, takto ve skutecnosti preklep vypada.
Re: Prosim o vysvetleni (Jan Trávníček, 25.06.2013 23:33) Reagovat
Na vulgární komentáře obvykle nemám potřebu reagovat, ale vy mi píšete relativně slušně, proto považuji za slušné vám to dovysvětlit ještě jednou. Z vašeho textu je patrné, že se vyžíváte v chytání za slovíčko, ale dobrá, zkusím to.
Původní verze článku byla bohužel vydána bez korektury, kde se na drobné nepřesnosti obvykle přijde a tam zněla formulace, na kterou upozorňujete následovně:
Navzdory obrovskému pódiu a možnostem, které z velikosti stadionu plynou (vzpomeňme třeba na do detailu vypiplaný koncert Coldplay), však tento potenciál zůstal trestuhodně nevyužit. Početná řada světel, několik vyhověním přáním fanoušků, co se setlistu týče, a ani jedna (!) procházka po půlkruhové rampě, jež oddělovala diamond a golden circle, finální resumé nezvrátí.
Opravená verze pak vypadá tak, jak vidíte ve článku nyní, tedy:
Navzdory obrovskému pódiu a možnostem, které z velikosti stadionu plynou (vzpomeňme třeba na do detailu vypiplaný koncert Coldplay), však tento potenciál zůstal trestuhodně nevyužit. Početná řada světel, několik vyhovění přáním fanoušků, co se setlistu týče, a jen jedna (!) procházka po půlkruhové rampě, jež oddělovala diamond a golden circle, finální resumé nezvrátí.
Rozdíl je ve slově "ani", které je vzhledem k umístění ve větě možné vyložit dvěma způsoby a to buď jako že
a) ani pouhopouhý jeden výstup na rampu zážitku nepomohl (jak to bylo myšleno autorem, který samozřejmě byl na místě zcela při smyslech a ještě pořizoval fotografie, které je ochoten jako důkaz svého tvrzení doložit)
nebo že
b) na rampu vůbec nedošlo, jak to bohužel bylo nesprávně pochopeno některými diskutujícími.
Po upozornění jsme tak tuto nepřesnost opravili, aby bylo zcela zřejmé, jak byla věta myšlena. Tolik tedy k vyjasnění.
Pokud jste však této nešikovně formulované věty využila jen k tomu, abyste si zanadávala na autora, s obsahem jehož textu nesouhlasíte, protože se vám koncert líbil, právo na další vyjádření vám samozřejmě brát nebudu. Pěkný den.
nechapu (maty, 25.06.2013 23:10) Reagovat
nechapu kritiku.... koncert i pres pocasi, pres dlouhe hodiny stani a cekani; mel po celou svou dobu naboj a super atmosferu... Po It's My Life clovek prestal vnimat bolesti zad, krku i nohou; i promoceni.... nebudu tu nikoho opravovat... ale pro me vystoupeni na jednicku a pokud nekdo nechape styl hudby Bon Jovi, tak proc o tom psat??
BON JOVI (Lukáš, 25.06.2013 23:48) Reagovat
Osobně si myslím, že jste v článku až moc negativní. Kdyby to bylo tak nudné, proč by Ti lidé i na sedačkách jásali? A jestliže zaspali dobu, tak proč jen v USA mají návštěvnost přes 650 tisíc? A není právě to, že jsou pořád stejní to, že si je lidé rádi poslechnou? Chtělo by se to trochu zamyslet...
Asi trochu mimo... (Jiří Hron, 26.06.2013 00:45) Reagovat
Každý má svůj názor, ale myslím, že když někdo píše recenzi (pokud jsem to dobře pochopil), tak by možná měl o dané hudbě něco vědět, respektive být při smyslech (pokud bylo v původní verzi vícero překlepů, pak se tato možnost nabízí). Nehodlám nikomu brát názor, ale pár připomínek bych měl.
O problémech Richieho se vědělo delší dobu, i o slovních útocích s tím spojených, takže jeho věrní fanoušci to dávno věděli. Show jistě nebyla dechberoucí, ale mají to BJ třeba? Kvůli tomu jsem šel předminulý pátek na KISSáky... Ale nechme debaty na toto téma, každý nechť má svůj názor.
Ale celkově ten článek postrádá logiku. Třeba odkaz na Lost Highway - "country inspirovanou desku" se docela tluče s výrazem o diskografii, která je dle autora "na jedno brdo". Stejně tak si nemyslím, že "poslouchat živě v kuse stále to stejné" odpovídá playlistu, třeba Keep The Faith a následně Make A Memory asi není úplně totéž (a tak bych mohl pokračovat dále). To značí, že autor evidentně Bon Jovi moc naposlouchané nemá. A 24 písniček odpovídá běžnému rozsahu koncertů v této tour, takže jaké o půl hodiny zkrácené vystoupení???
A jako naprostou a největší blbost je, že jsou to dinosauři, kteří nestačí dravé konkurenci... a jak si vede album "What About Now"? Taky bych chtěl takhle nestačit!!!
Dalo by se pokračovat dále, ale myslím, že je jasné, co jsem tím chtěl říci. Každý má právo na svůj názor, vydávat takové protiřečící nesmysly za bernou minci, to chce odvahu...
Re: Asi trochu mimo... (Sylva, 26.06.2013 12:47) Reagovat
Zcela souhlasím s Jirkou Hronem. Podle pana redaktora patřím do skupiny "starších a, nebojme se říct, i méně náročných posluchačů", tohle označení je docela netaktní a nevychované. Jako má každý jiný názor, tak má každý jiný vkus.
Bon Jovi stejně jako každá jiná kapela mají svůj styl, proto lidi chodí na jejich koncerty a proto si kupují CD/DVD. Myslím si, že 30 let na scéně o něčem svědčí!
navštěvuji koncerty (Tomáš, 26.06.2013 09:36) Reagovat
různých interpretů, na Bon Jovi jsem byl celkově po 5, na U2 4x, Springsteen 3x, Duran Duran 4x, atd. Nevím co pan recenzent poslouchá za hudbu, ale koncert jako takový byl výborný, sice trošku omezený deštěm, ale jinak když jsem odcházel a poslouchal lidi kolem sebe jak se baví o konceru, tak nikdo neřekl jedinou negativní věc na koncert a všichni se shodli že si koncert výborně užili. Mluvit o nějaké sterilitě, bože co je to blbost? Byl jste v poslední době na koncertě U2? Ja ano, a tam se toho postránce nějaké akce na jevišti nedá mluvit skoro vůbec, ale nejdu tam přeci proto aby všichni hudebníci běhali po jevišti jako magoři, ale především si užít perfektní zvuk, zaspívat si, prostě si to užít. A v dnešní dlbé době je takový koncert jako balzám na duši.
Re: navštěvuji koncerty (eva, 26.06.2013 10:26) Reagovat
Dakujem Tomasovi, ze to tu napisal. ja tiez navstevujem koncerty roznych interpretov, na Bon jovi som bola prvy krat, patria k mojim oblubencom a rozhodne ma nesklamali.....mozno to nebola dechberuca show plna efektov, ale bol to poctivo odohraty skoro 2,5 hodinovy vyborny koncert...a atmosfera si myslim, bola vyborna, ci uz v kotli, i na tribunach, o ziadnej sterilite a nude nemoze byt ani rec..
.
btw. vacsina koncertov, ktore ja hodnotim ako jedny z najlepsich , na ktorych som bola, nemalo ani zdaleka taku show, ako maju BJ ...je to predsa o hudbe, nie o efektoch a snahe vymysliet nieco, "co tu este nebolo"....
ale verim, ze pan recenzent, ktory tvorbu BJ pozna akurat tak z rychlika ( resp. nepozna) a ktoremu evidentne nic nevravi, tak asi tam nerad mokol ;)
Krátké zamyšlení (Pavel, 26.06.2013 10:34) Reagovat
Obvykle nemám ve zvyku kritizovat kritiku koncertů, ale tady v tom případě mi to nedá. Jak vidno, pisatel tohoto článku si patrně posbíral pár informací na wikipedii, něco málo o možnostech stadionu a zavzpomínal na koncert Coldplay.
Vážený pane, pokud toužíte po dechberoucí show, hospání po podiu, nedej bože nějakým tom circle pitu, jděte na Kissáky, zaházet hlavou na Metallicu nebo se strkat na hard core! Sám v úvodu píšete: Po téměř dvaceti letech se do Česka vrátili američtí pop-rockeři Bon Jovi. Co tedy od poprockerů čekáte?! Na koncertu Bon Jovi jsem byl 2 roky zpět v Německu, podotýkám, že se jednalo o úplně jinou stage a úplně jiný playlist. Navíc tehdy (před dvěma roky) byl setlist co koncert jiný (nevím, zda toto praktikují i u letošního tour). Toto samo o sobě je přeci skvělé, no ne? Kritizujete tu téměř 2,5 hod show chlapíků, kterým je přes 50! Chápete, že na podobné koncerty nechodí lidi, aby odcházeli promáchaní (ne od deště?!). Ty lidi berou pouze jako doplněk parádní stage....ale jdou tam kvůli muzice. Na efekty si zajedu na Ignis Brunensis do Brna. Co se týče setlistu, tak k tomu mám také poznámku. Osobně jsem veliký fanda Iron Maiden, ale ruku na srdce, co tour, tak minimálně polovina playlistu se stále opakuje (mně to nevadí), ale je přeci strašně jednoduchý sázet na jistotu! Oni to nedělají a je to dle Vás špatně!
Bože, to je ale škvár .. (Hanka, 26.06.2013 10:41) Reagovat
Uvidíme, kde budou vaši slavní Coldplay nebo kterákoliv z dalších kapel po třiceti letech (dejme tomu, že třeba i úspěšné) kariéry, pane náročný ..
BON JOVI 2 (Lukáš, 26.06.2013 12:13) Reagovat
Nedá mi to a přidám ještě jednu reakci... Osobně si myslím, že redaktor by měl být nezaujatý...Pokud není, pak by měl psát jen o svých kapelách a kapely,které nejsou jeho krevní skupina vynechat. Čekal bych od musicserver.cz více neutrality a širší úhel pohledu. Čekal bych též více informovanosti, když už mají možnost stát pár kroků od stage. A též očekávám, že pan Trávníček zareaguje slovy " za svým článkem si stojím"...Ostatně na nic jiného asi bohužel nemá...
... (Sisi, 26.06.2013 13:44) Reagovat
OK, článek je subjektivním názorem, nikoliv objektivním hodnocením. Někdo, kdo Bon Jovi poslouchá, by těžko udělal takový článek. Ale je fakt, že si autor mohl úplně odpustit tu poslední větu. Rýpalství a negativismus pana pisatele jsou sice super vlastnosti, ale že Bon Jovi vydrželi na scéně desítky let něco o jejich kvalitách značí. Vzpomeňme na rychlokvašky ze všech koutů světa s neoriginálním a na jedno brdo sestaveným repertoárem.
Ano, jsem fanoušek, a jelikož mi bylo šest, když tu byli naposledy, tak jsem si koncert užila. Ano, byl naprosto super. Ano, s názorem autora naprosto nesouhlasím. A ano, jako fanouškovi je mi to naprosto u zadku! (=
Přeji krásný den (=
??? (Andrea, 26.06.2013 14:39) Reagovat
Co to psalo za pablba??? Asi si svůj "sloupek" spletl s hodnocením nějaké jiné kapely, ne?!!!
Koncert byl luxusní od samého začátku, až po úplný konec!!!
Myslím, ža autor článku jen chtěl být za každou cenu důležitej! Ovšem bez úspěchu!!!
??? (Andrea, 26.06.2013 14:46) Reagovat
Co to psalo za pablba??? Autor "sloupku" nejspíš hodnotil koncert jiné kapely, ne?!!!
Koncert byl naprosto dokonalý a to od samého začátku, až po úplný konec!!!
Pan Autor chtěl být nejspíš za každou cenu důležitej! Ovšem, bez úspěchu!
What ? (Paolo, 26.06.2013 16:16) Reagovat
No, ono je to také lákavé si ako kritik kopnúť do BJ, že? A hneď sa cítime ako redaktor časopisu Rolling Stones a myslíme si aký sme recenzent....sorry, aspoň trochu rešpektu k tejto kapele by bolo namieste. Nechápem prečo toľko negativity. A že nenáročné publikum ? A akú hudbu by sme mali počúvať aby sme boli akože "náročné publikum" - v čom to spočíva ? v sekvencii akordov ? Alebo chcete povedať že BJ nie sú dobrí muzikanti ? To asi nemyslíte úplne vážne...alebo v notových výškach speváka ? No neviem, máloktorý profesionálny spevák vytiahne napr. Always...ale škoda reči...
Trávníčku, to máš za to, že chodíš na takové píč**iny (ian69, 26.06.2013 17:45) Reagovat
I tak klobouk dolů, kolik mamin jsi dokázal rozdivočet. Skoro jako Bon Jovi.
Recenzent na koncertu nebyl... (Tomas, 26.06.2013 19:09) Reagovat
...jinak by nemohl napsat takovy nesmysl :-)
Toto je priserna "kapela" (Blissfly, 27.06.2013 00:40) Reagovat
Takovyhle "kapely" patri uz davno na smetiste dejin a ne na podia .) .
Re: Toto je priserna "kapela" (komanceros, 27.06.2013 21:19) Reagovat
jestli je Bon Jovi příšerná kapela, tak to bych chtěl vidět tebe.. ty musíš bejt neskutečnej idiot!!
Koncert Bon Jovi (Bětuška, 27.06.2013 10:52) Reagovat
Bon Jovi poslouchám zhruba 20 let, na koncert jsem se moc těšila a já osobně jsem si ho moc užila! Z okolí svých známých, kteří na koncertě byli, jsem žádná negativa nezaznamenala.Je pravda, že bych taky uvítala více dynamičtějších písní -obzvlášť, když byla zima, tak abychom se my, fanoušci, zahřáli, ale já jsem to chlapům z Bon Jovi odpustila-a ráda :-) A rozhodně ta tento koncert po týdnu nezapomenu, pane hudební kritiku.
Nemam co dodat (Martin, 27.06.2013 11:59) Reagovat
Ahojte.
Neviem co k tomu dodat, snad len tolko, ze asi slovenski kritici maju tuto Rockovu stalicu radsej ako ceski..... Či? ;o)
Staci si precitat tuto kritiku.
http://hudba.zoznam.sk/reportaze/25-06-2013-rockovu-smrst-menom-bon-jovi-nezastavil-v-prahe-ani-prudky-lejak/
Re: Nemam co dodat (Helena Bartošová, 28.06.2013 15:13) Reagovat
Nezlobte se, ale tohle mi vždycky hrozně vadilo. S recenzí pana Trávníčka zásadně nesouhlasím. Přijde mi, jako bychom oba byli na jiném koncertě. To ale to neznamená, že když jeden český kritik koncert, tak říkajíc "zdrbe", a jeden slovenský vychválí, že asi všichni "slovenski kritici maju tuto Rockovu stalicu radsej ako ceski". Prosím neházet všechny do jednoho pytle! Zkuste si to vygooglit a uvidíte, že tahle rádoby objektivní kritika je mezi záplavou chvalozpěvů ojedinělá. Díky.
když nic neumím (Lukaš, 27.06.2013 15:13) Reagovat
Dobrý den.Kdo nic neumí uči,a kdo ani tohle nedělá dělá hudebního kritika. Byl jsem na koncertě a bylo to super i když preferuji jiné kapaly ,pořad patři BJ ke světové špičce.Přečetl jsem spoustu recenzi na tento koncert a všichni si jej pochvalovali až na Vás.To svědčí o vaši nestrannosti a nezaujatosti a rádoby odbornosti.Pak jsem si přečetl více Vašich recenzi a je mi vše jasné,typicky zakomplexovaný muž,bez přítelkyně co nic neumí a závidí úspěšným,raději už nic nepiš a ozvi se mi hledám lidi na stavbu a výkopové práce.
Re: když nic neumím (ian69, 28.06.2013 07:40) Reagovat
Lukáši, vždyť ty nenapíšeš větu bez hrubé chyby nebo logického nesmyslu. Co ty chceš komu radit :)? A dej pozor na lopatu, ať Ti ji někdo přes oběd neukradne,
Re: když nic neumím (Lukaš, 28.06.2013 08:19) Reagovat
Přeji krásné ráno IAN69.
Článek jsem psal v totálním rozčílení,tak se omlouvám za případné gramatické chyby.Nemusíš mít strach ,lopatu mi nikdo neukradne, živím se jako projektant.Ze srdce nenávidím když je někdo neobjektivní, hlavně když sám v životě ještě nic nedokázal.
Škoda že se neozval autor ,ale jeho kámoš,přítel,milenec?
Moje nabídka Vás zaměstnat stále trvá.
publikum (Monika, 27.06.2013 15:17) Reagovat
Teda, povedať si každý môže čo chce. Bon Jovi hrajú to, čo od nich skalní fanúškovia čakajú. Napríklad mňa nemusia zaujať žiadnymi "pridanými hodnotami", len aby sa predali v dnešnej dobe. Hrajú dobre a to je pre mňa dôležité. Už som zažila iný, omnoho úžasnejší koncert, a nebolo to ich hrou. Bolo to publikom. Neviem, niečo bolo v Prahe iné. Ja by som si nenechala újsť ani minútku zo šou, len aby som šla po pivo a klobásu.Mnohí pôsobili ako keby šli len okolo a boli tam náhodou. Kapele sa nedá povedať, že ste dobrí, to sa povie tým, že vstanete, zatlieskate, zaspievate, zamávate, zvlášť v takom počasí. Ja som prišla o hlas, bavila som sa, ale ...nedobilo ma to tak, ako som čakala, a nebolo to kapelou. Tí dole boli zmoknutí a unavení, prevziať štafetu mali tí na tribúnach a prinútiť ich zahrať tých 28 piesní. Bojím sa, že ani po tretí raz Bon Jovi v Prahe nevypredá. PS: ale teším sa na ich ďalší koncert, dúfam, že bude.(bez nahých tanečníc)
Bon Jovi (komanceros, 27.06.2013 21:04) Reagovat
pan Jan Trávníček, je zřejmě proti Bon Jovi trochu zaujat.. už jsem byl na jejich live koncertě po šesté a musim uznat, že z každého jsem si odnesl skvělý zážitek.. Bon Jovi zahráli skvěle a nevim, jestli jste náhodou po celou dobu koncertu nebyl někde jinde, protože od první písně publikum zpívalo až do konce..
?? (Honza, 28.06.2013 08:41) Reagovat
Trohu namáhavá recenze a pokus být zajímavý, zavádí dojem z koncertu, který je zcela odlišný od toho, jaký koncert ve skutečnosti byl. Samotná recenze je tendenční a mnohem vyčpěleší než ona "vyčpělá" tvorba BJ. Asi jsme každý byli na jiném koncertě :-) Ještě to sterfování do určité skupiny posluchačů, to má někdo zapotřebí? :-)
Bon Jovi (viki39, 28.06.2013 12:19) Reagovat
Opět se vracím k článku pana chytrého. Je pátek a kamarádi se mě ptají : TO TĚ TO JEŠTE NEPUSTILO ? (zpívám a pobrukuji si, celý den ) odpověď je jasná, "Ne" a ještě dlouho nepustí. včera jsem si opět přehrávala celý záznam koncertu na You Tube , znovu a ráda musím konstatovat, že byl úžasný a skalní fanoušci si to užili ! Jsem šťastná, že k nám (na Balkán!) Bon Jovi vůbec přijeli.
Pane Trávníčku,nehulte tu trávu a neberte drogy. (Tomáš, 30.06.2013 10:54) Reagovat
Nesouhlasím s názorem recenzenta.Koncert byl super, bohužel odehraný z větší části ve dne.Každý si může udělat svůj názor na koncert, stáčí se jen podívat na youtube a píseň Living on a Prayer.
Celý stadion skáče a tančí.
Nádherný večer,doufám že to nebylo naposled.
Koncert Bon Jovi (Helča, 30.06.2013 22:20) Reagovat
At si pan redaktor píše co chce.Možná právě ti co tu hledají mouchy nás ostatní rušili couráním pro pivo a klobásu a koncert si tu spletli s uplně něčím jiným.A ti co srovnávají kapelu Bon Jovi s jinými...?Bon Jovi jsou jen jedni a hrají tak jak hrají.Jsou tu 30 roku naplnují stadiony k prasknutí a to hovoří za vše.Byl to nezapomenutelný užasný super koncert.
Bon Jovi vcera a dnes (Grigorij67, 02.07.2013 12:00) Reagovat
Redaktor pise, ze kapela nezaznamenala konec 80. let a ze od te doby hraje porad stejne. Nesouhlasím. Bon Jovi se podle mého, poslouchat do roku 1991, koncerty byly velkolepé, nástup zpěváka zahaleného v mlze, blýskavé glam metalové oblečení, také to, že to byli mladí kluci a ne ,,pardálové". Wanted dead or alive bych řekl, že není původně koncipováno pro obtloustlé fotry na motorkách. Koukněte se na videa z Moskevského hud. festivalu 1989 a uvidíte Bon Jovi a ne kapelu na americkou vesnickou zábavu..
Autor je úplně mimo! (Jirina, 02.07.2013 16:59) Reagovat
V žádném případě nesouhlasím. Člověk, který tenhkle článek vytvořil na koncertě snad ani nebyl. Bon Jovi byli skvělí - ale to se dalo jako vždy čekat. Co mě ovšem hodně zklamalo, byla organizace na stadionu. To bylo opravdu něco neuvěřitelného. Pro příště už vím, ža na takhle velký koncert do Prahy opravdu neee.
? (Anet , 02.07.2013 22:24) Reagovat
Asi jste tam fakt nebyl :P milý pane redaktore..... Ale ne každý má váš názor a jsou lidi, kteří jedou na Bon Jovi kvůli atmosféře a zážitku ne aby slyšely stále ty stejné pecky pořád dokola... Od toho se jmenuje turné Because we can!!!! A nějaký déšť pravým fanouškům náladů nezkazí!
debil, debil,debil ,totální debil (petr, 30.07.2013 19:04) Reagovat
Tak už to je více jak měsíc a já stále vzpomínám na ten úžasný koncert Bon Jovi. Čim dál víc jsem přesvědčen že jste tam vůbec nebyl, jinak byste nenapsal takovou recenzi ve které si dost protiřečíte a obsahuje spoustu totálních hovadin.
Včera jsem byl na Iron Maiden a nebyli tak dobří jako BJ. Ještě že jste tam nebyl, to bychom se dočetli další debilní vyjádření magora Trávnička(plevele,ať neurážím trávník)