zmrd (bedrich, 20.02.2012 10:09) Reagovat
Tak to je malej kripl. Zasloužil by těch kopanců sám aspoň deset. Vysvětlil mu někdo, že nebýt těch fanoušků, nemá debílek ani na chleba? Kripl...
:( (DJ Volder, 20.02.2012 10:40) Reagovat
V prvé řadě je velký rozdíl mezi pojmem "zkopat" a "kopnout". Nechápu ale jak to může někdo omlouvat nebo dokonce napsat že si to zasloužila a podobně.
Souhlasím. (Jana, 20.02.2012 11:07) Reagovat
Naprosto souhlasím s Lukášem Bendou - o případu tedy čtu dnes poprvé, ale takové chování je absolutně neomluvitelné. Měl přece zavolat sekuriťáky, aby jí domluvili, chovala-li se trochu moc divoce... Tak Ine Kafe pro mě skončili.
Vratko je NAJLEPSI!!!a ta holka ozrata krava (Nicole, 20.02.2012 12:46) Reagovat
tento redaktor je dost velky luzer a asi nikdy nevystupoval pred 1000 ludmi na koncerte. NEVIES, AKO BY SI SA V DANEJ CHVILI ZACHOVAL TY!! tak sa ukludni !
Vratko je jeden inteligentny, mudry, mily clovek
a skoda, ze ludia co pisu tieto pseudoclanky nenapisu co robi kapela pre ludi a aky vztah maju s NORMALNYMI fanusikmi, ktori sa idu na koncert zabavit a nie ozrat a obtazovat spevaka
Re: Vratko je NAJLEPSI!!!a ta holka ozrata krava (táta(boj), 20.02.2012 12:59) Reagovat
Ja vim, jak bych se zachoval. Ty ne? A může tam být kolik chce lidí... Kopat do holky - to musí být opravdu "mudry, inteligentny a mily clovek". Doufám, že Tebe ani jeho nikdy nepotkám...
Re: Vratko je NAJLEPSI!!!a ta holka ozrata krava (bedrich, 20.02.2012 13:02) Reagovat
Kdyby kopl tebe, mluvila bys jinak, rouro...
Re: Vratko je NAJLEPSI!!!a ta holka ozrata krava (marqui, 22.02.2012 15:08) Reagovat
Zlatíčko! Jestli máš problém se vztahem k ženám, dojdi si k psychologovi. Na ty tvý arogantní, násliní výlevy tu neni nikdo zvědavej. Jsi nemorální hovado, který se ani neumí slušně vyjadřovat. Doufam, že ti ten dnešní joint nebo lahvinka bude chutnat...
Re: Vratko je NAJLEPSI!!!a ta holka ozrata krava (Tomas, 02.03.2012 20:37) Reagovat
Toto muze udelat jenom hovado.Byt fanouskama jakoze nejsem jejich fanouskem,protoze pro me delaji sracky a delaji navraty kvuli prachum,tak se na ne vykaslu.Fanousci jim plati a oni je kopou,ale nechci to hazet na ostatni cleny kapely,kteri zrejme nejsou takove hovada jako zpevak.A at si jdou aspon kopat sve fanousky na slovnsko a ne tady.A navic kopat holku,to je debil.
Re: Vratko je NAJLEPSI!!!a ta holka ozrata krava (Striga, 11.04.2012 09:33) Reagovat
Zajímavé, že zpěváci jiných kapel dokáží reagovat jinak.
Na mě tento zpěvák působí jako idiot. To je ale super, někoho kopnout z pódia do hlavy, hned člověk ukáže, že je něco víc, než fanoušci...bez kterých by mimochodem nebyl a mohl by makat třeba někde v továrně.
Zajímalo by mě jen, jak by reagoval třeba venku, v hospodě, nedejbože opilý.. stejně moudře a mile jako tady?
Watersův plivanec, Rohoňův kopanec. (Balaeniceps rex, 20.02.2012 12:46) Reagovat
Připomíná mi to (ne)slavnou situaci, kdy Roger Waters na obřím koncertě Pink Floyd v Montréalu v roce '77 naplival neukázněnému fanouškovi do tváře. Byl to důsledek léta se akumulující frustrace z čím dál víc neosobní až nepřátelské atmosféry panující na čím dál větších akcích, které PF hráli. Waters pak musel jít hodně do sebe. Rohoňovi se možná stalo něco podobného... ale soudě podle toho, jak se "obhajuje", bude asi o něco natvrdlejší než Waters.
V žádném případě nechci omlouvat to, co udělal, je to jednoznačně svinstvo. Je ale poučné vidět, jak se diváci na koncertech nechávají strhnout a jak to zpětně ovlivňuje hudebníky.
Kopanec (Ema, 20.02.2012 13:25) Reagovat
Kdyby něco tak ji nezkopal ale dvakrát kopl je to něco jiného.Co by měl ale dělat nechat si stáhnout kalhoty nebo co???
souhlas (tomas, 20.02.2012 15:09) Reagovat
nikdy v životě jsem tady snad nebyl stejného názoru jako pan benda, ale dnes ano. nechápu, jaktože to každy přechází nebo omlouvá. koncert poppunkové kapely pro mladé, kde podstatnou čast tvoří holky :D proč prostě ji nenechal vyhodit? toto je psycho. jejich podivny marketing a mi zkazil cely jejich comeback, přestal jsem je sledovat a timto se u mě už totalne zakopali do země. žádná škoda.
Normální to pravdu není (thomas, 20.02.2012 15:43) Reagovat
Pane Bendo normální není plno věcí (pořadí dle závažnosti)
1. agresivní reakce Vratka
2. Vaše glosa účelové napsaná (tzn. vynechání některých podstatných částí omluvy)
3. chování dotyčné fanynky na koncertě
Re: Normální to pravdu není (Lukáš Benda, 20.02.2012 15:50) Reagovat
Glosa je útvar subjektivní (podobně jako fejeton nebo sloupek), citovat celý pardon netřeba. Ale stejně by mě zajímalo, které "podstatné části omluvy" máte na mysli...
Re: Normální to pravdu není (thomas, 20.02.2012 16:19) Reagovat
tak třeba... „Mrzí ma to......„Nie som perfektný, ale každý z nás je len človek......Nemal som to takto riešiť, ale stalo sa,“.....„Dnes vidím, že to, čo som urobil, bolo nevhodné. Nabudúce zastavím koncert,“ ... jeho slova vám subjektivně mohou přijít jako neomluva.ale já z toho cítím subjektivně, že mu není jedno co se stalo a že toho lituje...
Re: Normální to pravdu není (a taky, 20.02.2012 16:56) Reagovat
„S našimi fanúšikmi mame vypestovaný nadštandardný vzťah. Po koncerte chodíme medzi nich, s každým jedným sa odfotíme a podpisujeme sa. Po každom jednom turné sú to tisíce fotografií. Toto bola fakt výnimka. Pri žene sa mi to stalo prvýkrát."
... (Dane, 20.02.2012 17:14) Reagovat
lidi kteří vědí co to je punk rock tak to pochopí ;)
Re: ... (Pavleena, 26.02.2012 01:28) Reagovat
Jako jedna z mala lidi kteri vedi, co je to punk rock, to nechapu.
Re: ... (Tomas, 02.03.2012 21:04) Reagovat
:-) Moc tomu neverim ze vis co to je punk rock.Jak rika Jaz Coleman,punk rock tady v Cesku nikdy nebyl a takove Ine kafe o tom nema ani zdani jakozto slovaci uz vubec ne,podle toho co hrajou.Ale pri punk rocku bych rekl ze se dejou tyhle veci samovolne a ne kdyz machruje a mysli si ze vyresi tak situaci s doternou holkou,kterou maji samozrejme resit securitaci.
Re: ... (B.A.T.T.I.E., 20.07.2012 21:43) Reagovat
Jo, v ČR je to trochu posunutý jinak. Ne jako v UK, kde Sid Vicious při koncertě Sex Pistols spolu s fanynkou. Ona ho praštila do nosu, tak on na ní cáklal krev, co mu z něho tekla a ona jí plivala zátky na něj :D Nic extra, jen mě tahle slavná scénka ve spojitosti s tímto nějak přišloana mysl :D Jinak těžký soudit, určitě to ten z Iného Kafe neměl řešit takhle,ale tý holky muselo bejt taky dost.
Je to debil (martin, 20.02.2012 18:07) Reagovat
A nemyslím redaktora, ale zpěváka. Jako normální chlap nepochopím, jak může vůbec někdo vztáhnout ruku, natož nohu na ženu. V jakékoliv situaci, ať je jakkoliv vyhrocená platí snad ještě pravdidlo že holky se nebijou ne? Zajímavý je, že když něco podobnýho udělal Rytmus (ale ten šel aspoň na chlapa, šel do publika a víceméně na férovku) tak to byl hnedka král kokotů (a neříkám že nesouhlasím). Ale udělá to někdo ze "zbožňované" kapely a najde se hnedka milion fanoušků co ho omlouvá? Všichni co se tady zastáváte toho hňupa jste nepochybně byli stejně jako já v situaci, kdy Vás nějaká blbá slepice vytočila až tak, že jste viděli rudě. Ale myslím, že málokdo z Vás by reagoval tím, že ji třískne, kopne nebo něco podobnýho. Většina z Vás má mozek a vštípený určitý společenský pravidla. Tak proč se hergot zastáváte takovýho chudáka?
.. (S., 20.02.2012 19:10) Reagovat
hnus hnus hnus.
Arogantní namistrovanej hnus.
Není (mdl, 20.02.2012 19:19) Reagovat
Nevím co je horší, Vratkovo kopnutí, jeho "omluva" nebo reakce jeho fanoušků.
Kapelu kterou poslouchá naprostá většina kids nechápu jak Vratko může s klidem číst jejich komentáře. Ano punkový kapely tu nejsou od toho aby dělaly vzory, ale stačí napsat, že by se měli uklidnit.
Za svůj život jsem viděl spousty a spousty koncertů, videíí i dalších věcí. Naposledy paradoxně jsem koukal na NoFX backstage passport - byla tam situace s šarvátkou s nějakým návštěvníkem, ale Fat Mike sešel dolů a byl tam sám za sebe. Vratko zaútočil z pozice kapely. Možná by se na to měl už vykašlat a jen lítat. Přeci jenom ve 40 se nechat rozhodit holkou, který je 15.. to je smutný
kopačák (MalcolmX, 20.02.2012 20:24) Reagovat
Chlapec si udělal z její hlavy kopačák. Je to velká ostuda. I kdyby byla stokrát opilá, tak tohle by muzikant měl trošku přehlídnout. A Rytmusovo vyjádření taky stojí za to.
heh (Dahak, 20.02.2012 21:40) Reagovat
Mr.dko Pohoň a jeho neznámá vensickozábavová tříakordová skupina.Asi získal milnej pocit, že je celebřiťa.
Reakce (Pavel, 20.02.2012 21:51) Reagovat
Jednou jsem viděl záznam koncertu Green Day z Woodstocku 94. Na pódium najednou vběhl úplně opilý týpek a chytnul B. J. Armstronga na chvíli pod krkem, pak běžel dál, než ho odchytli sekuriťáci. B. J. se vůbec nebránil, ani na moment nepřestal hrát, prostě dělal všechno proto, aby koncert dál pokračoval na plný pecky, o to jediný mu v tu chvíli šlo. Trochu jiný přístup, než tehle idiot, který, kdyby chtěl, tak jeho výkon nemusel být nijak ovlivňen (jak napsal Lukáš Benda, stačil krok vzad).
jenom poznámka (Jiří Vaněk, 21.02.2012 00:00) Reagovat
Lukáši, osobně se neznáme, ale máme společné známé, tak by ses k textu níže možná dostal na mém Facebooku, kde jsem jím shrnul svůj pohled na to, že mi tenhle tvůj článek připadá jako šlápnutí vedle. Aby to nebylo o tobě bez tebe, dám ho i sem. (Navazuje to na něco předtím, ale mělo by to být čitelné i bez toho.)
Společnost se dneska pozastavuje nad tim, co jí média předhodí. V případě Rohoně to bylo rozhodně jeho idiotský chování, ale na to nepotřebuju novináře, aby ho za mě odsoudil (ani vzteklý odvážný komentátory pod Bendovo článkem, co by přes internet Rohoňovi děsně nabančili). Mě zajímá, jak ta holka dopadla - krvácí do mozku na JIPce? Je úplně v pohodě a má z toho prdel? Stydí se za to? Byla vožralá a nic si nepamatuje? O tom by podle mě mohl vzniknout poctivý zajímavý článek po tom prvním na blogu musicserveru.
Já LB osobně neznám, můžu jenom říct, že mě nebaví většina věcí, co napíše. Ne úplně dotažená metafora k jeho článkům: dobrej fotbalovej rozhodčí neni na hřišti skoro vidět, v zápase jsou důležitý fotbalisti. Obdobně dobrej hudební novinář nemá bejt v recenzi tak moc cejtit, hudební recenze má bejt především o recenzovanym CD nebo koncertu (byť samozřejmě je každá recenze subjektivní). Na druhou stranu je nutný říct, že LB obdivuju za jeho přehled a nadšení pro hudbu, a vlastně paradoxně i za to, že lidi těma svejma mnohdy prvoplánovejme urážkama nejrůznějších kapel dokáže rozvášnit k nějakýmu názoru. Tady ale podle mě (v touze po čtenosti či v mladické nerozvážnosti) šáhnul hrubě vedle. Pro mě je to spolu s tim nadpisem bulvár nejhrubšího zrna (pokud teda ta holka neleží na tý JIPce; pokud jo, dost si tady seru do huby, koupim si lopatu a půjdu se někam zahrabat), jsem zvědavej, jestli se toho nechopí náš statečný bulvár. (Kde je Josef Koukolíček, když ho potřebujeme?)
Média spoluvytvářej veřejný mínění a většina lidí tupě přebíraj, co se kde napíše (viz nedávno kachna o tom, že romskou stranu okradl její pokladník, kterou tupě převzala většina internetových médií). Proto si myslim, že úkolem novináře je především informovat, nikoliv kázat.
Re: jenom poznámka (Pavel, 21.02.2012 11:51) Reagovat
Informace o tom, jaké následky si opilá slečna z koncertu odnesla, jsou důležité určitě pro její rodinu a blízké, veřejnosti do toho ale vůbec nic není (tím by se Lukáš Benda posunul na tu úroveň bulváru, z čehož ho obviňuješ). Zásadní věc je, že jí frontman kapely MOHL dost ublížit, to jestli se mu to "povedlo" nebo ne na vylízanosti jeho chování pranic nemění.
Re: jenom poznámka (Pavel, 21.02.2012 11:53) Reagovat
A když už jsme u toho, jak tě zdejší články nebaví, mě zase nebaví číst tvoje fejsbůkový výlevy, tak je sem příště už prosím nedávej, díky.
Re: jenom poznámka (Roman, 22.02.2012 09:55) Reagovat
přesně, moje řeč
:/ (Mazel, 21.02.2012 08:07) Reagovat
Tak událost zcela jistě zarážející... Ale stál někdy někdo z vás na podiu před plným sálem? Jsem muzikant a pokud by se mi nějaká nalitá nána snažila sundat kalhoty, taky bych se nakadil... Na druhou stranu uznávám, že bych se pak držel od ní dál a následně se obrátil na vyhazovače, aby ji vyved (určitě bych se po ní neohnal)...
Lukáši Bendo, kdyby ta holka nebyla opilá, jistě by nedělala takové nepřístojnosti... Není pokrytectvím snažit se zjistit, kdo školačce nalil. Nepovažoval bych to za zástupný problém. V současnosti je to naopak velmi ožehavé téma...
Re: :/ (!, 21.02.2012 09:44) Reagovat
Prej nakadil! :D
Já to říkal... (HíHá, 21.02.2012 09:37) Reagovat
...punk's not dead! :D
??? (BuddyO, 21.02.2012 10:01) Reagovat
Musicserver transformoval v bulvár? Pane Benda, zamyslete se nad tím, co píšete... Zkopal? A celkově je tento rádoby článek spíše k smíchu. Udivuje mě, že Vám ho vůbec někdo zveřejnil. Napište raději článek o tom, jak se stále mladší dívky opíjejí do němoty. Třeba se to ujme.
Re: ??? (bedrich, 21.02.2012 13:17) Reagovat
Jestli si chcete přečíst článek o tom, jak se stále mladší dívky opíjejí do němoty, sežeňte si letošní 4. číslo Reflexu, kde je o tom zajímavý článek nebo zapátrejte na netu. Na MS se těžko o něčem takovém dočtete.
A i kdyby ta dívka byla nakrákaná sebevíc, není to pro toho idiota na podiu omluva k tomu, aby jí kopnul do hlavy. Respektive nic není pro člověka omluva, aby někoho kopal do hlavy.
Do hlav se nestydí kopat náckové popř. fotbaloví chuligáni. Jak jsou na tom tyto skupiny s IQ jste jistě schopný si domyslet sám.
Re: ??? (AB, 21.02.2012 15:24) Reagovat
Do hlavy jí nekopl. To píšou ty bulváry co čtete.
Re: ??? (bedrich, 22.02.2012 09:50) Reagovat
Ty chudáčku, umíš rozlišovat mezi výmluvou a argumentem? Já ti pomůžu, to co jsi napsal: "Do hlavy jí nekopl" je výmluva.
Žádný bulváry nečtu, viděl jsem pouze video a četl tento článek. Video bohatě stačí, abych si o hlavním aktérovi udělal obrázek o tom, jakej polozmrd to je.
Je neuvěřitelný, kolik lidí se ho zastává. A navíc neuvěřitelně hloupými argumenty - byla nalitá, nekopl jí do hlavy, Benda neumí psát atd. Morálka lidí jde kurevsky rychle do hajzlu...
Re: ??? (AB, 22.02.2012 09:57) Reagovat
No a já jsem tam byl, tak se pojď hádat kdo má o te situaci větší přehled.
Re: ??? (a taky, 22.02.2012 10:02) Reagovat
si byl v první řadě?
Re: ??? (AB, 22.02.2012 10:03) Reagovat
A ty umíš číst? Tady jde o to jak je ten článek napsaný: zkopal.... do hlavy atd. Tak se nad tím musí člověk pozastavit, když to není evidentně pravda. A co mě tady urážíš? Tady brečíš nad agresivitou a hned v tvojí větě je urážka.
Re: ??? (bedrich, 22.02.2012 10:58) Reagovat
Tady přeci nejde o formu, jakou byl článek napsán. Jde o to, co se skutečně stalo. Debil na pódiu kopnul holku v kotli. Tobě je očividně u prdele, co se stalo, ale hrozně tě sere, jak o tom autor článku píše. Máš trošku rozházený priority, možná by si s tím měl něco dělat.
Zřejmě každý řešíme něco jiného. Znova opakuji, už jenom z videa musí i polointeligentovi dojít, jakej je ten zpěvák a kytarista idiot. Žádný článek není potřeba číst. Ty ho asi miluješ, tak odvádíš řeč na formu článku od toho, co se stalo - Debílek kopl holku v kotli.
Ale přesto, jestli jsi tam byl, máš teď šanci nám to popsat, jak se to podle tebe celé událo.
P.S. Nezapomeň, že si všichni můžeme pustit video ;-)
Re: ??? (thomas, 22.02.2012 11:38) Reagovat
debil kopnul otravujici holku, pak novinar napsal clanek, v kterem zamerne vypustil casti omluvy debila, aby se z debila stal jeste debil na druhou, pak jsou tady debilove, kteri cin debila schvaluji a pak jsou tady debilove, kterí jdou slepe jako zaslepene ovecky po medialnich zpravach, kterej jsou tendencní a ucelovy a delaji z debila debila na druhou, o tom trosku ta diskuse tady je bedrichu...
Re: ??? (bedrich, 22.02.2012 12:48) Reagovat
Konečně tomu rozumim... Ale Ať děláte co děláte, největší debil ze všech pořád bude ten zpěvák.
Re: ??? (thomas, 22.02.2012 12:54) Reagovat
ano souhlasím. nejvetsi debil je zpevak,ale ted si predstavte, ze by se najednou objevilo dalsi video, kde tesne pred incidentem fanynka ohrozuje zpevaka nozem a ten kopanec je obranou, byl by stale ten zpevak debil?....samozrejme to uz je ve fazi fantazie, takove video neexistuje!...ale jen narazim na to, ze vam staci 18 sek. video k tomu, abyste si udělal jednoznačný názor, kdo je debil...
Re: ??? (bedrich, 22.02.2012 13:02) Reagovat
Jistěže mi to video stačí, abych si udělal jednoznačný názor, kdo je debil. A víš proč? Protože je jasný, že na takovýhle koncert tě s nožem nepustí, protože u vstupu stojí ochranka, která lidi kontroluje ;-)
Vážně zacházíš do fantazie...
Re: ??? (jarecek, 22.02.2012 13:12) Reagovat
jen tak off topic. byl jsem s kamoskou par roku zpatky na watersovi v o2 arene a na plochu protahla nuz celkem bez problemu. i pres detektory :)
Re: ??? (thomas, 22.02.2012 13:17) Reagovat
opravdu zacházím do fantazie,jak píšu takové video neexistuje,ale ty zas nebuď naivní,a že tě na koncert nepustí se zbraní vyprávěj třeba pozůstalým Dimebaga Darella z Pantery...ale to už je OT, to sem nepatří... prostě jednoduš řečeno ty si napsal, že ti stačí 18 sek. video z hodinového koncertu aby sis udělal názor, já mám rád, když si dám věci do souvislostí a do kontextu a nevěřím každému mediálnímu výkřiku, který si přečtu...
Re: ??? (Lukáš Benda, 22.02.2012 13:45) Reagovat
Rád bych upozornil, že konkrétně tenhle mediální výkřik je glosa a glosa vyjadřuje subjektivní názor autora - rozhodně nemá nikoho plně informovat o všech skutečnostech. I proto nerozumím tomu, proč bych měl citovat nějakou kvaziomluvu, která vyšla na fanouškovským profilu Inekafe na sociální síti?!
Re: ??? (bedrich, 22.02.2012 14:08) Reagovat
Dimebagovi budiž země lehká. Já jsem si s tím nožem víceméně dělal srandu. Je mi jasný, že pronést se to dá.
Já ale přeci nepotřebuji vidět celej hodinovej koncert, když do fanynky kopal, resp. kopnul jen v těch 18 vteřinách, chápeš? Taky netuším, jaký další souvislosti a kontext k týhle události potřebuješ.
V tomhle případě (pořád jsem jen na MS) se nejedná o mediální výkřik. Jak psal Benda, glosa je glosa.
Re: ??? (thomas, 22.02.2012 14:29) Reagovat
hodinový koncert Ineho kafe bych taky nerad videl, to se asi shodneme :-)) pro me je ten kontext a souvislosti toto: proc to udelal, jaky byl impuls ty jeho debilni reakce a jak se k tomu posleze postavil.... pan Benda ma pravdu, ze toto v subjektivní glose byt nemusí...ja mam zas pravo, ze na zaklade teto glosy si nemusim hned myslet ze Vratko je debil na druhou,ale jen debil :-)ale uz nevim, jestli jsem pro vas pochopitelný :-))
Ehm (Wiruss, 21.02.2012 15:02) Reagovat
1) Vratko by si tohle neměl dovolit (je jedno zda se jedná o kluka či dívku) - měla ji zpacifikovat ochranka (i když poté by možná dopadla mnohem hůře)
2) Tento článek je neuvěřitelná sračka, plná plytkého moralizování a hraní na city omílající všeobecně známé předsudky, které nás "maminky učili ještě jako děti".
3) Ve článku nejsou další důležitá data a je to jen tendenčně napsán a snaží se čtenáři vnutit názor autora (kde se on sám sebe depersonalizací snaží ukázat v lepším světle - v jeho zkresleném pohledu na sebe samého)
4) Jak dlouhodobě čtu články Lukáše Bendy tak by měl přestat psát, jelikož má sice docela přehled, ale psát neumí...
5) Snad nejhorší na tomto článku jsou ty příspěvky pod ním, kde naprostá většina ukazuje, lidstvo jako ovce bez přemýšlení přebírající názory - bez potřebného přehledu o situaci či snažení se dohledat si potřebné informace před tím než vznesu, nějaký výrok či rovnou názor.
Re: Ehm (Antiwiruss, 22.02.2012 10:08) Reagovat
Já bych si tedy dovolil vznést doplňující dotaz : Nekopl někdo do hlavy tebe? Docela slušnej blábol, řediteli zeměkoule!
Re: Ehm (AB, 22.02.2012 10:10) Reagovat
Naprosto souhlásím s tímto názorem.
Re: Ehm (LFS, 22.02.2012 10:30) Reagovat
"Jak dlouhodobě čtu články Lukáše Bendy tak by měl přestat psát, jelikož má sice docela přehled, ale psát neumí..."
Počkej... co teda čteš, když psát neumí?
Re: Ehm (Gal, 24.02.2012 19:16) Reagovat
Jelikož píšeš "maminky učili", tak se celkem divím, že máš normální názor. Z toho, když matka je muž, obvykle nic normálního nevzniká.
Re: Ehm (Tomas, 02.03.2012 21:33) Reagovat
Kapelu poslouchas podle toho jake maji nazory v textech a beres jake maji chovani,coz on nezvladl,resit to nemel,je videt ze je debil.A ze by dopadla hur s ochrankou to je jeji vec ze delala bordel,mela to resit ochranka,ta ma pravo s ni zachazet jak si zaslouzi.
hmmm (sysel, 21.02.2012 19:38) Reagovat
A jak můžete vědět že to byla Holka :D???hejj tohle je o ničem když kouknete na to video uvidíte ,že se nic nestalo ....
to je masakr!!!! (talllic, 22.02.2012 00:08) Reagovat
Vratkovo chování absolutně neomluvitelné!!! To je mazec největší! Ať ta holka byla zfetovaná nebo vožralá, Ať se mu pokoušela stáhnout kalhoty, tak přece jí nebudu kopat a ještě k tomu do hlavy! Kde to proboha jsme!!! Kam jsme to klesly. Nějáké názory Lukáše Bendy moc nechápu hlavně co se týče jeho recenzí publikovaných na tomhle serveru ale s timhle jeho názorem naprosto souhlasim a jsem rád, že to je slovenská kapela, že se za to nemusim stydět!!! Spíš velice špatná organizace security služby, která tu holku měla odvést pryč a byl by pokoj! U mě velikánský mínus. A na tohle si asi vzpomenu pokaždý když uslyšim Iné kafe!
Re: to je masakr!!!! (Lukáš Benda, 22.02.2012 08:57) Reagovat
Úplně zbožňuju nacionalistický zaslepence, s výžblepty typu "jsem rád, že to byla slovenská kapela, že se nemusím stydět". I kdyby tu holku zkopal Maďar nebo Rusín, pořád to byl konflikt povýšeného muže a ponížené ženy. Mimochodem, pokud jste také narozen před rokem 89, jste Čechoslovák, takže s tím studem za Slováky bych brzdil.
ff (KUku, 22.02.2012 12:10) Reagovat
toto si zpěvák nemůže vůbec dovolit, ti lidi ho živí, bez nich by tam vůbec nevystupoval, to je jedno jak se chovají, od toho je tam ochranka, hnus, ine kafe pro me taktéž skončili, vrcholová namyšlenost a neprofesionalita, to neomlouvá nic
já tam nebyla, jenom jsem viděla video (lenka, 22.02.2012 15:23) Reagovat
já tam nebyla, jenom jsem viděla video a rozhodně chápu reakci. kluci asi smutně vzpomínají na začátky, kdy mohli hrát deset centimetrů od lidí a ty se chovali normálně. protože tohle není normální chování fanouška. jestli někdo teď něčeho lituje, je to ta holka, než že dostala přes hubu, ale že si kvůli svýmu trapnýmu chování neužila koncert. možná by měla začít poslouchát něco jinýho, třeba Riri, ta by si jí určitě ani nevšimla. je mi jedno, když mi někdo napíše, jak jsem blbá a necitlivá, tohle je můj názor.
Re: já tam nebyla, jenom jsem viděla video (antilenka, 22.02.2012 15:40) Reagovat
Jsi blbá a necitlivá. Tohle je můj názor.
Re: já tam nebyla, jenom jsem viděla video (Zoltan, 23.02.2012 18:40) Reagovat
vidim že maš inteligenciu pod bodom mrazu........ pozri si koncerty The Libertines kde fanušičky objímajú počas pesničky spevákov........ alebo lepší priklad..... pri tvojej logike by mali The Beatles alebo Elvis mlátiť "šibnuté" fanušičky....... vráť sa do pivnice lebo to poviem tvojmu chlapovi a on ťa naučí
Re: já tam nebyla, jenom jsem viděla video (lenka, 23.02.2012 19:48) Reagovat
žůžo představa, tak aby paulovi přitom neruplo v zádech, ještě by ty svý fanoušky musel zažalovat, že mu způsobili ublížení na zdraví...hele, z toho videa, fakt není vidět, co je v hlavičce článku. zkopal? ne. kopnul? jo. a netvrdim, že je to normální, tvrdím, že se to bohužel občas stává. co by jsi udělal ty, frajere? je super tvrdit, že se něco nesmí dělat, až když se to stane. ale ráda bych věděla, co by jsi přesně na tom místě udělal ty? to mě zajímá, myslim to upřímně. jenom mě, prosim, nepošli do prdele a upřímně odpověz. protože kdyby tohle udělal někdo, kdo není mediálně známej, takhle dlouho by se o tom nekecalo, dávám tomu tak tři minuty ve večerních zprávách a hození do archivu. takže díky za odpověď. je tam vidět muj mail, kdyby jsi to chtěl rozebrat podrobněji...
Re: já tam nebyla, jenom jsem viděla video (Alžběta Prknářová, 24.02.2012 15:37) Reagovat
Jestli ses ptala Lukáše, tak ten to tu psal asi tak sedmsetkrát: udělal by jednoduše krok zpět. Frajer.
Re: já tam nebyla, jenom jsem viděla video (lenka, 24.02.2012 16:20) Reagovat
ptala jsem se jistého zoltana (příspěvěk nade mnou), ale ten se nějak neuráčil odpovědět...chtěla jsem znát jeho (konkrétně jeho) odpověď na mojí otázku
Re: já tam nebyla, jenom jsem viděla video (zoltan, 25.02.2012 12:19) Reagovat
neviem ako ty ale ked začínaš hrat v kapele tak chceš mať fanúšikov............ ja osobne by som bol rád......... keby mi to vadilo tak idem ďalej od publika........ pačia sa mi ranný GNR kde Slash hrával tak blizko pri divákoch že ho chytali za ruku ale nerobil z toho vedu....... ale kopanec to naozaj nerieši a ospravedlnit sa to nedá........ to by mohla každá vražda byť riešená sposobom "hrozne ma štvala a hnevala tak som ju zastrelil...... nemal som to urobit ale stalo sa....... som predsa človek"..... toto u mna neobstojí
Re: já tam nebyla, jenom jsem viděla video (zoltan, 25.02.2012 12:36) Reagovat
aby sme sa nerozpisovali..... POINTA: Problem neni spravanie fanušika ale muzikanta. On je ten ktorý si má zachovať chladnú hlavu............. nečakaj od fanušika ktorý vidí svoj idol aby stál na mieste a hopkal si do rytmu.....
Re: já tam nebyla, jenom jsem viděla video (lenka, 25.02.2012 14:04) Reagovat
a už jsme u toho zpátky. neptala jsem se, co měl radši udělat zpěvák, to vědí všichni, ale to je jedno, odpověď z tebe asi nedostanu. a víš co je nejhorší? že ani v jednom z těch útvarů, které napsal lukáš, není zmíněno co ta holka. jestlí se jí něco jako vopravdu stalo. protože kdyby se mě něco podobného stalo a měla jsem na sobě fyzický důkazy (modřiny), tak to nafouknu a vytřískám z toho pěněz kolik to jenom půjde. místo toho se rozebírá video, který je velice nepřesvědčivý, protože na mě působí jako z pomalený (pro efekt) a pak to může vypadat skutečně jinak, než co se doopravdy. dokud mi někdo neukáže SKUTEČNÝ důkaz, tak tomu budu věřit. dokud ne, budu věřit tomu, co kapela dala na facebook. možná proto se tolik lidí vratka zastává, protože neviděli nic skutečnýho, co je přesvědčí o vině. na youtube je pod tím videem mimo jiné konentář člověka, který stál kousek od té holky (všichni víme, že jsou lidi placený za to, aby psali lživý komentáže na internet, ale myslím, že tohle není ten případ) a ten to poslal jinak.
a o tom a s těma idolama...jsou to taky jenom lidi, který mají talent, který jim my všichni netalentovaný závidíme, ale stále jsou to jenom lidi (většinou úplně stejný trosky jako my). to jsem sama viděla na poslednim koncertě, kde jsem byla. šestnáctky se chovali jako krávy, my ostatní (čti normální) nad dvacet jsme si to užili, bylo nás sice málo, ale užili jsme si to, protože jsme tam byli kvůli muzice...
Re: já tam nebyla, jenom jsem viděla video (zoltan, 25.02.2012 17:39) Reagovat
dobre.... zopakujem ti to.... každy vie ako sa chovajú "šialené" šestnástky.... chceš tým povedať že mi to dáva právo kopnúť ich do hlavy?!...... za druhé, to či má modriny alebo kam ju trafil je irelevantné...... on evidentne vedel čo robí ked sa rozhodol natiahnuť nohu a KOPNÚŤ ju, a MIERIL do hlavy......... mňa len zaráža že schvaľujete násilie na ľuďoch ktorí sú podľa vášho názoru šibnutý, podľa mňa si šibnutá ty, takže ťa možem kopnúť?.........ak bola naozaj mladá tak ešete není vybláznená, pomyslím si svoje a idem ďalej....... aj tak ťa nepresvedčím pretože si to ospravedlníš zasa........ moj posledny prispevok, maj sa
Je to iba kokot (Jan, 23.02.2012 22:02) Reagovat
Udělal to jenok z frustrace. Však ono Iné Kafe taky nedělá žádnou pořádnou muziku, takovou a možná i lepší jsme kdysi hrávali u nás v garáži.
WTF (Petr, 23.02.2012 22:48) Reagovat
Je to chudák...kopnout do hlavy holku, která stojí pod podiem to chce pořádnou porci kokotismu. Že se ho zastává Rytmus? Proč mě to nepřekvapuje?:-)
Už podle autora článku mám jasno. (MHOE, 24.02.2012 10:04) Reagovat
Benda? Netřeba číst dále...
... (lenka, 24.02.2012 16:37) Reagovat
ještě jsem zapoměla dodat. četla jsem původní "článek" i tuhle "glosu". zdá se mi divný, že se autor musí zapojovat do diskuze, aby někomu vysvětloval cokoliv z toho, jak to či ono myslel. kdyby byl tak dobrej (jak se podle mého domnívá, že je - myšlenkově i autorsky), tak všechno napíše tak, jak si za tím stojí a dodatečné komentáře či rozbory nejsou nutné. a potom je téma jaký si zvolí úplně ukradený.
Re: ... (Lukáš Benda, 24.02.2012 17:43) Reagovat
Tohle má bejt argument? Tleskám.
Re: ... (lenka, 24.02.2012 18:48) Reagovat
argument k čemu? to byl postřeh, rozbor myšlenky. znovu: argument k čemu? argument k mému názoru, který má podpořit, že autor textu je tupý blb? ne, a i kdybych něco takovýho chtěla říct, tak to sem nepíšu, z očí do ksychtu to bylo vždycky lepší. takže znovu: argument k čemu?! a bacha, jedna ruka netleská :)
Autor je *** (david, 25.02.2012 18:11) Reagovat
ja si taktiež myslím že vratko konal unahlene ale iba totalny ***** moze napisat "Nevím, s jakými očekáváními chodíte na koncerty uhlazených pop-punk-rockových kapel, jako je Inekafe, vy, ale já rozhodně nejsem zvědavý na vystřižené scény z "Mechanického pomeranče" to je jasne uražanie tohto pop punku asi len preto ze nehraju hudbu aku mas rad dalej ta ty tupe hovado desi že je Vratko pilot ty si radsej zapni kazetak a pustaj si Michala Davida a ine sragory co boli in pred 20 rokmi
dalej že vraj sa ta dievčina prisla po koncerte vratkovy ospravedlnit a sa s nim aj vyfotila
takygh hajzlikoch akosi ty mam najradsej urobia cokolvek aby bol ich clanok najcitanejsi
Re: Autor je *** (Lukáš Benda, 25.02.2012 18:39) Reagovat
a dál?
Re: Autor je *** (Dejv, 26.02.2012 13:23) Reagovat
Ze začátku to vypadalo, že ten komentář k něčemu bude, ale pak sis posral hlavu kamaráde.
Kritizuješ autora, že uráží Ine Kafe, zatimco sám označít Michala Davida za sračku jen proto, že "hraje jinou muziku, než tu, kterou posloucháš".
Chápeme ten rozpor?
Re: Autor je *** (Dejv, 26.02.2012 13:23) Reagovat
Ze začátku to vypadalo, že ten komentář k něčemu bude, ale pak sis posral hlavu kamaráde.
Kritizuješ autora, že uráží Ine Kafe, zatimco sám označít Michala Davida za sračku jen proto, že "hraje jinou muziku, než tu, kterou posloucháš".
Chápeme ten rozpor?
Re: Autor je *** (david, 27.02.2012 18:02) Reagovat
omg ani nwm co som pisal som musel byt zase spity by som si nedovolil urazat m.davida(uz len preto ze ma priezvisko ako ja meno :D ) ja samozrejme suhlasim ze vrato tak nemal konat ale autor nemusel zase urazat cely pop punk ako keby sme robili bordel
a hlavne ma nasralo ze ho desi ze vratko je pilot to ma uz fakt nasralo
a este aj to zeon si z jeho reakcii vybral to co chcel a co mu pasovalo
Kritizovat umí každý, vyprodávat haly ne. (Jendabenda, 26.02.2012 09:01) Reagovat
Ten kdo nikdy nehrál, ale jenom kritizuje, si nedovede představit co všechno obnáší hraní na živo, chlapče nauč se hrát a skládat, postav kapelu napiš hit a můžeš se k tomu interesantně vyjádřit. Sám ze svý zkušenosti vím, že jeden takovejhle provokatér ti dokáže otrávit celej koncert. Navíc jí nezkopal, ale jednou nakopnul..Nadpis tohoto článku je jako z učebnice o bulváru - Zveličovat a udělat se zajímavým.
Re: Kritizovat umí každý, vyprodávat haly ne. (Lukáš Benda, 26.02.2012 11:13) Reagovat
Prosím tě, co máš za kapelu? Rád si přijdu na koncert stoupnout do první řady - a zkus mě "jen" nakopnout...
Re: Kritizovat umí každý, vyprodávat haly ne. (Jendabenda, 27.02.2012 17:03) Reagovat
Jsem opravdu rád, že jsem tě vyprovokoval k odpovědi, je vidět že ti můj názor není jedno :) Oba víme, že je nepodstatné v jaké kapele hraju.. ale dobře, jedná se o regionální kapelu s běžnou návštěvnoszí cca 300 lidí název si nechám pro sebe. Je mi uplně jedno jestli si myslíš, že si vymýšlím - JÁ mám svědomí čístý.
Re: Kritizovat umí každý, vyprodávat haly ne. (Alžběta Prknářová, 28.02.2012 10:40) Reagovat
Hele, napřed napiš nějakou glosu, recenzi, reportáž, udělej rozhovor a pak můžeš psát komentáře pod publicistické články, ok?
Ubohost (killerqueen, 26.02.2012 09:36) Reagovat
Dementní hudba, dementní interpreti, dementní chování..co k tomu víc dodat. Člověk kterej kopne ženskou do hlavy je odpad a žumpa. Stejně jako je žumpa jeho hudba. A kdo to schvaluje, má v hlavě taky slámu. A Rytmus tím, že to schvaluje hodně klesnul. To se má Dara na co těšit.
Zastávám se Vratka (Šrája, 26.02.2012 12:27) Reagovat
Sám občas někde vystupuji, takže vím, že hraní potřebuje hrozně moc soustředění. Je pravda, že mi nikdo nestahuje na pódiu kalhoty, ale ono když stojíš a máš před sebou mikrofon, takže před tím člověkem, co tě obtěžuje, nemůžeš utéct, protože musíš zpívat, je to docela blbá situace.
OK, násilí by do hudby patřit nemělo, ale když jsou nějací fanoušci hovada, nejde to jinak...
:) (Lukas Martinů, 26.02.2012 23:48) Reagovat
Absolutně S panem Bendou nesouhlasím.
Nevidím jediný důvod, proč by měl přerušovat koncík a volat na ní security. Vyřešil to po svým, aniž by ze sebe udělal vyměklou píču. Násilí na ženách bych do toho už netahal vůbec, protože kdyby tam stál nakalenej chlap, tak tu kopačku dostane ještě větší. Podle mě je pan Benda pouze populistický hipster, který asi nikdy nebyl na punkovým koncíku :)
--- (tom, 27.02.2012 19:06) Reagovat
detská kapela, detský koncert, detský článok,detská debata
Re: --- (ian69, 04.03.2012 13:25) Reagovat
Kinder-punk´s dead!
... (IEE, 27.02.2012 21:35) Reagovat
Není tam snad ochranka a pořadatelé ? Proboha je to 37mi letý dospělý muž. A kope do holky. Nechápu.
Vážně to někomu přijde normální? (logosi, 27.02.2012 21:39) Reagovat
dospělej chlap si kopne do v podstatě nezletilýho děcka,no nevím nevím....
Neomluvitelné (D., 29.02.2012 19:33) Reagovat
a basta! Až dospějou hlupáci jako je Rytmus a někteří z diskutujících na tomto serveru a uvidí v první řadě na koncertě svého oblíbeného zpěváka jeho botu na hlavě své dcerky nebo synka, tak jim rychle sklapne huba. I když ta možná sklapne hned potom, co se půjdou od zpěváka Iné kafe zkopat sami, protože uznají, že tak to na světě chodí, že když se hraje hudba, tak každý, kdo se znelíbí zpěvákovi může dostat kopanec do hlavy. Hnus.
ubožák (mirek, 05.03.2012 21:57) Reagovat
to není chlap, to je ubožák...
:D (Liban, 21.03.2012 17:41) Reagovat
Tohle je úplně vytržený z kontextu!;D ...Tak mu ujely nervy, to se prostě předvídat nedá, kor když člověka vyprovokuje dotěrnej ožrala:)) Možná ani ten kopanec nebyl tak silnej, jak z videa vypadá... i když ve svym věku si ho vážně odpustit mohl:)
kfsm (fan, 14.12.2013 19:37) Reagovat
Takhle to nebylo a skoro vsichni to víme. On ji jel lehce kopl do ramene a nic jí nebylo, stála jsem kousek od nich. Ještě po koncertě za ním přišla pro podpis ---