Proboha, co to je za "blábol" (Tomáš, 10.06.2011 07:34) Reagovat
Vážený pane redaktore, pochopitelně nemohu souhlasit s tímhle článkem, který je naprosto katastrofální, větší blábol snad už nejde napsat. Líp by to svedlo pětileté dítě. Jak můžete kritizovat kvalitu? Víte, v naší zemi je trošku problém u mladých ten, že oni "nemakaj", jak může nějaký mladý interpret udělat 30 min. pořad, když nemá prakticky co zpívat, než jen ty věci ze superstar, apod. Tihle "staří"interpreti na sobě každý den pracují, i když by už nemuseli. Stále je o ně velký zájem, ostatně vidíme to v nabitých halách, apod. U nás není nikdo, kdo by mohl trumfnou Karla nebo Helenku, to ani náhodou. Mrzí mě, že Vy, nechováte úctu ke starším lidem, to Vás rodiče nic nenaučili? Pro mě jste člověk, který umí jenom škodit druhým lidem, kdybych Vás potkal na ulici, tak na vás plivnu.
Re: Proboha, co to je za "blábol" (Milfried, 10.06.2011 08:32) Reagovat
Ach jo ... nechtěl jsem ale zvedl jste mě ze židle .... z Vašeho komentáře mám pocit, že pracujete v PR agentuře zastupující tyto "umělce".
1) Helenka - nikdy pořádně zpívat neuměla. Její neteř ... ani nebudu komentovat, protože to i slovo "sračka" je pro takový výkon ještě moc dobré. Lepší - Lucie Bílá, Lenka Dusilová, Marta Jandová, Gabina Gunčíková a opravdu MOC dalších, skutečných zpěvaček.
2) Michal David - tam je špatně úplně všechno ... hudebně, rytmicky, textově, barva hlasu .... kolotočářská muzika
3) Karel Gott - ve vší úctě k mistrovi ... i živá vystoupení zpívá z playbacku a publikum to ví (!) ... kdyby Karel nyní přišel o hlas, může to dalších 5 let úspěšně tajit a nikdo nic nepozná ... kdy naposledny udělal nový song? Kdy kde naposledy zpíval live?
To že jsou nabité haly svědčí jenom o morální bídě tohoto národa, o ničem jiném.
Re: Proboha, co to je za "blábol" (Tomáš, 10.06.2011 09:04) Reagovat
Dovolil bych si Vás požádat, aby jste příště nepsal nepravdivé články o někom, ale aby jste si to vyříkali mezi 4 očima, promluvte si o tom s Karlem, s Helenou atd atd. Karel pochopitelně točí jeden nový šlágr za druhým, je toho mnoho a zpívá živě, chápu, někdo nemá hudební sluch a nepozná to. Helenka to samé. O Lucce se nebavím, beru starší kategorii. Helenka je jediná zpěvačka u nás, která opravdu umí takřka vše, hraje na různé hudebné nástroje, ovládá spoustu cizích jazyků, tančí, stepuje, zvládá různé techniky zpěvu, Karel to samý. Co umí Lenka Dusilová? NIC. Jo, umí, ale v tom špatným slova smyslu. Je zajímavé, jak kritizujete miliony lidí, co nemají vkus, to je hodně troufalé, to by si novinář neměl dovolit, kde je Vaše etika? No nic, nemá smysl tady něco psát a vyměnovat si zprávy, protože máme každý jiný názor.
Re: Proboha, co to je za "blábol" (Lukáš Benda, 10.06.2011 09:26) Reagovat
Dusítko, že nic neumí? A co třeba taková Načeva, co si myslíte o ní?
Re: Proboha, co to je za "blábol" (David Věžník, 10.06.2011 10:43) Reagovat
No... fakt díky... Posmál jsem se tak, až jsem si poprskal displej notebooku ranním čajem. Ach jo...
Smím-li být té drzosti - kolik vám je let?
Re: Proboha, co to je za "blábol" (Tomáš, 10.06.2011 12:46) Reagovat
Já Vám to klidně řeknu, nevím, proč bych Vám to neměl říct, je mi 31 let a hudbě se věnuju od malička a je to moje hlavní náplň.
Re: Proboha, co to je za "blábol" (Lukáš Benda, 10.06.2011 12:56) Reagovat
Jste obdivuhodný úkaz, Tomáši. Hluboce se klaním. Berete drogy?
Re: Proboha, co to je za "blábol" (Radek, 16.06.2011 11:00) Reagovat
Tohle je historicky poprve, co musim souhlasit s panem Bendou...Taky se klanim a dekuju. Uz jsem myslel ze se to v mem zivote nikdy nestane.
Re: Proboha, co to je za "blábol" (Robert, 20.06.2011 11:03) Reagovat
Ach jo. Pane Davide Věžníku, sám píšete o tom, jak byl socialismus na zblití (což byl) ale jedním dechem byste zakazoval lidi, co dělají svoji práci a to jen proto, že vy sám poslucháte něco jiného. Já je taky neposlouchám, ale demokracie funguje i v tomhle... Počkám si, až vám bude 50 a (pesudo)adolescenti budou hystericky řvát, ať už přestanete psát (nebo co vlastně děláte) a "necháte místo mladším"... Nesmysl. Nesmysl.
Re: Proboha, co to je za "blábol" (Jan, 10.06.2011 12:47) Reagovat
Drahý Tomáš - tím, kdo by měl zalézt a dlouze se stydět za to, jaké lži a nesmysly tady vypráví, jste vy. Dokazovat vám, že Lenka Dusilová toho umí víc než Helenka a jak je možné, že když Helenka "hraje na různé hudební nástroje" NIKDY s žádným nástrojem viděna nebyla, opravdu nebudu. Tím, že budete tvrdit, že sníh je růžový a uhelný mour zelený opravdu svým oblíbencům moc nepomůžete.
Re: Proboha, co to je za "blábol" (Jana, 12.06.2011 17:48) Reagovat
Milej zlatej, nejdřív se nauč podmiňovací způsob a pak plivej jedy v komentářích. Protože, kdyby jsi nebyl negramot, věděl by jsi, že takhle se to teda rozhodně neskloňuje!! Alou zpátky na základku a ROFL na druhou!
Re: Proboha, co to je za "blábol" (poja, 14.06.2011 13:41) Reagovat
Zbytečný koment :-) copak vás to takm uráží, že tady někdo píše nespisovně a s gramatickými chybami??? Je to váš syn nebo příbuzný? Vždyt je to uplně jedno :)
Re: Proboha, co to je za "blábol" (Metlina, 20.06.2011 15:17) Reagovat
"Helenka" možná umí zpívat, hrát na nástroje, to je všecko oukej, ale na své roky by už snad mohla mít trochu soudnosti a neskákat jako opice po pódiu a ještě navíc chtít, aby se její písničky hrály v rádiích, když stejně generace, poslouchající tato rádia, na ni není zvědavá. (osobně rádio neposlouchám, ale docela mě pobavilo, když jsem slyšela, že se o tohle chce soudit...)
Re: Proboha, co to je za "blábol" (Jiří Zástěra, 14.06.2011 20:08) Reagovat
Lenka Dusilová, Marta Jandová, Gabina Gunčíková? Tyhle, že něco umí, a že umí zpívat? Jste k smíchu. Ne jenom to, že se na ně nedá dívat, zvlášť na Dusilovou s knírem, ale jsou to úplně nulové zpěvačky. Proboha, běžte k ušnímu na výplach.
Re: Proboha, co to je za "blábol" (goci, 22.06.2011 11:45) Reagovat
no na výplach běž spíš ty, nějaká gunčíková ta at si dělá co chce ale dusilová s jandovou prostě zpívat umí at se ti to líbí nebo ne
Re: Proboha, co to je za "blábol" (Jiří Zástěra, 22.06.2011 17:42) Reagovat
No, já jsem se nepřesně vyjádřil. Ony zpívat vlastně umí, i Gunčíková, ale otázka je jak. Prostě nic moc. Gunčíková má hlas jako každá druhá, a ty dvě taky. To, že nezpívají falešně a dejme tomu dobře intonují, tak to je samozřejmé, jsou to profesionální zpěvačky. Ale prostě nejdou v té záplavě zpěvulí rozeznat a nejsou tak na výsluní jako byla kdysi ta stará garda. Jenže Zelenkovou, Vondráčkovou, Janů, Filipovou, Bílou, Rottrovou, Zagorovou, Urbánkovou, Špinarovou a další dinosaurky rozeznat od sebe jde. Každá má ten hlas jiný. A možná v tom je ten úspěch a popularita, kterou některé ještě mají a některé měly.
Re: Proboha, co to je za "blábol" (Lukáš Benda, 10.06.2011 08:54) Reagovat
Tím plivancem na závěr jste postoupil do finálového kola o titul Blábol roku. Gratulujeme. O vyhlášení výsledků vás budeme včas informovat. Stay tuned.
Re: Proboha, co to je za "blábol" (leea, 03.07.2011 14:46) Reagovat
Ti mladí včetně těch ze superstar mají svá vlastní alba. Sice jen s 11-15 písničkami, ale existují. Jenže:
Starší ročníky jsou konzervativní a proč by poslouchaly něco nového, když mají své hvězdy, které jim režim naservíroval až pod nos. Těch starších, kteří chtějí poslouchat mladé je málo a mladí zase preferují zahraniční zpěváky a myslí si, že cz a sk hudba je špatná a ta zahraniční je skvělá a netuší, že zahraniční interpreti mají vlastní PR manažery, kteří dokáží narozdíl od našich díky pozitivnímu smýšlení vytvořit pozitivní PR i z naprosté nuly jako Bieber či 30 seconds to Mars. Kdežto mnozí naši manažeři chtějí na svých ovečkách vydělávat, přitom na své svěřence posílají do bulváru negativní PR, takže místo aby pomohli ke kariéře, tak svého koně potopí. A lidi odradí od poslechu, či návštěvy koncertu
.
A pokud někdo starší poslouchá nějakého superstaristu nebo třeba Kluse, tak se setkává s názorem typu máš poslouchat Gotta nebo někoho v tvém věku. To je potom těžké.
Mnozí mladí umí sice zpívat a vystupovat lépe, než ty etablované hvězdy jenže nejsou jejich alba dostatečně propagována a pokud ano, tak jsou to zrovna ta špatná bez vlastní tvorby a o těch s vlastní tvorbou spousta lidí neví vůbec nic. Hudební dramaturgové je hrají málo nebo vůbec a bojí se změn.
To je těžké.
Re: Proboha, co to je za "blábol" (Johnny Násilník, 03.07.2011 18:27) Reagovat
jakou sakra úctu ke starším lidem? to ví sakra každý malý děcko, že tyhle celebrity z televizních estrád jsou jen popelnice, které těží ze zašlé normalizační slávy a toho, že Češi jsou stádo bez vkusu ujíždějící na BleskAha celebritách, Kabátech, Alkeholech a Harlejích a tak dál....nemá to cenu řešit, ale tenhle váš komentář mě vážně dostal
a mimochodem, proti Božskému Kájovi nic nemám, naopak ho celkem "cením", ale už má svoje léta dávno za sebou a Helenka tančící aerobik na svoje písně v televizi na playback nebo disko Míša David by jinde než u nás nebo v Moldávii asi šanci neměli
Je to tak (Roman, 10.06.2011 09:57) Reagovat
už aspoň 15 let. Dlouho jsem se nad tímto "fenoménem" rozčiloval, až jsem nakonec přestal poslouchat rádio a sledovat "hudební" pořady v naší TV. Je mi z toho ale smutno, když vidím kolik kvalitních českých intepretů bojuje o přežití za minimálního zájmu ofic. médií. Zvlášť v porovnání třeba s Anglií, kde je prestiž každého kritika a dramaturga objevit nového kvalitního interpreta a ukázat ho lidem. Vkus národa je pak samozřejmě posunut úplně někam jinam... Nám pak nezbývá než hledat, hledat, hledat (i když i to má něco do sebe). Jak píšete, snad se to časem zlepší... Závěrem díky za Váš střípek do mozaiky.
... (johnydean, 10.06.2011 10:03) Reagovat
S tím článkem naprosto souhlasim. Je trapné, že u nás ještě stále může být "hvězda" zpěvačka, která nazpívala jeden hit o tom, že se načančá. Nebo někdo, kdo vystavěl svou kariéru na coverech zahraničních songů, což se vztahuje na většinu komunistických interpretů. No a o Davidovi radši nemluvím vůbec..!
Dovolím si trochu rýpnout (andymc, 10.06.2011 10:44) Reagovat
Autor si tady nedávno postěžoval na neoriginální komentáře, a pak sám zplodí takovýhle článek, při vší úctě zhruba na stejné úrovni hospodských nářků. Nic proti, jen zamrzí, že raději nepokusil třeba zmapovat aktuální aktivity našich hudebníků v zahraničí. Že se nerozepsal o Češích, kteří nahráli party dechových nástrojů na loňském zásadním albu These New Puritans. Že aspoň nezmínil naše producenty spolupracující se zahraničními rappery (Wich, Ledvina, ...). Já chápu, že se snažíte nalákat co nejvíc nových čtenářů, ale to snad ještě neznamená, že byste měli rezignovat na snahu je obohatit aspoň minimem informací.
Re: Dovolím si trochu rýpnout (David Věžník, 10.06.2011 15:21) Reagovat
Ač na jedné straně děkuji za tipy, věřím na straně druhé, že jste do odlehčené publicistické rubriky nazvané "Na okraj" nešel s úmyslem dozvědět se nějakou zásadní a převratnou novinku...
sth (Jergon, 10.06.2011 10:44) Reagovat
Když se vám ti dinosauři nelíbí, můžu se zeptat - víte o někom lepším? Ne že by u nás nebyla spousta lidí s pěveckým potenciálem, jenže víte, jak to dnes chodí - sestaví se nějaká ta huráskupina nebo se vezme pár rychlokvašenců, během jednoho, dvou let se na nich narejžují prachy a tradá, pryč s nimi. A honem hledat nové, aby se někteří náhodou neoposlouchali nebo nedejbůh nezestárli. Takže ve chvíli, kdy by všichni ti nedozrálí zpěváčci mohli být tak dobří, aby se vyrovnali dinosaurům (a já věřím, že na to mají), jsou už bůhvíkde, nikdo o ně nestojí, protože ve třiceti by už nebyli dost in - a většinou jim samým taky nejde o víc, než se napakovat a jít od toho - a začíná další várka rychlokvašek. Tak pořád dokola. Kolik znáte z poslední doby interpretů (když nepočítáme ty známé dinosaury), kteří by zpívali déle než dejme tomu deset let? Můžeme se divit, že lidi, kteří nemilují jen prachy, ale i hudbu, a desítky let se v ní zdokonalují, jsou pak pořád nejlepší?
Další důvod naznačuje samotný článek - prostě tu chybějí lidi schopní něco kloudného složit. Oni ne všichni, kdo mají ostré lokty, kravatu, zářivý úsměv a věk pod třicet, jsou taky schopní skladatelé a textaři. A když chybějí písničky, které by stály za to, aby si je člověk pamatoval desítky let, tak potom ani sebelepší zpěvák nic nezmůže.
Nic proti kapitalismu - ale jsou věci, které diktatura trhu prostě zmáknout nemůže, kapisco? ;-)
Re: sth (Jan, 10.06.2011 12:52) Reagovat
Těch, kteří jsou lepší, jsou samozřejmě spousty. O tom právě ten text je. Že totiž zatímco všude jinde fungují zákony trhu, u nás fungují mafiánské vazby, kdy Helenku hraje ČRo 27x denně a ona si ještě stěžuje, že je národní bohatství. Kdyby OPRAVDU fungoval trh, budou jí hrát tak jednou za týden - protože to zhruba odpovídá její současné popularitě.
Dvojsečný meč (Zoyd, 10.06.2011 11:18) Reagovat
Nemohu se zbavit dojmu,že je pan redaktor tak trochu mimo realitu. Odsuzuje sice interprety z dob komunismu,z čím mu dávám i ve větší míře zcela poprávu za pravdu,ale poté se ohání Lady Gaga??? To se buď upsal nebo.. To je jako někomu vyčítat že jí plesnivej chleba a přitom vychvalovat plesnivou veku. Pokud pane redaktore opravdu tak trpíte čtením časopisů s Jitkou Zelenkovou,nebo Heidi Janků tak je navrhuji NEČÍST a pokud neposloucháte Gotta a Vondráčkovou(chápu,ale myslím že je to věc každého zvlášt) a místo toho koukáte na Superstar a posloucháte Lady Gaga tak navrhuji NEPSAT. Jinak jsem s pozdravem :-)
Re: Dvojsečný meč (David Věžník, 10.06.2011 15:23) Reagovat
Lady Gaga neposlouchám, její poslední desku považuju za velmi průměrnou a špatně udělanou nahrávku a na SuperStar jsem nekoukal proto, že mě nebaví poslouchat písničky Elánu v jakémkoliv podání. Jen aby bylo jasno. Ale o tom ten článek nebyl, což snad víte. ;-)
Re: Dvojsečný meč (poja, 14.06.2011 13:40) Reagovat
Až na to,že "plesnivá veka" je jedna z největších současných pop star na světě ;)
fds (tonda, 10.06.2011 12:12) Reagovat
Zvlastni, redaktori patrne ziji v nejakem imaginarnim svete, nebo co. Opravdu si autor clanku mysli, ze ti, co nadavaji na MS na L.Gaga poslouchaji, nebo dokonce kupuji Helenku V. a Kabaty??? Jak k teto scestne myslence proboha dosel???
Re: fds (David Věžník, 10.06.2011 15:23) Reagovat
Koukněte na naše komentáře IFPI...
A to si rikate hudebni server? Stydte se!!! (Ruprecht, 10.06.2011 12:18) Reagovat
Co je tohle za blabol? A kdo je ten ubozak, co to napsal a radsi se nepodepsal? Kde je tolerance vuci zanrum, veku, stylu, ... ? Kam jsme se to dostali? To nam ted nejaky nymand bude diktovat, ktera muzika vhodna je a ktera neni? Prave tohle uz tu bylo. A navazet se do hudebnich dinosauru, ze uz to maji zabalit, to se muze stat jen v nasi zemi? Vsude ve svete si legend vazi. Kdyz se nekde objevi Stouni, Tina, David Bowie vsichni si pred nimi sednou na zadek. Koneckoncu, kdyz tyhle legendy prijedou k nam, udelame to samy. A ty nase porad nejaci bezejmenni pisalci, co si mysli, ze sezrali vsechnu moudrost, posilaji do pekel. Co takhle zalozit skupinu Redaktore, sklapni! Na tvuj nazor neni nikdo zvedavy! Az mladi hudebnici presvedci, ze jsou lepsi nez stari, muze dojit ke generacni vymene. Vynucovat si ji trapnymi clanky, je ubohe a nerealne.
Re: A to si rikate hudebni server? Stydte se!!! (Tomáš, 10.06.2011 12:43) Reagovat
Ruprechte DÍKY, DÍKY, DÍKY, vsadil jsem se, že to tady někdo napíše, že jsem se údajně nepodepsal, ale podepsal přece, jen to stačí přečíst. Vyhrál jsem slušnou sumu peněz a ještě něco navíc.
Re: A to si rikate hudebni server? Stydte se!!! (Lukáš Benda, 10.06.2011 12:53) Reagovat
http://youtu.be/5P6UU6m3cqk
Re: A to si rikate hudebni server? Stydte se!!! (Lukáš Benda, 10.06.2011 12:45) Reagovat
Není legenda jako legenda. Něco jiného je David Bowie a něco jiného čeští dinosauři. Nemyslíte? Nemyslíte. Stydíte se?
Re: A to si rikate hudebni server? Stydte se!!! (Kasei, 10.06.2011 12:53) Reagovat
Jezisi, malem jsem dostal mrtvici - srovnavat Davida Bowieho s takovou gumou jako je Micha David... to je dalsi blabol - minimalne tydne
Jinak s autorem clanku nelze jinak nez souhlasit (cim vice kritky techto takzvanych umelcu tim lepe) a zasnene vzhlizet k Albionu....
Re: A to si rikate hudebni server? Stydte se!!! (Pan Katastrofa, 10.06.2011 14:19) Reagovat
Chtěl jsem napsat nějaký smysluplný komentář, ale nakonec by se zvrhnul jenom do nadávek a pohrdání vámi, takže na to radši kašlu a jdu si pustit nějaký NOVÝ český umělce, abych neskončil jako vy.
Re: A to si rikate hudebni server? Stydte se!!! (Kaja, 15.06.2011 19:30) Reagovat
A v tom je ten problém, že mladí hudobníci majú úplne iné podmienky ako títo dinosauri a majú malú šancu niekoho o niečom presvedčiť, pretože sa im na to poskytuje minimálny priestor. Zomknuté hudobné mafie určujú, čo sa bude hrať v rádiách, TV a pod. Niekomu sa robí reklama, niekto sa potláča, nie je to o tom, kto je lepší, ale kto za kým stojí. Navyše ľudia akoby nemali záujem. a ja sa im ani nečudujem, bežní konzumenti prijímajú, čo im médiá servírujú a veľmi nad tým nešpekulujú. Ľudia sú v dnešnej dobe dosť vyťažení a uštvaní, majú kopu problémov a o kultúru sa zaujímajú okrajovo. Takže ak im niekto to dobré z kultúry nestrčí pod nos, ani si to nevšimnú. No a kto by to robil? Pod nos im strkajú tých, za ktorými stoja silné produkčné spoločnosti a pod. Nejde o kultúru, ale o obchod.
Mícháte hrušky s jablkama (Pavel, 10.06.2011 13:07) Reagovat
Vážený pane "redaktore",
to co jste napsal je příšerný článek. Mícháte jablka a hrušky dohromady. Jak můžete srovnávat Karla Gotta s mladší generací a plést pop s rockem dohromady? Vždyť to srovnávat ani nelze. Každý poslouchá to co se mu líbí. Já poslouchám třeba i ten pop. Ale neznamená to, že sem přijdu a budu srovnávat nějakého metalistu s Karlem Gottem. Ano, něco v pořádku s naší populární hudbou není, ale rozhodně vše je na lidech. Když se někomu líbí hudba Michala Davida a dokáže vyprodávat sály, proč ne. Proč tedy nepordává haly právě třeba nějaký metal? On své publikum má, jen já o něm nevím, protože to neposlouchám, proto nebudu házet hnůj na lidi co něco umí, dokázali, ať je to rpávě Karel Gott, Petra Janů, která ej bezesporu jedna z našich nejlepších zpěvaček. Ać mám výhrady k paní Vondráčkové za její spory a soudy, i ona dokázala, že patří na výsluní,... Zamyslete se nad tím co píšete příště:))
Proč by měl nějaký hudební interpret odcházet? (T, 10.06.2011 13:33) Reagovat
Hudební interpreti odcházejí, když ji odejde publikum. Pokud nějaké je, snaží se z toho vytěžit co nejvíc a já výše zmíněným za zlé nemám, přestože je neposlouchám. Taky bych to tak dělal; pan redaktor jistě taky. Kdo chce, k jiné hudbě se dostane.
Re: Proč by měl nějaký hudební interpret odcházet? (Jan, 10.06.2011 17:53) Reagovat
No o tom právě ten článek je - že publikum už dávno odešlo, ale intepreti zůstávají :)
Re: Proč by měl nějaký hudební interpret odcházet? (Dejv, 11.06.2011 12:33) Reagovat
Nepište hlouposti, publikum samozřejmě neodešlo. To je tak maximálně vaše(ano, s malým v, platí pro vás všechny) přání.
Smutek (Gorkon, 10.06.2011 14:14) Reagovat
Pri cetbe teto diskuze je mi smutno, protoze nyni chapu, proc je nase hudebni scena takova jaka je.... Dokud hloupy dav chce ty nase "narodni poklady", tak mlade nadejne kapely nemaji sanci a radeji odejou do hudebniho exilu za hranice...
Ech (konradox, 10.06.2011 14:48) Reagovat
Odkedy sa môj mozog tak nejak zapol a doklopýtal až po dnešok, tj asi od roku 94, takéto články (zbohom dinosauri komunistickej hudby, Elán, Repete, Nech brouka žít, apod.) pravidelne kde a tu vychádzajú a svojim množstvom a jednostranným zameraním sa stali pre mňa už aspoň tak trápnym gýčom, ako vec, ktorú kritizujú.
Máte pravdu, ale pravdu zúfalo neoriginálnu, miliónkrát vyslovenú a prežutú.
Díky (Pavel S., 10.06.2011 16:22) Reagovat
Musím poděkovat redaktorovi a všem co přispěli do diskuze, protože jsem se dlouho takhle u nějaké diskuze nepobavil... střet názorů tak odlišných, že bylo zajímavé přečíst si každé slovo (jinak redaktor má opravdu odvahu a myslím, pokud se nepletu, jeho článek měl jen poukázat na to, že "dinosauři" jsou pořád stejně populární, ne-li víc, jak jejich mladší kolegové)
takže tak (sordino, 10.06.2011 18:21) Reagovat
Tady opravdu někdo zamíchal jabka s hruškama. Ale pan redaktor to rozhodně nebyl. Nikdo přece v článku nemluvil o legendách, ale o dinosaurech. A to je setsakra rozdíl...
možnost výběru (lucky, 10.06.2011 19:35) Reagovat
Nechme dinosaury dinosaurům. Každý má dnes možnost si najít muziku dle svého gusta. I když je pravda, že chce-li se člověk vyhnout střetnutí s dinosaury, nesmí poslouchat rádio, TV a musí být velmi obezřetný při výběru tiskovin. A vlastně s troškou štěstí se může občas kouknout i na tu TV, protože světe div se, občas i tam lze narazit na slušnou muziku. I když převážně v hodně pozdních hodinách...
skvělý článek (ZKU, 11.06.2011 03:32) Reagovat
Dnešní doba je uspěchaná, současní lidé (a Češi dvojnásob)místo toho, aby na různých hudebních serverech hledali nové umělce, tak raději půjdou s davem a budou poslouchat to, co se jim jednoduše naservíruje pod nos - nejoblíbenější je vždy ten, koho poslouchá většina populace (viz Lady Gaga). V českém prostředí je to pořád dokola - Gott, Vondráčková, David..., Proč? Protože jsou lidem neustále na očích. A proč bychom měli hledat nové, když už dav (před 40ti lety) nalezl za nás? Dnes se čeští "umělci" jakoby lidem nabízí sami... bulvár, TV pořady, rádia... Tím jejich popularita zůstává pořád tam, kde byla. Dělají reklamu sami sobě.
A teď, za
A) hudba se dělá pro prachy a pro slávu? nebo za
B) hudba je zachycení prožitků a pocitů a má svůj názor?
Pokud neznáte odpověď, tak jedna malá rada. Kam spadá Lady Gaga, Gott, David, Vondráčková, ...? A co ti druzí? - TY NEZNÁTE.
Já se článkem souhlasím. (ZKU, 11.06.2011 03:46) Reagovat
Dnešní doba je uspěchaná a současní lidé (ZVLÁŠTĚ ČEŠI) než aby vyhledávali na různých hudebních serverech nové umělce, tak raději půjdou s davem. Jednoduše budou poslouchat to, co se jim naservíruje pod uši. Populární je ten, koho poslouchá masa (VIZ Lady Gaga ve světě). A v českém prostřední je to neustále dokola. Gott, Michal David, Helenka... Proč by lidé měli hledat nové, když už jejich idolové byli (před 40ti lety) nalezeni? Oni, největší čeští "umělci" si svou míru popularity tak lehce drží. Jak? Protože jsou na očích! Pořád! - TV pořady, přiblblé rozhovory, rádia... Dělají reklamu sami sobě. A česká hloupost jim hraje do karet.
Teď si můžeme položit otázku.
Hudba je za:
A) produkt, který má vydělat prachy a zajistit slávu nebo
B) zachycení pocitů, prožitků, které odrážejí osobnost a mají svůj názor?
Pokud nevíte, jedna malá rada. Kam asi spadá Lady Gaga, Gott, Vondráčková, David...? Že by A)? A kam Ti druzí? Jo, aha. Ty neznáte, protože se o nich nechcete dovědět!
Zas tak černě bych to neviděl... (Jara, 11.06.2011 15:17) Reagovat
Vybavuju si charitativní koncert Pomozte dětem - tam se letos objevili namátkou Tomáš Klus, Sto zvířat, Čechomor, Honza Homola, Mňága, Charlie Straight, Tonya Graves a jiní. Další pořad - Týtý. Sice jednu z cen získal zmiňovanej Michal David (což si myslím, že rozhodně nebylo díky hlasům od lidí), ale opět - naživo tam hrál Klus, Langerová, Richard Müller, Marta Jandová, Dasha - jedinej co by se dal zařadit mezi ty "dinosaury" byl Petr Janda. Hodně se v televizi prosazují také Debbi, Olga Lounová, Xindl X, Ewa Farna... Neříkám že to je všechno bůhvijak kvalitní hudba, ale prostě v televizi se musí hrát hudba pro co nejšírší spektrum lidí a lepší už to nebude.
Spíš jsem si doteď nezvykl že zrušili a ničím nenahradili Noc s Andělem nebo Paskvil. Vadí mi, že na předávání hudebních cen typu Anděl nebo Žebřík nehrají zajímavější kapely - o tom kdo tyto ceny vyhrává nemluvě. Tam si myslím že by byl prostor pro ono zviditelňování zajímavějších a okrajových projektů...
Rádio to už je kapitola sama pro sebe, ale abych se přiznal, rádio jsem nikdy neposlouchal, takže představu o tom co tam hrají mám jen ze zdejších žebříčků. Stejně si myslím že se tady najdou lidi co vyjmenují pár stanic kde hrajou něco zajímavějšího než Vondráčkovou a spol.
Re: Zas tak černě bych to neviděl... (lucky, 11.06.2011 19:40) Reagovat
K Noci s Andělem jsem sice měla výhrady, ale občas tam byli zajimaví hosté a pořad nebyl ničím nahrazen - tedy na čas Hotelem Insomnia, ale ten měl jepičí život. Paskvil byl výborný, toho je velká škoda.
Na Óčku postupně zrušili veškeré pořady, které jen trochu zaváněly alternativou, takže to pro mě přestalo úplně existovat.
Docela smutná bilance.
A kde je zakopaný pes? (Světla, 11.06.2011 17:09) Reagovat
Je mi 50 !!! Micala Davida jsem vypínala již v osumnácti! ....Tak nechápu...proč ho pouští- z recese?
Naštěstí moje dcera umí dobře anglicky i s internetem. Naše hudební skvosty tak jdou zcela mimo..a rádio vlastně už řadu let nemáme.Když se mi zasteskne po češtině,tak jdu na Bandzonu ale angličtina mi už taky nedělá problém.
A k Vondráčkové..... (Světla, 11.06.2011 17:24) Reagovat
Vzpomínám ,jak jsem se jako mladá nemohla dostat k deskám Beatles,Pink Floydů........a tak tady byli jen oni a "celý rybník pro sebe",nechci křivdit ,bylo tu pár lidí,kteří stáli za to,a k jejich deskám se ráda vracím (Navarová,Blue Effect,.....)ale těch nových je málo!
Re: A k Vondráčkové..... (Světla, 11.06.2011 17:35) Reagovat
malo-v mediích...a tak se obtížně hledají...ráda jsem koukala na "Noc s Andělem" a teď nedávno článek tady na Music. o nových kapelách mi také udělal radost....jsem sklerotik na jména-kdo byl autor?
Dinosauři ? (milanmilan2, 12.06.2011 20:41) Reagovat
Dobrý večer, žádný ze jmenovaných není můj šálek čaje. Nicméně někdy z minulosti - z doby, kdy vycházel-nevycházel Rock and Pop jsem získal pocit, že pro kritiky je nejzajímavější hudba, která se líbí tak cca 100 lidí - tj. a) kritikům, b) kapele c) příbuzným kategorií a+b) ... . Naštěstí už dnes o tom, kdo z dinosaurů " vymře " rozhoduje pouze a jedině ten kdo to financuje - návštěvník koncertu, ten kdo si koupí cd, ten kdo za " své " investuje peníze. Nemá smysl srovnávat, ten tohle, ten tamto - každý interpret si zřejmě najde " své " posluchače ... Kdo ne, zmizí. Nebylo, není a nebude jich málo. " Přežijí " jen někteří - ale všichni, oni i my máme jen jednomístnou jízdenku .... zpáteční nedostanete, i když byste ji třeba i moc chtěli .... jinak uvedený článek považuji za výkřik do tmy a navíc - zcela zcela zbytečný - není člověk ten, aby se zalíbil lidem všem ... Milan
Trochu jinak ... (JensHammerson, 13.06.2011 17:17) Reagovat
Chtě nechtě musím dát za pravdu těm názorům, kterým tento článek připadá naprosto zcestný. Ať se nám to líbí, nebo ne, dotčené dinosaury vyhubit jednoduše nelze. Utvářely vkus většiny za normalizace a utvářejí vkus i generací narozených po roce 1989, které na písničkách svých rodičů vyrůstaly. Hudební producenty spoléhající na jistotu bych proto nevnímal jako viníky, spíš jako katalyzátor tohoto stavu.
Stav naší populární hudby rozhodně není uspokojivý. Dinosauři až na čestné výjimky typu Marián Varga a Radim Hladík už z podstaty nemohou moc nového říci a mladí a plodní umělci se protloukají undergroundem, ale zas na druhou stranu má to své kladné stránky. Nic neznehodnocuje lidské nadání víc než peníze a sláva. Proto věřím, že ačkoliv o mladých nadaných hudebnících není slyšet, mají větší naději si zachovat tvář a být opravdu tvořivými.
I to, že je musíme hledat, podle mě není na závadu. Vždyť se tak může zrodit nové, byť jistě nepříliš početné pokolení posluchačů, které bude zvyklé přehlížet masové sdělovací prostředky a hledat, a to není málo!
titulek je na prd (Lopata, 14.06.2011 14:36) Reagovat
Problém bych viděl v tom, že změny v oblasti kultury zpravidla přinášejí mladí lidé. U nás mladí lidé obecně hudbu nekupují, velkou část prodejů obstarají generace ve středním věku.
A další problém vidím v tom, že post-komunistická mládež (ročníky řekněme 85 a mladší) poslouchá velmi často podivnou hudbu a nehudbu, která je jenom sezónní a za deset let zanikne. V momentě, kdy tato skupina dospívá do stádia, kdy někteří z nich mají peníze na pravidelný nákup hudby, nakupují žblepsy, které nemají šanci se prosadit v dlouhodobém pohledu, a tak přežívají oni dinosauři se svými stabilními prodeji. A kdo ví, jak to bude, až tito dinosauři zemřou, protože v historii neexistuje precedens, vždyť jde o naši první generaci populárních interpretů. Klidně se může stát, že budou prodávaní i třeba za 30 let, kdy se normální (rozuměj umělecky hodnotné) hudební styly dost možná utopí v elektronice a tím zanikne jejich (dnes ještě celkem široký) komerční potenciál.
Podle mě zbývá jenom jedno - modlit se, aby nějaká masivní hudební událost vypěstovala v naší republice silnou generaci posluchačů kvalitní hudby. Myslím, že například současné Finsko je dobrým příkladem toho, že i nároční rockoví posluchači mohou ovládnout domácí trh, a dokonce způsobit expanzi do zahraničí i přesto, že země má v tomhle případě jenom 5 milionů obyvatel. Tím směrem bychom se měli ubírat, vždyť jsme ve své nejhlubší podstatě rockový národ.
Re: titulek je na prd (Radek, 15.06.2011 14:19) Reagovat
S tím posledním odstavcem souhlasím.
Možná kdyby exploze rockové hudby na Slovensku v 80. letech neproběhla za totality, třeba by se někteří prosadili mezinárodně, a země české se mohly té vlny chytit. Dneska to půjde hodně těžko, ale vidím první vlaštovku jménem Gunčíková :)
Stydím se za to že jsem Čech. (DJ Volder, 15.06.2011 17:57) Reagovat
Článek se mi líbil. Je pravda že se v ČR hudební scéna sice hnula, určitě ale ne směrem ke kvalitě. Pokud nějakým nedopatřením slyším jakékoliv české rádio. Stydím se za to že jsem Čech, protože je to hrůza. Kde se bere hrdost zdejších lidí? Nadáváte na Lady GAGA z jakých důvodů? Máme snad něco lepšího? Zdaleka nemáme tak skvělou zpěvačku. Ona je královna popu.
Re: Stydím se za to že jsem Čech. (Bob, 15.06.2011 20:36) Reagovat
Zpěvačky máme, třeba Gunčíková ze Superstar je lepší zpěvačka než Lady Gaga. Ale zase nemá to vše ostatní.
Re: Stydím se za to že jsem Čech. (mil, 15.06.2011 22:19) Reagovat
prosim te my ze nemame tak skvelou zpevacku?to si delas prdel?ty ses tak zaslepenej tou husou Gaga ze se clovek musi smat co pises za bludy,kazdy jeji vystoupeni je nejlepsi,kazde jeji cd je nejlepsi,smesny:-),souhlasim takova Guncikova ji strci hrave do kapsy ty krali Gago,odstehuj se do USA a vem si si ji za manzelku:-),treba Lucie Bila je o nekolik levelu lepsi zpevacka,bez debat,Gaga je kralovnou vystrednosti,tot vse,viz jeji trapne nove cd...treba na Guncikovou jsem zvedavej,je to uzasna zpevacka a velkej talent
Re: Stydím se za to že jsem Čech. (DJ Volder, 16.06.2011 11:11) Reagovat
Lucie Bílá je na tom hlasově dobře a co dál? Co dokázala za svůj život? Ohodně méně než Lady Gaga za těch pár let svojí kariéry. Gunčíková ještě nedokázala vůbec nic, takže bych jí ani nezmiňoval. Za mysli se než o někom budeš psát že píše bludy. Ted si je totiž psal ty sám a nebylo jich zrovna málo. Nadávej na Born This Way od Lady Gaga. Stejně to nic nezmění na tom že náš národ je na tom po hudební stránce hodně bídně.
Re: Stydím se za to že jsem Čech. (mil, 17.06.2011 21:25) Reagovat
co dokazala Bila za svuj zivot?zda se ti to malo paneboze?uvedom si ze ona se pohybuje jen na nasem slabouckem trhu ale to neznamena ze kdyz neprodava desky po celem svete ze neni skvela,je to suverenne nejlepsi zpevacka u nas,jeji hlas je fenomenalni,Gaga je proti ni uplna nula,to je jen kralovna vystrednosti,Guncikova zatim nic nedokazala ale je to uzasnej talent a jsem zvedavej jak se ji povede v kariere,netvrdil jsem ze neco dokazala,zatim jeste ne,nesrovnavej neporovnatelny,Bila sice nebude nikdy prodavat miliony desek po celem svete ale je to stokrat lepsi zpevacka nez Gaga,sorry ale to musi slyset i hluchej
Re: Stydím se za to že jsem Čech. (DJ Volder, 18.06.2011 07:42) Reagovat
Právě že se Bílá udrží na našem slaboučkém trhu. Do světa ale nikdy prorazit nechtěla, protože dobře ví že zas tak moc nabídnout nemůžu. Ona je dobrá svým hlasem, to je ale všechno. Nemá dál co nabídnout a narozdíl od některých lidí o tom i ví. Lady Gaga není jen královna výstřednosti. Tohle spojení jsem tu četl už asi potřetí. Pokud bys o ní věděl víc, nikdy by si nic takovýho neřek. Pokud nejsi skalní fanoušek Lucie Bílé? :-D
Re: Stydím se za to že jsem Čech. (mil, 18.06.2011 19:47) Reagovat
tak to opravdu nejsem:-),mimochodem asi te prekvapim,Lady Gaga ma talent a vis kde ji to nejvic slusi?kdyz si kecne za piano a hraje a zpiva,v tom je vynikajici a to myslim vazne!bohuzel vetsinou se uchyluje k tem jak rikas opakovanym vystrednostem ale jak rikam kdyz jen zpiva a sedne si za piano je vyborna,po hrichu casto to nedela,alespon pro me...
Re: Stydím se za to že jsem Čech. (DJ Volder, 19.06.2011 09:29) Reagovat
To je poprvně kdy se mi dva schodnem.
Re: Stydím se za to že jsem Čech. (Jiří Zástěra, 20.06.2011 13:02) Reagovat
Gagušu můžeš srovnávat s Bartošovou, ale ne s Bílou, ta je opravdu proti té huse (a tím nemyslím Bartošku) královna.
Re: Stydím se za to že jsem Čech. (Dlouhan, 28.06.2011 13:35) Reagovat
Lady Gaga a zpevacka? Navic dobra? Asi ziju na jiny planete, tady na te moji je to mozna kralovna showbusinessu, urcite jedna z nejotravnejsich veci soucasnosti (spolu s reklamou na XXX lutz), ale rozhodne ne zpevacka.
Za tyhle "objevy", ktere by bez efektu typu vocoder, flanger a echo nesmeli poustet do eteru, protoze by se zrejme jednalo o zbran hromadneho niceni, bych nekoho povesil za k...e do pruvanu. Nebo si myslite, ze hudba je o tom, jak umi kdo kroutit prd....li a jaky sracicky si vezme na sebe?
Souhlas a nesouhlas (Patrik, 16.06.2011 18:22) Reagovat
V Česku je spousta nových umělců (i když něco stojí za úplné nic) , jen nemají prostor se objevit jen na nějaké titulní straně protože lidé si radši koupí něco na čem uvidí fotku Helenky, a proč by pánové a dámy z nakladatelství těchto časopisů na titulky strkali někoho nového neokoukaného když tam mohou šoupnout známou Helču o prodejnost jde především.
Je tu více umělců, jen bych řekl že pán autor článku hledá na všem to špatné. Jsou tu umělci co dělají kvalitní hudbu jako Lucie Vondráčková - ale na to má každý svůj názor - pro někoho shit, pro někoho hit, rozhodně lepší Lucie než ohraná Helena která stále zpívá to samé jen jinak podané, člověk by se divil že má stále o čem zpívat po těch letech... Michal David je to samé, stále dělá hudbu pro mladé... a ti jeho staří fanoušci mu to žerou protože nic jiného zamlada nedostávali. V Česku to nebude nikdy jako v Anglii či Americe... a nebo za hodně dlouho ale to už asi já ani nebudu na světě. Podle mě ještě za 20 let z rádia uslyším Káju, i Helču a bude se vzpomínat...
To snad není možné! (Synator, 17.06.2011 12:08) Reagovat
Vážený pane autore,
většinu z těch co jmenujete rovněž nemusím. Co je ale fatálně chybného je požadavek na vynucené odejití těchto lidí z veřejného života. To jako z rozhodnutí strany a vlády jako kdysi? Snad pokud mně něco baví dělat a v tomto případě mám spoustu fandů a posluchačů, tak proč bych končil? Protože je mi sedmdesát? Jste opravdu exemplární blb a toto je nesmyslný článek, se kterým může souhlasit snad jen patnáctiletý anarchista nebo někdo podobně vychýlený či nezralý. Já Davida ani Janků neposlouchám, nekupuju desky ani nechodím na koncerty, ale rozhodně mne nenapadne je vyhánět někam do dinosauří rezervace. Tam bych vyhnal např. stále fungující bolševiky v parlamentu a jinde. O tom napište a klidně na musicserver.
Muhehehe :-)))))))))))))))))) (Tomasson, 17.06.2011 19:06) Reagovat
...český hudební rybník je zaprděný až hrůza ! A jen tak se to v dohledné době nezmění. bohužel... Ale tady v český kotlině jsme zaprděný tak nějak všeobecně, takže mě to nijak zvlášť nepřekvapuje :-)))))
jsem náhodný návštěvník, (Marek, 18.06.2011 00:04) Reagovat
hledal jsem tady nějakou žhavou recenzi včerejšího koncertu Čechomoru - bohužel tohle se tu nevede... asi není důvod tu umístit nějaké video, on ten internet asi není on-line zpravodaj..
a nyní tu čtu navíc i ty už kolikrát přežvýkané a vyvařené žvásty. Žvásty od člověka, který zřejmě nepochopil, že lidé po čtyřicítce is prostě tahají ty své oblíbence navždy s sebou a už třeba nemají čas býti zaníceným fandou na nové hvězdy.. a posluchačů těch dinosaurů je docela dost.
Mě jsou dinosauři ukradení. tak ale nechme je dožít, starejte se pane Věžníku, aby se prodávali TI MLADÍ a bylo o čem psát více pozitivněji.
Děcka bez zkušeností a znalostí (merhaut, 18.06.2011 09:07) Reagovat
by se neměla pouštět do podobných reflexí a hodnocení...
to mě zabije (umírám, 18.06.2011 12:51) Reagovat
ten, který považuje Helenku za vrchol české hudební scény a další mumie, který nemaj soudnost (např.skákání v 60 letech na pódiu v kostýmcích jako mladice, zpívání na playback, divné kauzy, cédéčka k zblití, texty s nulovou myšlenkou, plytká hudba snažící se přiblížit k líbivosti= opět k zblití).... kladu si otázku již dlouho, jak to, že někteří lidé jsou hudebně zkažení...chápu, mají třeba rádi pop...ale i ten se dá udělat dobře. nechápu, jak se mohou stále prodávány cédéčka s Petrem Kolářem, Lucinkou V., Kabátu a dalších....omluvte mě ale já to prostě nechápu....když už píši o těchto interpretech musím se držet abych do něčeho nekopla, a nebo neskočila z okna, protože tohle je prostě smutnej příběh... velký DÍK za tento článek, je povedenej a pravdivej a sem ráda, že někdo sdílí stejný názor jako já...dík
Re: to mě zabije (umírám, 18.06.2011 12:53) Reagovat
omouvám se za chyby, za trest si jdu pustit Michala Davida
Až umře "Goťák" brečet budou i ti ze "Sensejšn" :) (Petr Kopčil, 20.06.2011 07:33) Reagovat
Nevěříte? Mistrovi nepřeji nic zlého, vážím si ho jako zpěváka, byť generačně, žánrově ani jinak mě nepostihl. Ale stejně jeho pecky znám a vy taky i když nosíte na hlavě tácek nebo se nemůžete dočkat až k nám zase přijede Svan Vath, nedělejte :) Řeči o dinosaurech mají něco do sebe, dotýkají se totiž našeho sentimentu... jednou budete vzpomínat na ty „staré dobré xy“ a děcka se vám budou smát, že takový oldskůl je fakt mimo hru. Vše se točí v kruzích, ti co jsou dnes hot budou už zítra out. A tak furt dál a dál a dál a je to jen na dobrém PR, kdo prostě bude dýl vidět a slyšet – i kdyby nevydal už deset let nic nového.
Všichni do jednoho "chca-nechca" postiženi komunistickým spadem, horším než tím z Fukušimi, dojíždíme setrvačníkovým efektem. Narodil jsem se v roce 1980 a z totality komunistické zažil naštěstí jen 9. let, ale o to horší zjištění je, jak je to doopravdy na hudebním poli. Tady jistá totalita vládne pořád - neřád :) I ti kteří mají třeba deset zakopnou o lecjakou hudební fosílii a možná se jim bude i líbit. Je to děsná chemie, která funguje někdy i stovky let. Zdravím tímto Mozarta, Bacha, Beethoven a zbytek crew A mimochodem ani jeden z nich se nedrží hudební kuchařky od KLF, ani jeden z nich nerespektuje dnešní trendy o čase na radio edit, o soundu, BPM, silné basové lince… doba se mění, trendy se mění.
Pracuji od roku 1997 aktivně v médiích - televize, rádio, nahrávací studio, PR, kapely, remixy, DJing... pro mě denní chleba a když vím "jak se dělá" novinka, která přichází z labelu do rádia, jak se uměle tvoří cover story pro nováčky a zároveň, jak se stále protěžují "dinosauři"... co k tomu napsat víc. Je to hra. Hra na sentiment, hra na "kvalitu prověřenou časem" a často taky opačně "hra na mladou krev" ! ani jedno není uplně ok, ale musíte nakrmit masy. Chléb a hry = bulvár a hry :)
Ono je totiž pro moderátora, novináře nebo internetového novináře daleko snažší psát o tom, co sám zažil, viděl, slyšel, než o tom, co by měl sám hledat, poslouchat, vidět. Je jen zlomek těch, kteří mají čas a chuť hledat novinky na trhu. Naštěstí patřím mezi ty, kteří se nebojí "ztrácet čas" a přehrabovat se v nováčcích na trhu, poslouchat alespoň ukázky na Youtube, sjíždět novinky na Beatportu, Junodownload atd. Ale stejně bych raději viděl koncert Faithless s deseti mega hity, které si zazpívám a zahopsám si, než začínajícího producenta, který pomalu neví jakou externí zvukovku vybrat pro svůj live gig, že ze sluchátkového výstupu fakt nemůže udělat show
A na otázku autora článku odpovím na závěr takto: vyhynou, ale on se najde zase někdo kdo Káju zremixuje do dubstepu, Heidi do elektra, Michala a spartakiádní hity do mashupu s Prodigy, Helenu a její „kopakabánu“ do latino house a tím pádem budeme stále jen putovat časem. A možná to nebude znít špatně, možná to bude lepší než originál. Jenže znamená to jen jedno, ať se nám to líbí nebo ne – hit zůstane hitem.
Konečně někdo (Tereza, 22.06.2011 15:05) Reagovat
Konečně někdo, kdo na to poukázal. Nemám moc do toho co kecat - přeci je mi 15 let, ale v hudbě mám celkem jasno. Smekám před panem Gottem, Davidem nebo paní Vondráčkovou, ale proboha co teda budeme dělat, až za nějaký čas umřou? Tím jim samozřejmě nepřivolávám smrt (z boží vůle ať žijí co nejdýl), ale mě by to zajímalo. Místo toho, aby například v té již zmiňované SuperStar vystoupili takoví Sunshine (jen příklad), tak si pozveme paní Vondráčkovou a ta nám zazpívá, zatančí a něco nám řekne. Je až smutný, že úspěšných Sunshine, Toxique, PSH nikdo nic neví, nikdo nezná, ale že víme, že Kare Gott tamto a tamto.
Je to bída (Zdenda, 23.06.2011 18:16) Reagovat
Jak se říká, dobří umělci umírají mladí. Rádio jsem přestal poslouchat už dávno, ale hity, které letí se skoro vůbec nezměnily... tak kde je chyba? Brontosauři jednoho dne vyhynou, ale jde o to, jestli je přestanou tak masově hrát i v rádiích. Zlatej Jarek Nohavica, nebo WWW, který si bulvár nebere dohuby. Proč asi? Žeby nedělali muziku pro prachy?
je to zlo (vita, 27.06.2011 19:34) Reagovat
souhlasim s autorem clanku
článek (Veronika, 27.06.2011 23:03) Reagovat
S článkem lze polemizovat, jsou tam věci, s kterými člověk souhlasí i nesouhlasí. Jen mne spíš zaujala jedna věc, proč pan redaktor brečí tzv. normálním posluchačům a čtenářům? Ve většine případů jsou to zas jen a jen novináři, kdo ty tzv. dinosaury prosazují, pokud vím, tak řadový posluchač nebo čtenář těžko rozhodne, že v Blesku bude informace o novém trpaslíku v zahrádce Heidi Janků nebo Helenky Vondráčkové.
Nechápu (Joe, 28.06.2011 16:05) Reagovat
Nutí Vás někde kupovat bulvární sračky typu Blesk, A-Ha, Katka atd a hltat články o našich "celebritách"? Nutí Vás někdo zapnout si rádio nebo televizi a sledovat/poslouchat Michala Davida nebo Karla Gotta? Sedí u Vás někd s nabitou bouchačkou a sleduje, jestli to Best of Socan Pop doposloucháte? Když se Vám to nelíbí, máte svobodu. Můžete přepnout program. Přeladit rádio. Nebo nahodit mp3 a pustit si cokoliv se Vám líbí. Můžete si stáhnout a přehrát klidně celou diskografii Vaší oblíbené kapely, tak proč tuhle svobodu berete lidem, kterým se tahle hudba doopravdy líbí? Nechápu, kde se u nás bere tolik netolerantních hovad, který nedokážou přenést přes srdce, že někdo má rád to co oni považují za sračku. Chodím já snad na metalová fóra abych kritizoval metal? I když ho považuju za hrůzu? Nechodím, protože vím že ne málo lidem se tahle hudba líbí. Stejně jako hiphop/country/rock/dechovka/techno atd... každý má snad svoje a dokud existuje zájem o Goťáka nebo Vondráčkovou, proč by měli končit? Jen proto že si to skupinka "progresivních a hudebně vzdělaných" lidí přeje?
kupování CD (sin101, 01.07.2011 13:06) Reagovat
V článku bylo nastíněno, že mladý kvalitní pop tady je, ale chybí tu správný producent který ho rozšíří mezi lidi. Jenomže když téměř nikdo z lidí mladších 30 let nikdy v životě nekoupil originální CD,tak nepomůže ani celé stádo kvalitních manažerů.
No a ztoho vyplývá - proč se u nás stále vydavatelstvími propagují dinosauři? Protože je poslouchá generace, která ty CDčka je ještě zvyklá kupovat. Jak zpívá Metallica : sad, but true...
Vždyt Helena je národní poklad tak co si ji berete do pusy??????:-) (M.K., 01.07.2011 21:14) Reagovat
Helena je naše taková česká Madonna, není to bůhvíjaká zpěvačka, ale zpívat o proti Madonně umí, a ten elán co Helena Má, jí může závidět o mnoho mladších zpěvaček! a vždycky dokáže vytvořit velkou show:-)))
Pryč s nima! (Nic, 01.07.2011 23:30) Reagovat
Vondráčková, Gott, Bartošová, David,... Já myslel, že se o nich píše už jenom v Blesku a jinejch bulvárech, hudebně nemaj už 15 let co nabídnout. Prosíme odejděte! :D
Jsem svobodný,mohu poslouchat a dívat se na co chci -Vy ne? (Vladimír Kramář, 03.07.2011 16:40) Reagovat
Na věku nezáleží!Každý má právo na svůj názor. Protože poslouchám třeba i tzv.dinosaury,proto jsem špatný člověk? Já na rozdíl od vás vám váš vkus neberu,poslouchejte si co chcete a vy nechte mně ať si poslochám co chci já ! Já poslouchám velice široký žánr a vůbec mě nevadí zda to jsou dinosauři nebo noví interpreti.Důležité je zda se mě to líbí ! Já si myslím,že moje generace je daleko tolerantnější než vaše!
Re: Jsem svobodný,mohu poslouchat a dívat se na co chci -Vy ne? (Tomáš Kovařčík, 03.07.2011 18:42) Reagovat
To jste napsal krásně.
Článej je........... (hell, 05.07.2011 19:44) Reagovat
je pravdivý a taky jsem se zasmál nad komentářema ale nejvíc mě pobavil ten když někdo srovnával Michala Davida s Davidem Bowiem. Ale je fakt že nákej blbtěmhle dinousaurum se věnuje víc pozornosti než mladejm kapelám který by mohli získat nákou tu pozornost v mediích. Příklad: Charlie Straight. Nevědět že jsou to češi tak bych si říkal že to jsou Američani. Moc je neposlouchám ale vidí, v nich naději že by ohli uspět i za hranicema a udělat naší zemi nákou tu reklamu. Ale bohužel: Blesk Píše o Vondráčkové že si stěžuje na Českej Rozhlas že nepoštěj její písničky často a žese prohlašuje za NÁRODNÍ BOHATSTVÍ!!!!!!!!! Už jsem taky přestal koukat na Zlatýho Slavíka protože rok co rok ho získává Božskej Kája (nezatracuju ho uznávám ho) Iveta Bartošová chlastá je to agor atd no a o Michalovi Davidovi ani nemluvě. Přitom tyhle celebrity jenom těží ze slávy z Bolševické doby kdy rudý svině zakazovali hudbu Plastic People of the Universe a dalších podobných kapel. Nikdy si sami nenapsali ani notu a ni jedno slovo. v takový Británii když se dívám na MTV tak vidim každou neznámou mladou kapelu a nikdy nepotřebovali nákýho textaře nezpívaji jako naši UMĚLCI na playback a jak se jim věnuje víc pozornosti i v Médiích. Bohužel my nikdy nebudem Velká Británie nebo USA
?? (Joey, 15.10.2011 11:46) Reagovat
Co k tomu dodat, také nemohu souhlasit. Sice jsou to hvězdy z dob komunismu. Jenže to pak bych chtěl vědět váš názor třeba na Madonnu v Americe? Tam žádný komunismus nebyl, a pořád se drží mezi hudebními hvězdami.
Vaše názory způsobuje pouze hudební primitivnost ovlivněná něčím, co víte asi sám.
Odpověď: Jsou pořád hvězdami, protže něco dokázali a toho si jejcih fanoušci cení, a proto je pořád berou jako součást hudby, která by se měla hrát.
Blábol (David, 18.02.2012 19:04) Reagovat
Horší blábol jsem dlouho nečetl. Tohle snad nemohl myslet pan autor vážně. Nechápu, že za tohle může brát peníze!