kristepane (A, 17.05.2011 20:39) Reagovat
uz kdyz jsem tuhle recenzi otvirala, tak jsem se modlila, aby ji PROSIM nepsal Benda...no nepovedlo se
1) koncert mel asi tak 25 minut, takze nez se lidi rozehrali, byl konec
2) guest list jsem videla a tvrzeni, ze vypada jako telefonni seznam je extremne nadhodnocene. jasne, bylo tam malo lidi, ale guest byl normalne dlouhej
3) na nejaky zdimani bund to teda rozhodne nevypadalo
4) konec od Veroniky je totalne mimo, koho zajima, ze porad chlaste? atd.
5) kde je recenze ostatnich kapel? a banquet nebyli jediny, kdo vcera v lmb hral
P.S. kazdopadne souhlasim s vyrokem o luno
ehm (Johnny, 17.05.2011 22:27) Reagovat
Zdá se mi to nebo se z celýho článku týkaj včerejšího koncertu asi dvě věty?
A taky by mě zajímalo jak "včerejší koncert - celé té scéně, jež je založena na neustálém dokazování něčeho - dokázal, že Mathieu, Michael a Richard své manýry vážně opravdu myslí"? Dobře, A Banquet maj "nejslušivější obal" a dál?
:) (faqer, 17.05.2011 23:35) Reagovat
mix indie, elektra a nu ravu je snad nejzbytečnější a nejodpudivější popisek, co si kapela může dát
... (kayena, 18.05.2011 00:30) Reagovat
hm,to se tady zase jednou sesla skupinka optimisticky naladenych diskutujicich..kritizovat umi kazdej,ale pokud ta kritika neni konstruktivni,nechapu,proc se nekdo vubec obtezuje sdelovat svetu svy zcestny nazory..chcete-li demotivovat kazdou ceskou kapelu,delejte to prosim u tech,ktery nedavaj veskerej svuj cas,talent a penize do toho,aby neco dokazaly a pohnuly s tou hruzou,ktera se na ceske hudebni scene deje,ktery na sobe takhle tvrde nedrou a jejichz hudba neni kurva dobra..udelate sluzbu narodu
"nečesky" my ass.. (F.D., 18.05.2011 09:49) Reagovat
Dohajzlu, jak nečesky? Co to sakra znamená? TO pak jako Dvořák, kterej napsal nejlepší skladby a symfonie všech dob taky zní nečesky? Ty vole, tohle mě už tak sejří!!!! Když je něco dobrý, proč to hned nazvete "nečeskym" místo toho abyste vychválili to, že hrajou fakt dobře a je to jedna z nejnadanějších kapel u nás? Proč ale sakra píšete, že zní "nečesky"? Až třeba jednou vyprodaj Wembley, tak si stejně myslim, že se poserete blahem a budete psát, že Češi konečně vyprodali Wembley...tak proč teď sakra píšete, že hrajou "nečesky"??!?!?!?!?!!?!??!??!?!?!?!
Re: "nečesky" my ass.. (m., 18.05.2011 21:54) Reagovat
S tímhle musím souhlasit, to označení mě taky trochu zarazilo. Jako bychom se styděli za svou scénu a měli pocit, že nemáme dobrý kapely. Což není pravda.
Re: "nečesky" my ass.. (F.D., 19.05.2011 00:16) Reagovat
Presne. Nebo spis, ze misto toho abychom byli hrdy na to, ze u nas mame osobitou kapelu, tak ji hned oznacujem za neceskou. A ja navic mam rad kdyz je na kapele poznat odkud je...akorat zalezi jak se jim to podari. Treba miluju seversky kapely (Mew, Sigur Ros, Mum), na kterych je to fakt poznat.
benda, kratochvílová, ach jo (jiri s., 18.05.2011 12:26) Reagovat
Mrzí mě, že pan Benda vždycky dokáže kapela spíš pohoršit, i když ji vlastně pochválí. A co si tady dokazuje slečna Kratochvílová opravdu nechápu. Byl jsem v Lucerně a koncert AB u mě předčil jak Brity, tak Slováky. A atmosféra byla moc příjemná, rozhodně nesouhlasím s větou „Reakce na A Banquet po celý jejich včerejší set nebyly veskrze žádné“, to je naprostá blbost. Jasně bylo to v Praze a bylo tam hodně muzikantů se založenýma rukama a výrazem „Tak se ukaž, vole“, ale to nic nemění na tom, že to byla hodně dobrá akce. Klukům přeju, ať se tímhle nenechaj znechutit a dál makaj! (PS pro slečnu A – koncert trval klubových 40 minut, taky bych snesl jednu, dvě písničky navíc, ale set měl pro mě takhle drive). Peace, J.
Re: benda, kratochvílová, ach jo (tool, 21.05.2011 13:34) Reagovat
Haha. Tenhle příspěvek si napsali A banquet sami. A ty tři další podtím taky. Takže se k tomu asi nemá cenu ani vyjadřovat.
A banquet (petr, 18.05.2011 12:48) Reagovat
Byl jsem tam taky a zatímco u Feud jsem měl pocit, že všechny písničky odněkud znám, tak AB byli svěží, originální a hlavně mám pocit, že upřímní.Což si u ostatních kapel z "Pražské scény " moc nemyslím.Máme tady objev jako hrom, na který ostatní kapely prostě žárlí , za což by měli hudrat jen na svoji vlastní neschopnost.
A nemůžu si pomoct, ale na Ab se tancovalo nejvíc. A utřeli jak Feud tak Swan Bride.A ikdyž celkově v LBM je zvuk vždycky nanic, tak jim to hrálo i zvukově z těch kapel nejlíp....
skvělá akce (Carla, 18.05.2011 13:42) Reagovat
A Banquet byli výborný a lidi reagovali hodně. Akorát český publikum nikdy nebude tak jásat na českou kapelu jako na zahraniční :) Ale prostě za mně super akce, těším se na příště:)
ehm (recenze na ***, 18.05.2011 14:39) Reagovat
Mám pocit, že Bendovi by už měl někdo do očí říct, jak to s jeho recenzema vypadá. Vypadá to tak, že se nic kloudnýho nedozvíte. Po přečtení jakkékoliv recenze od velepána Bendy na mne přichází lehký kardiakální záchvat, ale potom to rozdejcham a objeví se úsměv. Musím uznat, že mě vždy pobaví, co pan B. dokáže vyplodit. V lmb jsem byla, a proto vím, že publikum se začalo svíjet dřív, než na Gold Frames, nevim kde p. Benda stál, ale asi někde, odkaď nedohlídne k podiu. Připomenout , že mají hezký obal cd je sice chvályhodný,ale recenze na koncert tuhle informaci moc nepotřebuje, to se tam místo tohohle faktu mohlo objevit daleko víc důležitějších informací.
"Produkce A Banquet je podobně jako členové souboru sympatická, jen mi zatím uniká, co tím vším vyšlechtěným materiálem chtějí kluci vlastně říct, chtějí-li říct vůbec něco" prosim? jak, co tim chtěj říct? uniká mi skrytá pointa? baví je to, hrajou pro radost svou i fanouškům a chtěj z toho vydřít to nejlepší. Jsem ráda, že z té recenze vyšla aspoň pochvala, kterou si poprávu zaslouží. Myslím, že s AB byli I Feud a Swan Bride, tak proč nevidím alespoň jednu zmínku????? A nakonec- AB jsou podle mne to nejlepší, co můžem na naší scéně najít :)) a Bendo, ty už nepiš
Re: ehm (Lukáš Benda, 18.05.2011 17:17) Reagovat
O coveru CD není nikde ani zmínka, nauč se číst (v řádcích i mezi nima), než začneš druhým zakazovat, že nemaj psát.
Re: ehm (jack, 18.05.2011 22:06) Reagovat
tykacka namisto vykacky, benda muze vsechno :P
Re: ehm (xxx, 20.05.2011 18:21) Reagovat
"Obal mají A Banquet dost možná nejslušivější ze všech mladých kapel u nás, a jak na svém debutovém EP"...aha :D
Re: ehm (Lukáš Benda, 20.05.2011 19:11) Reagovat
Aha, zkus příště číst po větách, ne po slovech. A když nějakou větu cituješ, netípej ji v půli.
Recenze (Konrad, 18.05.2011 16:12) Reagovat
Bendove recenzie sú asi tie posledné naozaj zaujímavé kúsky na musicserveri. Ten zvyšok, možno z výnimkou Vavrouškovej, je príliš priposratý, príliš safe-zónový, z najhoršou známkou 6/10 pre hocičo. Keď chcete objektivitu, choďte čítať Zlaté stránky alebo telefónny zoznam.
Ad A Banquet - je čas na dve veci - vydať hit (Freeze to Caress je najlepším a jednoznačne žiaľ jediným momentálnym kandidátom) a opustiť republiku, čo určite vedia aj oni sami. Ináč im hrozí opulentne trápny klasický český osud 8-10x do roka koncert v Prahe, 2x do roka "šnúra" motivovaná potencionálnymi kopuláciami na internátnej izbe v Dolnej Pieskovej, vydanie albumu na ktorý vyjde pár recenzií a...a nezmení sa nič. Nenapadá ma ani jedna česká yndye skupina, okrem Sunshine, vymykajúca sa z tohto vzorca, rád sa nechám opraviť.
Re: Recenze (d, 21.05.2011 12:03) Reagovat
Sunflower Caravan
Tak různě (m., 18.05.2011 21:43) Reagovat
Já nevím, co všichni mají s tím smrděním korunou a opakováním se. Nepřijde mi, že by si Banketi na něco hráli, naopak ze všech nepříliš profláklých kapel, který znám, mi přijdou nejpříjemnější, s nejrealističtější propagací sebe sama, neohání se drsňáckýma kecama, neskáčou do davu... no a co, že koukají do země. Možná to není fesťáková kapela, která vás během vteřiny strhne a u který se pobavíte, ale kdo tohle potřebuje? Za sebe můžu říct, že už první takty mě rozhejbaly a když pak přišla na řadu Gold Frames, moje duše byla zahřátá, nakrmená a spokojená na takovou míru, že nic dalšího by už hrát nemuseli.
Zvuk, pravda, za moc nestál.
Nejsou rozpačitý, nejsou křečovitý, nejsou umělý. Kdyby nic jinýho, tak už pro tohle je člověk musí mít rád.
A plagiátoři? Kdo dneska není plagiátor? Kdyby si člověk dal tu práci, v každý jedný písni, která se dneska složí, najde kusy věcí, co byly už někdy napsaný. Všechno dneska zní stejně a podvědomě. To je ale podle mě námět na článek o hudební situaci obecně a ne důvod k rejpání nebo udělování mínusů.
A na závěr je potřeba říct, že publikum bylo na koncertě opravdu slabé. Řekla bych, že drtivou většinu lidí kolem pódia tvořily slečny na podpatcích a v oblečcích, proti nimž nic nemám, ale celou dobu mi vrtalo hlavou, co to má proboha bejt, co takový lidi dělaj na takovym koncertě O.o Na druhou stranu, tyhle slečny neumí řádit (pravděpodobně aby si nezkazily make-up nebo účes nebo aby jim nevypadly prsa z topíků - což se tam mimochodem jedný slečně několikrát stalo a dost mi to opepřilo zážitek z koncertu :D), takže od nich alespoň nehrozí tradiční rány loktem do zubů, pošlapaný nohy a tak tomu podobně. Taky na wc to vonělo, protože téměř každá jedna slečna, která si tam odskočila, tam po sobě zanechala oblak parfému :)
Takže nic proti, pro mě byl poloprázdný parket jednoznačně pozitivem, ale pakliže má člověk hodnotit koncert podle toho, jaký šílenství se strhlo v publiku, tak to bylo hodně slabý, o tom žádná. Ale za to kluci nemůžou.
Btw souhlasím s A., taky mi tady poněkud chybí recenze ostatních kapel, které se zúčastnily.
Je fajn, že se ms snaží podpořit nový kapely... (andymc, 19.05.2011 09:22) Reagovat
... stejně jako je jasný, že cílem autora bylo spíš trochu šokovat a tím vzbudit pozornost než prezentovat nějaké 100% vážně míněné teze. Přesto aspoň dvě technické poznámky:
1) Když je řeč o pražské scéně, tak nelze nezmínit Cartonnage, kteří z tohoto okruhu imho mají v současnosti nejvíc nakročeno správným směrem - uvidíme, co nový CD. Slibně se rozjíždí i kubatko a další a další a další.
2) Když je řeč o A Banquet, tak nelze nezmínit Rara Avis - po všech stránkách dost podobnou kapelu a AB se ucházejí o přízeň stejného publika. Teď záleží hlavně na tom, jestli mu dokážou nabídnout něco navíc :)
Re: Je fajn, že se ms snaží podpořit nový kapely... (konrad, 19.05.2011 13:52) Reagovat
Zhodou okolností Rara Avis má po neúspechu zahranično produkovaného singlu dokonale našliapnuté zabahniť sa do toho kruhu (1rok=(Praha 8x; 2x " čr šnúra" a album ktoré bez ohľadu na reakcie zapadne týždeń po vydaní)), okrem toho podľa rozhovorov trpí frontman klasickým stihomamom zdôrazňovania svojej frontmanovskej úlohy, čo skupiny nemusia vždy ustáť. Proste spoločnosť NLanda, SCaravanu atď
Cartonnage ? Koľko už existujú, snáď aj 6 rokov a nikto ich nepozná...nový labum...kamón...
Re: Je fajn, že se ms snaží podpořit nový kapely... (andymc, 19.05.2011 14:16) Reagovat
Cartonnage existujú dokonce 10 let, nicméně zatím vytvářeli spíš hudbu pro kritiky. V posledním období mi připadá, že mají našlápnuto na čelní pozici minimálně v rámci scény. Já si počkám na to album a až pak budu dělat závěry :)
Ad AB do zahraničí - já bych jim to přál. Nicméně: EOST a Sunshine ukázali, kam se to dá dotáhnout, a stejně tak se ukázalo, že drvivé většině kapel podobné výsledky za tu námahu prostě nestojí a raději volí to, co jsi popsal.
AB (Markéta, 19.05.2011 12:02) Reagovat
Pod nadpisem jsem čekala recenzi na koncert nejen A Banquet, ale i The Swan Bride a The Feud. Ani recenze, ani dvě další kapely. Docela dobře po jazykové stránce sepsáno, ikdyž nevím, co to dělá na stránkách o muzice, dejte si to spíš někam na blog... Já z toho cítím hlavně závist, přestože A Banquet vlastně chválíte. A kecy o image nebo indie scéně mi taky už přijdou zbytečné. Na koncert A Banquet nebo třeba v recenzi zmíněnéných NiceLand a mnoha dalších kapel ráda zajdu, jelikož smysl v jejich hudbě a textech, jsem našla a myslím, že nejsem sama...
damn, we're smooth (TowelPower, 19.05.2011 16:30) Reagovat
Já bych nebyl dneska na Bendu tak vostrej... po těch patetickejch úvahách o Sunshine je tahle recenze krok docela dobrym směrem. Ne že bych s ní úplně názorově souhlasil, ale na druhou stranu je tu myšlanka autora už vyjádřená celkem srozumitelně, má strukturu a obsahuje nějaký relevantní informace.
Skoro to vypadá, že otrava kreuzbergskym kebabem uz ustupuje a blízká se na lepší časy, kdy bude mít Benda jako publicista co říct.
Koncert A Banquet byl fajn, je na nich vidět že hodně makaj a dou do toho pohlavě, ale nevim jestli je na místě zrovna v souvislosti s nima tvrdit, že v jednoduchosti je krása (při týhle větě si vzpomenu na kapely jako Ramones nebo Hives...samozřejmě The Police). Naopak od podzima kdy sme s nima hráli snad 10 koncertů si to sice sedlo na prdel, ale na druhou stranu mi to přišlo trošku přeplácaný...a zvlášť vokály z playbacku trošku překračujou hranici do který mi příde použití sampleru rozumný a Matějovi se očividně do tý změti zvuku blbě zpívá (a nebo se prostě neslyšel což je v Lucerně normální).. Ale fajn je že působěj civilnějc a přirozenějc...
Já mam ty pičuse rád, zvlášť toho Dušana Vozáryho za bicíma, ale dokud nepostavěj tu polici ve zkušebně tak si do nich prostě budu muset rejpnout..a popravdě Swan Bride nakopali prdel jak tý anglický tuctovce tak klukům z A Banquet....hned sem si vzpoměl na aktuální reunion Man or Astro-man?