• demence (Crusheer, 27.06.2006 06:37) Reagovat

    OMFG od "makrorecenze" jsem čekal, že to bude jen obsáhlejší recenze, ne shrnutí všech redaktorů na musicserveru. Dát SA pouze 5/10 bodů, jako to udělali 3 redaktoři je celkem blbost. Aspoň že většina (5) tomu dala 8, ale stejně, čekal jsem něco jiného...

  • 5 max (kankkunen, 27.06.2006 06:50) Reagovat

    ja myslim, ze 5 neni vubec blbost, blbost je to, co delaji rhcp. kluci, zacnete zas brat drogy...

  • možná ani 5 hvězdiček (pride, 27.06.2006 07:18) Reagovat

    Ta deska je fakt špatná, bez jakéhokoliv překvapení a nějakého vývoje, jen něco složit, ono se to už prodá...ten kdo je poznal někde v době BSSM, tak se asi nestačí divit:(...jinak nevím co jsi od makrorecenze čekal...si tady asi poprvé ne:)

  • ale ale (Jyrka_rhcp, 27.06.2006 07:38) Reagovat

    -Pride-
    Napsat, že na SA neni vidět žádný vývoj, je hovadina. Zkus si napřed poslechnout BSSM a pak SA... Neříkám, že je to vývoj k lepšímu, ale ten rozdíl 15 let tam je slyšet!

    PS- osobně jsem čekal SA daleko horší, ale příjemně mě překvapilo. Dal bych mu taky 8/10.

  • Hmm (xZeke, 27.06.2006 07:41) Reagovat

    2kankkunen: jako vtip to s těma drogama beru, ale jako HODNĚ špatný vtip

    Jinak je pěkné, že takovéhle hodnocení mají hodnotu asi toaletního papíru po vykonání potřeby - když 1 recenzent napíše že písnička A je skvělá, ale zato song B je kravina, 2. naopak, třetí to prohlásí o C a D atd. atd. atd. je to opravdu velká informační hodnota - jenom to ukazuje, že se každému líbí něco jiného - ovšem recenze by měla být alespoň trochu objektivní, není-liž pravda? No a když recenzent prohlásí, že "cokoliv nad hodinu ho nebaví", tak proč mu sakra cpete k hodnocení dvojdesku? I kdyby to byl megaskvost, ho to přece nebaví... nesouhlasím s tím, že dvojalba jsou zbytečná - proto jich teď vychází tolik? V dnešní době MP3 přehrávačů není problém s sebou nosit třeba 500 desek, už se nemusí "tahat" s cédéčky... Další recenzent se zase na začátku vyzná, že BSSM je pro něj nejlepší deska všech dob - těžko očekávat, že po cca 10 letech změní najednou názor - logicky pak těžko ohodnotí novou desku spravedlivě.... další vychvaluje BtW, o které kapela prohlásila, že tak půlka písniček tam prostě neměla být... jeden říká, že obě CD jsou stejná, další že Mars je jednoznačně lepší, třetí že Jupiter rulezz... kytarista ve všech rozhovorech řekne, že to bude hodně kytarová deska, ale recenzenti jsou tím překvapení... jste opravdu k smíchu :-)))) Asi taky začnu psát recenze - jsem zaujatý, nic moc neumím (ani napsat skutečnou recenzi), o tom, o kom píšu nic nevím, to je sand ideální kvalifikace, ne ?

  • To: pride (Crusheer, 27.06.2006 09:42) Reagovat

    jo, a možná taky naposled ;-)

  • Makro (Kotelník, 27.06.2006 09:58) Reagovat

    Mě se ta Makrorecenze docela líbí,většina dal 8/10...akorát argumenty některých, co hodnotili nízko,jous fakt směšné...Jinak SA je asi to nej po BSSM....

  • SA (popkorn, 27.06.2006 10:26) Reagovat

    5/10 je pro tohle album tak akorát. Je to průměrné album, nic zázračného to není. Spíš z toho cítím komerční záležitost, než snahu udělat něco opravdu kvalitního.

  • pro xZeke (Petr, 27.06.2006 10:34) Reagovat

    Ty NAPROSTÝ nesmysly, že recenze by měla mít "informační hodnotu" a měla být "objektivní" jsi sebral kde? Nejspíš je problém spíš v tom, že od recenze čekáš něco, čím nebyla a není. Ale je pak opravdu chyba v těch, kteří vyjádří svůj názor, že ta deska je průměrná (= pět z deseti)???
    A divit se, že není objektivní je totéž jsko divit se, že auto má kola. je to její podstata.
    Jinak jsem rád, že pan Ručka mě svým "vkusem" opět nezklamal...

  • zerorecenze (Jirka, 27.06.2006 10:41) Reagovat

    Mě se ta makro"zero"recenze nelíbila..Ale aspoň jsem se ujistil, že recenze jsou k ničemu.Je to všechno o subjektivním názoru.Mě se SA líbí moc, poslouchám to často a nepotřeboval jsem na to 10 poslechů, abych se to naučil poslouchat, po 3. poslechu jsem si už užil všechny songy a doteď se mi líbej všechny.A nepovažuju se za posluchače komerční hudby, když si dokážu užít i silně nekomerční Fruscianteho alba a nevěřim, že tohle album dělali pro peníze, jen už nejsou mladí a blázni, spíš se teď našli v hudbě, kterou hrajou a že se to líbí hodně lidem neznamená komerci.Pokud hrajou to co se jim líbí, tak je to správně a nevěřim, že by hráli něco co je nebere a tak to má být.

  • hehe (Petr, 27.06.2006 10:45) Reagovat

    bavi me lidi, kteri zavrhuji kazdy nazor, ktery je jiny nez ten jejich...
    ale jestli jsou "recenze k nicemu" k cemu je pak ten tvuj, nicim nepodlozeny "nazor"???
    (obzvlast kdyz v nem napriklad sam sebe usvedcujes, ze vubec nevis vyznam slova "komercni")
    Fruscianteho solovky jsou jinak mimochodem pohodovy a snadno stravitelny pro kazdyho. zadna "alternativa" to neni...

  • ach jo (Kotelník, 27.06.2006 10:47) Reagovat

    Pro peníze tohle album určitě nedělají....jak řekl Flea-mají jich víc,než kdy budou potřebovat,takže by už klidně nemuseli hrát..A dávat SA 5/10 je fakt blbost-při porovnáná s různými Franz Ferdinand a jim podobnými modnímy kapelami

  • Kotelník (Kotelník, 27.06.2006 10:49) Reagovat

    Mě by zajímalo,kolik si těch jeho solovek slyšel,když jsi tak chytrej-nebo msylíš,že taková Niandra nebo Sphere in heart of silence jsou stravitelné pro každého?? O Smile... ani nemluvě..

  • Pro Petra (Jirka, 27.06.2006 11:33) Reagovat

    Souhlasim s Kotelníkem, to fakt neni pro každýho..A špatně čteš, já neřekl co je komerce.Já právě nechápu, že spousta lidí považuje komerční úspěch kapely za komerční hudbu.To je přece nesmysl.

  • ja teda nevim (folda, 27.06.2006 12:41) Reagovat

    ale me prijde tohle deska jako super kulisa do GAY klubu (i kdyz jsem tam nikdy nebyl). :-) Kluci jsou fajn pozeri a mozna by mohli zacit brat drogy, aby to zase stalo aspon za tu trosku, za kterou to kdy vubec stalo. jo a zpevak neumi nazivo vubec zpivat - je to falesny az beda, fuj.

    Moje bodovani: 2/10 - nejteplejsi album roku s nejnudnejsima muzikantama

  • ..... (Kotelník, 27.06.2006 13:14) Reagovat

    folda: Je vidět,že jsi tu desku vůbec neslyšel...zbytek tvého příspěvku radši nebudu komentovat,protože to nemá smysl,ale docela by mě zajímalo,co posloucháš ty...

  • Zpívá dobře (Kalanka, 27.06.2006 13:17) Reagovat

    folda: ujišťuju tě,že zpěvák naživo nedávno v Praze zpíval dost suverénně a o nějaké falešnosti nebylo ani slechu

  • DROGY (muse, 27.06.2006 14:21) Reagovat

    To ze maju zacat opat brat drogy som tvrdil uz po predposlednom albume "By the Way". Lebo inac nevedia tvorit. Sad but True

  • Kalanka (folda, 27.06.2006 17:37) Reagovat

    tak mlada a uz tak hlucha - a nebo tak stara a hlucha? No, to je fauk - v kazdem pripade v TV na Prime davali ukazky asi z jineho koncertu v Praze s jinou kapelou RedHotChP a s jinym zpevakem... :D To byla teda nahoda. :) Nicmene - z DVD to urcite neposoudis - protoze tam je to zcela jiste pretocene a prezpivane. Dle mnoha bootlegu (muzu poslat nekolik ukazek) jsem usoudil, ze zpivat neumi. Muzes nesouhlasit, ale to je tak asi vsechno - na tomhle faktu to nic nezmeni. :)

  • zpěv (Kotelník, 27.06.2006 17:45) Reagovat

    Mě také překvapilo,jak se Kiedis zlepšil ve zpěvu...naživo byl opravdu dobrý.

    Muse: Myslím,že jsou v nej formě od BSSM..myslím,že kdyby si John jednou šlehnul,tak zemře.

  • folda (Kotelník, 27.06.2006 17:51) Reagovat

    Jsi hloupý(vyjadřuji se naschvál slušně)-soudit dle ukázek v TV..myslíš,že lidi co tam byli to neposoudí lépe???Já tam byl a koncert byl skvělej.Kiedis nikdy nebyl dobrý zpěvák,ale nikdy to moc nevadilo,protože zpěv není to hlavní (viz Jimi Hendrix..atd.) v rocku a Kiedis jako frontman má jiné přednosti a Peppers by bez nej nebyli Peppers...

    A další kec,že DVD jsou !přetočený! - to těžko,to by každej poznal a myslím,že tohle by si žádná kapela nemohla dovolit,takový podvod. Kiedisův zpěv je ve studiu "doladěný" kdyžtak,ale ten původní..takhle se to dělá u všech-např. Bono je naživo na tom stejně jako Kiedis...

    O to více mě překvapilo,jak dobře na koncertě Anthony zpíval...

  • Ko(s)telnik (folda, 27.06.2006 19:30) Reagovat

    Jsi idiot(vyjadruji se naschval slusne)- posuzovat podle jednoho koncertu. Ja jsem napsal, ze mam NEKOLIK bootlegu (pokud nevis co to slovo znamena, pouzij internet) a vsude je jeho zpev mizerny. Ja vim a je mi jasny, ze se ho zastavas (urcite mas s nim mnoho spolecneho :), ale to, ze se jeho zpev upravuje ci na nekterych mistech dokonce i pretaci je proste fakt, se kterym nic neudelas. A jestli ma byt tohle nejaka vec, na kterou jsi jako fanousek kapely hrdy, tak to potom uprimnou soustrast a preji skvely homo-zazitek poslechem tehle "jedinecne" hudby. :)

  • pro foldíka (Morello, 27.06.2006 21:02) Reagovat

    Vůbec tady neřešte toho gaye foldu!! Ať si v jeho gayclubu hrajou jakoukoliv muziku pro mě jsou RHCP jednou z nej kapel!!! Byl jsem na nich naživo a mám hafo jejich bootlegů od roku 92 a tak můžu posoudit, že je v současnosti ve zpěvu dost dobrej, párkrát ujede ale při tý šou co dělá je to samozřejmost.... a stim foldíku zkrátka nic nenaděláš....tak nazdar bukvo

  • xxxx (Morello, 27.06.2006 21:10) Reagovat

    málem bych zapoměl... s tim upravováním koncertních dvd si to myslel vážně? ty žiješ v nějakém svém fiktivním světě ne? To jsou názory pětiletého chlapce...fakt pecka :-)

  • Mo(k)rello (folda, 27.06.2006 21:22) Reagovat

    :D Strasne jsi mne rozesmal. :) Protoze jsem to byl ja, kdo se tady prvni zminil o tom, ze RHCHP jsou hudba pro gaye. :D Jak je videt, potrefeni chlapci uz zacinaji kejhat! Super! A jeste k tem DVD - kdybys byl opravdovej jejich fanousek (a ne jenom hulibalda z nadrazi), tak bys vedel, ze sam Kiedis (a nejen on, ale i spousta jinych "zpevaku") se k tomu nekolikrat priznal. :) No, hlavne, ze to vim dokonce i ja, ktery se o tuhle "kapelu" vubec nezajima. Adios. :)

  • foldo-ty hlupáku (Kotelník, 27.06.2006 21:30) Reagovat

    Hele,já jsem slyšel a viděl stovky koncertů RHCP- z toho jeden naživo. A viděl jsem i hafo verzí natáčených jen tak na domácí kameru,tak asi vole vím jak Kiedis zpívá....A to přetáčení ofi DVD je blbost,to by každej poznal...řekni mi příklad,já mám všechny a pochybuju,že bych si toho nevšim. Kiedis nic takového nedělá..ani nikdo jiný..možná tak Iveta Bartošová...

  • xxx (Morello, 27.06.2006 21:36) Reagovat

    Teď jsi mě znovu rozesmál!! Ale je zase dobře, že se navzájem rozesmíváme aspoň se nenudíme viď? Když se o Peppers vůbec nezajímáš, proč to tady tak rozebíráš???? to mě fakt zajímá. Jinak mi chceš říct, že ty koncerty co mám doma jsou nějakým zázračným způsobem upravený tak aby zpíval čistě??? Pane jo to jsou mi věci... Jestli už nemáš večerku, tak prosím ještě něco napiš!!! Jinak si mě asi moc nepochopil protože jinak by si nemohl reagovat tak jak si reagoval ohledně toho gaye....ale já proti vám nic nemám...fakt!! P.S.: zkomolováním přezdívek jenom dokazuješ, že jsi lehce retardovaný...

  • Kotelník+Morello (space.lemon, 27.06.2006 21:47) Reagovat

    Hoši, jestli si myslíte, že se živáky neupravují a nepřetáčejí, tak to jste hodně naivní! To je naprosto běžná praxe...

  • ------------ (kotelník, 27.06.2006 21:54) Reagovat

    space.lemon: Jistě,že se upravují!!!!Ve Slane Castle měl třeba Tony už při vystoupení digi ladičku+další následný mastering ve studiu. Ale nic se tam nedotáčí,to se pozná,určitě,můj sluch ještě není tak špatný aby to nepoznal,vůbec pokud ty skladby znám nazpamět....

  • xxxxxxx (Morello, 27.06.2006 21:58) Reagovat

    Boha jeho. Kluci, přečtěte si vždycky pořádně ty názory na který chcete reagovat, pak si to pořádně promyslete a pak začněte teprve psát!! Živák se samozřejmě upraví ale tak, že se například trochu vytáhne zpěv aby nebyl v pozadí a trochu se utlumí publikum apod....ale ne, že se to pak nějak přespívá nebo co....

  • Hehehe... (space.lemon, 27.06.2006 22:12) Reagovat

    Tak znovu: jistě, že se zkažené části dotáčejí ve studiu!!! Každý to jistě nedělá, ale běžná praxe to je! Klidně mi nevěřte, klidně spoléhejte na svůj sluch, ale klamete sami sebe.

  • xxxxxx xxx xx (Morello, 27.06.2006 22:37) Reagovat

    Tak teda dobře. NĚKDO to MOŽNÁ tak dělá, já o tom pochybuji (když už nezpívám na playback tak se nebudu ani zabývat tímhle upravováním) ale RHCP to nedělají!! Mám jak oficiální dvd tak všemožný bootlegy a myslim, že ani ty nebudeš tvrdit, že jsou upravený i tyhle raritní bootlegy (to by nedělali nic jinýho než přespívávali všechny koncerty který odehráli) a když srovnám kvalitu zpěvu je velice podobná....navíc jsem byl v Hyde Parku na živo a mám ten koncert doma na cd a je to prostě to co jsem slyšel na koncertě.... a myslim si kámo, že se ani neobelhávám!!!

  • yyyyyyy (space.lemon, 27.06.2006 23:40) Reagovat

    Hovno, hovno zlatá rybko!

  • ach...jo (Kotelník, 27.06.2006 23:49) Reagovat

    space.lemon: Je vidět,že postrádáš alespon trochu hudebního sluchu-každá úprava(dohrání zpěvu) jde poznat!!!!A jsem si jist,že Peppers a ani žádná jiná kapela jejich úrovně nedělá dotáčení zpěvu ve studiu..pouze se nahrávka důkladně vyčistí,vyladí..atd.

    Já jsem viděl opravdu hafo koncertů a tak opravdu můžu posoudit co je pravé a co ne-vůbec,když ofi DVD jsou jen dvě...

  • Mokrela & Kostelnik (folda, 28.06.2006 07:19) Reagovat

    Hosi, vidite, ze mam pravdu - je naprosto bezna praxe, ze se DVD upravuji resp. pretaceji urcite casti apod. Jiste, nedelaji to vsichni (napr. kapely jako Yes ci Dream Theater to nemaji zapotrebi), ale zrovna RHCHP, Avril Lavigne, REM a nevim jaka pop-rock blbost jeste to maji tezce nahaku. Myslite si, ze kdyz udelaji na koncerte chybu (nebo spatne zazpiva polovinu songu), ze to tam nechaji, aby tim zkazili cele DVD? Hovno. To by se jim pak tak skvele neprodavalo (treba do tech gay klubu). :) A jestli si myslite, ze hraji bez chyb a bez falesnych tonu, tak uprimnou soustrast a zaroven gratulace. Na zaver bych rad poznamenal, ze jsem rad, ze jsou porad mezi fanouskama i tak naivni hlupackove, kteri sve modly bezmezne miluji i kdyz hovnu rozumi. Kde by pak ty kapely bez nich byly? :)

  • .... (Jirka, 28.06.2006 07:37) Reagovat

    Ty sem radši vůbec nepiš Faldo, když nemáš RHCP rád..btw oni vědí, že se DVD upravují, ale jinak než přezpíváním, jak si myslíš ty.To peppers určitě nedělají, třeba v Hyde parku měli 2 nebo 3 koncerty a z každýho vybrali tu nejlíp zahranou na DVD a určitě to Anthony nepřezpívával.Radši jdi přispět do nějaký gay diskuse..ps:nic proti gayům

  • folda (Kotelník, 28.06.2006 09:53) Reagovat

    Znova opakuji,že by to každý poznal..zbytek už jsem napsal..Jinak těmi zombie Yes jsi mě rozesmál..

  • xxxxx (Morello, 28.06.2006 10:21) Reagovat

    juchů... folda nezklamal, a i space lemon je hustej týpek....tohle je moje poslední reakce, protože je to furt dokola a už ani zábavný to není....foldo dál žij ve svém imaginárním světě, kde všichni co s tebou nesouhlasí jsou buď gayové nebo zaslepení fanoušci, a ty i lemon si podrobně přečtěte celou tu naší slavnou diskuzi, protože jste dosti mimo....a zajímalo by mě, když se o rhcp vůbec nezajímáš proč máš doma jejich dvd a bootlegy a proč posloucháš stadium arcadium, který má 2hod...když se o ně vůbec nezajímáš a jsou pro tebe nejnudnější kapela???????????? A jestli to není pravda, jak můžeš hodnotit jejich muziku??????? to jsi takový pokrytec???????? Tohle jsou pro tebe dost těžký otázky takže mi je jasný, že je přeskočíš (nebo vymyslíš něco trapnýho) ale to je OK! protože každej kdo si to tu přečetl musel poznat, že jsi jenom provokatér bez jakýchkoliv opravdových znalostí, a že krafeš jednu lež za druhou.... a to je pro mě největší výhra!!!!!! Měj se krásně milý foldo a pruď určitě dál.... trapností není nikdy dost! nazdar

  • Mokrella & Kostelnik (folda, 28.06.2006 10:46) Reagovat

    napred k tem Yes: Milanku, kdyby tady nebyli Yes, tak tady nebudou ani ti hulibrci z RHCHP - to je potreba si uvedomit.

    "zajímalo by mě, když se o rhcp vůbec nezajímáš proč máš doma jejich dvd a bootlegy a proč posloucháš stadium arcadium, který má 2hod..." - na to ti samozrejme odpovim a milerad: DVD a bootlegy mam proto, protoze mne zajimalo, jak ta kapela hraje nazivo = to jsem zde napsal a za tim si stojim. Stadium Arcadium jsem si poslechl, protoze mne to (svete div se) opet zajimalo a proto jsem zde napsal dvuj nazor a zatim si stojim.
    Prijde vam neco nelogicke nebo pokrytecke decka? :)

  • haha (Jirka, 28.06.2006 13:37) Reagovat

    Takže tebe zajímalo, jak hrajou na živo a SA sis poslechl, protože tě to zajímalo..Aha, tak přemýšlím, proč teda píšeš, že tě RHCP vůbec nezajímaj..Ani nechci abys odpovídal, byl si správně označen za provokatéra!

  • Fanklub Karla Gotta... (Felldy, 28.06.2006 13:51) Reagovat

    Tak myslím,že ,,skvelí hošiˇˇ ktorí hodnotili Stadium Arcadium,asi počúvali iný album...alebo potom vedia hovno o hudbe,čo je dobré,čo sa dá počúvat a čo zase nie...ked sa vám nepáči RHCP,pustite si Káju Gotta a dalej sa hrajte na odborníkov,trapkovia...

  • ajé (Tonda, 28.06.2006 14:09) Reagovat

    ajé už jsou tu i Slováci ajé

  • nono (x.Tess, 28.06.2006 18:51) Reagovat

    ale no tak, nehádejte se kvůli takovým kravinám, jste jak malí Jarini

  • ...... (Whats, 29.06.2006 13:34) Reagovat

    k pripadu folda & spol. se nehodlam vyjadrovat myslim ze to je zcela evidentni :P kdyz nekdo tak inflantilne meni prezdivky (viz Kostelnik) a pak ostatni sam oznaci za decka to uz je fakt na povazenou :D..jinak nikdo nehraje bez falesnejch tonu ani ti tvoji Yes proste sme jen lidi kazdej je jinej a jak rika xTess nema cenu se hadat (s nekym kdo ma evidentne svuj nazor a kdyz vidi ze nema pravdu a ten jeho nazor je vadnej tak zacne ostatni zesmesnovat a dela ze sebe nejvetsiho chytraka vsech dob) tak toje vse a ted me muzete zacit nadavat :P

  • RIP RHCP (rain_dog, 29.06.2006 15:29) Reagovat

    S novym albumom RHCP je to ako s poslednymi vytvormi Pearl Jam, U2 ci Rolling Stones - tito dinosauri raz za niekolko rokov vydaju album, ktory je hrou na istou, sice nic odflaknute ale ani prevratne. Viem ze by bolo hlupe cakat druhy Blood Sugar ci One Hot, ale tento posledny vyplod je okopirovanim formule poslednych dvoch albumov. Pri RHCP ma vsak viac mrzi ich sucasne publikum - pistiaci teenageri, ktori poznaju len BTW a Californication a ked kapela spusti na koncerte Suck My Kiss tak nevedia ktora bije. To Pearl Jam si aspon takychto fans odfiltrovali uz po Vitalogy.

  • České kritiky k albu Red hot chili peppers:Stadium Arcadium (Tiki, 30.06.2006 21:45) Reagovat

    Ako som začal čítať túto stránku bol som čím viac tím ďalej znechutení.Bolo to vďaka smiešným recenziam typu pána Karla Veselého.Myslím,že ak sa píše recenzia mala by byť objektívna.Nie ,že by som chcel počuť na album samé dokonalosti a chvály,ale spravodlivú kritiku ,ktorej sa už môžem dočítať v druhej polovici tochto "balíčku" kritík.Kritik ,ktorý piše kritiky o Backstreet boys či Tokio hotel asi ťažko pchopí Red hot chili peppers.Tímto končím moju skromnú recenziu na recencie jedinečného albumu Stadium Arcadium.

  • hehe (ms.burnes, 01.07.2006 01:47) Reagovat

    Tak za prvé,to už mi měkne mozek,nebo se makrorecenze nedaj číst?Teda aspoň tahle.Někdo řek,že tamto je hrozný,druhej pomluvil zas něco jinýho...celkovej souhrn: totální výmaz mozku,žádná pointa.Teda snad to neni tim,že neni škola(ááách!):)
    Mně se SA celkem líbí,JEDNOZNAČNĚ ale třeba na BSSM nemá,ale to se dalo celkem i očekávat.Jestli Frusci začne zase fetovat,zničí si i tu protézu,co si musel nechat vyrobit,gdyž si háčkem zdevastoval svůj vlastní chrup od přirody...a taky by nejspíš umřel-jen tak mimochodem:).Schválně se na youtube.com mrkněte na video VPRO 1994 INTERVIEW PART ONE,celkem děs,je tam Frusci za největší závislosti;oběti holocaustu oproti němu vypadaj skoro jako normální,zdravím kypící lidi,brrr....Za další:Folda a spol. museli bejt buď domluvený,nebo zhulený,nebo neuměj číst.Co když je nastrčili ufoni????Vzhledem k jejich názorům bych se ani nedivila.Že se dvd přezpíváváj???Ve tvým světě se taky desky vyráběj jako palačinky,což?A že se to cd hodí do gayclubu?A proč taky ne,hodí se tam,stejně jako do každýho jinýho báru,to je snad jedno,ne?To si myslíš,že gayové poslouchaj výhradně Modern Talking,nebo co?A zvuk novýho cd rozhodně neni "teplej"(ať už to pro tebe znamená cokoli),to to asi spíš nepobrala ta tvoje gypsová hlava.No nic...fakt sem se pobavila.Čůůůůz!

  • RedHoti jsou nudní... (space.lemon, 01.07.2006 13:10) Reagovat

    ...po Californication měli buď přehodit výhybku nebo skončit.

  • :-) (abysser, 08.07.2006 15:59) Reagovat

    S RHCP mám dlouhodobý problém... A ten booklet sám o sobě mě dostatečně odradil..

  • kkk (John, 10.07.2006 17:48) Reagovat

    Red Hot Chili Peppers a ich nova platna,tak najviac 7/10. Prestral som po 10 rokoch kupovat Q magazine a ked si spomeniem,ze tomuto albumu dal 5 hviezdiciek,co je unho plny pocet,nuz neviem.

  • One Hot Minute (Beránek, 12.07.2006 20:24) Reagovat

    Nové album nechci hodnotit,slyšel jsem ho asi dvakrát,ale RHCHP jsou pro mě nejpřecenovanější skupina na světě.Jediné supr album je One Hot Minute,potom už to bylo jenom drnkání,někdy hodně jalový.Fanoučci RHCHP,slyšeli jste někdy One Hot Minute,nebo jako Frusciante jste ho nikdy neslyšeli?To se vám líbí Californication opravdu víc?

    John Frusciante - The Will To Death se mi docela líbí...


  • folda je smiesny :) (mituz, 18.07.2006 16:34) Reagovat

    folda je fakt sranda typek, ocividne strasne rad pocuva s ockom Yes (ani vo svojej dobe nijak prevratna kapela, tona lepsich vtedy bola). Dream Theater... je to dobra kapela (ale ako progresivnu by som ju ani vo sne neoznacil),ich zvuk mi vsak pripada o dost homosexualnejsi ako zvuk RHCP a navyse RHCP su predsa len vacsia zabava... a to mam Dream Theater naozaj napocuvany!!! Navyse... co DT priniesli do hudby nove??? RHCP, Faith No More, Primus, ci RAge Against The MAchine mi pripadaju o trosku "progresivnejsi". (za skutocne PROGRESIVNU hudbu povazujem napr. Bitches Brew od Milesa Davisa)

    Co sa tyka 2CD... je to dobre, ale uz ma to tak nenadchyna ako BSSM, alebo ONE HOT MINUTE...

    A este jedna vec: RECENZIA MA BYT CISTO CISTO SUBJEKTIVNA, ZIADNA OBJEKTIVITA TAM NEMA CO HLADAT!!!

  • RHCP nové album (David Novotný, 23.07.2006 15:02) Reagovat

    Já si myslím, že jejich nový album je dokonalý....před tímto bylo maximalně lepší blood suger sex magic z 1991...ale na tomto novém albu..je podle me tolik hitu...co by mohli vyhrat hitparady...je to proste dokonalá hudba..ale hlavne slozitá tudiz ji nemuze poslouchat kazdy...nekomu se libi jednoducha hudba...v tomto nevem albu mixujou hodne funky z rockem..to je to co je na redhotech super...maji dokonaleho kytaristu..bubenika basaka i zpevak takze co vic si prat....redhoti sou podle me jedna z nejlepsich soucasnych rockovych kapel sveta...vytvareji novou revolucni hudbu a jdou si za svym...drzim jim palce..a doufam ze ´dalsi album bude ve stejnem uspechu jako Stadium Arcadium.....

  • 10/10, není co řešit...... (Anonym, 09.07.2016 13:33) Reagovat

    10/10, není co řešit...