Tereza Kerndlová dělá v poslední době svým fanouškům radost. Poté, co se v minulých letech trochu stáhla do ústraní a v tichosti pracovala na novém materiálu, přišla v únoru s albem
"Diamanty", které propaguje s intenzitou u nás téměř nevídanou. V krátkém sledu představuje už čtvrtý videoklip.
Laťku si přitom předchozími třemi propracovanými snímky nasadila vysoko - všechny atakovaly přední příčky v Trendech na YouTube a ten zatím nejúspěšnější k
titulní písni se již blíží k hranici půl milionu přehrání.
Tentokrát sáhla po skladbě "Kytky z buše", která aranžérsky zůstala někde na půli cesty mezi romantickou baladou a taneční hitovkou. Ostatně, na zmíněné vřele přijaté desce se v úplném závěru nachází i její o něco jemnější deluxe verze.
Klip působí méně výpravně než předchozí trio, rozhodně se však nedá říci, že by byl slabší. Hlavní aktérka se v něm zavřela do ateliéru francouzského umělce Jeana Antoinea Hierra a zahrála si roli malířky. Zmíněný hudebník a výtvarník namaloval přímo pro potřeby tohoto snímku nádherný obraz motýla, který se v souladu s textem písně stává symbolem celého díla.
"Utrhl jsem květinu a zvadla mi. Chytil jsem motýla a umřel mi v dlaních. Pochopil jsem, že krásných věcí se lze dotýkat jen srdcem," shrnuje
Tereza Kerndlová myšlenku "Kytek z buše" citátem Johnna Lennona. Stejně jako v případě předešlých klipů se jí podařilo potěšit oči i uši a znovu potvrdila, že na své aktuální studiovce opravdu nashromáždila popové "Diamanty".

8/10