© hollywoodreporter.com Kiss stále pohání svoji mašinu na vydělávání
chechtáků, a pokud si k nim nepomáhají zrovna muzikou, zkoušejí to i jinými způsoby. Teď se zaměřili dle serveru
hollywoodreporter.com na podnikání prostřednictvím provozování různých pohostinství a restaurací. Již tři takovéto prostory dostaly název Rock & Brews. To je ale jenom chabý odvar od vizí formace. Ta by se jednou ráda dožila i další stovky poboček po celé Severní Americe.
"Rozšiřujeme naše chapadla. Tohle je místo, kde se nebudete muset nijak žinýrovat. Nabízíme přátelské prostředí, více než osmdesát druhů piva, rockovou muziku a zábavu s kamarády," rozjel PR
Paul Stanley. Před nedávnem přitom otevřeli i své kurzy na minigolf pod názvem The Kiss By Monster Mini Golf Suite.
Uvidíme, zdali nám něco o svých podnikatelských plánech prozradí i během návštěvy České republiky. 14. června totiž mají v plánu koncertovat v pražské O2 areně.
-
achjo (blackholesun, 22.05.2013 08:25) Reagovat
hlavne ze tu mate takovyhle kokotiny, ale ze zemrel ray manzarek to clovek nikde nevidi. hudebni ignoranti
-
Kiss sice prodali svou značku... (David, 22.05.2013 11:37) Reagovat
...jako licenci stovkám druhů zboží, ale většinou se jedná o naprosté kýče, jejichž cílem je pouze vytýáhnout peníze z lidí. Těžko říct, jak se jim podaří prosadit tenhle nápad, když podobných tématicky laděných stravovacích center je po Americe mraky a Kiss dávno neznamenají to, co v druhé polovině 70. let. Stálo by za to vědět, kdo jsou jejich konkurenti (jako např. Hard Rock Café) a jestli má vůbec smysl se vedle nich cpát, když jejich "produkt" není v tomto případě vůbec originální. Navštíví to sice spousta fandů kapely, ale co ti, kterým se Kiss zajídají a nesnáší nekonečné sebestředné, namyšlené a sexisticky chvástavé Simmonsovy žvásty, sotva.