Těžkej Pokondr patří za největší rýžoviště pro Sony Music / Bonton, vždyť jen za první den prodeje nového alba "Jéžišmarjá" si ho domů pořídilo třicet tisíc lidí. Bohužel je ale jejch novinka téměř prosta jakýchkoli zajímavých či dokonce legračních textových nápadů, i když do studnice známých hitů zalovili opět důkladně.
Celkový čas: 41:17
Vydavatel: Sony Music / Bonton
Už to není to co bylo. (Karel Vaďura, 30.01.2002 09:51) Reagovat
Je nutno podotknout, že sem si nové album od Pokondrů nejprve celé poslechl a až potom narazil na tento článek. Už při prvních skladbách sem nabyl stejného pocitu jako autor recence. Je to narychlo splácané, sranda se vytratila někam do neznáma - asi se snaží jenom vydělat prachy. U intra sem se tvářil spíš křečovitě než alespoň usměvavě, skladba Knowing me.. už jednou vyšla. Neexistuje společné téma. Ani jedna písnička není natolik chytlavá aby si ji člověk mohl zpívat (jak tomu u předchozích bylo). Prostě musím bohužel souhlasit s autorem recenze - není to ono.
orientace na Polsko)) (haha, 14.03.2009 10:01) Reagovat
"Podivná je také částečná orientace na Polsko, která se ovšem projevuje jen v tom, že všechna "v" v názvech skladeb i textech jsou dvojitá, a v booletu je pár fotek s osmi polskými kněžími. Jakoby to mělo být součástí něčeho většího, co by dávalo smysl, ale na dodělání nápadu (opět) nezbyl čas."
Jakápak orientace na Polsko? Album se přece jmenuje Ježišmarjá, cover je výmluvný...ta "orientace na Polsko" je tedy jen takový vtípek, jelikož Polsko je známo tím, že jde o velmi pobožnou zemi. ;)
Re: orientace na Polsko)) (Zorro, 24.11.2009 12:41) Reagovat
Přesně tak... je vidět, že autor článku to ne zcela dobře pochopil...
Tweet