© facebook interpreta Je libo 180 minut prvotřídního latino jazzu v podání Laca Decziho a jeho Celuly? Nebo stejná porce nezapomenutelných hitů i skopičin
Nerez /
Neřež a Zdeňka Vřešťála? Čtyři hodiny hipsterských klubových nocí
The Fakes a Bounce! Bounce! ? To a nádavkem retro show Ein Kessel Buntes či čtyři vystoupení skotačivých Nizozemců Maison Du Malheur nabídne nová hvězda festivalu Rock For People - dřevěné šapitó
Magic Mirrors.
Nádherně dekorovaná scéna s průměrem 16 metrů, výškou 7 metrů a kapacitou zhruba 600 lidí si přímo říká o výjimečný program. Proto ji od 4. do 6. července ve Festivalparku zaplní celodenní komponované pořady. Odpoledne a večer lehce dekadentní šantánové prostory opanují živé kapely, až do rána pak budou dřevěnou konstrukcí vibrovat elektrické beaty.
"Magic Mirrors jsou dokladem, že vizuální podoba festivalu se posouvá každým rokem. Scéna je skvělou venkovní dekorací a nabízí i ideální prostředí pro hudební projekty vymaňující se zbytku programu. Navíc jsme získali další krytou scénu," říká Petr Fořt, dramaturg Rock For People, podle nějž v Magic Mirrors dle všeho proběhnou i taneční lekce různých stylů.
Rozšířením o dřevěné šapitó se celkový počet scén na letošním Rock For People vyhoupl na čtrnáct! I díky divadelním produkcím nebo DJ setům čítá program nadcházejícího festivalu přes 250 položek. Na prvních místech samozřejmě neochvějně zůstávají vystoupení
Faith No More,
The Prodigy,
Skrillexe,
Franz Ferdinand,
Orbital,
Crystal Castles,
Example nebo
The Subways. Mezi 3. a 6. červencem se ve Festivalparku v Hradci Králové zaskví rovněž česko-slovenská domácí špička v čele s
Monkey Business,
Horkýže Slíže,
Tomášem Klusem, Vypsanou fiXou nebo
Čechomorem. Prostor dostanou i speciální projekty jako jediné open-air vystoupení
Mekyho Žbirky a 50členného symfonického tělesa Cappella Istropolitana. Rock For People letos slaví 18. narozeniny - díky očekávanému mejdanu proto většina návštěvníků uvítá, že festivalová středa a čtvrtek jsou dny volna.
Vstupenky na letošní Rock For People jsou do konce festivalu za cenu 1 600 Kč v prodeji na portálu
ticketsforpeople.cz a v dalších předprodejních sítích. Generálním partnerem festivalu je společnost T-Mobile, hlavními partnery jsou Pivovary Staropramen a Google, partnerem Stock Plzeň a hlavním mediálním partnerem Evropa 2. Veškeré další informace jsou k dispozici na
rockforpeople.cz, na
Facebooku či na síti Google+.