© facebook interpreta Kam to ten svět jenom spěje. Milionáři chtějí čím dál tím víc, zatímco chudý lid si soustavně utahuje opasky. Pravda, takhle daleko to zatím došlo jen v Čechách, zdá se ovšem, že se od nás poučili už i v Americe. Velké hvězdy showbusinessu na straně jedné rozhazují za všechno možné a na straně druhé se chovají jako onen chudý lid, který využívá nabídek nadnárodních koncernů a propůjčuje své vnady k nejrůznějším reklamním kampaním.
Zatímco se
Britney Spears stala posilou Pepsi,
Madonna řekla své ano společnosti vyrábějící vozy BMW, stala se
Christina Aguilera novou tváří společnosti Coca-Cola. Podle představitelů firmy se jedná o marketingový tah, který se přímo váže ke konkurenčnímu souboji s Pepsi. Populární zpěvačka tak vystoupí v sérii televizních reklam, jenž mají podpořit prodej jednoho z produktů. Kolik peněz za to Christina dostane, je zatím pouze předmětem spekulací - dá se však předpokládat, že nám by to stačilo (možná) na celý život.