a tohle jako bonus (jarecek, 04.11.2010 06:56) Reagovat
VÁŽENÝ PANE KRITIKU,
JE VIDĚT, že se s Jakubem Smolíkeneznáte osobně. Jinak byste to co jste napsal nikdy nenapsal. Jakubovypísně znám od roku 1995 a s Jakubem osobně se znám 2 roky, kdy jsem vstoupila do jeho fanklubu. Jeho písně mi pomohly vždy překonat několik životních krizí.
Jestli se vám Jakubovi písně nelíbí, tak je prostě neposlouchejte. Petra
Re: a tohle jako bonus (Braun, 05.11.2010 22:18) Reagovat
Jakube, nezkoušej tu obhajovat sám sebe, je to lehce prokouknutelný :)))))))))))))))
Katastrofa (Ruda, 04.11.2010 07:59) Reagovat
Zvláštní je,že Smolík se líbí převážně ženám a to hlavně starším.Co říct..hm.Stupidní dojímavé texty,rádoby drsný motorkářský vzhled v kontrastu s touto vykalkulovanou "hudbou",která je přesně v duchu werichova "to je blbý,to se bude líbit"..Smoldovi nejde o nic jiného než o peníze a oblbnout tu naší jemnější nahluchlou polovičku lidstva..Myslím,že ani on sám hudebně nevěří tomu,co dělá...ne tak ale ekonomicky :)..Ženské mu to baští ve své tradiční naivitě a těžko jim to zazlívat..Smolík brnká jednoduchými prostředky a prostými přiblblými frázemi na jejich dušičky a doma se pak někde směje,když počítá svoje penízky ...Hehe...chytrej chlap..No ne??
Re: Katastrofa (ruda, 04.11.2010 08:12) Reagovat
..je to jako když kosmetická firma nabízí krém proti celulitídě:Ženské ho taky kupují,ale efekt nula...a stejně ho budou kupovat dále...
Re: Katastrofa (Jájina, 06.11.2010 20:41) Reagovat
A dost,to stačilo... Napsal jste to jak nejlíp jste dovedl a není třeba pokračovat v urážení. Myslím,že člověk s normálním lidským myšlením si o vás udělal úsudek a po pravdě,je mi vás líto. Zřejmě si léčíte svoje mindráky na někom,kdo to, co dělá,dělá rád,s láskou a pro lidi. Mezi tyhle lidi se vy ale nepočítejte... Kdo má Jakuba a jeho písničky rád,ať ho poslouchá. Kdo ne,ať neposlouchá. Ale neurážejte slušného člověka. Díky...
Re: Katastrofa (Jana, 08.11.2010 13:04) Reagovat
Drahý Rudo,komupak nejde o peníze?Ruku na srdce,myslím,že i Vám zrovna!Jen to neumíte a závidíte!Jde vidět,že opravdu Jakuba neznáte!A kdyby jste nebyl jen obyčejný záškodník a mrkl na stránky Jakuba,zjistíte,že do jeho okolí patří i spousta mužů.Byla jsem na srazu a můžu vám říct,že i mladí chlapi se tam našli.Hm!Takže,než se do někoho pustíte,zkuste si ověřit Vaše teorie,děkuji Jana
Re: Katastrofa (Ruda, 08.11.2010 13:47) Reagovat
dělám muziku celý život a vím zcela jistě,že to nedělám pro peníze.Myslím,že kdo má muziku skutečně rád,tak jí nezneužívá tak ubohým způsobem.Nemám nic proti takové hudbě,když je míněna opravdu upřímně a ne jako prostředek..To,že to neroznáte,je váš problém,ale věřte mi,že poznám,když napíše E.Clapton svou "Tears in heaven",že to myslí ze srdce a poznám,když totéž přezpívá ten váš idol,ale už jen pro prachy - tomu věřte...A vůbec škoda energie a slov pro takový povl.
Re: Katastrofa (Jana, 08.11.2010 15:18) Reagovat
hm,tak to budete "PAN MUZIKANT",to aby jsme Váš názor respektovali,co?Když škoda slov,tak proč sem něco vůbec píšete a utíráte si o Jakuba hubu!!!!Chtěla bych TU "VAŠI HUDBU" teda slyšet!!Anebo radši ani ne!!Nesnažte prosadit sám sebe.To co Jakub dělá,je pro spoustu lidí relax a i odpočinek při jeho hudbě.O tom,kdo je tady POVL,by jsme mohli hodně dlouho diskutovat a myslím,že by se hodně lidí připojilo.Protože pokud někdo napadne slovně člověka,o kterém ví HOUBY je smutné a hnusné.Jo a když jsme tak u toho,pokud napadáte CD,tak jste ho musel poslouchat,že jo?!Takže se nemáme víc už o čem bavit!!Přece neposlouchám,co se mě nelíbí.Neříkám,že musíte mít CD koupené,ale už jen to,že jste se obtěžoval najít si ho na internetu.Asi vás to baví,že!!Běžně se do diskuzí nezapojuji,ale tohle se nedá nekomentovat.Koho ještě napadnete,že neumí muziku?Kdyby jste měl Vy tolik fanoušku,koncertů a vydaných CD jako Jakub,tak pak si můžete dovolit se do někoho pouštět.Takže-krásný večer PANE MUZIKANTE
Re: Katastrofa (KarbiQ, 08.11.2010 16:03) Reagovat
Ehm a jak jinak si má na tu hudbu udělat názor než poslechem CD ? Prosím uvažujte trochu, než něco podobného napíšete.
Re: Katastrofa (Jana, 09.11.2010 10:38) Reagovat
To mě právě zajímá!Když to není váš styl hudby,proč to vůbec posloucháte?Nebo chcete vědět,o čem to je?Já když neposlouchám třeba metal,tak ani na stránky nejdu ani to nevyhledávám na internetu.Zárověn' na to nekydám kritiku.
Re: Katastrofa (Václav Veselý, 11.11.2010 10:35) Reagovat
A od Smolíka pacholíka to odkoukal Petr Kolář :-) Vzhledem rocker, dusi zena :-)
Soudě dle citací (Medojed, 04.11.2010 09:24) Reagovat
koresponduje enteligénce posluchaček s jejich vkusem. Já osobně bych vyzdvihl, že ten chlapík je schopnej takový věci skutečně prodat a živit se tím. Sám tomu snad ale nemůže věřit, pokud je příčetný, a dělá to fakt jen pro peníze, nebo proto, že na to balí přihlouplé milfky. Ale to patří spíš na jiný než hudební server.
Smolík a ti druzí (milhaus, 04.11.2010 09:27) Reagovat
Pan Smolík je zcela jasně zaměřen na konkretní cílovou skupinu žen.Nic proti tomu.Jsou to příznivkyně telenovel a sladkobolných nekonečných seriálů.Pan Smolík přesně ví,co dělá a že se z toho někomu zvedá žaludek ,je vedlejší.Jednu takovou ženu mám doma taky.Když si pustím Claptona,Led Zepelin nebo Decziho,říká,že je to ta moje divná muzika.Už jsem vzdal snahy o nějakou hudební osvětu.Asi jsem z Marsu a manželka z Venuše a asi to tak má správně být.A řešit to nemá význam.Ať žije Jakub Smolík...
Hallelujah (Václav, 04.11.2010 10:39) Reagovat
Cohenovo Hallelujah v podání tohodle šaška bych si fakt chtěl poslechnout. Nevíte, kde so to dá stáhnout?
Re: Hallelujah (Vlcacka, 04.11.2010 11:37) Reagovat
Stačí poslouchat rádio Blaník, tam se takhle...hmm...jak to nazvat...nejmíň jednou denně objeví. Většinou na přání. :-)
Re: Hallelujah (Josef Marchek, 05.11.2010 12:20) Reagovat
Nějaký dobrý člověk to hodil na youtube: www.youtube.com/watch?v=DC8XMgC29NQ
Re: Hallelujah (václav, 07.11.2010 13:35) Reagovat
Díky za odkaz. Vyslechl jsem a hned běžel na záchod.
Re: Hallelujah (Jájina, 07.11.2010 15:38) Reagovat
Je tohle nutný??? Pan Václav má rád zřejmě jiný žánr,tak Jakuba neposlouchejte a hlavně nekritizujte... Nebo nám chcete předvést něco z vašeho repertoáru? Možná by se taky našlo pár lidí,kterým by se z vás chtělo na záchod.
Re: Hallelujah (Karel Erban, 07.11.2010 20:05) Reagovat
Paní - slečno Jájino. K tomu, aby někdo měl vkus, nepotřebuje mít žádný "vlastní repertoár". Nevím, jestli znáte Leonarda Cohena, nebo aspoň zdali máte letmé povědomí, o čem je jeho píseň Hallelujah. Asi ne - jinak byste se nemohla zastávat takové hudební žumpy, jako je Smolík. Tahle jeho písnička má nárok na titul nejhorší coververze všech dob.
Jak se praví v jednom českém filmu: "Je to hnus, velebnosti!"
Re: Hallelujah (Jana, 08.11.2010 15:21) Reagovat
Stále tady hážete jménama zahraničních zpěváků,sám se Ukažte,když tomu tak rozumíte!!
Re: Hallelujah (Panda, 08.11.2010 18:13) Reagovat
Aha, takže Leonard Cohen a původní verze písně vám neříká vůbec nic... Jestli opravdu uchcáváte blahem nad tím přiblblým textem a vůbec nad tou drzostí, s jakou Smolík původní verzi dokázal doslova dokur*it, pak je mi vás opravdu, ale opravdu neskonale líto :-D
Re: Hallelujah (Jana, 09.11.2010 10:42) Reagovat
Opravdu neslintám a končím tuhle debatu,stejně nevede k ničemu!!Hezký den.
Re: Hallelujah (liarr, 08.11.2010 22:02) Reagovat
Jano...určitě budeš prima ženská, ale prosim tě - na tohle už se vyser, když už nechceš cohena, dej si buckleyho (nic proti pánové, leonard je mág, ale mě se ta verze od buckleyho líbí snad víc)
www.youtube.com/watch?v=WIF4_Sm-rgQ
každopádně thumbs up panda ;)
Re: Hallelujah (Jana, 09.11.2010 10:45) Reagovat
Máš pravdu,stejně to nemá cenu.
Re: Hallelujah (Jana, 08.11.2010 15:20) Reagovat
Připojuji se.Ukaž se ,FRAJERE!!!!
Coooo?! (vobrus, 04.11.2010 10:57) Reagovat
Pane Pavle P. že se vůbec namáháte s takovouhle recenzí na album interpreta kterého hudba se pouští v domově důchodců a na večírkách senilních slečen v nejlepším věku.I když to bylo z vaší strany zřejmě recese,i tak žasnu že se tady vůbec něco takového objevilo na "recesenzi".Když tak příště dejte recenzi na Dádu Patrasovou a její písničky pro jesle a školky.Myslím že to by dostalo rozhodně víc pointů minimálně 2/10.
Ach jo (Milan, 04.11.2010 12:01) Reagovat
Stejně jako se každej nemůže a nechce stravovat v kvalitních restauracích a jíst vybrané lahůdky a stačí mu guláš a utopenec, stejně jako každej nemůže a nechce jezdit v luxusních autech a stačí mu třeba Dacia, stejně jako každej nečte krásnou literaturu a stačí mu Blesk, stejně tak jsou prostě lidi, kteří nerozumí muzice a stačí jim tenhle "guláš a utopenec" české popmusic, chutná jim a dělá jim dobře. Stejně jako má právo třeba Plíhal dělat muziku podle svého, tak má Smolík právo dělat muziku podle vkusu jeho posluchačů a brát to jako kšeft. jediný právo, o kterým pochybuju je právo jakéhosi pana Parikrupy to kritizovat, aniž by předtím něco v hudně dokázal.
Re: Ach jo (P. Parikrupa (autor), 04.11.2010 12:09) Reagovat
Tady se každý ohání nějakými "právy". Ať si každý dělá, co chce. Na to, abych řekl, že Smolíkova hudba je odpad, nemusím v "hudně" dokázat vůbec nic. On i ten guláš a utopenec by měl být chutný - ale to stejně "nemáte právo" kritizovat, když nejste kuchař, že? Svatá prostato.
Re: Ach jo (Václav Veselý, 11.11.2010 10:48) Reagovat
Bože tady se schází debilů :-) Recenze je super, dlouho jsem tak vtipnou nečetl :-)
Instaný polotovar z telenovely (Lukáš, 04.11.2010 15:08) Reagovat
Súhlasím s recenzentom. Dobrá práca.
Ale jo (Martin, 04.11.2010 16:12) Reagovat
pobavil jsem se :-) nekritických fandů je spousta a i když mě Smolík nijak extra nevadí, dokonce "Až se ti jednou bude zdát" a "Každej si meleme svou ft. Brichta a Janda" mám docela rád, přijde mi celkem trapný sekat alba jako baťa cvičky podle jednoho mustru každej rok když za a: rádia to hrát nikdy nebudou a za b: prodá se toho jen pár kusů.
Re: Ale jo (Martina Zdražilová, 04.11.2010 21:27) Reagovat
za a : Zkus víc poslouchat rádia :o)
za b : Myslíš že za pár kusů dostane interpret zlatou desku ??? :o)
Re: Ale jo (Panda, 08.11.2010 18:28) Reagovat
za a: myslíte české rádia, až na výjimky hudební žumpu současnosti? :-D
za b: v dnešní době? Vy vůbec nevíte, o čem píšete. Najděte si kolik dnes musí interpret prodat, aby jí dostal. Ve vztahu k prodejům v minulosti defacto skoro nic ;-)
Re: Ale jo (Jana, 08.11.2010 15:23) Reagovat
By ses divil kolik se toho prodá!!
Kto to je? (johny013, 04.11.2010 16:32) Reagovat
Až doteraz som nevedel, že dakto taký aj existuje a nebyť tejto recenzie tak to určite ešte dlho neviem :-) .... zaujíma ma, prečo také veci vôbec recenzujete....možno preto aby to nevyzeralo, že všetky CD hodnotíte okolo 7/10 tak treba sem tam aj dajakú blbosť ohodnotiť....mňa do toho nič ale myslím, že je dosť lepších CD, ktoré ešte recenziu nemajú :-)
:))) Díky, díky, díky (gerlant, 04.11.2010 16:51) Reagovat
Když zavítám na MS okouknou co se děje nového, zajímají mě recenze 7-10/10, abych věděl co si nemám nechat ujít. Ale úplně nejdřív si přečtu recenze 1-3/10. Ne proto abych věděl čemu se vyhnout, tyto "sra.ky" ignoruju automaticky, ale prostě proto, že se vždy královsky pobavím. U recenze i u reakcí pod ní. Díky za připomenutí luxusních hlášek z debaty pod recenzí na minulého Pacholíka ;o).
Re: :))) Díky, díky, díky (václav, 04.11.2010 19:39) Reagovat
zcela souhlasím!!!
Úspěch se neodpouští... (Martina Zd., 04.11.2010 17:45) Reagovat
Nikdo se nezavděčí všem... o tom se člověk přesvědčuje dnes a denně. Natož když jde o úspěšného zpěváka, který má velkou oblíbenost... Spousta koncertů, vyprodané sály, krásná cédéčka, která jsou narozdíl od jiných "o něčem" ... úspěch se prostě neodpouští, že ???
Ráda bych věděla, co v životě dokázali právě ti, co co nejvíc kritizují.... ??
Plivat na práci a snahu druhého, to umí každý !! Takže rozum do hrsti, milí kritikové ! :o)
Re: Úspěch se neodpouští... (Panda, 08.11.2010 18:27) Reagovat
Rád bych vám připomněl dva axiomy... První: "V umění úspěšný a prodejný neznamená kvalitní, většinou je to přesně naopak. To je FAKT." Druhý: "Lidi jsou blbý" ... Pokud máte dokončenou základní školu, myslím, že nebudete potřebovat příliš mnoho času na rozluštění významu těchto vět ;-)
pravidelná stolice (kuma, 04.11.2010 19:37) Reagovat
jee ta úvodní věta to je rozsekávačka!!, a trefná
Povedená recenze (pepik007, 04.11.2010 22:26) Reagovat
Musím ocenit originalitu při tvorbě recenze. Na základě příspěvků si člověk může krásně představit profil posluchačů J. Smolíka. A že některé příspěvky stojí za to :-)
... (m, 05.11.2010 13:24) Reagovat
pan Smolík neumí zpívat, natož dobře
Re: ... (Jájina, 06.11.2010 20:51) Reagovat
A nechcete nám zazpívat vy? Spousta lidí by si vás jistě ráda poslechla... Kritizování vám jde,tak jsem zvědavá na tu vaší...
Re: ... (KarbiQ, 08.11.2010 00:19) Reagovat
Aha, takže člověk musí umět mít vlastní tvorbu, aby mohl kritizovat ? :) Musím být politik, abych mohl kritizovat politické dění ? Musím být kuchař, abych poznal, že mi to jídlo nechutná ? Musím být fotbalista, abych poznal, že naše repre hraje tužku ? ... a takovýhle příkladů bych mohl uvést spoustu... Tohle je opravdu starý, ohraný, ale především neskutečně nelogický argument. Bohužel stále používaný. Takže se dá říct, že pokud recenze postrádala nějakou logiku, vy jste se svým komentářem hrdě zařadila na stejnou úroveň.
O hudbě Smolíka nemám valné mínění, nic převratného, bez názoru, texty plné klišé, možná k vaření je to ideální, ale nezkoušel jsem. A že dobře zpívá ? Ale jděte, studio dnes udělá zpěváka z kohokoliv. Pod pojmem dobře zpívat se mi vybaví Freddie Mercury (Queen), Ian Kenny (Karnivool), Tori Amos (mám slabost pro tu barvu hlasu) atp... Pan Smolík bohužel neoplývá ani unikátním projevem, ani nějakým extra rozsahem.
Re: ... (KarbiQ, 08.11.2010 00:26) Reagovat
Však srovnejte Smolíkův zpěv s tímto (Ian Kenny) ... naživo zní ještě lépe jak z desky a má prostě něco, co p.Smolík mít bohužel nikdy nebude. Charisma, projev a hlavně... UVĚŘITELNOST.
www.youtube.com/watch?v=yQ5KNu4vVPs
Re: ... (Karl, 08.11.2010 09:39) Reagovat
Přesně tak. Lépe bych to nenapsal. Snad ještě doplnění - je to škoda hlavně pro fanoušky Jakuba Smolíka, když jim unikají ta kvatna skutečně zajímavém, objevné, ...hudby.
A ještě poznámku - komentáře od Smolíkových zastánců (ve smyslu pravopisných i stylistických hrubek) také o něčem svědčí.
Re: ... (Jana, 08.11.2010 13:38) Reagovat
a že se za svůj názor nepodepíšete :-))
Re: ... (KarbiQ, 08.11.2010 16:05) Reagovat
Tomáš Karban .... máte radost ? :)
Re: ... (Jana, 09.11.2010 10:51) Reagovat
Nemám,je mě to jedno.Nedělám to,že vlezu někomu na stránky,kdo se mě nelíbí nebo koho neposlouchám a nepíšu na nikoho kritiku.Každý poslouchá něco jiného,každému se líbí něco jiného.Krásný den.
Re: ... (KarbiQ, 10.11.2010 04:18) Reagovat
Já také spíše reagoval na šílené reakce fanoušků a nedostatek sebereflexe v diskuzích. Neříkám, aby jste neposlouchala Jakuba Smolíka, jen jakožto hudebník a zpěvák musím poukázat na fakt, že to prostě NENÍ hudebně ani zpěvově nic extra (ale rádio kvůli tomu nevypínám). Ale v pohodě, stačí se podívat třeba na Nirvanu. Cobain do toho jen ječel, na kytaru hrál 4 akordy a sjetej rozbíjel vybavení na pódiu. A lidi to žrali. Takže tak. :)
CD (Marta, 05.11.2010 17:48) Reagovat
Jsem velká a dlouholetá faninka J.Smolika,behem roku jdu na hodne koncertů,ovšem nové Cd se mě taktež moc nelíbí,stejně jako to předchozí.Sami se zamyslete,s čím boduje a to už dlouho,na koncertech,nové písně vyšumí a hit nikde.Naposledy zabodovala jen jedna.Nebudu nekritická jen proto,ze mam někoho jako zpěváka ráda
vytecna recenze (tik, 05.11.2010 20:40) Reagovat
jen otazka: jsou citaty autenticke nebo jsou jen tak napsane ? Moc bych chtel verit, ze to je cele vymysl a ze lide jako Martina Konopcikova jsou pevne pod zamkem ;)
Re: vytecna recenze (KarbiQ, 08.11.2010 00:22) Reagovat
Obávám se, že ty citáty jsou bohužel skutečné názory čtenářů MS na předchozí desku p.Smolíka.
Jana P. (Jana, 08.11.2010 12:59) Reagovat
prosim Vás,vůbec se s tímhle člověkem nezaobírejte!§My víme jak to je a pokud se tomuhle člověku nelíbí Jakubovi písničky,at' je prostě neposlouchá!!My taky nekritizujem jeho žánr nebo zpěváka.Kašlete na něj.Hezký den.
A ještě dodatek. (KarbiQ, 08.11.2010 16:09) Reagovat
A pro ty co říkají, že nesmím kritizovat, aniž bych měl vlastní tvorbu :
http://soundcloud.com/aerialpoison/aerial-poison-im-better-on-my-own
Hudba, text, zpěvy, nahrávání, mix, produkce - vše moje práce. Doufám, že teď už mám právo kritizovat.
Fankluby (Panda, 08.11.2010 18:44) Reagovat
Víte jaký je rozdíl mezi fanklubem pana Smolíka a fanklubem Michala Davida? Vůbec žádný, jsou to ti samí lidé s tím samým nevkusem, kteří se za svého miláčka perou naprosto nekriticky a do krve.
Pro vás, milé dámy: jestli si myslíte, že někdo musí rozumět hudbě, aby mohl říct, že se mu něco nelíbí, tak pak byste se možná měly vrátit do školy a začít trochu číst (a to nejen kvůli tomu, že dodnes neumíte gramatiku a stylistiku). Pokud si myslíte, že "populární a úspěšný" znamená "kvalitní", pak byste se opět měly vrátit do školy a trochu se vzdělat, minimálně si přečíst něco o tom, co je to kýč, který tu tak nekriticky a slepě opěvujete.
On je totiž velký rozdíl, pokud řeknete "tohle se mi líbí" a "tenhle zpěvák umí zpívat a je dobrý". Na to první nepotřebujete nic. Ale hodnotit technický stav věcí, to můžete jen tehdy, pokud rozumíte technice zpěvu. Což většina z vás podle útočných odpovědí nerozumí.
A jedna perlička na závěr. Kdybyste, milé dámy, alespoň měly trochu slušný sluch, pak byste poznaly, že zpěv pana Smolíka na jeho CD je nepřirozeně studiově doladěný, až to rve uši...
Nicméně vám přeji, aby se vám jeho hudba i nadále líbila, to vám nikdo nevezme. Jen se prosím nesnažte chodit do hudebních diskuzí bavit se o něčem, na co nemáte znalosti a předpoklady a nebuďte tak nekritické, pokud neumíte kritiku vyvrátit ničím jiným, než osobním napadáním, které bylo normálním lidem trapné už v mateřské školce ;-).
Re: Fankluby (Jana, 09.11.2010 10:54) Reagovat
Děkujeme za názor a radu.
recenze (Hana, 11.11.2010 10:09) Reagovat
My si tu recenzi fakt napíšeme!Když zpívá Jakub Smolík, člověk jako by byl unášen na vlnách vzhůru do výšin! Mám ráda všechny hudební žánry,houslistka,odchovaná operou(holt stará škola)!Proto nesnáším ten dnešní jednostranný přístup omladiny.Jakub Smolík má melodický hlas,jímavé ČESKÉ texty a hudba je rajská! MISTŘE jen tak dál!!
zneuctěné "Halellujah" ??? (Martina , 13.11.2010 19:25) Reagovat
Vážený pane kritiku, asi Vás hodně překvapí, že pan Leonard Cohen osobně četl a zná český text od Hanky Sorrosové, neboť to muselo projít schvalováním.. Dokonce paní Sorrosové napsal dopis s poděkováním za tento její text, který k jeho písni napsala. Pokud na práci někoho jiného píšete kritiku, měl by jste si podobné věci prověřit. Teď vypadáte jako pěknej blb. Myslím, že k tomu není potřeba další komentář...
Re: zneuctěné "Halellujah" ??? (P. Parikrupa (autor), 13.11.2010 20:23) Reagovat
Asi takhle: když ten text vidím před sebou a slyším tu písničku, mám chuť si vydloubnout oči a zacpat si s nima uši.
Re: zneuctěné "Halellujah" ??? (Roman , 15.11.2010 01:26) Reagovat
Vážený pane Parikrupo, já bych navrhoval aby jste to udělal, pak neuvidíte na klávesnici a nebudete moci psát vaše hlouposti na tyto ani jiné stránky, vám teda musel někdo v dětství hodně ubílžit.
Re: zneuctěné "Halellujah" ??? (KarlP, 15.11.2010 09:52) Reagovat
Takže každému, kdo se odváží negativně vyjádřit o tvorbě kýčaře Smolíka, musel někdo v dětství ublížit?
Re: zneuctěné "Halellujah" ??? (KarlP, 15.11.2010 09:49) Reagovat
Bohužel to na věci samé nic nemění. Jedná se o plytký text, což je ještě podtrženo Smolíkovým přeslazeným hlasem.
Teď vypadáte jako pěkná blbka, když obhajujete takový kýč. Žádný další komentář k tomu netřeba.
Recenze ??? (Roman , 15.11.2010 01:13) Reagovat
Neříkám že všichni, ale většina hudebních kritiků jsou zhrzení muzikanti,
kteří nic nedokázali, a tak se snaží alespoň velkohubě s velkou dávkou
zkušenosti servírovat svá moudra všude tam, kde jim to je umožněno.Kdo jsou
páni Tenkrát nebo Parikrupa???Tohle že je hudební kritika?Pánové znáte ten
vtip jak ten hudební kritik přijde za interpretem a říká mu : Ty Jakube
poslyš o tobě a tvých deskách se říká.....(následuje něco jako vaše
"recenze").Na to interpret odpoví:Hm ...a víš co se říká o tobě?Nevím
(dychtivě opáčí kritik,snad v domění že uslyší něco pěkného) Jakub
odpoví:Vůbec nic.
Takže :100 vyprodaných koncertů a tisíce prodaných alb ročně, to je sen
každého zpěváka nebo kapely.Buťe rádi pánové, že sem na vaše stránky všichni
nepřijdou, protože pak by musel váš zaměstnavatel popřemýšlet,zda nevyměnit
četu dlaždičů za skutečně fundované kritiky.
A vy ostatní čtenáři buďte v klidu, vždyť úspěch se v čechách nikdy
neodpouštěl.