ach jo (CCE, 18.08.2010 17:01) Reagovat
kristino bílá, co jste nám to vlastně chtěla sdělit? někdy by možná bylo lepší použít popisnou metodu, než se snažit o intelektuální pohledy na věc.
Re: ach jo (Chuppel, 21.08.2010 10:59) Reagovat - e
Souhlasím s názorem od CCE ... lehká arogance nebo ospalý koncert - to je až příliš subjektivní názor .... a Československo a vytvořený zub mezi diváky to nepopírám - prostě každý máme jiný vkus a ne každý tady u nás zná Kasabian (spousta lidí už z festivalu odjížděla v sobotu věčer aniž by ochutnali tuhle bandu)
reakce na článek paní bíle (ico , 18.08.2010 18:27) Reagovat
Dobrý den. V jednom mate pravdu te "zub", o kterém jste psala tam opravdu byl ale důvod, který jste popsala je naprosto nepravdivý. Vůbec jsem si nevšiml, že skupina byla arogantní vlastně naopak zdáli se mi jako nesmírně vstřícní. Jejích chování bylo přirozené tomu, že vyprodávájí koncerty, že vystupuji jako HEADLINEŘI na největších festivalech a byli součásti mega tour s skupinou OASIS. a nikde jsem se ve vašem článku nedočetl čím opodstatňujete jejích aroganci. A to o jejich přílišne aroganci mně zaskočilo snad uplně nejvíc ptám se proto co chcete bandu lidi co neumí ovládat své nastroje a hlasy? chcete aby na festivalech byly pouze české kapely typu rybičky 48, support lesbiens nebo mandrage? pokud se vám nelibi dokonalost kapely zpívejte si v koupelně.
skvelej clanek (chocobo, 18.08.2010 19:28) Reagovat
palec nahoru :)
multi-kulti?? (ajznbonak, 18.08.2010 20:44) Reagovat - e
co je multi kulti na tom, ze na festivalu vystupuji ceske radobyhvezdicky plus tri megahvezdy ze zahranici, prevazne zapadni Evropy?? haha .. jinak teda, festival dobry, hlavne teda zaverecny koncert Kasabian .. hodnoceni slecny Bile radeji moc komentovat nebudu, ale vete " .. . Jenže z pohledu nováčka, jenž potřeboval v půl jedné v noci trochu rozhýbat, kapela totálně selhala .. " se musim od srdce zasmat :-D
Buty (T., 18.08.2010 21:02) Reagovat - e
Autoři článku nejspíše neviděli koncert Buty, protože to bylo jednoznačně nejlepší vystoupení celého festivalu! Na to, kolik jim už dnes je, vydávali neuvěřitelnou porci energie. Oproti tomu Mullera chválíte, nicméně celý jeho set mi přišel takový unavený. ALe to je samozřejmě jenom názor. Jinak organizace dobrá (pracoval jsem na stánku), akorát jak říkáte, trochu moc roztahané, a náš stánek doplácel na to, že byl skoro hned u vstupu
Re: Buty (Filo, 04.11.2010 14:31) Reagovat
BUTY nejlepší u nás!! Souhlasím !! nej profíci, i se spožděním cca 40 minut, příprava a nazvučení bez problémů a koncert plejáda nádherných hudebních okamžiků a zážitků.. od BUTY by se nejedna česká kapela měla co učit..
nealko pivo (mky, 18.08.2010 21:50) Reagovat - e
jen bych doplnil jeden dle mého názoru zásadní nedostatek - a to nedostatek nealkoholického piva - sehnal jste ho tam vůbec někdo někde?
kasabian (fido, 18.08.2010 22:13) Reagovat
a to žlutý dole měl bejt jako report z koncertu kasabian???
jasný, je to trochu trapas, ale spíš taková perlička k pousmání než aby mi to zkacilo celou show. kapela sem přece nepřijela přednášet o geografii, ale zahrát třeskutej koncert prošpikovanej hitovkama (zatim platí, že každá jejich deska je lepší než ta předchozí). myslim že lidi (aspoň všichni okolo mě) si to užívali. že nedokázali rozhýbat je blbost, koncert byl dobrej.
a to jsem si řikal, jak si to o nich něco počtu :D :D
Re: kasabian (CCe, 18.08.2010 22:18) Reagovat
lidi si to hodně užívali, kapela si to taky hodně užívala, ale kristinka holt postrádala víc takové té člověčinky nebo nevim co. zkrátka asi nám chtěla naznačit, že jí je bližší český švejkování a podbízení se publiku, než sebevědomý bezchybný projev, podpořený skvělou show.
Kasabian nejsou arogantní (Alyx, 18.08.2010 22:28) Reagovat - e
Všimli jste si někdy, že ještě většina zahraničních zpěváků nás přivítá jako Hello Czechoslovakia. Zpěvák Kasabian není vůbec jediný! Náhodou, potom už to říkal správně, tak už ho nechte bejt. (Plno lidí u nás zase pořád říká Jugoslávie)
A taky vůbec není arogantní, je to prostě jen suveréní frontman. Takový u nás v ČR nemáme, tak na to nejsme zvyklí. Tak a tečka.
Slecno Bila, (Anarvin, 18.08.2010 23:35) Reagovat - e
slecno Bila mluvte za sebe. Ja jsem Kasabian pred tim nikdy neposlouchal (maximalne zaslechl par singlu) a me i mou pritelkyni si spolehlive ziskali! Predvedli energetickou show, kterou si naopak velmi snadno dokazal uzit i clovek neznaly veci. To ze po pocatecni chladne reakci neznaleho publika nehodili hvezdickovsky flintu do zita a misto znudeneho odvedeni sve praci aby honem mohli pryc, ale naopak tvrde bojovali o kazdickeho posluchace, az si je imo takze ziskali. Ten rust divacke odezvy byl evidentni. A to si zaslouzi obdiv, takhle vypada hvezda prvni velikosti.
Češi (Kaci, 19.08.2010 00:44) Reagovat
Už jsem si myslela, že by nikdo nepomluvil zahraniční hvězdu, je to tak vždycky( nevím co slečna čekala, že bude v tranzu, že z toho bude mít orgazmus? Pochybuju, že by se jí to stalo i kdyby viděla třeba Beatles{natož Mullera}. Byla to prostě jenom úžasná show, snad nejlepší co jsem v Čechách zažila) Mám ale radost ze zdejších komentářů, že se to lidem vážně líbilo.
Tamburína (Kaci, 19.08.2010 00:46) Reagovat - e
Chtěla bych vás poprosit, jsem ta osoba co chytila tamburínu a vyfotil mě tam s ní nějakej kluk, kdybyste tu fotku někde viděli, dejte mi prosím odkaz, moc bych o ni stála( reakcí sem nebo na mail kkacaba@yahoo.co.uk )
Díky :)
:) (madforit, 19.08.2010 07:32) Reagovat - e
to si zas nekdo troufl kritizovat premierovej koncert velky kapely a uz to jede :D ja jsem teda s koncertem kasabian spokojenej nebyl ale rozhodne ne proto, ze by byl tak "precizni" az drel hlavou o strop, ale protoze byl naprosto prumernej v meritku toho, co jsou K schopni zahrat a predvest. mimochodem stejnej syndrom maj Oasis uz leta a K vzdycky chteli jako O byt. vsimavy divak by mohl skoro hrat pri pohledu na stage hru "najdi deset rozdilu" (slozeni kapely, image nejen Toma, solovy - oproti noelovo nudny - songy kytaristy a backvoc. Pizzorna apod.). mam tyhle kapely rad obe, ale obe trpej syndomem naprosto propastnejch kvalit koncertu. pruser to nebyl, ale dobrej konc taky ne a zvukar mel snad obri kocovinu, coz to jeste dorazilo. na britsky kapely nejlepe do anglie, tam to je jiny kafe. neni treba se tetelit jen proto, ze to byl premierovej koncert velky kapely a dalo se na to trsat. mohlo to bejt ze strany kapely a techniky o moc lepsi :/
Re: :) (F, 19.08.2010 11:38) Reagovat
souhlasim, ze zvuk teda rozhodne nebyl idealni,ale energie, co z nich tryskala byla uzasna, pro to asi to vice mene vseobecne nadseni. na druhou stranu kdybych na nich nebyl poprve a videl je v anglii dvakrat trikrat, tak bych na zaklade predchozich zkusenosti byl schopny tenhle koncert treba uplne odstrelit. ale na tomhle festaku to proste neslo. kdyz celej den cekas na jednu kapelu, tak ti maloco dokaze vzit tu radost, ze KONECNE tady hraje neco zajimavyho co jsem jeste NESLYSEL (kissaway trail byli tez skveli!). to je bohuzel stale problem ceskejch festaku, ze tech zajimavejch kapela je tam par headlinera se ti podvedome nechce kritizovat kdyz jsi prijel jen kvuli nemu a tesil se na nej dva mesice. strasne rad bych si rekl: OK, moc me to nebere, zkusim bombay bicycle club na vedlejsim podiu, anebo pujdu do stanu na chvili si odpocinout pred arcade fire a radiohead. takhle to tady zatim jeste nefunguje:)
a stylyzace ala Oasis? to bys mohl rict o kazdy ctvrty kapele pohybujici se v tomhle zanru. A ja mam Oasis rad (ackoliv jsem je teda nazivo nikdy neslysel a uz asi nikdy neuslysim...:(
Re: :) (madforit, 20.08.2010 06:55) Reagovat - e
jo, v tom se shodnem, ze kdyz clovek ceka celej den na jednu dve kapely, tak pak muze byt shovivavejsi, ale take prave trosku v ocekavani a tim padem zpruzelej :) bylo uzasny videt ten propastnej zvukovej rozdil mezi K.trail a K. a o to vic to cumi, kdyz si uvedomis, ze KT tam meli rek bych skoro hur nazvucitelnej set-up (tele, jazzmaster, jaguar, klapky naraz, mandolina, 5 vokalu atd.) jinak energii to samozrejme melo, ale me u K schazela takova ta koncentrace (kterou btw. KT meli az po strop), pojali to spis jako takovej mejdan, jak uz to tak kapely u nas delaji, kdyz nevi jak to chytit :D vlastne bych si skoro pral, aby klaplo to "hope to c ya next year" :) jinak ten sobot ni line-up byl fakt dost divokej, mno tak se clovek prosel trikrat k autu a dve hodiny v prde.i :D hahahaha.
Re: :) (Kaci, 19.08.2010 12:17) Reagovat
Co kritizovat?! Vždycky se kritizuje a to zas štve mě. Nepamatuju si jedinou kapelu která mě zajímala, jak se o ni píše, o které by nenapsali, že to bylo zklamání. Lidi, musíte si uvědomit, že jsme v České Republice a sme tu studený psí čumáci, hudba nás nezajímá, publikum sme příšerný - proto je to v Anglii jiné, kdybychom byli publikum jako v Anglii, hráli by jako v Angli. Na české poměry to bylo dobré vystoupení.
madforit (ico, 19.08.2010 09:16) Reagovat
ohledne toho zvuku se nebudu hádat jsem laik mam rád proste muziku a nějak jsem si nevšim nějakejch zvlaštnich chyb ale to je celkem jedno protože to je tvuj nazor a beru ho. ale co se týče toho že na anglicky band jedine do anglie tak si dovolim nesouhlasit np. heineken opener v Gdyni gde bylo 90 tisic lidi byl uzasnej a podivejte se na youtube jak tam vypadal koncert kasabian. problem je vtom že podle mne kapela nemuže pokažde zahrat se stejnou energii a stejnym elanem protoze pokazde hreje pro jine publikum a to ma na ně podle mne velky vliv. muzou byt unaveni opili kdo vi co jeste. mne se zdalo ze to bylo uzasny a splnili moje pozadavky
k těm "drobným mouchám"... (išek, 19.08.2010 11:52) Reagovat - e
tak je vidět, že pan redaktor jel domů autem. nás ostatní čekala v neděli ještě pěkná zábava. můj příspěvek na téma "jak se z fesťáku dostat co nejrychlejs domů":
http://isek.bloguje.cz/859930-z-festivalu-jedine-ekobusem.php
Už nic nepište (rudd, 19.08.2010 20:29) Reagovat
strašnej článek brrrrr.
Průměrný festival, (jan, 19.08.2010 21:07) Reagovat
o něco lepší Sázava. Pro mnoho lidí prakticky jednodenní. V sobotu bylo o třetinu až o polovu lidé méně než v pátek - to mluví za vše. Sobota dramaturgicky otřesná! Na Arnovi pod pódiem 20 lidí. Muller působí jako funebrák a troska, stále dokola totéž bez změny aranží. Dvě prakticky identické kytarovky Kissaway a Kasabian pak už nuda k nepřekonání. Též se mi zdálo, že v sobotu snad nejlepší výkon předvedli Buty, které jinak nemusím. Jinak klasická rýžovačka a odíračka lidí na každém kroku. Za stan a auto peníze rovnou do ručky, paragon v nedohlednu. Ponižující prohlídky u vchodu. Myslíte, že stánkaři zchudnou?
Re: Průměrný festival, (ico, 20.08.2010 08:02) Reagovat
nevím co jsi slysel nebo videl ale jestli mi tady napises ze kissaway trail a kasabian jsou identicke kapely tak jsi hluchej slepej a blbej. a jake ponizujici prohlidky ? ze se ti podivad do batohu ? jestli tam nemas chlast,drogy nuž nebo tak nejak kdo muze vedet jestli nejses mental a nezacnes tam strilet a to ze ti mozna šáhl na nohy a břicho jestli je to pro tebe takovy problem omlouvam se za organizatory za sexualni obtezovani
Re: Průměrný festival, (jan, 20.08.2010 11:35) Reagovat
Pokud vim, ochranka u vchodu brala hlavně láhve s vodou. Uznávám - jejich společenská nebezpečnost je opravdu velmi vysoká a odvedli skvělou práci. Proti takovému zlořádu se prostě musí zakčit. (Jiné - ty lepší festivaly - distribuují pitnou vodu v areálu zdarma.)
Bene, řekni prdel, máš na to?
Nadužívání slovního spojení česká malost považuju za největší českou malost. Jsme mistři světa v komentářích a diskuzích na netu, ale pro pochopení legrace abychom si zaletěli na jinou planetu. Rozhořčené reakce, které vyvolal Ben Cristovao se svým novým super(s)hitem "Prdel", budiž toho důkazem.
Termín česká malost je tentokrát na místě. Arbitři jediného správného vkusu nezastavili začátkem května v komentářích - ať již na musicserveru nebo kdekoliv jinde - pusu. Jaký je ten Ben Cristovao pozér! Vlastně vůbec nemá ...Ne 03.06. Kyuss Lives! (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)
So 16.06. Respect Festival 2012 (Štvanice, Praha)
Ne 24.06. She Wants Revenge (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)
Po 25.06. Sting (UK) (O2 Arena, Praha)
Čt 28.06. Ugly Kid Joe (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)