Názory

Vložit názor

Zaškrtněte, pokud nechcete zobrazit u svého příspěvku Váš e-mail.

Zasílat reakce e-mailem na vaši reakci, článek nebo nezasílat.

Antispam: * Napište první dvě písmena ze slova musicserver
Bez správné odpovědi na následující otázku nebude názor přidán.

  • Nadherny report (gsus, 12.07.2010 09:49) Reagovat - e

    Zhodujem sa do bodky, bez nadsazky ide o jeden z najlepsich festivalov a ohlasy ci uz zahranicnych kapiel alebo divakov (jeden Francuz co si presiel vacsinu europskych aj kopu svetovych festivalov mi vravel, ze na lepsom ako je Pohoda este nebol, bez diskusie, asi vedel co hovori) to potvrdzuju. Ine festivaly mozu mat tiez dokonalu organizaciu, sluzby, lineup ci priestor, ale co nedokazete dopredu pripravit, ci si kupit za peniaze, je atmosfera. Bude to zniet lacno a smiesne, ale az priam "hipisacka", kedy su ludia k sebe ovela ohladuplnejsi, prijemnejsi, citite z nich cistu radost zo zivota a ta sa prenasa aj na vas. Je to fakt vzacne a dufam, ze to vydrzi co najdlhsie. Nasa krajina takuto nabijacku energie pre mladych kriticky potrebuje.

  • sohlasim (Tereza, 12.07.2010 10:17) Reagovat - e

    Rozhodně nejlepší festival na kterým sem byla. S RfP se nedá srovnávat, atmosférou, zorganizováním, tak nějk "pohodověší" náladou všech lidí.
    Jednoduše úžasný...

    • Re: sohlasim (honza, 12.07.2010 17:47) Reagovat - e

      naprostej souhlas ... letos sem byl jak na RFP tak na Pohodě a pohoda je mnohem dál ... RFP má horší prostor, je hůř zorganozovanej ale hlavně de o lidi ... a ty jsou na Pohodě prostě skvělý ... neuvěřitelná atmosféra kterou návštěvníci dohromady vytváří, žádný konflikty, problémy naopak ... v půl 6 ráno ke mě přijde slovák kterýho sem v životě neviděl a jen tak se zeptá jestli si nedám cigaretu, takhle po ránu ... neuvěřitelný !! čim to je ??? line-upem, kterej přitáhne specifickou sortu skvělejch lidí nebo je takovej rozdíl mezi chováním slováků a čechů ???

  • Poklidne tempo :) (fxado, 12.07.2010 15:52) Reagovat - e

    pekny report, ale trosku nesuhlasim s tym pokludnym tempom. Stacilo si miesto Joseho vybrat Crystal Castles a clovek zazil najvacsiu elktro punkovu divocinu aku si vie predstavit. Takisto sa zbesilo v sobotu pogovalo na Vivian Girls ci tancovalo na Casiokids :)
    Japandroids o tretej v noci zobrali asi kazdemu posledny zvysok sil :)

    • Re: Poklidne tempo :) (michael, 14.07.2010 10:13) Reagovat

      naprosto souhlasím :)

    • Re: Poklidne tempo :) (Miroslav Böhm, 15.07.2010 16:49) Reagovat - e

      Urcite. Tady jsem vahal snad nejvice, rozhodlo to, ze v listopadu budou mit v Praze CC plnohodnotny koncert. O sobote ale plati (viz titulek) na hlavni fronte klid. Garnier i O2 opravdu nabidly zivejsi program o)

  • :D:D (quality, 12.07.2010 16:59) Reagovat

    ja se musim smat, pokud clovek chce jet na HUDEBNI festival tak se mu proste musi libit vic na RFP nez na chill-out valenda meetingu u Trenčína

    • Re: :D:D (fxado, 12.07.2010 17:38) Reagovat - e

      ted som si neni isty. Pod tym HUDEBNI myslis Divokeho Billa, Horkyze Slize, Anetu Langerovu, Kabat alebo Krystof?

      • Re: :D:D (Look_ass, 13.07.2010 10:02) Reagovat

        A to jsi tu ještě zdaleka nevyjmenoval (teda až na divnookého billa :)) to nejhorší, co tam bylo :)))

      • Re: :D:D (petr, 15.07.2010 16:26) Reagovat - e

        fxado, ty už jsi známa firma, a proto tvoje blbost vlastně roste a roste, můžeš mi říct, proč pořád všude cpeš Blila a spol. který nikoho nezajimá a například Kabát, který tam nebyl? To už jsi vážně tak dutej nebo jsi vlastně přirozeně blbej? Nechápu......

        • Re: :D:D (Miroslav Bohm, 15.07.2010 16:53) Reagovat - e

          Jeste ze mame k dispozici urazky, kdyz uz dojdou argumenty o) Pokud mne pamet neklame, tak Divoky Bill je zrovna s RfP spjaty snad vice nez Vypsana fiXa, protoze RfP zacinal v ceskem Brode, coz mneli DB za humny, a slo o jejich domacky festival. Navstevnost jejich koncertu predcila mnohdy i hedlajnery, takze asi nekoho holt zajimal... Posledni tri roky jsem na RfP ale nebyl, takze ho ja osobne nijak nesoudim.

    • Re: :D:D (honza, 12.07.2010 17:52) Reagovat - e

      pokud slovem hudební myslíš starý dědky z prodigy nebo emo puberťácký šílence z billy talent prosim .... hudebně je line-up pohody mnohem dál ... jenom pohltač mediálně protlačovanejch kapel může upřednostnit line-up na RFP ... já byl letos na obou ... na RFP sem byl na 6 kapelách, jinak sem posedával a čekal, protože nebylo nic co by mě zaujalo ... na pohodě sem poslouchal něco nonstop a ještě sem několik věcí nestih protože se kryly (např. Scissor Sisters vs These New Puritans)

    • Re: :D:D (ricochet, 13.07.2010 00:37) Reagovat - e

      je ti min nez sest nebo vic nez sedesat? pak jedine se da tvuj koment omluvit. jinak si asi upad. anebo jinak, at se pobavime jeste vic. co byly tvoje highlighty RFP, ktere mely HUDEBNE trumfnout pohodu?

      • Re: :D:D (Quality, 13.07.2010 08:39) Reagovat - e

        tak napriklad Muse!!!,Editors,Coheed and Cambria, Does it offend you,Yeah?,Horse the band, The prodigy, The Subways, Skindred, Alexisonfire, Archive, Gallows, NOFX... Nemuzu si pomoct ale tolik jmen nemela pohoda ani za 2 roky... Ted mi ti rekni na co jsi byl na Pohode, myslim ze je to nesrovnatelny!!!

        • Re: :D:D (indiegoddes, 13.07.2010 08:57) Reagovat - e

          Does It Offen You Yeah byli i na Pohode. Ja radeji These New Puritans nez Archive, Crystal Castles nez Horse the band, The xx nez Editors, The Futureheads nez The Subways, New Young Pony Club nez Skindred, Japandroids nez Alexisonfire, Vivian Girls nez Gallows a The Stranglers nez Coheed and Cambria.

          Takze mi zbyvaji Muse, The Prodigy, NOFX proti Klaxons, Ianu Brownovi, Letfield, Adamu Greenovi, Scissor Sisters, José Gonzálezovi, múm aj. Nemuzu si pomoct, ale na plne care vitezi Pohoda.

          A nezapomen: Alexisonfire u nas byli v rijnu, Editors a The Prodigy v listopadu, Skindred a Archive v unoru a The Subways v breznu. Vsechno plnohodnotne koncerty, ne jen festivalove sety. Vsechno jsem to uz videl a lip.

          • Re: :D:D (Look_ass, 13.07.2010 10:08) Reagovat

            A taky Prodigy, Subways a Editors už na Pohodě dávno byli :))) takže má RfP celkem skluz :)) Já byl taky na obou a v podstatě jsem tam jel kvůli Skunk Anansie (to by byl skvělý koncert na Pohodě - jediné co mě letos na RfP opravdu dostalo), Archive, Muse, Trickymu a Morcheebě... zbytek šel mimo mě... rozhodně se nestalo, že by se mi od tří odpoledne do tří ráno permanentně něco křížilo, jak na Pohodě...

            • Re: :D:D (harold, 13.07.2010 14:05) Reagovat

              a hlavne netreba zabudat na Sharon Jones. jej koncert bol tohtorocnym vrcholom pohody.

          • Re: :D:D (tom, 14.07.2010 19:46) Reagovat

            ano u RfP mě štve že se bojí riskovat a velké peníze které mají dostupné vysolí za kapely které u nás hrály nedávno a ví že lidi na ně prostě přijdou bo bechtějí něco nového...

        • Re: :D:D (matt, 13.07.2010 19:57) Reagovat

          Příště si udělej na Pohodu výlet, změníš názor;-)

    • Re: :D:D (modryteak, 13.07.2010 13:22) Reagovat

      www.youtube.com/watch?v=Lko_hVt_PeU
      no chill-out meeting vypadá jinak :D

      Krása pohody spočívá v pestrosti, kvalitě programu (mnohdy tě zaujmou i kapely z úplně jiného ranku než posloucháš) a dokonalost služeb. Vše probíhá hladce a nic ti nechybí, stačí se jen bavit.
      No a nemůžu opomenout srdečnost a uvolněnost slováků.

    • Re: :D:D (Ginger, 03.08.2010 20:09) Reagovat

      Musím souhlasit.... Před obouma festivalama jsem hudebně více fandila pohodě, ty jména mě lákali daleko více než interpreti na RFP, ale po skončení RFP a jízdou na pohodu mě napadlo, že jestli pohoda (což jsem čekala) předčí hudebně rfp, bude to ...slast, vrchol... Alebohužel ne, možná jsem si vybrala špatné interprety, ale ... xx jako s cd, show žádná, cc a ožralá alice - též vidět nemusím, klaxons, show žádná, these new puritans - špatné ozvučení a jejich znuděnost na obličejích byla zjevná, snad jen překvapili futureheads a metronomy. Ovšem vrchol festivalu byli www, na tak známá jména pro mě docela zklamání. Moje věc ovšem. Ale musím říct že festivaly by se od Pohody měli učit - a to co se týká organizace - ta byla naprosto bezchybná. Takže RFP + Pohoda = festival´s ideal.

  • Pohoda rulez (ter, 14.07.2010 22:03) Reagovat - e

    Pohoda udává směr, na ní vystupují kapely, které jsou slavné, nebo v nejbližší době budou. Kdežto RfP sází na kapely, který mají největší slávu už za sebou (Prodigy, NOFX), nebo jsou už až moc slavné (Muse).

    • Re: Pohoda rulez (petr, 15.07.2010 16:32) Reagovat - e

      NOFX nikdy nebyli v mainstreamu a rozhodně po posledním CD za sebou vrchol nemají, tak se uklidni, "znalče".

  • Nechápu smysl diskuze (Chico, 15.07.2010 08:20) Reagovat

    Opravdu nechápu smysl podobných diskuzí. Není to náhodou jedno, jestli je lepší Pohoda nebo RfP???

    Zajímalo by mě, kdo z vás byl letos na RfP i na Pohodě..

    Spíš mi to tu zavání typickou naší vlastností, že když je u nás něco úspěšné a rozrůstající se (což RfP je), tak to musíme zkritizovat, že je to vlastně sračka a že jinde je to lepší...

    A není to snad jedno, co je lepší?!

    Buďme přeci rádi za oba festivaly a užívejme si je...

    • Re: Nechápu smysl diskuze (ricochet, 15.07.2010 09:32) Reagovat - e

      já smysl diskuse chápu a byl jsem na obou. byť na RFP jenom dva dny. v této diskusi jde o progresi versus konzervatismus a sázku na jistotu.

  • .... (petr, 15.07.2010 16:45) Reagovat - e

    A je to tady, true kids se nám vrátili z Pohody a co udělali? Nezklamali, zase cpou všem okolo, že jediná a ta správná hudba je prezentována na hudebním festivalu v Trenčíně - Pohoda, jak taky jinak. Jak je toto možné? Jednoduše, přečetli si časopis a viděli nadšené anglány jak se rozplívají nad jednou rychlokvaškou, tak to přeci musíme vidět, to bude v budoucnu hvězda, ale zapomněli, že to bude hvězda většinou jen na alternativním festivalu Pohoda, poprípadě podobných festivalech v EU. Já nevím, co si pořád musíte brát do rypáku RfP - ten festival rozhodně není stavěný pro alternativně laděného návštěvníka, ale pro multižánrového, kde je pozérská tuzemská hudba, světový mainstream (například Muse za který orodoval takřka každej chytrák na webparty Pohody ještě před časem oznámení jejich koncertu na RfP), klasika (Prodigy, NOFX), tak i novinky (DIOYY) či hardcore o kterým nikdo z Vás nemá šajnu, ale často se do něj opíráte jako do hudby pro mastňáky - ale chyba lávky, hudební lůza jste tady Vy a to z jednoho prostého hlediska - neumíte prostě držet jazyk za zuby a snažíte se tady vystupovat za ty nejlepší kritiky hudby jako celku, přitom vlastně hudbu jako celek ani neznáte. Nikdy jsem neviděl, že by někdo z fanoušků RfP šel na stránky Pohody a nadával na Pohodu, opačně to v minulsoti bylo obvyklé a k tomu se ještě přidala kritika RfP na stránkách Pohody, což už je vážně komedianství. A pro ty co byli na RfP a mají potřebu drbat: já Vám váš názor neberu, ale ani jsem nečekal jiné reakce, když na ten festival jedete už s názorem, že je to vlastně odpornej festival.

    • Re: .... (F.D., 15.07.2010 19:19) Reagovat - e

      Jsi stejný jak ti druzí. Nikdo z vás není objektivní. Tuhle vášnivou diskusi začal příspěvek, ve kterém se příznivec RfP vysmívá Pohodě.

    • Re: .... (Chico, 15.07.2010 19:26) Reagovat

      Díky, že to tu někdo konečně uceleně sepsal..

      Naprostý souhlas!

    • Re: .... (fx, 03.08.2010 14:43) Reagovat - e

      Já na RfP jezdil několik let za sebou (v minulosti) a mám ho spojený jen s krásnými vzpomínkami.. Letos jsem tam vyrazil a rozhodně jsem tam nejel s názorem, že je to odpornej fest.. Ale bohužel mě o tom přesvědčil.. Hudební menu na prd, areál hnusný.. Kdyby tam nebyli Muse, nudil bych se bez přestání..

  • Proč? (F.D., 15.07.2010 18:41) Reagovat - e

    Proč se tu vůbec řeší, který festival je lepší? Každý z nich přitahuje jiný druh lidí s odlišným hudebním vkusem, tak nechápu proč se hádáte. Ale je to docela vtipné počteníčko :)

  • Pohoda (mangui, 15.07.2010 22:15) Reagovat - e

    Ježiši... Každej snad ví, že po více než polovině toho co hraje na Pohodě za dva roky neštěkne ani pes!!! A k srovnávání RFP vs. Pohoda bych řekl asi tohle: RFP je přeci jen rockový festival a jako takový na něm prezentuje kytarové žánry o které na Pohodě nezavadíte (elektra s rozumem a poskromnu)... Kdežto Pohoda se svým hodně elektro směrem, kdy hrajou hlavně syntetizátory se podobá spíše tanečním festivalům či diskotékám...

    • Re: Pohoda (liarr, 16.07.2010 09:17) Reagovat - e

      tenhle nazor je minimalne za sto bodu, hlavne za ty diskoteky

    • Re: Pohoda (Lk_s, 16.07.2010 11:14) Reagovat - e

      Každej snad ví, že Editors a Subways v době, kdy byly alespoň trochu aktuální hráli na Pohodě a teď po tebou zmiňovaných dvou letech, kdy už po nich jinde opravdu ani pes neštěkne je ten správný okamžik je fláknout do ČR na RfP, jako jedny z headlinerů :))) btw. Třeba takoví Stranglers jsou takový typycký příklad elektro rychlokvašky vhodné na taneční festival... nebo Gonzáles... nebo Adam Green :))) Celkem dobře to tu shrnul kolega přede mnou... RfP konzervativní festival, Pohoda festival, který se snaží být (nejen hudebním programem) co nejzajímavější... jo... a ještě k tomu štěkání toho psa... radši si poslechnu kapelu, která je právě teď zajímavá i když vím, že po ni za dva roky neštěkne ani pes, než kapelu, která už je pět let nezajímavá (popřípadě deset :)). To, že se ty "rychlokvašky" takhle po dvou letech střídají, způsobuje, že každou Pohodu vidím něco jiného a nového... Na RfP (až na několik málo vyjímek, které mě na ten festival opakovaně přitáhnou i když vždycky říkám, že už tam nikdy nepáchnu :)) se jede pořád zhruba to stejné :)) btw. je to můj pohled na věc... take it easy... :))) Chápu, že HC fanoušek radši RfP, Ska-punk fanoušek radši Mighty Sounds a Metalista radši Brutal Assault :)

      • Re: Pohoda (mangui, 16.07.2010 12:17) Reagovat - e

        ee Strangles jsou právě ta kapela, která má komerečně známý hit prostě ona vykopávka o kterých se tu jaksi mluví v souvislosti s druhým festivalem... A ano je to promě spíše taneční (případně elektro) fest i vzhledem k minulým letům a tomu co tam letos prezentovalo ČR. Promiň, ale asi jsem prostě málo promiskuitní abych každej rok musel sjíždět nové styly hudby, které jsou absolutně o ničem jen proto abych byl IN a COOL :) Prostě to je o výběru hudby která mě baví a ne která je momentálně tzv. "aktuální"...

        • Re: Pohoda (jerry, 16.07.2010 13:00) Reagovat - e

          Pak se ale radis do te skupiny hudebnich fanousku, ktera adoruje Divokyho Billa a spol. Pouze s lepsim vkusem, ale stejne zamrzly co do vyvoje a sledovani novych trendu na scene.

          • Re: Pohoda (mangui, 16.07.2010 13:15) Reagovat - e

            Co je to za hovadinu??? Já ty kapely znám, ale prostě se mi nelíběj!!! To každej komu se nelíbí moderní osmibity jako CC ci cajdaky typu New Young Pony Club je zabržděnej ve vývoji??? Snad skutečně nemyslíš vážně???

            • Re: Pohoda (jerry, 17.07.2010 13:02) Reagovat - e

              Pokud se ti nelibej, pak je to jina. Ale ty jsi naznacoval, ze Pohoda je o nicem, protoze tady vozi novy kapely. Tohle mne prijde dulezity. Vsechny kapely jednou zacinaly nejakym hajpem. Uplne vsechny. Az za deset let doleze nekdo do velikosti Radiohead, tak treba navstevnici Pohody budou moct rict, ze je videli jeste ve stanu. Pro dve ste lidi. Oba festy maji smysl a plivat na kterykoli z nich je tupa kratkozrakost. To je jak rikat ze soul je horsi nez punk, protoze si u toho nezaskaces. Nesmysl. Proste respektuj oba tabory fanousku a oba festy. Tecka.

          • Re: Pohoda (Chico, 16.07.2010 15:38) Reagovat

            Už sem proboha nemotej Divokýho Billa. Se podívej na line-up RfP. Pochybuju, že tam většina lidí šla kvůli DB. A to že tam kromě spousty zahraničních kapel hráli i české (včetně toho DB) snad není nic hroznýho.



            • Re: Pohoda (jerry, 17.07.2010 12:59) Reagovat - e

              Ty vole, ja neresim zadny RfP. Mne je tohle uplne u prdele. Ja jsem resil to, ze ten typek prede mnou napsal, ze nebude sjizdet novy styly hudby, po kterych nestekne za rok ani pes. To mne prislo mimo, protoze kdyby takovi byli vsichni, tak uz zadnou novou kapelu nikdo nevytahne. Divokej Bill byl proste na rane, jako takovy symbol upadku. Mysleno obecne, nikoli jako prispevek do debat Pohoda vs. RfP. To mne nevzrusuje.

              • Re: Pohoda (Chico, 17.07.2010 18:00) Reagovat

                OK, v pohodě.:-)

  • Pohoda (Folteen, 16.07.2010 10:25) Reagovat

    Kecy,prdy,bedary.Řešíte tady někteří fakt neřešitelný.Jestli je lepší hruška,nebo jablko.Pohoda má spoustu plusů oproti jiným festákům,to je jasný.Za mě:1.neskutečná pohoda,která je cítit v každém koutě trenčínského letiště a to několik let co tam jezdím.2.Organizace festáku.3.Nová hudební jména,které díky Pohodě poznám a je mě jedno jestli to je folk,elektro,nebo madaři co hráli na dřevěný prkna se čtyřma basebolkama.Srovnávat především rockovej festival s multižánrovou pohodou je prostě nesmysl.Tak za rok zase pohoda

    • Re: Pohoda (josee, 17.07.2010 11:10) Reagovat

      Pěkně jsi to napsal, mám stejný postoj asi proto, že jsem byl na Pohodě též poněkolikáté. Komu se tento fest nelíbí, ať prostě nejezdí, on tam chybět nebude. Já se na ni budu zase těšit celý rok.

Album týdne 22/2012

Na okraj Lukáše Bendy

Bene, řekni prdel, máš na to?


Nadužívání slovního spojení česká malost považuju za největší českou malost. Jsme mistři světa v komentářích a diskuzích na netu, ale pro pochopení legrace abychom si zaletěli na jinou planetu. Rozhořčené reakce, které vyvolal Ben Cristovao se svým novým super(s)hitem "Prdel", budiž toho důkazem.

Termín česká malost je tentokrát na místě. Arbitři jediného správného vkusu nezastavili začátkem května v komentářích - ať již na musicserveru nebo kdekoliv jinde - pusu. Jaký je ten Ben Cristovao pozér! Vlastně vůbec nemá ...

celý článek »

Filmserver.cz píše

CoKdyKde

Ne 03.06. Kyuss Lives! (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

So 16.06. Respect Festival 2012 (Štvanice, Praha)

Ne 24.06. She Wants Revenge (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

Po 25.06. Sting (UK) (O2 Arena, Praha)

Čt 28.06. Ugly Kid Joe (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

více akcí