2fans (Doupik, 30.06.2010 19:36) Reagovat - e
Tak, a teď se do mě pusťte :-D
Re: 2fans (já, 30.06.2010 19:46) Reagovat
Kolika fanouškům mohlo vadit že show měla 3 hodiny? já bych tam klidně byl až do rána.
Re: 2fans (eM, 30.06.2010 19:48) Reagovat
Dej tomu čas, to přijde :D
Re: 2fans (kejchal, 30.06.2010 19:54) Reagovat - e
A kvůli tomu Doupale píšeš? Kvůli tomu, že se do tebe "pustěj" lidi co si to přečtou? To ti vážně stačí?
To seš ještě menší než Šmudla ze sedmi trpaslíků. Seš prostě Doupal.
Re: 2fans (Káťa, 30.06.2010 23:39) Reagovat - e
Jenže on to myslel tak, že se do něj pustíme, protože to napsal svým pohledem. Nepsal to kvůli tomu, aby se do něj pustili, ale čeká to..
Re: 2fans (Doupik, 01.07.2010 10:47) Reagovat - e
Tak tak, určitě to nepíšu za účelem záměrné provokace fanoušků, ale protože vím, jak ti jsou často zcela omáměni vystoupením, tak nestačí koncert vnímat s dostatečným odstupem, což se pak projeví v nadávání recenzentům v diskuzi, tak jsem si napsal první "diskuzi" otvírací příspěvek :-)
Re: 2fans (Doupik, 30.06.2010 19:57) Reagovat - e
Jinak aby to bylo jasné, tak shrnutí koncertu může na první pohled vyznít negativně, přitom jsem všechno chválil až na dvě věci: přehnaná teatrálnost chování a otravné natahování písniček. To jen kdyby mi tu někdo nadal, že to tady jenom kritizuji :-). Pozitivních věcí bylo rozhodně více, bohužel tyhle dva faktory mi to trošku znechutily.
Re: 2fans (fanka, 01.07.2010 19:33) Reagovat
Mně osobně se koncert líbil. Kdybych chtěla slyšet 38 písniček v kuse za sebou (jak ty říkáš), tak si je pustim na cédéčku v klidu doma. Nejsem žádná bláznivá faninka, ale to, že hráli starší pisničky, mě opravdu potěšilo. A ten kdo tam šel, musel počítat s tim, že předvedou velkou show a ne že ho zasypou 38ti písničkama v kuse. To k tomu prostě patří.
Re: 2fans (Ivča, 02.07.2010 17:43) Reagovat - e
Hej jako ja vim ze kazdy ma svuj nazor jo? Ale tak musim rict ze s tebou vice jak 80 % nesouhlasim!! Jako ta tvoje dobra organizace jak pises byla strasna! Asi si tam nesedel od 8 rano co? Zadne zachody tam nebyly takze jsi proste musel vlezt nekde za ker. Do arealu nas pustili o pul hodky driv protoze fanousky nezvladali. To mackani jsi asi taky nezazil protoze v prvni zone byli namackani uplne vsichni a to ani nemluvim o cekani pred arealem! Byla jsem na koncerte Green day v Londyne a meli 100x lepsi organizaci! Nevim kdo te poslal delat recenzi na koncert Green day ale ten ruzovy kralik je vzdycky na zacatku a nemyslim si ze je to kvuli zkouskam kamer ale kvuli tomu aby trosku rozehral publikum. Ta tvoje nekonecnost jak tvrdis je lepsi nez kdyby tam prisli odehrali 30 songu zasebou a odesli! Musi trosku do toho koncertu dostat aj publikum a to se jim dari na jednicku! S tema holubickama a tim jak se smeji vlastnim vtipum bych taky mela nazor! Ja teda muzu mluvit jen za sebe a za par lidi co byli predemnou, ale nemyslim si ze se smali jenom Green day! Me to osobne dost pobavilo,lepsi nez kdyby meli kameny ksicht! Ja bych tady mohla pokracovat dlouho, ale fanouskum kteri Green day poslochaji celkem dlouho a nevadi jim covery v leze a blaznive scenky ta tvoje recenze celkem nastve! Hold nemas tam co delat kdyz jsi tam prisel evidentne s nechuti a moc pisnicek od nich neznas! Tohle byl super koncert a fanouskci Green day s nim urcite byli spokojeni!
Re: 2fans (Ivča, 02.07.2010 18:16) Reagovat
Omlouvám se za chyby v textu :) čárky a háčky se mě psát nechtěli.
Re: 2fans (Evule, 07.07.2010 09:46) Reagovat - e
ANOO! Ten chlápek tam rozhodně přišel znuděný a vypadalo to spíše jako by ho tam někdo poslal, to že nezná Green Day je jeho blbost, každý ví co se děje na jejich koncertech, že ti daj třeba kytaru, tak proč se tam nevetřít. A že mu vadilo jak Tré kouřil BJ tak mě dostal to byla ta největší hovadina co tam proběhla asi je pán trochu puritán, málem sem se podělala smíchy. Vím že má recenzi dělat někdo neutrální, ale tohle bylo od člověka který se nudí všude.
Re: 2fans (SCHMEYD, 02.07.2010 19:18) Reagovat
Souhlasím s tebou Ivčo! Pořadatelé stáli za... A jinak GD byli na 1! To,že hráli 3h. bylo jedině skvělé! Kdyby měli zahrát 38písní a odejít,tak na ně ani nejedu! Ti co Green Day znají, poslouchájí, tak ví na co se těšit a co od nich očekávat! Koncertů jsem viděl mraky a můžu říct,že tento se řadí mezi nejlepší. Po hudební stránce nemám co vytknout. Snad jen zbytečné 2 předkapely. BT by úplně stačili! I tak skvělý zážitek! Připadá mi,že zmíněný redaktor je snad ani neposlouchá, nebo,že by 29.6. nikde nebyl?
Re: 2fans (Ivča, 02.07.2010 19:41) Reagovat
Přesně :D Aspon ze je takovych fandu vic
Re: 2fans (Evule, 07.07.2010 10:28) Reagovat - e
A taky nevím proč napsal že Billy Talent jsou musikantsky lepší, ten zpěvák nebyl vůbec slkyšet, nevím jestli to bylo mikrofonem ale já ho neslyšela
Re: 2fans (Betty, 17.11.2010 14:24) Reagovat
Řekla bych že Talenti jsou "muzikantsky" lepší...asi jediná pasáž z tohohle reportu s kterou souhlasim..sou lepší kytarově...řekla bych že hrajou "náročnější" písničky...a že Ben nebyl slyšet nebyla jeho chyba ale chyba mikrofonu...byla jsem na jejich koncert v listopadu a věř mi že byl slyšet až,až...:D
pěkné (McIvet, 30.06.2010 19:53) Reagovat - e
pěkně shrnuté musim uznat. souhlasim s hodně věcma, jenom mě ta délka a nekonečnost vůbec nevadila. i když jsem zvlášť ty starší pecky neznala, tak právě u nich jsem se trošku zklidnila a nabrala síly aspoň trochu. ale tak každýmu se líbí něco jinýho. :) ale jako fakt pěkně napsané. bravo! :D
Nemyslím (Noviik, 30.06.2010 20:05) Reagovat - e
Já osobně jsem rád za ty protahované songy, užívám si to vždy, když si to někdo dovolí, ale chápu, že na to není každý. Protahování koncertu starými songy mi přišlo menší, než být mohlo, doufal jsem ve větší množství...
Ale Tvůj názor chápu, takových asi bylo víc. Jen za sebe musím říct, že to bylo super!
Díky za uklidnění (Anarvin, 30.06.2010 20:09) Reagovat - e
Původně jsem měl v plánu vyrazit, protože i když už GD léta skoro vůbec neposlouchám, když tu před pár lety hráli v Sazce, vyklubal se z toho příjemný nostalgický večer. A ještě jsem tenkrát zjistil, že ani jejich "nová" deska American Idiot není vůbec špatná.
Jenže už tenkrát to s těmi opičkami a natahováním songů do úmoru lehce přeháněli, a tak když jsem viděl na youtube nějaké záběry z letošního turné, definitivně jsem letošní koncert vzdal. Působilo to na mě dojmem, že těch opiček je už víc než hudby a to mě za 1200 (dozadu bych nechtěl) nepřijde úplně fajn. Tak jsem rád, že jsi mě utvrdil v tom, že jsem dobře udělal.
Článek fajn, jen je vidět, že jsi GD vážně poznal až s novějšíma deskama, protože se mi neeechce věřit, že by starší věci naživo byly horší než nové (nedělali u starších víc blbin? nemělo třeba mladé publikum vlažnější reakci => horší atmosféra?). Z nové desky jsem slyšel pár singlů a přijde mi, že se hoši tak nějak opakují to samé co vždycky, akorát v poněkud pomalejším tempu. Kdežto ověřené hity jsou ověřené hity. Fungovaly před lety v té Sazce, nějak si nedokážu vysvětlit, proč by je letos měl převišovat neprověřený materiál (jedině, že by kluky už starší věci nebavily a tolik jim nedávali).
Re: Díky za uklidnění (já, 30.06.2010 20:15) Reagovat - e
neudělal jsi dobře žes tam nebyl, pokud jsi fanoušek tak ti takové věci nemůžou vůbec vadit. Nebo by snad bylo lepší kdyby nedělali ty "blbosti" a show trvala jenom 2 hodiny? Ani náhodou
Re: Díky za uklidnění (Anarvin, 30.06.2010 22:52) Reagovat - e
No jasne, ze by to bylo lepsi. Kvalita je dulezitejsi, nez kvantita. Me to proste tu pisnicku zkazi (kdyz na to koukam na youtube), kdyz je perfektne promyslena struktura rozsekana nekonecnym opickovanim. Zvlast kdyz je to v KAZDEM songu! To je unavujici, tristi to koncert. Vyzivat lidi ke zpevu a roztleskavat je parkrat za koncert, to je bezva. Delat to pomalu nekolikrat za pisnicku, to povazuju za utrpeni. A opravdovy fanousek jsem byval tak deset let zpatky, postupne jsem z tyhle muziky vyrostl.
Re: Díky za uklidnění (Amy, 29.08.2011 19:58) Reagovat - e
mno já teda litiju že sem tam nebyla :(
sice tohle je tvůj názor ale faandům to nevadí a my nejseme zaslepení, já teda ne, a nemůžeš to soutit podle videí na youtube, chápeš že kamero to děsně zkresluje??? asi ne =DD a to že dělaj legrácky je lepší než by tam přišli s kemenym ksichtem a odehráli ty písničky a zas odešli, na to je mám doma v počítači a můžu si je pustit ne? to vzrušení a blbynky k nim prostě patří, asi si je pořádně neznal když sis nebyl jist tam jít, protože každý kdo je zná vý, že oni pouští do svích fanoušků energii..... takže... =P
tak nejak (bubu, 30.06.2010 20:20) Reagovat
Jo, zpětně trochu uznávám i já, že to občas bylo až moc dlouhé a to jejich heeey yyeeeah mi občas lezlo krkem, ale zase tam byla parádní místa, jenž bylo mnohem víc, která dodávala koncertu grády a pro mne to byl parádní zážitek ! Taktéž mi přišlo, že je to hraní opravdu bavili a i to je pro mne důležité (často vidím rdo by muzikanty, jenž zahrajou s nasranou hubou a hnedka odejdou...to taky hnedka odcházim) Osobne jsem dával za 89 %
Green day (Lida, 30.06.2010 20:48) Reagovat - e
Ja tam byla:D a mužu říct, že jsou prostě nejlepšííííííííííííí
ozvučení (Dexter, 30.06.2010 21:06) Reagovat - e
Opomenu to, že si autor spletl koncert, asi chtěl zajít úplně jinam, ale to nikomu nevadil zvuk u prvních dvou kapel? DnB verze obou by mě, kdyby se mi jejich tvorba líbila, asi zabila. Celé ty první dvě hodiny jsem měl strach, že to tak bude znít i na GD.
Slušná recenze... (Joe Rappapa, 30.06.2010 21:16) Reagovat
90minut OK,pak skoro hodinová onanie.Místo aby koncert gradoval,tak ho GD umrtvovali.Přídavky,jasně dobrý,ale ta správná nálada už byla pryč.
super recenze (HOLYqin, 30.06.2010 21:50) Reagovat
První inteligentní recenze na kterou jsem narazil a vě věčině věcí s ní souhlasim :) na konzertě jsem byl a ikdyž nejsem skalní fanoušek tak můžu rozhodně říct, že jsem si to parádně užil a že to byl nejlepší konzert na kterym jsem měl čest být! :) Jinak bych měl ještě dotaz: narazil jsem na český wikipedii (http://cs.wikipedia.org/wiki/Green_Day) kde píšou koncertní alba Live in Prague 2010 nevíte někdo co to má znamenat jelikož jsem o tom nic jinýho zatim nenašel :)
BT (JJ, 30.06.2010 22:16) Reagovat
Billy Talent určitě hráli Turn your back, tu v setlistu nevidím.
Úžasný (Káťa, 30.06.2010 23:41) Reagovat - e
Já tedy nemám co vytknout, ale aspoň to nebyla recenze jako od toho debila z idnes- myslela sem, že na něj vlítnu, na kreténa. Protahování písniček se mi naopak líbilo a klidně bych tam hopsala, juchala, křičela a zpívala až do rána...
Re (leluss, 30.06.2010 23:46) Reagovat - e
Teda tak přestože tady někdo píše, že pan Doupal přesně vystihl atmosféru koncertu, podle mého názoru spíše vyzdvihl organizační a technickou stránku, co se ale týče samotné atmosféry, je opravdu vedle. Vyjadřuji se tedy za fanoušky kapely Green Day, protože pro ně je koncert určený. A tito fanoušci vědí, co mají čekat, Green Day se koncertování tohoto typu osvědčilo již během několika uplynulých let a opravdu jsou teď ve vrcholné formě. Není pravda, že by každou píseň prodlužovali opičkami a teatrálními výstupy, to, co by se takto dalo označit bylo vyloženě jenom během písně King For A Day a ta k tomu přímo vybízí. Během ostatních písní šlo o skvělý kontakt s publikem, roztleskávání a ono známé Hey-ooo, na které každý fanoušek při každém songu čeká. Díky výběru písní si na své během koncertu přišli jak ti, kteří jsou fandy od doby American Idiot, tak ti, kteří znají Green Day mnohem déle. Celou show bych spíše než unavující označila za neuvěřitelně energickou a nabíjející. A za sebe mohu říci, že přestože jsem na své místo pod pódiem čekala od 2, vystoupení bych s trochou vody vydržela ještě několik dalších hodin. Green day prostě dokáží po celou dobu udržet pozornost a zájem publika, tedy hlavně svých fanoušků! ...Ale dobrej pokus, no....A je to Billie! Ne Billy!
´=) (:), 01.07.2010 16:31) Reagovat - e
Byl to skvělý koncert!!! A myslím že žádnému Fanouškovi by nemělo vadit že koncert trvá 3 hodiny.... jestli to někomu vadilo tak měl odejít!!! =/ a cituji: "Například být oblečený v ženských hadrech a vykonávat kolegovi mikrofonové felatio? Not good. Hrát deset minut hovadiny v leže? Not good. Zahrát desetisekundové úryvky známých písniček a proložit je minutou ničeho? Not good." Myslím že to bylo celkém vtipné.. a například takové "hovadiny" které hrál v leže pobavili snad skoro všechny diváky!!! xD
Green Day (Blanka, 01.07.2010 17:41) Reagovat
Jediné, co mi trochu vadilo, byla přehnaná teatrálnost v jedné pasáži, jinak jsem byla úplně spokojená, i když jsem neznala snad půlku písniček. Rozhodně nesouhlasím s tím, že koncert byl moc dlouhý. Když člověk jen nudně nestojí a má zájem si ho užít, užije si. Když ne, jeho problém... Byla jsem spíš zklamaná z toho, že i když půlka lidí dorazila s tričkem s nápisem Green Day, při samotném koncertě ani pořádně netleskali a nedali najevo žádnou podporu. Nejsem nijak velká fanynka GD, ale mají u mě velké plus, protože zahráli krásně.
wtf (Michelle, 01.07.2010 18:16) Reagovat
absolutně nesouhlasím s odsouzením starších songů. koncert je dělaný pro opravdový fans, ne pro ty co znají jen pár písniček z rádia. pro spostu lidí bylo to, že zahráli písně (př. Maria), které naživo nehráli i 5 let obrovským překvapením a jedinečným zážitkem.
to že starší hity nevyzněly tak dobře bylo proto, že lidi ty písničky neznali, odehrány byly ale minimálně stejně dobře.
a třihodinový koncert byl slíbený, takže se na to ti míň vytrvalí mohli připravit :P
mě osobně by vyhovovalo kdyby koncert trval třeba i dva dny.
z toho co jsem viděla já odcházeli jen ti, kterým se udělalo špatně (z nedostaku vody) neviděla jsem nikoho, komu by se koncert nelíbil :)
Divný nazor (Lucia, 01.07.2010 19:22) Reagovat - e
Myslim si, že tento článok nie je pravdivý..... Ano každý ma pravo mysliet si, to co chce, ale podla mna bol tento koncert uplne uzasny !!!!!!!!!.......:D...
nudný Pan Doupal (Martin K., 01.07.2010 20:35) Reagovat - e
Po prvních odstavcích Vašeho článku jsem se donutil ho přečíst celý. Tak zaprvé je z toho patrné, že tak moc závidíte jejich úspěch až to není možné. Dále jde vidět, že jste asi nikdy předtím neviděl žádný jejich koncert. Další věcí, co je naprosto směšná, je vůbec zmiňovat v tomto článku jméno Madonny.
Já jsem stál asi dva metry od pódia a bylo to něco neuvěřitelného. Hity jako Minority či Basket Case rozhodně slabší nebyly- to jste asi zrovna okukoval ty záchody tam. Celkově byste tenhle článek měl smazat, protože zaprvé urážíte lidi, kterým se nerovnáte ani jedním procentem a zadruhé se ukazujete jako prvotřídní omezenec. Takže ve zkratce takhle.... ;-)
Re: nudný Pan Doupal (Doupik, 01.07.2010 20:45) Reagovat - e
Pane, přečtete si článek ještě jednou a dojde vám, že jsem celkově všechno chválil až na dvě věci: přehnaná teatrálnost chování a otravné natahování písniček. Pokud za to, že jejich estrádovský typ humoru nemám rád, a že mi vadí natahování KAŽDÉ písničky, mě označujete za omezence, tak se otočte a radši místo návrhu na smazání článku přestaňte chodit na tento web.
A poznámka o závisti jejich úspěchu a to srovnání mého charakteru s fanoušky jako lepších lidí mě opravdu pobavila.
Re: nudný Pan Doupal (já, 01.07.2010 21:04) Reagovat - e
pochopte že když fanoušci vidí green day opět po několika letech tak jim prostě tříhodinovej koncert nevadí
Re: nudný Pan Doupal (Martin K., 01.07.2010 21:12) Reagovat - e
tomu "natahování písniček" se říká práce s publikem. Než jste psal tenhle článek jste měl shlédnout jiné jejich vystoupení, například jejich cd/dvd s názvem Bullet in Bible a třeba byste zjistil, že tím podle Vás nudným natahováním písniček jsou témeř typičtí. Je to ta spolupráce s publikem, kterou ty hvězdy uměle vytvořené jen na vydělávání peněz vůbec neumí a na GD je vidět, že to dělají, protože je to baví. Omezencem jsem Vás označil, protože GD titulujete jako "americké idioty", což je hloupý konzumní názor někoho, kdo sleduje pouze média a nezajímá se o tu kapelu z jiného úhlu- takový člověk by vůbec neměl tento článek psát.
A v poslední řadě nesrovnával jsem Váš charakter s fanoušky- to jste jen špatně pochopil. Tím urážením lidí jsem myslel GD a ne fanoušky....
Re: nudný Pan Doupal (Doupik, 01.07.2010 21:40) Reagovat - e
Je ale rozdíl udělat tento styl:
Písnička - písnička - minuta proslov - písnička s prodlouženým koncem a vyvoláváním versus
Písnička s prodlouženým koncem a vyvoláváním - trapná scénka - písnička s prodlouženým koncem a vyvoláváním - trapná scénka - písnička s prodlouženým koncem a vyvoláváním atd. pořád do kolečka. V tom právě nechápu ty fanoušky, že na tuhle hru přistoupili, kritizuji Green Day, že jsou asi zcela nesoudní, že takhle ten koncert vedou a vůbec se jim nezdá, že člověku, který není do nich úplně zblázněný (jejich hudbu mám rád, plakát v pokoji ale nemám), by to mohlo vadit. Kdyby zahráli jednu písničku za druhou a udělali jen dvě nejlepší scénky, tak proti koncertu nic nemám, takhle jsem ale někdy měl opravdu nutkání dát fast forward.
A titulek je bezpředmětné rozebírat, o důležitosti volby titulku vás asi nemusím poučovat, často může být jen vytrhnutý z kontextu, hlavní je, aby byl nějakým způsobem zajímavý nebo úderný.
Re: nudný Pan Doupal (Ivča, 02.07.2010 18:12) Reagovat
Souhlas!!! totálně se vším!
Green day (Roman44, 01.07.2010 21:47) Reagovat - e
Nesouhlasím z veškerou kritikou v tomhle článku, třeba v tom neustálém Not Good. Green Day byli prostě nejlepší a hráli více songů no a co, přece tam nebudou hrát furt nové písničky, když ty staré k nim bezesporu patří a podíleli se taky na jejich slávě např. Basket case a When i come round. Každý má právo si myslet svoje, ale to, že třeba Trey Cool se tvářil křečovitě to je výmysl. Green Day prostě předvedli nejlepší show a ti co na ní byli mohou být rádi, že přijeli. Podle mě skvělý koncert, toť můj názor.
Úžas (Standa, 01.07.2010 21:48) Reagovat - e
Je vidět že Green Day v podstatě neznáš, a nejseš punker, to bys psal jinak. Byl to skvělý koncert, jak říkáš organizace perfekt, místo perfekt, počasí objednáno i když za pár mraků by někteří klidně i vraždili při tom čekání. Ja byl polovinu koncertu v podstatě u plotu a půlku jsem pak sledoval skoro od vchodu od těch tribunek a můžu říct, že si jej všichni a celou dobu užívali, i tam daleko, a neodcházel opravdu nikdo jenom ten komu bylo špatně, byl jsem u výcchodu vlastně,tak to vím. Problém byl spíš v tom, že se mělo puštět až třeba o půl šesté, takhle se vlastně 3 hodiny stálo zbytečně (když počítám svoje hodinové stání před vstupem do výstaviště)...
Re: Úžas (Martin, 01.07.2010 23:21) Reagovat
A ty zas nevíš, co je punk. Green Day určitě ne. :)
?! (karel, 01.07.2010 22:02) Reagovat - e
Doupale - na urovni ceskych idiotu.
Nerada to říkám... (ivet, 01.07.2010 23:34) Reagovat - e
...ale dvakrát při koncertě jsem si řikala, že by už toho whooo ouu mohl nechat :D ale jinak to bylo pro mě naprosto fenomenální, jsem nadšená a billieho diky moc diky moc - umírám :D a šla bych znova!
Billy Talent budou na RFP?! s Muse?! a já tu nejsem!!! K***A DRÁT!
Green day (Lukáš Kujawa, 02.07.2010 00:10) Reagovat - e
Pánové byli jste tam? Podle mého názoru ne... Nebo Vám pořadatelé málo zaplatili... Protože kdo je přiznivcem punkové nebo rockové muziky, tak si to musel užít. Jedině, co bych mohl vytknout, je délka koncertu, protože hodně účastníků již bylo ke konci unaveno. A k pořadatelům: PIVO za 50 a k tomu DESÍTKA.... to je přes příliš....
.. (op, 02.07.2010 01:44) Reagovat - e
Celkem rozumná recenze.jen si dovolim nesouhlasit s názorem, že starý pecky jsou na živo špatný.myslim že maj svou sílu.problém je v tom, že je publikum moc nezná.moc mi mrzí že nakonec nezahráli Longview z obavy, že nenajdou fanouška v předních řadách, který by ji zazpíval. Jinak ty prodlevy uznávám, že byly až otravný a setlist taky brutálně dlouhej ale jinak myslim, že koncert byl povedenej!
koment (Kuba, 02.07.2010 10:20) Reagovat - e
Green day byli super, ale chápu, že někdo má výhrady...
Ale Billy talent byla katastrofa lokálního formátu! Zpěv nula, basa na playback...hruza hruz.!
♥ (Lucie, 02.07.2010 12:04) Reagovat - e
podle me byl ten koncert fakt bezvadnej ... klidne bych sla znovu :)) ... a taky by mi vubec nevadilo kdyby byl az do rana :-D
zdar (vivi, 02.07.2010 13:08) Reagovat - e
Tak zajímavej pohled na koncert.
Po pravdě sem se šla víc podívat na Billy Talent než na Green Day, ale musim říci.. že me Talenti trošku zklamali, protože když hrajou "svojí show" tak je to asi tak o 100% lepší. No a můj poheld na Green Day, byla sem na nich před 5 lety.. a musim říct, že už před 5 rokama to byla show.. ale ted... jenom sem koukala s otevrenou pusou a dost si to užívala, uznávám že to bylo dlouhy... bolely me pak nohy jako prase.. ale myslim si ze to za to stalo. No jinak prodluzovani pisnicek.. a vytleskavani si myslim ze bylo fajn.. protoze porad komunikoval s publikem! a tom to cely je. Aby si to ten "fanousek" uzil. Valeni na zemi atd. mi vubec nevadilo, spis me to i vic bavilo ze se jenom porad stereotypne nehralo ale ze se na stage "delo i neco zajimavyho"
4 Doupik (Lukáš, 02.07.2010 22:35) Reagovat - e
Pane Doupal, to že se vám nelíbili pasáže, které dělají Green Day Green Day je vaše věc, ale nevím proč v tomhle článku kritizujete roztleskávání když to naopak sblíží diváky s kapelou, Tré Cool se furt usmíval, křečovitě se tvářil jen u pasáží pár písniček protože je zahrát je opravdu oříšek!!!
Já sem tam čekal s kamarádem už od 11:00, a organizace opravdu dobrá nebyla, přenosný záchody byly jenom v areálu mimo areál ste musel jít za křoví kde jste nacházel jehli od feťáků a podobně!
Green Day poslouchám od svých 14ti let a ty starší hity byly prostě dokonale zvládnuté, a myslím si že Green Day se tu velmi líbilo když v písničce Give Me Novacaine prohodil slova místo "Jimmy sais it´s better than air" na "Prague is Better than Germany" takže bychom je tu mohli mít za chvíli znova, tak doufám že nepůjdete psát recenzi Vy! ;)
Re: 4 Doupik (Doupik, 03.07.2010 00:18) Reagovat - e
No já recenzi další rozhodně už psát nebudu, pochybuj totiž, že by změnili koncept koncertu, že by byl třeba kratší a intenzivnější a neobsahoval by prvky zábavy pro konzumenty Petra Novotného atd.
Nevím, proč jste tam čekal od 11, když se areál otvíral ve 16, a jestli teda mluvíte o nějakých jiných toitoikách mimo areál, tak to je mimo mísu. Já jsem viděl dva prostory pro toitoi, kde bylo tak dvacet najednou, a i čtyřboké pisoáry, a opravdu nevím, v čem by u nich měl být problém.
Mimochodem, když GD posloucháte od 14ti let, tak to je posloucháte teprve rok? Podle tohodle příspěvku bych to tak tipoval :-).
Jinak oříšek zahrát bicí u GD je možná pro Trého, o žádnou vědu se ale fakt nejedná. Nakonec to dokázal i ten fanoušek.
Re: 4 Doupik (Ivča, 03.07.2010 11:06) Reagovat
Víte co pane Doupík? Chtěla bych vidět zahrát na bubny vás, když jste tak chytrej!To že poměrně jednoduchou písničku zahrál i fanoušek tak mělo být! Asi by mu nesvěřili nějakou složitější. Kdyby jste tam necekal už od 11 tak by jste měl takové místo jaké jste měl vy! S tím mohli pořadatelé počítat, že tam všichni fanoušci nepříjdou na 4, ale někteří příjdou dřív! Já jsem byla až u podia, proto že jsem tam čekala už od 10 a klidně bych tam čekala i déle! Asi jste něměl takový pohled na stage jako já,protože kdyby jo, tak by jste tuhle recenzi nikdy nenapsal!
Re: 4 Doupik (já, 03.07.2010 23:10) Reagovat - e
Pane Doupal, to jste vážně tak natvrdlý? Proč tam asi lidi stáli ještě před otevřením areálu...
Re: 4 Doupik (ivet, 15.07.2010 14:35) Reagovat - e
Jak smutné, že nejspíš myslíte vážně to, co tu píšete. Tohle vás teď nejspíš potěší, ale nejradši bych vám, milý pane Doupíku, dala do držky! Slyšel jste někdy o Židu Baribalovi z filmu Hanební pancharti?
Green Day (tomyck, 06.07.2010 12:53) Reagovat
Report.. uhmm. v něčem souhlasím -a to to natahování, i jako opravdu velkého fanouška (posloucham cca již 10 let) mě to občas už štvalo, ale především koncert ztratil ten drive, který nasadil při úvodních písních... snad se pánové polepší, i když nejaké ty "hovadinky" od nich musíme čekat vždycky (navíc podpořené tím - což sami řekli - že už od 1.00pm chlastali...) . určitě je ale na místě vyzdvihnout to nasazení, s kterým green day hrají.. tour trvá opravdu dlouho, a tohle je především to, co na nich ocenuji (+ texty u 90% jejich produkce).. starší písně toliko nevyzněly (zřejmě kvůli neznalosti místního publika, což možná ublížilo i pozdější atmosféře). já jsem za ně byl rád, navíc některé hráli po x letech live - což je fajn.. jinak hodnotim članek určitě lépe, než ty výplody mistra vedrala na idnesu. nevim, na co čekat od 8 hodin od rána před areálem, když já dorazil o čtvrt na čtyři, za deset minut nás tam pustili a byla z toho bez jakehokoliv tlačení se cca 3. řada!? pak k té diskuzi o složitosti bicích - vzhledem k tomu, že tam na ně hrál můj kamoš, a nechali jej hrat jen jednoduchy základní rytmus u písně knowledge (operation ivy) - podle toho to nejde posuzovat - myslim, že bicí u GD nejsou zase tak jednoduché - mrknete na zaznamy na youtube zpětně - viz třeba "st.jimmy¨" je opravdová rychlost - nebo nejake breaky či přechody v pisnich jako "burnout" (závěrečná část) .. co se předkapel týče, v místech, kde jsem stál - opravdu, ale opravdu strašně mizernej zvuk (na hlavní hvězdy se to díkybohu nekolikanasobne zlepšilo).. the pooh jsem slyšel jen kopák a basu, billy talent (které jsem videl již 4krat live) - tentokrat opravdu tolik nevyzněli, ale šli do toho s nasazením - toho si opět cením - na to, že meli fakt špatnej zvuk (ben nebyl vubec slyšet - zpěv) - krátký set - přímé slunce... co se ted rozvinuly nejake diskuze po internetu o playbacích a auto-tune jak u green day tak u billy talent - to nevim, ale ničeho takoveho jsem si opravdu nevšiml a vzhledem k počtu intonačních chyb, s kterými každý přece musí počítat, si tohle nemyslím.. doufám, že můj názor nevyzní jako slepé nadávání recenzentovi od 20letého fracka, ale že to bude zase jiný pohled oproti p. Doupalovi. mějte se višchni, čau
NAJLEPSI !!!!!!!! (SISA, 06.07.2010 16:21) Reagovat
neviem aky chuj pisal tuto recenziu ale toto bol jednoznacne najlepsi koncert ...... Billy Talent boli HROZNI !!!! strasni vobec nevie spievat nic nebolo ho ani pocut so spievanim to nemalo nic spolocne The Pooh boli 100krat lepsi ako ti kkti z kanady FUJ !!! Ale GREEN DAY jednoznacne nesklamali setlist bol jeden z tych najlepsich sou bola uzasna proste bolo tam vsetko co k tomu patrilo a neboli tam ZIADNE ZLE PASAZE ako pise ten kkt !!!!!!
... (Evule, 07.07.2010 09:39) Reagovat - e
Hmmm já si to teda mximálně užila mě přišlo že koncert trval tak hoďku bylo to skvělé, jasný že mě trochu vadilo jak to protahoval, ale co, když u toho dělal blbiny. A že napsal že se Tré netvářil cool, tak je asi slepý na něj sem koukala většinu času, dělá dobré ksichty, hrát na bicí je dost složité a taky vemte v potaz, že Trému není dvacet.
s odstupem (Dex, 23.07.2010 10:55) Reagovat - e
Tak poté, co emoce trochu opadly, se vracím na místo činu.:) Po koncertě se snad ve všech diskuzích fanoušci GD rozčilovali, jak jsou ti recenzenti dementní a hloupí a prostě čecháčkovští. Bez urážky, ale silně mi to připomělo řádění pubertálního jádra fanynek Tokio Hotel. Když si koncert fanoušci užijí, je to super. Ale skutečně dobrý koncert si má užít i člověk, který hrající kapelu zas tak nezná a jde se kouknout víceméně ze zvědavosti. A to, bohužel, tento případ rozhodně nebyl. Ke konci už jsem měla chuť vzít pušku a Billieho z toho pódia sestřelit, aby už konečně zavřel zobák a zabalil to. Přitom první hodina a půl vypadala tak dobře a slibně... Pro mě tohle bylo promarnění potenciálu, ta show mohla být dobrá. Bohužel, díky zmiňované (ne)únavnosti nebyla. Takže fanoušci ať jsou rádi, že oni si koncert užili, a ten zbytek aspoň pro příště ví, na jakou skupinu nechodit.
Re: s odstupem (Chico, 23.07.2010 11:16) Reagovat
Rozumnej názor..
Re: s odstupem (Ivana, 23.07.2010 14:58) Reagovat
Oukej ! Berme to s te lepsi stranky pravym fanousku Green day (tedy i me) se ten koncert musel libit na 100 % ! A nefanousku co se to nelibylo tak tam aspon priste neprijdou a nemusime se divat na ty jejich otravene ksichty! Yeah!
ach jo.... (Evule, 24.07.2010 08:30) Reagovat - e
Tu recenzi jsem zdrbla už dříve, ale PROČ sakra proč a to je sice prkotina, ale vytáčí mě to, všichni vyzdvihují malou výšku Billieho. Když každý, kdo zná krapet Green Day, ví, že doprdele Tré je tam nejmenší skrček. sorry že tu píšu takové pytloviny, ale vadí mi to....
... (Evule, 24.07.2010 08:33) Reagovat - e
jo a komu tam proboha vadilo že Tré jakoby kouřil BJ?? Tydle ty kraviny dělaj už nějakej pátek, tak místo líbačky byla kuřba no:) všichni víme jaký to sou čuňátka, tak to nikoho nepřekvapí, já se při tom málem počůrala smíchy
Klidně do rána... (Betty, 17.11.2010 14:13) Reagovat
Nechápu jak může fandum vadit "pasáš starších písniček" a "tří hodinovej koncert" ... jasně,byla sem utahaná..hm..ak si na chvíli dřepnu a po deseti minutách jedu znova..a starší písničky jsou úžasný ne..? Nechápu tyhle recenze...fakt že ne...
Re:2fans (Jewel, 06.01.2011 16:17) Reagovat
mě to teda vůbec nepřišlo únavný, bylo to SUPER
Škoda místa, které zabral autor na koncertě (Feyl, 18.01.2011 23:24) Reagovat
Už jenom to, že autor tohoto článku neví, jak se jmenuje frontman kapely, o něčem vypovídá (o srovnání s Madonnou radši ani nemluvím)... Mimochodem, když už se zmiňujete o jejich teatrálnosti a natahování koncertu, doporučil bych Vám zajít na koncert např. Justina Biebra, nebo Lady Gaga. Třeba byste byl náležitě spokojen a vyburcován...
re: 2d¨fans (Amy, 29.08.2011 19:39) Reagovat - e
tak heleď,
já tam sice nebyla ale kdyby jo, tak si to budu užívat a nudu ráda že tam byly ty 3 hodiny, jenže někdo do poslouchá disco to nepochopí, že? =D =o/
tak tady neser píčkoviny o tom že to bylo dlouhý atd.
ten konec byl nejlepší, jo a prosímtě, nauč se psát Billie!!! to neni Billy!!! ty demente! =DD >:( myslím že Bee se dost obětoval když nám udělala radost a naučil se něco česky, když sem to viděla na youtube tak to sice znělo jako "dydy mos" ale pro něj je čestina hrozně těžká a apoň se snažil, celá shox byla víborná, všichni ffandové to popisovali a videa to jen prokazují, jestli se to to nelíbilo tak si tam neměl vůbec lést! je mi sice 12 ale oslovovat tě "vás,vy apod." rozhodně nebudu! tobě to možná vtipný nepřišlo ale né jen tak někdo na sebe navlíkne(muži) ženský oblečení a dělá kravinky, navíc u nás hrály snad nejvíc písniček a docela mě přehvapili Waiting, hráli to vůbec někde? =D
takže se neser do fanoušků a popisuj si koncerty Avrílie ano?? =P =DDD
Bene, řekni prdel, máš na to?
Nadužívání slovního spojení česká malost považuju za největší českou malost. Jsme mistři světa v komentářích a diskuzích na netu, ale pro pochopení legrace abychom si zaletěli na jinou planetu. Rozhořčené reakce, které vyvolal Ben Cristovao se svým novým super(s)hitem "Prdel", budiž toho důkazem.
Termín česká malost je tentokrát na místě. Arbitři jediného správného vkusu nezastavili začátkem května v komentářích - ať již na musicserveru nebo kdekoliv jinde - pusu. Jaký je ten Ben Cristovao pozér! Vlastně vůbec nemá ...Ne 03.06. Kyuss Lives! (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)
So 16.06. Respect Festival 2012 (Štvanice, Praha)
Ne 24.06. She Wants Revenge (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)
Po 25.06. Sting (UK) (O2 Arena, Praha)
Čt 28.06. Ugly Kid Joe (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)