radio (Flora, 03.05.2010 08:30) Reagovat
vadí mi pseudo "rock" rádia, která pouštějí sice super hity ale když dojde na kytarové solo tak song utnou. něco jako stairway to heaven ale bez sola. to nikdo nechce poslouchat. řeči typu, že hrajou bez reklam, ale když z 1h mluví 20 minut o tom, že bez reklam tak to ne. kdyby byla dostupná služba, která je hodně rozšířená v USA - Sirius satellite radio, která se sice platí ale reklamy tam opravdu nejsou tak už jí mam zaplacenou.
Víte Katko, já (toman, 03.05.2010 09:02) Reagovat
si myslím, že pláčete na špatným hrobě ve smyslu Má tenhle článek někomu co říct? Ono se to totiž už dávno proselektovalo a tak teď ti, co se zajímají o hudbu, aktuální, si umí pustit rádio z last.fm, grooveshark, nebo stahují podcasty. A u českých rádií zůstali ti, kterým to vyhovuje. Babičky a tety, úřednice a děcka na intrech. Pochybuju, že někdo z nich to zapíná s brekem, že by se rád posunul ve svém vkusu dál. A česi na to mají propozice, to jejich ukotvení v minulosti, béčkovém popu a zatvrdlosti, že nejlepší je to, o čem nám moderátor řekne, že je nejlepší.
Re: Víte Katko, já (adam, 03.05.2010 12:41) Reagovat - e
Clanek je naprosto pravdivy, v tom se shodnem, ale co zbyva lidem jako ja? Delame s chlapama na stavbe a tam si nemuzeme pustit ani mp3 prehravac s reprakama-zaprvy nam ho hned nekdo ukradne, nebo se brzo znici. Takovy radio je proti tomu perfektne odolnej stroj. Odeslo nam zatim jen jedno, to kdyz na nej kdosi hodil kladivo (ani obycejny delnici nechtej poslouchat Vizitku od Skvoru). Jen chci, abyste si uvedomil, ze zdaleka ne vsichni posluchaci muzou presedlat a bezmyslenkovite berou to, co se jim podstrkuje.
Re: Víte Katko, já (jungleoid, 12.05.2010 08:49) Reagovat - e
Přesně, souhlasím.Hudební fajnšmekři už si dávno lahůdky našli na net rádiích. Lidé co to mají jen jako kulisu dál poslouchají pozemní rádia, která opravdu nestojí za nic.Osobně poslouchám rádia pouze na netu a klasické rádio slyším akorát v práci.
smutná pravda (marosh, 03.05.2010 09:08) Reagovat
Tohle je bohužel naprosto smutná realita našeho éteru. Když se podívám do žebřícku nejhranějších skladeb (o prodejním snad radši ani nemluvit), je mi do breku... A to ještě v Praze se relativně snaží Expres Radio hrát nové věci, pak samozřejmě Radio 1, ale to holt není mainstreem. Reklamy mi v zásadě nevadí, ale kdo má poslouchat tu muziku?? Takže doma jedou primárně mp3 různých žánrů, výše zmíněná rádia a sem tam nějaká ta internetová - di.fm, bbc radio 1 atd.
Re: smutná pravda (Martin, 03.05.2010 09:13) Reagovat
Naprostý souhlas. A pokud už si chci pustit radio, tak poslouchám Express, Radio 1 a škoda Wavu. I když chápu, že mimo Prahu tahle rádia moc dostupná nejsou.
Bohužel (compiler, 03.05.2010 09:57) Reagovat - e
Bohužel je smutnou pravdou, že v českých luzích a hájích je většina rádií které "hrají jenom hity" atd. Jenže asi na to není lék, už jen kvůli tomu, že většina české společnosti je bez názoru. Já osobně jsem z Ostravy a v té nenaladíte ani jedno jediné normální rádio a proto poslouchám přes internet pražský Express.
Radio1 (Petr Kropotkin, 03.05.2010 10:31) Reagovat - e
jasně, česká rádia stojí za starou bačkoru, to vědí všichni už dávno. nicméně proti větě: "žádné, podotýkám žádné rádio není u nás aktuální" bych se rád ohradil. nevím, drahá autorko, jestli se ti doneslo, že existuje taky něco jako Radio 1 (mimochodem vůbec první nestátní radio, které tady začalo hned po revoluci vysílat. dovolím si upozornit na pořad Novinky na alt. scéně, kde se hrají singly a desky, které vyjdou druhý den nebo dokonce za týden. nebo to se ti taky nezdá dost aktuální?:)) podle v textu uvedených interpretů soudím, že tě nic než mainstream nezajímá, takže se vlastně není co divit:)
Re: Radio1 (Katka Guziurová, 03.05.2010 11:26) Reagovat - e
Tenhle článek je o mainstreamových rádiích, na ostatní jsem se nazaměřovala. Nevidím v tom problém, vy snad ano?
Re: Radio1 (shooter, 11.05.2010 21:33) Reagovat
problém? proč by ten člověk měl mít hned problém? na to, že píšete jako po lobotomii jste legračně asertivní. zkrátka jste napsala článek o tom, v čem se vyznáte. teda o mainstreamu a povrchní popkultuře, aniž byste se pokusila o nějaký přesah a posbírala trochu informací. výsledkem je polovičatá práce a arogance na rozdávání:/
Re: Radio1 (Tereza Vavroušková, 06.05.2010 15:13) Reagovat - e
podle mě stojí za starou bačkoru nesmyslně plácající a útočící kometáře za účelem honění si ega nad každou prkotinou, co komentujícího napadne.
zastání (marosh, 03.05.2010 11:45) Reagovat
Musím se trochu zastat autorky, Rádio 1 se obecně dost vymyká běžných zvyklostem a do mainstreemu má (naštěstí) daleko... Ale ty ostatní komerční rádia, to je zoufalství, stačí sem tam v autě naladit Evropu 2, Fajn, City apod. A btw. proč veřejnoprávní stanice v UK hraje a tlačí novinky a u nás zamrzly někde v minulosti?!
Re: zastání (opičan, 17.05.2010 15:37) Reagovat - e
vy jste maroshi dobře mimo :) kdybyste alespoň občas poslouchal rádio 1 od začátku devadesátých let, tak byste zjistil, že spousta muziky kterou rádio 1 začalo u nás hrát jako první, ostatní rádia se zpožděním několika let uváděla taky... prostě jsme jako národ kulturně retardovaní a k novým trendů nemáme důvěru. v globálu samozřejmě.
tip (HH, 03.05.2010 12:29) Reagovat
Prosím o tip na nějaké opravdu kvalitní, třeba švýcarské, rádio
Re: tip (žirafa, 03.05.2010 15:31) Reagovat
to že tam maj dobrou čokoládu a banky neznamená, že tam maj i dobrou muziku/rádia
Re: tip (hrushi, 03.05.2010 18:20) Reagovat - e
181 Buzz Alternative rock (Killers, Foo Fighters, ale i třeba Depeche Mode nebo NIN) www.181.fm/playing.php?station=181-buzz&embed=1
Re: tip (Katka Guziurová, 03.05.2010 20:21) Reagovat - e
Moc ráda ladím www.energyzueri.ch/music/webradios/ mají opravdu pestrou škálu web rádií. Příjemný je i poslech Einslive na einslive.de nebo Fritz Radio.
Pořád to samé dokola (Radek, 03.05.2010 16:27) Reagovat
Chápu to. Kdo se trochu zajímá a má rád hudbu, tak vždy projde tím obdobím, kdy nadává na to, jak to tady chodí. Ale má to smysl? Kdo nechce, tak se tím vůbec nemusí trápit. Proč by nás trápilo, že v rádiích hrajou srajdy? Prostě si pustím Radio1 nebo mp3. A myšlenek, že lidi poslouchají srajdy, protože kvůli komerčnímu vlivu nic jiného neznají, už jsem se taky dávno vzdal. Vše je jen o lidech. Kdo chce, tak si to najde. Ostatním to nemá smysl vnucovat a přesvědčovat je. No prostě pořád to samé. Snažší je se s tím smířit. Dlouho to asi nebude jiné.. Nakonec je to i lepší. Neznám nic horšího, než když mezi tyhle mainstream posluchače prorazí nějaký singl od mé oblíbené kapely a začnu od nich slyšet, že je to nejsůprovější skupina..
SR? (mia, 03.05.2010 19:42) Reagovat
Na Slovensku mame radio, ktore nehra prvoplanove popove sracky a to je Radio_FM. Skuste www.radiofm.sk
Re: SR? (dejla, 04.05.2010 01:55) Reagovat
protoze ziju na morave, tak k nam signal Radia 1 nedoleti, ale zrejmne mame pokrokovou kabelovku, ktera mezi tema hnusama dodava prave slovenske RadioFM. Gratuluju Vam Slovaci! To je radio, ktere se opravdu da poslouchat!!! To se nas Cesky rozhlas nikdy neodvazi rozsekat sve CR1 - CR5 na alternativni hudbu... skoda.
super clanok (Jan Elpe, 03.05.2010 20:23) Reagovat - e
akoze predplatit last.fm?..to u nas sa za to plati?Ano,slovenske schopne radio je radio_FM a ceske mozno radio1?...
Re: super clanok (Aima, 05.05.2010 01:15) Reagovat - e
Rádio na last.fm je zpoplatněné už něco kolem jednoho roku. Asi vám to tam na slovensku trošičku uteklo.
Re: super clanok (jozka cerny, 06.05.2010 08:31) Reagovat
jojo,FMko je skvele.skoda jen,ze u nej kdysi zmenili frekvence a uz ho na JV Moravy nenaladime. Uz jen pres net,ale to je v castych pripadech neprakticke.jine radia neposloucham, ..teda jen 8hod.denne,5 dnu v tydnu jiz 7let , Impuls! :), joo clovek si v praci nevybere. 80% repertoaru bych uz byl schopny odzpivat i sam:)
Já trávím hodně času v autě... (Erik, 03.05.2010 22:33) Reagovat - e
...poslouchám muziku z iPoda a mám to nastavené tak, že když jsou dopravní zprávy (to jediné se mi z českých rádií zdá významné :-) tak se mi to na těch pár vteřin samo přepne, abych se dověděl, jestli projedu D1 nebo ne.
V iPodu lze mít nejen jakoukoli muziku ale ve formě podcastů třeba zprávy BBC nebo audio obsah Economistu nebo audio-knihy v různých jazycích. Vlastně nechápu, že už dávno všechna auta nemají harddisk neboaspoň USB konektor na flash-ku.
Ale stěžovat si na rádia je zbytečné, to je jako s politikou. Naše rádia jsou obrazem našeho vkusu, kdyby to vážně nikdo neposlouchal, už by to dávno vypnuli, nebo něčím nahradili.
Prostě - jako v politice - máme, co si zasloužíme. C'est la vie.
chápu to dobře? (gertruda, 04.05.2010 11:14) Reagovat
Myslím, že tento článek je právě pro ty, kteří poslouchají rádia a ještě si stěžují, že se to nedá poslouchat a ne pro nás postatní, kteří si už kvalitní muziku umíme sami najít ..Tak nechápu, že se někdo rozhořčuje :-) Těm kteří už na to přišli gratuluji a těm, kteří ne ... jejich mínus... Taky beru to, že je to někomu uplně ukradené :-) Mě jako "odborníkovi" to přišlo pravdivé a k pousmání :-)
Hmmm (Martin, 04.05.2010 14:04) Reagovat - e
i jako popař si musím postěžovat - na rádiovou situaci v Brně. V kolektivu v práci, kde sedím bohužel jede Hitrádio Magic, což je s přehledem nejhorší srágora co existuje. Mají playlist asi zhruba 200 písniček z 80-90. let, které omílají neustále dokola. Z novinek nebo i nejhranějších hitů dle IFPI vyberou vždy tak jednu z deseti písniček, kterou se milostivě rozhodnou hrát. Ale tu zato budou ohrávat klidně rok v kuse. Cokoliv co je trošku rychlejší (ať už dance, rock nebo hiphop) sítem tohoto rádia většinou neprojde. K tomu ještě přidávají špatně vykradené soutěže a pořady z jiných rádií, které jsou na zešílení. Jedinou alternativou je u nás rádio Krokodýl, kdysi premiérové rádio, které hraje tentýž formát jako Magic. Nechápu co v těchto rádiích sedí za dramaturgy, protože kdybych chtěl dělat rádio založené na hitech od 80. let do současnosti, dal bych klidně do kupy tak +/- 2500 songů. A nemusel bych ohrávat furt dokola to stejné dokola.
Re: Hmmm (Martin, 04.05.2010 14:11) Reagovat - e
A jinak k těm Morandi. Morandi se snaží přistupovat k taneční hudbě s nadhledem, optimistem, hravostí, hrají si s tempy, melodiemi, náladami, aniž by uhnuli z cesty klasické taneční hudby. Úpřimně se mi taková muzika líbí mnohem více než nějaký rockoví a tudiž zaručeně kvalitní a skvělí interpreti. Ale je mi jasný, že recenzentka na hudebním serveru, který primárně preferuje rockovou muziku tuhle formaci šmahem smete do stejného bahna, jako je třeba Maxim Turbulenc nebo Michal David... to ovšem neznamená, že by Morandi byli špatní. Kecy typu, že je to dance, tak je to automaticky špatný neberu, každý má svůj vkus a ne každý kdo poslouchá dance musí být automaticky primitivní tupý konzument, který to poslouchá protože to poslouchají všichni. Mě prostě baví beaty, synťáky, klávesy, baví mě různé rytmy a tahle muzika mě oslovuje více než sebeúžasnější bubnové nebo kytarové sólo. Ale tohle prostě rockeři nepochopí.
Re: Hmmm (ojeb, 04.05.2010 14:44) Reagovat - e
zkus Fuck Buttons,hm?
Re: Hmmm (Jirka, 04.05.2010 18:18) Reagovat
Tak když tě baví syntíky, tak si dej starší desky od IAMX, to je parádní diskotéka :) A i když jsem rocker tak prostě žeru Prodigy, poslední deska je podle mě paráda, i když to kritici krapet rozmrdali :) To, že poslouchám primárně rock neznamená, že neumím ocenit kvalitu jinde
. (hudba, 04.05.2010 15:59) Reagovat - e
Mainstream jde mimo mě, ale pohybuju se mezi lidmi, kde to občas zaslechnu a i v práci atd. Takže kdyby to lidi neposlouchali, tak tady shit rádia nejsou. Ale zde, kde je vrcholným kulturním zážitkem muzikál, vrcholným politikem Paroubek, nemůže nikdo čekat rádia hrající současnou kvalitní mainstreamovou hudbu. Jen by mě zajímalo, jak to v takovém rádiu probíhá, mně třeba stačí pár vteřin a zvracím, to ti moderátoři musí mít špunty do uší, nebo to mají vypnutý, to se nedá vydržet poslouchat kolovrat cca 10 písní pár hodin natož posluchač, který ty sračky má vydržet celý den. Jedinou stanici, kterou mám v paměti rádia je R1.
nádhera (Nerevanin, 04.05.2010 18:42) Reagovat
Za tenhle článek tleskám a hluboce se klaním. Se vším naprosto souhlasím do posledního písmenka. Já česká rádia neposlouchám a nikdy jsem neposlouchala. A zaručeně nikdy nebudu. Jsem zřejmě stejná jako vy, slečno Guziurová, na nějaký příšerně zmatlané syntetické dance něco a takové ty vysloveně pěkné české hity od vysloveně pěkných českých kapel (které se omílají za den x-krát) nemám žaludek, nervy ani náladu, zvlášť když v podobném duchu se nese celá hodina, dvě, týden, měsíc, rok... Jak říkáte, kam se poděl rock nebo aspoň nějaký lepší pop rock, třeba jako vámi zmíněná Kelly Clarkson? Celý svět si i po letech podupává do taktu jejího Breakaway či Since U Been Gone a my řežeme na plný pecky Kanikuly... Hlavně že celé Česko poslouchá nějakou kdesi vykopanou zpěvačku, která svým ukníkaným hlasem ukníká nějaký "fakt hit". Písně, které se u nás v hitparádách umisťují na předních pozicích, jsou většinou fakt s prominutím sr*čky... Ještě jednou tleskám a děkuji za tento článek.
a ještě debilnější... (petra, 04.05.2010 21:24) Reagovat - e
...než samotná hudba jsou rádoby vtipné komentáře a průpovídky moderátorů. V nejtrapnosti vede kiss hády.
Aktualita za každou cenu? (Kafe, 04.05.2010 22:25) Reagovat - e
Přijde mi absurdní naše rádia shazovat po všech stránkách kvůli jednomu jedinému hledisku a to je "aktuálnost tamních hitů". Opravdu je to tak brutálně důležité? Podle mě člověk poslouchá rádio aby si poslechl hudbu jím preferovaného směru a nikoliv aby byl nucen poslouchat blbiny, které za měsíc zapadnou, a to jen proto, že jsou zrovna aktuální. Tenhle článek je jednostranností svého pohledu na věc totálně o ničem.
A když už je tu tolik oháněno tím "minoritním rockem", myslím, že radio Beat je na české scéně naprosto dostačujícím a vyhovujícím zastáncem tohoto směru. A opravdu mě nebolí u srdce, že se provozovatelé rádia chytají za hlavu a zděšeně zalézají pod stůl, když musí pustit cokoliv novějšího, jak pět, deset let. No... ostatně to já taky.
Re: Aktualita za každou cenu? (Kristina Bílá, 08.05.2010 22:26) Reagovat
Jedinému hledisku? Ty další čtyři Vám zřejmě unikly...A myslím, že těch důvodů by se jich našlo mnohem víc.
Jako co se týče (Aima, 05.05.2010 01:20) Reagovat - e
tý aktuálnosti, tak v tom musím souhlasit. Vždycky když někam jedu tak si naladím vážnou hudbu a tam vůbec nejsou nový fláky nebo singly, ale pořád jen ty samý vykopávky, 100, 150 někdy i 200 let starý.
Fakt otřesný.
Poslouchám hudbu pro sebe, nebo pro ostatní? (Tonda, 05.05.2010 09:25) Reagovat - e
článek je o ničem,což tady všichni víme. Ono hlavně náročenější posluchač by u rádia nevydržel, ani kdyby hráli aktuálnější hity. Protože systém komerčních rádií je stejnej, hrají 4 písničky furt dokola. Já byl v létě v Anglii,jo hity byly aktuální, ale k čemu to, když za celý léto slyšíte cca 10 písniček furt dokola? To se vám zprotiví i ta Use somebody od Kings. Pokud můžu, rádio neposlouchám. Nejvíc mě pobavilo, jak si autorka stěžuje, že je to na houby, že tu Kings of Leon nikdo nezná. Proboha, hudbu snad poslouchám proto, že mě baví ne? Od hudební recenzentky je to dost podivnej názor, měla by přece vědět, že nejlepší hudební zážitek je v malém klubu a ne na stadionu, kdy sotva vidíte na kapelu. Takže člověk by měl být v postatě rád, když vaši oblíbenou kapelu neposlouchá moc lidí. Ku příkladu v české hudbě, kde jsou ty časy, kdy Fixa hrála pro 50 tajtrlíků v nějaké zapadlé vísce. Teď , když na ně zajdete, tak přes řady pištících fanynek tu hudbu ani neslyšíte. Nebo co třeba první koncerty Mars Volta, hm...Jediná šance jak si užít intimní hudební zážitek je objevovat stále nové tváře.
lol (pp, 05.05.2010 11:29) Reagovat - e
kdy bude clanek o spatne kvalite ceskych festivalu? :)
Krokodýl (Tom, 05.05.2010 12:02) Reagovat - e
A největší sráči jsou na brněnském rádiu Krokodýl- konkrétně pánove Kaláb, Bína, Holík a ta děsná asexuální Kuncová, všichni s protivným hlasem, dva dny staré zprávy z netu, jenom hity, neustále přehled teploty, ceny benzínu, počasí, času na vteřiny, soutěž v chrochtání nebo napodobování motorky...Paráda!!!
Re: Krokodýl (Martin, 05.05.2010 13:26) Reagovat - e
Souhlasím, Krokodýl šel za dva roky neuvěřitelně do hajzlu... zkrouhli playlist asi tak na desetinu písní, přestali hrát novinky, v devadesátce v devět hrají písničky z 80. let a ještě hážou špatný data vzniku v soutěžích a když člověk napíše o nějakou písničku co normálně nehrajou (z recese jsme loni v létě když byly největší pařáky psali z práce, ať zahrají Holki - Letní ráno) tak se vymlouvají, že tohle neodpovídá jejich dramaturgii a že by se museli zeptat programového ředitele :-DD A ten otřesnej Vízner...
Re: Krokodýl (Prd, 05.05.2010 13:26) Reagovat - e
náhodou je to boží rádio, mají sonky i ze současnosti a i nové věci jako flalaku duitlaku. navic soutěže jsou vtipné - hlavně ta na prasata.
Re: Krokodýl (Biňák, 05.05.2010 13:39) Reagovat - e
Dobrý den Tome,
jako posluchaš radia krokodyl jistě víš na jaké cílové da se říc posluchaštvo míříme, ale podle reakcí našich fanoušku jsme se rozhodli trochu ustoupit z našich požadavků a budeme hrát více české hity, např. se můžete těšit na Aleše Brychtu nebo Koláře a jeho koncertní hit. Také chceme více využít potencialu člověka z lidu, tady máme opravdu velmi kladné ohlasy. Přeji příjemný poslech u rádia Krokodýl.
Jiří Bína
Re: Krokodýl (Tonda Kaláb, 05.05.2010 13:51) Reagovat - e
Chci tímto podpřit svého kolegu Bínu, co je špatného na tom pořád říkat "myslíte si" a hrát pořád ty samé písničky? A nebo říkat neustále informace o počasí a teplotách a cenách benzínu, jako to dělá Peťan Holík? A jeho "dobré odpo" má v éteru panečku parádní zvuk! Takže z nastoleného trendu hraní pořád těch samých písniček neustoupíme, budeme nadále hrát to samé jako celý týden, tzn. pořád jako jediní Davida Deyla, kterej je super a procítěnej, atd... A malé tajemství na konec-Vízner je skutečný a Jirka Bína je jeho alter ego!
Useknuté začátky a konce (Oslík, 05.05.2010 13:35) Reagovat
Nejvíc mi vadí, že z každé skladby pustí jen prostředek. Už tak je to zkrácená radioverze a oni do ní ještě prvních a posledních dvacet vteřin žvaní. Dohrávky do piána neexistují v éteru vůbec.
A když si ještě moderátor do refrénu sám zazpívá, vždycky málem sjedu autem ze silnice a okamžitě přelaďuji.
A nejhorší dekadence jsou playlisty do hudebních pořadů. Dělají rozhovor s Nohavicou a pustí do něj Gotta. Když tam mají muzikanta, měli by hrát jeho věci!
Rádia devastují hudební sluch populace... (Vobrus, 05.05.2010 17:00) Reagovat
...a není potom divu že mladý lidi mají hudební hluch.Článek výše uvedený vystihuje smutnou realitu CZ a i SK rádií.Rádio jsem nezapnul nejméně 10 let.A jsem dost překvapený že vůbec něco zahrají jednou za světelný rok z alternativní sféry na komerčních stanicích.To je přímo hudební zázrak když člověk zaslechne náhodou v obchodáku z rádia Stinga anebo aspon Coldplay.Myslím si že člověk který má hudební sluch a umí se orientovat v skutečně kvalitní hudbě rádio zapne tak maximálně kvůli dopravním informacím.Nevím ale bylo by zajímavý až sarkastický se zeptat naší mládeže jestli neznají takový esa jako je Gary Moore,David Gilmour,Pink Floyd,Steve Saluto,Sting,Mando Diao,Muse atd...Asi by bylo hodně záporných odpovědí.By člověka i ukamenovali že co se jich to ptá někdo za ptákoviny.Je to realita...když se s někým bavím o muzice a dotyčný se mně zeptá že co poslouchám a začnu jim jmenovat ty cizozemský názvy interpretů tak na mně čuměj jak tele na nový vrata.Jak kdyby jsem byl ufo z jiné planety.No ufo jsou ty hudební dramaturgové v rádiích kteří lidem tlačej do hlavy braky nejhrubšího zrna.Samozřejmě komu se to líbí at si to poslouchá.Proti gustu žádný dišputát.Ale vzpomínám si na 90 léta kdy se začali líhnout komerční rádia jak houby po dešti.A hráli o hodně kvalitnější hudbu.Byli live koncerty Genesis,Petera Gabriela atd...pouštěli je z cd.Hrála se i kvalitní hudba 70 let.Bylo co poslouchat.Ted je taky co poslouchat v rádiích ale je to plitká hudba pro plitký lidi.Ale nikdo nemůže rozkázat nikomu aby poslouchal něco jiného než poslouchá ted.A kdy zmeněj rádia styl a výběr hudby?Rovná se to slovu nikdy.
co takhle (Tomas Jedno, 05.05.2010 18:00) Reagovat - e
radiofm.sk
:-) (fortyp, 05.05.2010 21:23) Reagovat - e
viezol som kolegu z prace. v aute mi hralo nove Muse. spytal sa ma co je to za kapela. odpovedam Muse. on na to : to je z gronska ci odkial , to som vzivote nepocul :-)
Rádio? To neznám (Angelsfeelings, 05.05.2010 22:12) Reagovat - e
Já osobně jsem přestala rádia poslouchat dávno. Styl už jsem si našla a od doby co existuje myspace už nepotřebuju aby mi někdo říkal co mám poslouchat.
Na druhou stranu jsem přestala mít všeobecný přehled o hudbě. Poslední dobou se mi často stává, že si někdo zpívá píseň a když se zeptám od koho to je a co to je odpoví mi: No to je přece tenhleten a ta jeho píseň co jí teď furt všude hrajou. A já jsem zaražená že jsem jí v životě neslyšela, ale to je vlastně celkem dobře....
Výborný článok (Jozef Bošiak, 05.05.2010 22:19) Reagovat - e
Presně to vystihuje.
. (Peanutka, 06.05.2010 06:53) Reagovat - e
Ještěže jsem přestala poslouchat rádia snad už ve dvanácti letech. Jediné, které si občas pustím, je RockMax, rádio ze Zlína, které také sice není naprosto aktuální, ale obstojně drží krok s novinkami, prokládá je klasikou, a to i českou, a navíc reklamy tam nejsou po každé druhé písničce. Ale není to mainstreamové rádio, to je fakt:)
Re: . (Nerevanin, 07.05.2010 08:36) Reagovat
to je přesně můj případ. Začala jsem teď sice tak napůl poslouchat to (snad) švýcarské rádio, co sem hodila autorka, ale jinak jsem po velmi dlouhou dobu také neměla přehled o aktuálních písní ze všech žánrů.
nic než pravda (Utero, 06.05.2010 14:56) Reagovat - e
Tohle je jeden z nejlepších a bohužel nejpravdivějších článků, co jsem kdy na musicserveru četl. Je to smutná skutečnost....
Příšenej článek (ronaldik, 06.05.2010 19:16) Reagovat - e
Nemám nic proti intelektuálnímu pohledu na hudby, ale tenhle článek je příšernej, arogantní a prostě strašnej. Kdybych měl vybrat nejhorší článek roku, tohle je můj favorit!
Re: Příšenej článek (jane, 06.05.2010 20:48) Reagovat
prosímtě ty chytrej co sem píšeš, že je to nejhorší článek roku, kolik si jich napsal, že takhle někoho soudíš? článek je stoprocentě pravdivej a podle mě hodně dobře napsanej...
Re: Příšenej článek (ronaldik, 08.05.2010 15:33) Reagovat - e
Vždyť je to pravda, článek se do všeho jenom naváží, všechno co hrajou v rádiích se jenom špatný a já jsem letos žádnej článek nenapsal, ale to je proto, že nejsu redaktor žádnýho serveru! Požaduju okamžitej vyhazov autorky!
Re: Příšenej článek (jane, 08.05.2010 18:35) Reagovat
Vyhazovat někoho na základě jednoho článku,který se navíc určo tak 90% lidí co ho četlo líbí, je hodně ubohé.
Re: Příšenej článek (Levej, 12.05.2010 17:59) Reagovat - e
jako tohle musí někdo psát schválně
Nejhorší Článek? Okamžitý Vyhazov? Tak to nečti, a poslechni si rádio.
Ale když už bylo nějaké moderní rádio jako Wave tak vidíte jak dopadlo. Hold Češi
dobry tip (-hgn-, 06.05.2010 20:05) Reagovat
doporucuji vyborne radio z ohia
www.89xradio.com
Radio (Dita, 07.05.2010 11:39) Reagovat
České rádio poslouchám jen v práci a to díky zbylému osazenstvu v kanclu. A po zbytek dne mi hraje v uších mp3 anebo doma MTV2. Je mi vážně k zblití slyšet za dopoledne 4x jakoukoliv výše uvedenou tancovačku a kolikrát ani ty moderátoři nestojí za nic. Toho času, když se hrál na jedné konkrétní stanici hit Island Sun od Clou nebo Starlight od Muse a moderátoři názvy četli tak jak se píší, mě polévalo horko. A přeložit Snow Patrol jako sněžnou patronu, mluvit o Killers jako o britské kytarovce a že Keane to šlape i bez bubeníka, by snad mělo být i trestné... Ano, tohle všechno jsem na vlastní uši slyšela. Smutné.
Radio (Dita, 07.05.2010 11:47) Reagovat
České rádio poslouchám jen v práci a to díky zbylému osazenstvu v kanclu. Jinak mám pořád v uších mp3 a doma MTV2. Je mi vážně k zblití poslouchat 4x za dopoledne nějakou výše uvedenou tancovačku. A kolikrát ani ty moderátoři nestojí za nic. Toho času, když se na jednom konkrétním rádiu hrál hit Island Sun od Clou nebo Starlight od Muse a moderátoři názvy četli tak jak se píší, mě polévalo horko. A přeložit Snow Patrol jako sněžnou patronu, mluvit o Killers jako o britské kytarovce a říct, že kapele Keane to šlape i bez bubeníka, by snad mělo být i trestné. Ano, toto všechno jsem slyšela na vlastní uši. Smutné...
tristní realita (carpenter78, 08.05.2010 14:07) Reagovat - e
Je to bohužel opravdu tak. Těch úděsných velekýčovitých a schématických rádií jsou u nás tucty, ale ani jedno, které by se dalo poslouchat a které by reagovalo na současné hudební trendy, natožpak ty alternativní.
Doma to člověk nemusí řešit, protože si pustí to, co chce. Horší je to v autě, protože dobrou stanici u nás prostě nenaladí. (O to překvapivější pak je, jak zajímavou hudbu hrají třeba rakouské stanice - jak to, že jinde to jde a u nás ne? A když se objeví světlá vyjímka jako Wave, je snaha jí zadupat do země?) Nejlepší se mi jeví tak ještě Rádio Beat, ale je prostě škoda, že vězí v 60. až 80. letech a tomu, co přišlo v hudbě potom se věnuje málo nebo vůbec.
... (anny, 08.05.2010 19:25) Reagovat - e
musím jen a jen souhlasit!
FB - slang (RAD, 09.05.2010 11:38) Reagovat - e
"like"
A bude hůř.. (Leonella, 09.05.2010 16:03) Reagovat
Česká rádia nemá už vůbec cenu poslouchat. Éter válcuje Lady Gaga a podobní interpreti... Co třeba takový The Horrors, Kasabian nebo cokoliv, v čem není obsažený ubohý laciný text bez smyslu a jen lehce zapamatovatelný popěvek? Podle mě se to jen tak nezlepší a možná bude i hůř, pokud to nějaký milionář nevezme do rukou a nezaloží si rádio se skutečnou hudbou...
Re: A bude hůř.. (M, 09.05.2010 22:24) Reagovat
hmm...ta posledni veta se mi libi...nejakej dobrovolnej milionar? :D
jo! (M, 09.05.2010 22:23) Reagovat
konecne! konecne! diky za tenhle clanek...fakt jo....kez by se tak roznesl mezi aspon polovinu lidi v tyhle zemi, o ktery se tu pise.... ja se priznam, ja radio posloucham, ale je fakt, ze vstrebat treba Evropu 2, da hodne prace, protoze behem tech stezi patnacti minut, ktery jsou mezi neustale se opakujicima reklamama vyhrazeny pro hudbu se dokola toci porad to same....dokola, dokola, dokola...no, jednou za hodinu mozna zazni pisnicka, kterou hrali naposledy pred trema hodinama, ale jinak....kdyz v Britanii vsichni strkaji prsty do usi, protoze tu Fight For This Love nemuzou uz ani citit, tady si rikame, ze je to ale moc pekna nova pisnicka...kdo ji asi zpiva..... jeste, ze clovek ma dneska tolik moznosti, kdy staci vypnout cudlik od radia a pustit si Mew, Coldplay nebo Kings of Leon....
. (B!, 10.05.2010 09:13) Reagovat - e
Naprostý souhlas od začátku do konce.
skvelá recenzia (ex, 10.05.2010 12:13) Reagovat - e
skvelá recenzia! i keď rádio nepočúvam vobec (nikto vám nikdy nepustí to na čo máte práve náladu - ani stroj ani programový šéf rádia), odráža to aspoň smutnú českú realitu.
Souhlas (lst, 11.05.2010 02:01) Reagovat
Osobně především nevidím jediný důvod PROČ rádia poslouchat. Dříve možná byla způsob, jak poslouchat známé písně bez toho, aby je člověk musel kupovat. V rámci rozšiřování hudebních obzorů člověku napomohou naprosto minimálně a to většinou do míst, kam ani nechce. Vzhledem k tomu, že většina nových hudebních přehravačů, jak normální rádia i autorádia, už mají USB porty, může si člověk ráno vzít do auta to, co se mu líbí nebo si klidně každý den nahrát nové album. Pro toho, kdo má alespoň minimální zájem o hudbu, nemá poslouchání rádia vůbec žádný smysl. V autě strávím několik hodin týdně a stihnu naposlouchat spousta alb, místo toho aby mi Evropa 2 omílala nějakou píseň stále dokola - proti mainstreamu v podstatě nic nemám, kromě zmiňovaných dance žánrů nebo kam by člověk řadil Davidy Guetty a podobný záležitosti, ale věci jako př. Rihannu si občas ráda poslechnu, ale když už rádio hraje song, který se mi líbí, tak ho stejně zabije nekonečným ohráváním. Tudíž pokud už si chci posechnout aktuální "hity", stačí si rozklikat na billboard.com, což pravda nechápu proč je tak složité pro rádia avizující čerstvé a aktuální hity.
Nejvíce mě ale určitě, na čemž jsme s autorkou asi stejně, rozlaďuje absence rockové hudby, v nejrůznějších podobách, které přináší. V čechách slovo rock z nějakého záhadného důvodu evokuje pouze představu "vlasatých" anebo jak řekla autorka "pivních" kapel á la Kabát, Arakain a podobné záležitosti, což jak by řekl banán, mi hlava nebere.
Díkybohu za internet a jeho blahodárný dar ubránit naše mozky před hudebním zakrněním.
rádia (Martina, 11.05.2010 16:10) Reagovat - e
Musim s tímto článkem plně souhlasit, český rádia sou na tom opravdu hodně špatně..ale myslim že pár vyjímek se i tak najde např. Beat a Rockzone nebo Radio 1. Ale abych pravdu řekla v poslední době rádia moc neposlouchám....akorát doma mi nedobrovolně rodiče pouští country radio(který osobně nesnášim..), Radši si pustim mptrojku, kde mam vetšinou kapely, který v rádiu jen tak neuslyšim.
krutá pravda (Vejmitsch, 11.05.2010 19:56) Reagovat - e
u mě to už zašlo tak daleko, že jakmile nekde zaslechnu ráááádio a úsměv je všude, tak se mi zrychlí tep. Bohužel je pravda, že za nekvalitu našich rádií si můžeme sami. V práci sem si aspon prosadil beat (cesta menšího zla), ale i tam bohužel přez den hrajou tak, aby se líbilo všem a experimenty se moc nepřipouští.
hm (kkk, 11.05.2010 21:52) Reagovat - e
to je pekny ze nadavate na zatuchlost radii, a pod timhle clankem na hlavni strane je pozvanka na Marka Ztracenyho, Cypress Hill a Divokyho Billa... Jinak myslim v dobe internetu neni problem pustit si skoro jakykykoliv radio odkudkoliv at uz by to bylo slovensky FM nebo britsky BBC1
To je drsné (kritik, 13.05.2010 10:28) Reagovat
Pozastavme se nad strukturou článku a jeho faktickým obsahem. Dovolím si překopírovat:
Pět důvodů proč neposlouchat rádio
1. FRESH JAKO SÝRY Z OLOMOUCE
2. GAVARIŠ PA RUMUNSKI?
3. HALÓ TADY NOVÁKOVÁ, TA PÍSNIČKA JE MÁLO POZITIVNÍ
4. ROCK JE HUDBA PRO VIDLÁKY
5. NELAĎTE, KLIKEJTE!
Prosím, přečtěte si ti, zamyslete se a přečtěte si to ještě jednou.
To je síla. Já dokážu vymyslet ještě asi 100 stejně nesmyslných vět, ale že bych je považoval za důvody čehokoli, to asi nedokáži.
A k náplni.
Jen poznámku mimo "myšlenku" článku. Pokud se nudíte v práci, jděte dělat někam jinam. A máte po problémech s rádiem. Vše je vyřešeno a klid se vrací do rodiny.
Dále, já osobně si myslím, že je zcela jedno, jestli v rozhlase dávají popík starý 1 den nebo jedem rok. Lepší je tento spotřebák ignorovat. Ale chápu, že to v principu nejde. Většina to tak chce. Podívejte se například na osud televizního "Očka". Začínalo to jako taková částečná základna undergroundu a dneska i v Madhausu slyšíte v podstatě střední proud. Jen produkovaný v "malých" podmínkách.
Řešení je nasnadě. Pomalu umírající CD. Bohužel to stojí peníze, ale mohu vřele doporučit. Posloucháte přesně to co chcete a kde chcete. A nenudíte se.
Pravdivy clanok (michal, 13.05.2010 10:46) Reagovat - e
no Slovensku to buhuzial nije o nic lepsie :(
Moderátoři, kteří hudbě nerozumějí (JerryK, 13.05.2010 13:01) Reagovat
nebo nechtějí rozumět a dělají práci jen pro prachy.
Když si uvědomíte, že žvanilové z tv přeběhnou na ranní, odpolední, či noční do Čro a tam nám začnou pouštět své žoviální kamarádíčky z tv pořadů.
Takže samej hnůj v tv i rádiích. Pod záminkou, že to posluchači chtějí. Nechtějí, ale co naplat, prachy vládnou světem.
Těžko něco chtít po lidech odkojených Bartošovou, Krokama, Kundaltem s Vložkem, manDarinkou, Penkem a dalším hnojem, který považují za vrchol umění. Elán je pro ně rocková kapela a Plešatá, největší hvězdou rockového nebe.
A ještě jedna velmi důležitá věc - protekce, úplatky ze strany vydavatelství i interpretů.
Česká středoproudá rádia jsou neposlouchatelná nejen kvůli hudbě, ale i kvalitě moderátorů!
PS: je mi 48 a poslouchám Wave. Těm tímto děkuji :-).
Re: Moderátoři, kteří hudbě nerozumějí (kaaaa, 13.05.2010 13:48) Reagovat - e
doufam, ze si nemyslite ze o skladbe playlistu v radiu rozhoduje moderator? to ma na starosti hudebni dramaturg a hudebni reditel ktery schvaluje nebo vyhazuje to, co dramaturg najde (v zahranicnich zebriccich, na blozich atd.)
Souhlasím až na to... (Dany, 13.05.2010 13:04) Reagovat
Souhlasím až na to, že jedno rádio v ČR je přece jenom aktuální. A to www.freeradio.cz
Česká rádia (Edward52, 13.05.2010 14:45) Reagovat - e
Musím jen potvrdit Katky Guziurové, česká rádia se nedají poslouchat, a můžu jen napsat, že jsem strašně trpěl, v práci, když jsem celý den musel poslouchat ať už Impuls, nebo Hey radio, či dokonce Kiss Morava. Nic moc si nestěžuji na rádio Čas, tam vím co můžu čekat. Ale zbytek. staršně trpím když hudební redaktor té nebo oné stanice vysílá od nějaké skupiny neustále dokola jednu a tu samou skladbu, jakože jejich největší hit, ale že ona skupina nahrála na to samý album daleko lepší věci, to už. A hodně si myslím, že za tím je i naše slavná OSA, která vybírá prachy za poslech a listing tray a tím nutí pouštět jedno a to samé. Hudnu poslouchám od zhruba 66 roku, takže přehled mám, mám nějakejch 2500 hodin hudby takže si rádio dělám v podstatě sám, na co mám ať už je U2 komplet, nebo purpli, Zepellini, Police, Killers, Slayer, Krabathor, nebo country, bluegras, jazz prostě podle svý nálady na co mám chuť
Dost bo sem se rozepsal až moc
Čéská rádia jsou fakt česká (Edward52, 13.05.2010 14:47) Reagovat - e
Musím jen potvrdit Katky Guziurové, česká rádia se nedají poslouchat, a můžu jen napsat, že jsem strašně trpěl, v práci, když jsem celý den musel poslouchat ať už Impuls, nebo Hey radio, či dokonce Kiss Morava. Nic moc si nestěžuji na rádio Čas, tam vím co můžu čekat. Ale zbytek. staršně trpím když hudební redaktor té nebo oné stanice vysílá od nějaké skupiny neustále dokola jednu a tu samou skladbu, jakože jejich největší hit, ale že ona skupina nahrála na to samý album daleko lepší věci, to už. A hodně si myslím, že za tím je i naše slavná OSA, která vybírá prachy za poslech a listing tray a tím nutí pouštět jedno a to samé. Hudnu poslouchám od zhruba 66 roku, takže přehled mám, mám nějakejch 2500 hodin hudby takže si rádio dělám v podstatě sám, na co mám ať už je U2 komplet, nebo purpli, Zepellini, Police, Killers, Slayer, Krabathor, nebo country, bluegras, jazz prostě podle svý nálady na co mám chuť
Dost bo sem se rozepsal až moc
Další článek, (Tomáš Řepka, 13.05.2010 20:12) Reagovat - e
který vynáší do nebes indie sračky. Kdy už našim zastydlým hudebním "recenzentům" dojde, že doba indie sraček a blítpopu, sorry, britpopu, je nenávratně pryč úplně stejně jako doba europopu, když už tak strašně bazírují na aktuálnosti? Naši mainstreamoví recenzenti si vážně nevidí do huby a jsou ještě trapnější než naše mainstreamová rádia (už jim v těch žalospěvech na "omezenost českého posluchače" chybí jenom za každým druhým odstavcem vložit reklamu na Hornbach :)).
Jinak pod to, že naše rocková rádia stojí za pendrek, se klidně podepíšu. Není nad internetová rádia, třeba www.rockradio1.com/.
radio off (jones, 14.05.2010 07:52) Reagovat
Tak dnes sem to uz v praci nevydrzel a po tydenni masazi jednoho komercniho radia jsem ho kolegovi v praci vypnul. Z otazkou co to ku..a delas? Ze tam hrajou dobre, jsem mu odpovedel, ze tu pisnicku (lady gaga - bad romance) slysim tendle tyden uz snad po 30ty a uz me neskutecne se.e protoze ja na rozdil od neho tu muziku posloucham a nevnimam ji jen jako pozadi. Na to on neodpovedel a radio je vypnuty. :-)
tleskám... (Marta, 14.05.2010 09:15) Reagovat
Výborný článek, souhlasím se vším zde napsaným, už hóóódně dlouho neposlouchám česká rádia, ale upřímně... takový článek podpoří nás (bohužel asi minoritu) v tom, že děláme dobře. Což vlastně víme, ale změní to něco? Změní se česká rádia? Pochybuju... Avšak, tleskám a uznale přikyvuji, protože napsat takový článek, chce kapičku odvahy a notnou dávku nasr... :))
neoprávněná kritika všech (vojta, 14.05.2010 15:08) Reagovat
a co třeba Rádio 1 nebo i občas Radio Wave ? Pokud vím tak tam pro vás ty nejzásadnější hudební počiny(Yeah Yeah Yeahs,Kings of leon) hrajou. A konkrétně na Radiu 1, i díky třeba Kománkové,Nemravové,či Rodriguezovi daný hudební obzor dosti rozšiřují. Jestli není problém, že jste si poslechla jen omezené spektrum rádii.
alternativa (Clarice, 15.05.2010 00:04) Reagovat - e
No jistě, český národ stále považuje druh hudby který nám vysloveně někdo nestrčí pod nos v rádiu za alternativu, přitom pár kiláků na západ je to hlavní proud. Osobně jsem ale nejvíc rozčílená, když je mi tato "směska" servírovaná v restauraci, slyším ji u kadeřníka, na plé pecky v obchodech apod. Takže osobně neposlouchám dobrovolně žádná česká rádia už řadu let...
tleskam a souhlasim (zdenek, 16.05.2010 00:11) Reagovat
prave sem si precetl clanek 5duvodu proc.......a divte se nebo ne ta zenska co to psala ma pravdu a to sem z cech uz prez 3roky a ziju v Anglii,dobre ten problem znam a rad se pod jeji tvrzeni podepisu take.Jen zapomela cechy obevenou skupinu nomadu z irska Kelly Family nebo jak se jmenovaly,nenavidim veci tipu superstar,x-faktor a jineale veci ktere se daji poslouchat a muzu se k nim kdykoliv vratit a to treba po 10ti letech.Vetsina novych hvezdicek opravdu nic neumi a svetu neda to jen vy jim date moznost zarit 2mesice a zhasnout,vyzente ty hrozne ulety a poslouchejte to co ta zenska radi a verte ma pravdu.Znam to z mistnich radii jsou zcela jinde nez ta vase,ceska.Kdyz mi bylo nejakych 25,poslouchal sem FUN Radio Bratislava nebo Rock FM Bratislava,ale i Radio Zlin,a byly mnohem lepsi nez radia prazska a dnesni delaly to lidi co to umely.Cest jim.Ale od te doby uteklo dalsich 17let,bohuzel.
Re: tleskam a souhlasim (opičan, 17.05.2010 15:47) Reagovat - e
byl jsem v severní anglii 2 roky, ale když jsem se chtěl dozvědět něco o anglický klubový scéně, tak jsem stejně musel naladit český rádio1 :) je pravda, že angláni mají o několik tříd lepší hudební vkus a novinky jim nedělají problémy ale nakonec pochopíte, že to je stejnej komerční kolovrátek i když líp promazanej. komu se nelíběj metody rádií, ať si začne o historii hudby něco studovat, třeba na allmusic.com a sám se bude divit, kam ho to zanese a kolik je žánrů, který se nehrajou a přitom dokážou člověka obohatit mnohem víc než ty šablonovitý prefabrikáty co slyším z mainstreamu. zbavte se předsudků a otevřete uši. to je celý kouzlo.
Radio (Pavel, 16.05.2010 10:28) Reagovat - e
Mě osobně se z naších radií nejvíce líbí Hey - parádí sypačka rockových songů
radio 1 (petr, 16.05.2010 14:28) Reagovat - e
jeste internetove "radiostodolni" hraje ne mainstreamove a celkem dobre
Pravda! (Gábi, 17.05.2010 08:37) Reagovat
Ahoj, super článek. Vystihla jsi tu úplně přesně. Já už moc rádia neposlouchám už jen kvůli tomu, že je to tam samé disco, jo někdy naladim Rock Zone, ale většinou si něco pustim sama nebo na netu a to zkracování písniček taky nesnášim!
kultura (budvarka, 17.05.2010 13:10) Reagovat
...rekni mi jaky poslouchas radio a ja ti reknu, co si zac, clovece...
:)
Nick Hornby je v tomhle taky dobrej. Souhlasim, ze kazdej by mel bejt sam sobe zodpovednej za to, co posloucha. Minimalne mne osobne to neco rekne o osobnosti cloveka. Jo, je to trcohu kruty ale .... clovek by mel premyslet, ne se nechat jenom ve stadu oblbovat....
Ted jsem se vratil z Londyna.... Hrajou se tam v radiech hity,, ale SOUCASNE. V Cechach zni Europe jiz 30 let ... Vubec hudebni kultura "venku" je uplne na jine urovni. V hospodach, restauracich nehrajou radia, ale maji vlastni setlisty sestavene z pohodove muziky. Slyset becko singlu The Cure v beznem kadernictvi mne doslova nadchlo, ohromilo... To si u nas nedokazu ani predstavit ....
na ja ....
vzdej to! (opičan, 17.05.2010 15:31) Reagovat - e
nikomu nic přece nebrání naladit si radio1, ethno, nebo rockzone, případně na netu si najít kanál přesně podle svýho vkusu. buď rád, že jsi vyjímečnej a víš co znamená slovo hudba. ti ostatní buď vymřou, nebo až se stanou menšinou, tak jim to rádio v kanclu někdo přeladí a jim se časem taky rozšíří obzory. ale to chce čas a tyhle nářky nemaj cenu. co bys taky čekal v zemi ovčanů, kde používat mozek svobodně a zároveň ohleduplně není v módě.
tenhle clanek je sracka sama o sobe (bukvice, 18.05.2010 20:12) Reagovat
co vim, tak vecni stezovatele jsou prave ti co poslouchaji indie apod. alternativy a mysli si ze objevili pupek sveta - vsechno co je jinak je podle nich sracka - nechapu proc by mel byt mainstream vzdycky sracka a indie za 9 - a hlavne nechapu proc musite neustale nekomu vnucovat nazor co je dobre a co spatne - pokud se ti nelibi radio, tak ho neposlouchej - co je na tom sakra tak tezkyho - me se taky nelibi co tam hrajou a co ma jako bejt - tak si pustim cedo ne ?
Rádio hraje, jeden ze sta pláče (Bjorn, 16.03.2011 18:31) Reagovat
Jsem rád, že je pár lidí v čechách, kteří to vidějí stejně jako já. Nejhorší na tom je to, že lidi jsou tupý a jsou schopný poslouchat šílenost typu ,,waka waka" celý den v kuse. A nejhorší na tom je to, že to určuje rádio. Kdyby v rádiu hráli celý den Killers či Kings of leon, tak ty tupouni poslouchají jen tohle. A pak se v zahraničí všichni diví, že do německa na Muse příjde 100 tisíc lidí a v čechách 30 tisíc a zná je třetina. Prostě, co se týče rádií tak bída a bída, a lidi to budou stejně vždycky žrát i s navijákem.
10/10 (tele.kom, 19.03.2011 13:02) Reagovat - e
Výborný článek. Já už na rádia rezignoval dávno, ale je mi sympatický, že se nad úrovní českých rádií někdo pozastavuje. Podepsal bych se pod každé slovo v tomhle článku
Bene, řekni prdel, máš na to?
Nadužívání slovního spojení česká malost považuju za největší českou malost. Jsme mistři světa v komentářích a diskuzích na netu, ale pro pochopení legrace abychom si zaletěli na jinou planetu. Rozhořčené reakce, které vyvolal Ben Cristovao se svým novým super(s)hitem "Prdel", budiž toho důkazem.
Termín česká malost je tentokrát na místě. Arbitři jediného správného vkusu nezastavili začátkem května v komentářích - ať již na musicserveru nebo kdekoliv jinde - pusu. Jaký je ten Ben Cristovao pozér! Vlastně vůbec nemá ...Ne 03.06. Kyuss Lives! (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)
So 16.06. Respect Festival 2012 (Štvanice, Praha)
Ne 24.06. She Wants Revenge (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)
Po 25.06. Sting (UK) (O2 Arena, Praha)
Čt 28.06. Ugly Kid Joe (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)