Názory

Vložit názor

Zaškrtněte, pokud nechcete zobrazit u svého příspěvku Váš e-mail.

Zasílat reakce e-mailem na vaši reakci, článek nebo nezasílat.

Antispam: * Napište první dvě písmena ze slova musicserver
Bez správné odpovědi na následující otázku nebude názor přidán.

  • fotogalerie (Tereza Vavroušková, 15.04.2010 17:15) Reagovat - e

    fotogalerie z technických důvodů nevyšla, omlouvame se...

  • electropop (sin101, 15.04.2010 18:03) Reagovat - e

    s tím electropopem - schválně zkusíme porovnat návštěvnost s Clientkama v pondělí...obávám se že to taky nebude o moc lepší.

  • Nanynko, (Tomáš Marvan, 15.04.2010 20:39) Reagovat - e

    prosím Vás, recenze koncertů už raději nepište. Ta zoufalá snaha najít něco - cokoli! - špatného na té akci je pro mě nepochopitelná. Opravdu vám tolik vadí, že se začalo o hodinu a deset minut později? A už jste byla i na jiných koncertech, nebo toto byl váš první? Přestavení pódia vzhledem k náročnosti aparátu bylo bleskové, navíc proč si na chvilku nedat od hudby pauzičku u drinku? Sál nebyl "třičtvrtěprázdný", jen prostě nebylo úplně narváno. A co má být? A že řešíte, že si Cartonnage odnášeli nástroje (čehož jste si asi všimla jediná v sále), tak to už je zcela za hranicí mého chápání!

    • Re: Nanynko, (Petr Bláha, 15.04.2010 20:59) Reagovat - e

      Tomáši, nikterak nechci reagovat na Vaše odlišné názory, ale člověk s vzděláním jako máte vy, by mohl být natolik povznesen, aby někoho netituloval Nanynkou, jen pro odlišný názor. Recenze je subjektivním názorem autora. To by snad mělo být respektováno a přijato bez zbytečných emocí...

    • Re: Nanynko, (Tomáš Tenkrát, 15.04.2010 21:27) Reagovat - e

      brindáčku, že se u nás stále nezačínají koncerty na čas je i pro mě věc nepochopitelná, ve světě je běžná praxe, že se začíná na čas, u nás si i chudák bob dylan musí na plakát napsat "9pm sharp!", i když to jinak nedělá...
      přestavení pódia zřejmě nešlo udělat jinak, ale bylo až zoufale ubíjející a zdlouhavé a zabilo poslední zbytky atmosféry. dvojáky mají odsýpat...
      sál byl třičtvrtěprázdný, nikdy jsem neviděl v LMB méně lidí, vypadalo to jako průšvih.
      že si hudebnící odnášejí nástroje, když na pódiu stále hraje druhá kapela je, dle mého, amatérismus.
      ať žijí cartonnage i JI, fandíme jim na ms dost snad úplně všichni, ale včera to bylo prostě ufffff.... přišlo Vám to všechno v pořádku? jsem za Vás rád!
      PS: taky Vám na Vašem blogu lidi vymlouvají Vaše názory? peklo co?

      • Re: Nanynko, (TM, 15.04.2010 23:58) Reagovat - e

        ta "nanynka" byla sice zbytečná, uznávám, ale našly by se i mnohem silnější výrazy, které jsem volit určitě nechtěl. tu recenzi prostě nechápu, zdá se mi, jako kdybych byl na jiném koncertě. tak jen telegraficky: odnášet nástroje jinudy v LMB nejde, a když máte objednané auto, tak se bohužel nedá svítit (a opakuju, že vůbec zmiňování takové prkotiny je zcela irelevantní); "zabilo poslední zbytky atmosféry" - řekl bych naopak, že až na Jitku se lidi rozjeli; "zoufale ubíjející" čekání? to jsou mi dramata - příště bych vám nechal přestavět aparát se stopkami v ruce, to by se vidělo (kapela určitě neměla chuť zdržovat, proč by to taky dělala...) - a vůbec takovéhle nářky by sedly třeba na debut JI v La Fabrice, kde se začínalo asi o 3 hod. později, a to už je fakt průšvih. ale hodina a něco - copak kdokoli čeká, že se začně přesně? a je to opravdu tak klíčové? "přišlo Vám to všechno v pořádku" - ne (hlavně zvuk vadil, v tom panuje shoda), ale většina připomínek z recenze jsou prkotiny, navíc vyzněly tak, že to byl nějaký průšvih (nebyl). Zpět k nanynce: ten článek je prostě napsán s prominutím hloupě: např. "nohsledi" Vandy z Cartonnage - co to jako má být? navíc že jitka "neskákala 2 metry" mi nevadí, prostě změnila výraz a našla si svou skvělou divadelní gestikulaci (o tom se ale z recenze nedozvíme ani ň). atd. je fajn, že JI a Cart. fandíte, v tom to vidíme stejně, takže bez ironie díky za vás. jen tu recenzi jsem prostě nepochopil a docela mě rozladila...

        • Re: Nanynko, (Tereza Vavroušková, 16.04.2010 06:36) Reagovat - e

          tak si napiště vlastní recenzi třeba na kus papíru a pak si sám zatleskejte.

          • Re: Nanynko, (jarecek, 16.04.2010 10:48) Reagovat

            vavrouskova, vavrouskova .. kolegove z redakce se te tady snazi kultivovane branit a ty jim to takhle kurvis ..

    • Re: Nanynko, (Lukáš Benda, 15.04.2010 22:01) Reagovat - e

      Je nutno ocenit, že jste se podepsal svým jménem a neschoval se za anonymní pseudonym, na stranu druhou je oslovení "nanynko" pod Vaší úroveň, nemyslíte?

      Jinak absolutní souhlas s TT. Nerozumím tomu, proč se v Česku rozmohl nešvar začínat v průměru o dvě až tři hodiny později, než je uvedeno v propagačních materiálech ke koncertu. (Čestnou výjimkou budiž Palác Akropolis, jenže tam je to způsobeno nutností skončit ve 22 hodin.)

  • ... (madforit, 16.04.2010 07:28) Reagovat - e

    samostatne pro nekoho mozna malickosti, ale kdyz clovek uvazi, ze nema rad treba opozdene zacatky (v tom souhlasim se vsemi zpruzenymi zde), potrpi si atmosferu (u tohoto druhu hudby rozhodne!), s tim souvisi i dobry zvuk atd., tak to ve finale na jedne akci po kupe jsou celkem zasadni slozky. a vlastne i kdyby to byly spis prkotiny, nekdy i 5 prkotin dohromady muze bejt najednou pekna pruda.

  • jéjé elektropop! poďte tam všichni (jakub, 16.04.2010 07:54) Reagovat - e

    "Co je však nejvíc zarážející, že v době, kdy zahraniční hudbě dominuje electropop Lady GaGa nebo La Roux, u nás tento styl netáhne..."

    a co je na tom divného? to, že všchni jak stádo řerou lady gaga neznamená, že my musíme taky.... nerozumím... osobně si myslím, že celej elektropop je sračka a to, že nejdu z davem mi nevadí. ovšem chápu, že s ohledem na to jak na musicserveru dopadl žebříček nejlepších alb dekády, to místní redaktoři nedávají.

    • Re: jéjé elektropop! poďte tam všichni (Tereza Vavroušková, 16.04.2010 10:52) Reagovat - e

      to je v pořádku, každý má jiný vkus a nebudu říkat, co je podle mě sračka, jenom proto, že to neposlouchám. Ale je škoda, že u nás lidi nemají snahu podporovat nově vznikající talenty a projekty. A je jedno, jestli je to elektropop nebo metal.

  • pozdní začátky (TM, 16.04.2010 10:19) Reagovat - e

    Moje poslední drobná připomínka: pozdní začátky jako nepříliš trpělivá osoba taky nemusím, ale tady se udělal z komára velbloud. Ověřil jsem si ještě fakta, tady jsou: ve 20:00 neměl začít koncert Cartonnage, ale večírek Big Demoiselles setem Dj Felixe - a ten opravdu začal. Cartonnage podle předem stanoveného plánu měli začít ve 21:00. Začli cca 21:15. Takže i když pozdní začátky nemiluju, vyčítat někomu, že začal o 15 min. později než měl v plánu je mimo hranici mého chápání. Jinak přeji vše dobré.

    PS: a opravdu bych se rád dozvěděl, proč jsou spoluhráči Vandy "nohsledi", děkuju.

    • Re: pozdní začátky (Tereza Vavroušková, 16.04.2010 10:45) Reagovat - e

      nevím, kdo tu dělá z komára velblouda, už druhý den tu děláte nesmyslný rozbor mé -dle Vás- hloupé recenze, příště asi přiložím gramatický a slohový kvíz, se slovníčkem, časovým line-upem, dám to do grafu a pošlu Vám to na schválení. Nejvtipnější je, že se tu rozepisujete, jak já zbytečně hledám na koncertě mouchy a chyby, a přemýšlím, kterou větu z článku jste tu neznegoval. Není nad to mít "NÁZOR", že?:)

      • Re: pozdní začátky (Alex, 16.04.2010 12:40) Reagovat

        Toto je kvalitní názor.

  • Přesně (Petr, 16.04.2010 10:51) Reagovat

    Ano , přesně tak to bylo! :)

  • Big Demoiselles vol.2 (oTc, 17.04.2010 10:34) Reagovat - e

    Terko, musím souhlasit, že mě taky zaskočilo, když jsem dorazil ve 20:30 do LMB a nikdo tam takřka nebyl. Když už tam nebylo moc lidí ani později, tak jsem trochu znervózněl. Takovej GuestList a nikde nikdo. No nic.

    Cartonnage byli trochu méně srozumitelní, ale jejich songy šly aspoň trochu poznat. Jen na CD jsou spíš takoví méně výrazní a na živo do toho řezali, no jéje :-) Jitka zase naopak hrála oproti Cartonnage potichu. Mrzí mě ale, že díky nepovedenému zvuku (ale možná to tak je i zamýšleno na koncerty) nezazpívala Human Song v té nižší, příjemnější poloze svého hlasu.

    Jako hřeby večera bych si dovolil dát: U Cartonnage určitě I need your stereo a u JI&MotherDucks bych vypích Likilikila, která má na koncertě úúúúúúžasnou energii s bublinkovačem a naprosto úžasným doprovodným zpěvákem ;-DDD

    Každopádně tak jako tak to bylo fajn a je vidět, že tohle spojení (Cartonnage společně s JI&Mother Ducks), když budou chtít, bude bourat kluby. Ale LMB už, prosíííím, ne ;-)

Album týdne 22/2012

Na okraj Lukáše Bendy

Bene, řekni prdel, máš na to?


Nadužívání slovního spojení česká malost považuju za největší českou malost. Jsme mistři světa v komentářích a diskuzích na netu, ale pro pochopení legrace abychom si zaletěli na jinou planetu. Rozhořčené reakce, které vyvolal Ben Cristovao se svým novým super(s)hitem "Prdel", budiž toho důkazem.

Termín česká malost je tentokrát na místě. Arbitři jediného správného vkusu nezastavili začátkem května v komentářích - ať již na musicserveru nebo kdekoliv jinde - pusu. Jaký je ten Ben Cristovao pozér! Vlastně vůbec nemá ...

celý článek »

Filmserver.cz píše

CoKdyKde

Ne 03.06. Kyuss Lives! (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

So 16.06. Respect Festival 2012 (Štvanice, Praha)

Ne 24.06. She Wants Revenge (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

Po 25.06. Sting (UK) (O2 Arena, Praha)

Čt 28.06. Ugly Kid Joe (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

více akcí