Super koncert (ŠÁRKA, 19.03.2010 08:56) Reagovat
Koncert byl ÚŽASNEJ.Měl jen dvě skvrnky na kráse - hodinové čekání a to,že se kapela na konci podle mě pořádně nerozloučila.
30STM (Roman, 19.03.2010 09:25) Reagovat - e
Dominiko, já bych celý koncert neviděl tak černě, jako Ty. Ani si nemyslím, že předkapely nějak nudily. Naopak, dokázaly rozehřát publikum na dostatečnou hladinu, aby přijalo 30STM na plné otáčky. Celý koncert byl hlavně zvukově dost dobře zvládnutý. Máš pravdu v tom, že atmosféru měl ve svých rukou především Jared Leto, ale o tom asi celá tato produkce je. Ačkoliv mám již něco za sebou (39 let) a považuji se za náročného posluchače, z koncertu mám hodně dobrý pocit a jsem 100% rád, že jsem ho viděl, slyšel, vnímal...
Re: 30STM (ŠÁRKA, 19.03.2010 10:17) Reagovat
Taky nepatřím k puberťákům (29 let) a koncert jsem si maximálně užila.Přišlo mi,že náctiletých tam nebyla většina - spíš hodně lidí 20-25 :-)
Konec s "kruhem" mi přišel docela vtipnej.Musela jsem se smát když slečna na podiu promluvila slovensky :-)))
Proč se měl vytvořit kruh jsem ale nějak nepobrala.Byla jsem vpředu,takže se mě to netýkalo.
Jared má úžasný hlas,přišlo mi,žě zezačátku trošilinku pokulhával,ale rychle to dohnal a rozezpíval se ...
dobrý, ale.. (hujer, 19.03.2010 10:18) Reagovat
show byla výtečná, především v první polovině, kdy se ten jared ještě nesnažil tolik komunikovat a manipulovat s lidma (dětma). pak, jak by pravil ostřílený hudební pulbicista, spadnul řetěz, a nepodařilo se ho už pořádně nahodit. podle mýho názoru. a je to škoda, protože kapela šlape, zpěvák perlí, skladby jsou chytlavé až hymnické a show jede. nevím, proč musel pořád otáčet mikrofon do publika, nevím, proč musel mít za každou skladbu mít ještě delší proslovy, když mu stejně většina lidí pořádně nerozuměla. pokud jared a spol. dospějí a totéž se povede jeho publiku, může to být skvělá kapela a příští koncert může být mnohem lepší. za první polovinu 100%, za druhou mnohem míň, no a za ten přídavek, kterej vypadal jak besídka v mateřský školce bych dal chlapcům přes hubu. howgh.
bylo to fain (Jirka, 19.03.2010 10:37) Reagovat
Možná trochu patřím mezi ty puberťáky (17let), ale rozhodně 30STM úplně nežeru. První předkapela byla výborná, druhá už lehce slabší, ale náladu udržela. Čekání jen potvrdilo to, že koncert bude pecka. A taky jo. Jared to vedl a dobře to vedl. Mluvil srozumitelně a vtipně. Atmosféra byla strhující až ho to překvapilo, mě taky. Bylo vidět jak si to užívá. I když nejsem skalním fanouškem, bavilo mě to. O tom circle pitu nehodlám mluvit, v česku je problém, že ta komunikace lehce vázne. Jsem rád, že jsem tam byl :)
První koncert (Lenka, 19.03.2010 11:53) Reagovat - e
Ten článek moji náladu a názor vystihl. Líbí se mi, jak je to napsané.
Byl to můj první koncert tohoto typu a opravdu se mi to líbilo, byla jsem docela na dobré pozici. Ale vadili mi jak se tam lidi nesmyslně tlačili. Zvlášť jedna ženská, která mohla mít tak 150 cm a to jsem já neviděla :-) (169cm) :-)
článek (Staňa, 19.03.2010 12:48) Reagovat - e
Po přečtení tohoto rádobyvtipného článku, plného zvláštních, ale dost trapně působících přirovnání a dost pochybných a hlavně subjektivně znějícího hodnocení se musím hodně zamýšlet nad inteligencí pisatelky. Neznám ji, ale dle psaného projevu, obsahu a použitého slohu bych si tipnul na patnácti, šestnáctiletou káču, co zatím nezjistila, co to znamená recenze. Jediné, s čím můžu souhlasit, je fakt, že pauza byla úmorná, kontraproduktivní, demotivující a její smysl nechápe asi nikdo, ale jinak bych takový článek označil nálepkou "před přečtením spalte".
Re: článek (Lenka, 19.03.2010 13:24) Reagovat - e
Naopak...
Ale kritika musí být, co bysme to byli za lidi, kdybychom se na všem shodli :-)
Re: článek (Alexie, 19.03.2010 15:22) Reagovat
Já s tebou souhlasim naprosto ve všem, co jsi napsal. Když sem si četla ten článek tak první, co mě napadlo bylo, že to má bejt asi "vtipný"... mě osobně to přišlo spíš dost trapný. Recenze neni o tom, že nějaká nána popisuje to, že když zhasli tak myslela že vypadnul proud. Asi jí nedošlo, že na většině koncertů ( co sem zatim byla a nebylo jich málo) se světlo zhasíná. Když sem to četla tak mě napadlo přesně to samý co tebe, takže když sem si četla tvuj komentář, tak sem se musela smát nad tim, jak myslíme stejně .) .... mě osobně se koncert až na tu třičtvrtě hodinovou přestávku líbil. ... něřikám že byl nejlepší, ale rozhodně sem si to užila.
30STM (majkee, 19.03.2010 13:16) Reagovat
sorry, ale ten koncert byl o nicem...co na tom blyo super?to ze pousteli klipy?to ze se z toho v jednu chvili stalo karaoke?...nebo to ze vic jak polovinu koncertu melo odzpivat publikum...pardon ale hodne me zklamali
Re: 30STM (ŠÁRKA, 19.03.2010 14:46) Reagovat
majkee : no vidíš a zrovna s tím,že půlku koncertu odzpívalo publikum problém nemám - naopak!Vždyť ty písničky jsou kvůli tomu napsaný.Ráda jsem se zaopojila...:-)
Ale tvůj názor ti samozřejmě neberu
zklamání (Nela, 19.03.2010 15:02) Reagovat - e
Co se předkapel týče, tak Carpark North měli jít první, po Street Drum Corps, kteří to hned na začátku dost rozjeli, to CN trochu zabili, ale hodinový čeknání na 30STM bylo trochu moc...Na tenhle koncert jsem se těšila hrozně dlouho a přiznám se, že jsem čekala víc...Jared sice udělal dobrou show (minimálně se o to snažil), to že zapojoval publikum do zpívání jejich songů by bylo super, kdyby to nebyla pomalu půlka každý písničky. A ten circle pit? To mě opravdu dost zarazilo...Neni pravda, že by lidi nevěděli, co mají dělat, ale proč to mají dělat, natož co by tam měli dělat...30STM rozhodně neni kapela, na kterou by se běžně pogovalo...A co se týká závěru, když nahnali na podium fanynky, čekala jsem, že je třeba nějakým způsobem zapojí. Místo toho tam dělaly docela neefektivní křoví. Nakonec si jich ani nevšimnul, prošel, odešel, nerozloučili se, nic. Neřekla bych, že koncert stál za prd, ale rozhodně jsem dost zklamaná.
Re: zklamání (Lenka, 19.03.2010 18:31) Reagovat - e
Souhlasím a ještě jednou souhlasím.
Ale teď jsem ve fázi, že je mi líto, že to všechno tak rychle zkončilo. Čekání na ně a pak puf a je to pryč - jedeme svůj život dál...
Re: zklamání (Jarča, 19.03.2010 23:18) Reagovat
No počkej, tak s tím bych nesohlasila. Na 30STM se normálně poguje, ale fakt...! Jenže u nás to není takové jako v jiných zemích, bohužel...
... (Fly, 19.03.2010 18:52) Reagovat - e
slečno dominiko, opravdu by mě zajímalo kolik vám je let, když na 30 seconds to mars jste stará, ale "celá zvlhlá jste odcházela z koncertu My Chemical Romance," z čehož bych usuzovala že vám o moc víc než 20 nebude. váš názor na koncert vám brát nebudu, protože jste ho podala inteligentně bez zbytečného urážení lidí kterým se to případně líbilo (jako mě), což mě u musicserver.cz velice překvapilo.
jinak můj názor je víceméně pozitivní, i když musím uznat že závěrečný outfit zpěváka ze street drum corps mě poměrně vyděsil, ačkoliv jejich vystoupení se mi líbilo, stejně jako vystoupení carpark north, kteří mě elektronickým zvukem příjemně překvapili (logo měli jako linkin park, zpěvák vypadal jako moby a hráli jako muse křížení s daft punk). a to vás tolik překvapilo že celá show stála pouze na jaredovi? přece jen je to herec a navíc (pro nedostatek jiných výstižných slov) šukézní.
informace? (nineweh, 19.03.2010 18:54) Reagovat
co takhle setlist koncertu, info o tom, kolik přišlo lidí... tahle recenze mi přijde spíš jako zápisek do deníčku než reportáž... každý máme z koncertu své dojmy (moje jsou vcelku pozitivní) ale trochu víc objektivních vhledů by neškodilo.
koncert (sslunickoo, 19.03.2010 19:53) Reagovat - e
teda my[vek24,22] nevime, ale uz taky na gymplu nejsme leta letouci..s tatinkem na koncert nechodime, ale asi jsme byli kazdy nekde jinde. Support kapely..byly v pohode, taky se nam zdalo, ze carpark north nebyli zprvu prijati nijak nadsene, ale nakonec to bylo dobry a diky zpevakovi, ktery ma originalni hlasek...to nezapadlo mezi dalsich 20 skupin. Co se tyce SDC, prijemne prekvapeni na rozproudeni krve i atmosfery bozi....a kde kurna by mohl clen skupiny z L.A. vzit kalohty z NEMECKEHO retezce, ktery se v USA nesezene. Co se tyce 30STM, my jsme si to uzily. Skvela hudba, dobra atmosfera. Ano, Jared je showman a stoji na nem cela show, ale jak uz tady psali o tom to je. Jeden by rekl, ze pri psani clanku si jeden zjisti neco o te kapele. A to, ze by radi, aby je poslouchalo i starsi lidstvo, ale kvuli toho a Tobe si Leto nevypali na ksichte jizvu, aby odstrasil ty pubertacky. Jedine s cim souhlasime je ten konec, bylo to divne.
Reportáž? (Scoty, 19.03.2010 22:31) Reagovat - e
Ty jsi redaktroka Musicserveru? :-D Kam to spěje.. Zachvilku sem bude moci přispívat každý.. Článek se mi vůbec nelíbí.. Je zaujatý a jakoby pisatelka za ty tři roky, kdy byla podle jejích slov "vlhká" najednou velice zestárla.. Šílená repka SORRY!
Re: Reportáž? (Jarča, 19.03.2010 23:14) Reagovat
naprosto souhlasím. zní to dost zaujatě.
Na co velkolepou show? (Jarča, 19.03.2010 23:12) Reagovat
tak já zrovna taky nepatřím mezi náctileté (25 let) a jako malá holka se rozhodně necítím. Klidně můžu říct, že jsem byla nadmíru spokojená. Maximálně jsem si to užila, a to od začátku až do konce. Rozhodně bych to tak nekritizovala. Velkolepou show umí udělat skoro každý, ale k čemu to. Mně naprosto stačí mít kontakt se skupinou a užít si ji pěkně naživo. Nepotřebuju k tomu mít velkolepé divadlo. Aktuální záběry jsou právě ty nejlepší.
Škoda toho circlepit, to jo. Slečna špatně ukočírovala publikum. Při větě typu "Udělejte kolo" si představím kruh lidí bez jakéhokoliv pohybu a ne křepčení fanoušků v kotli. :o)
Já kdybych mohla, tak jdu ještě jednou...
Kvalita recenze opět odpovída musicserveru :( (Petr, 20.03.2010 15:11) Reagovat
Kritika může dělat každý, ale opravdu dobrého kritika málokdo. Music server do puntíku splňuje první část věty. Pochybuju, že se nekdy dostane druhé části.
Kvalita rádoby vtipné recenze je špatná. Není se čemu divit, pisatelka očividně ani nemá řidičák, bez dozoru by jí na koncert nepustili (otázka jestli má vůbec občanku) a názory puberťáků, kteří střídají názory jako obleční moc objektivní a vypovídací nejsou.
Na první předkapelu (SDC) mám opačný názor, striptýz mě nezaujal, sice lehce vtipný, ale jen jedna dobrá písnička (tu kterou označili za "novou") mě zaujala. Nástup byl fajn, sice mohl být lépe světelně zvládnuty. Zbytek písniček stěží můžu dávat za vinu zvukové soustavě, protože druhá předkapela ukázala že mikrofon, bedny i zesilovač je v pořádku. Takže přebuzené zvuky, které většinu písniček slily ve velmi rušivý šum asni bicí, za které se schovával hlásek zpěváka nezachránily.
Nástup a šou, ok. Zvuk a písničky slabé, a podobný šum vám udělá kterýkoliv levnější přebuzený zesilovač.
Druhý překapela naopak byla příjemným překvapení, trochu změnili náaldu a mohli tak umocnit efekt 30s to Mars. Líbili se mi hodně, i když hudbu říznutou synťáky a pazvuky z herních automatů moc neposlouchám, v jejich podání to bylo výborné a rozhodně zaujali.
Přestávka byla zbytečně dlouhá, naladění lidé dost vychladli. Ale 30s se povedlo, nástup, celkový performance i koncovka byla dobrá. Nějakým způsobem museli lidi dostat z podia, crawling byl příjemným překvápekm, bohužel od víceméně anglicky neznalého publika to byl přehnaný požadavek. Snaha o překlad od češtiny od slovenky taky vyšla vniveč. Snaha zapojit publikum do zpěvu se také moc nepovedla, možná právě díky nechápavosti části publika, jenž reagovalo křikem a nadšným pískáním jen stěžování si slovy "fuck", očividně nechápali co po nich kdo chce.
Myslím si, že koncert kazili asi jen bezohlední kuřáci, ožralci co jim připadalo přirozené polít někoho pivem nebo hodit kelímek na zem, třebaže i nedopitý (nechtěl bych vidět jak to vypadá u nich doma). A zástupy trapných lidí s foťákem. Kde jsou ty doby zapalovačů? Foťáky, kamery, fotící mobily a cigarety bych zabavoval hned u vstupu!
(příspěvek neprošel jazykovou korekturou)
setlist (holatom, 20.03.2010 15:12) Reagovat
1.Escape
2.Night of the Hunter
3.Attack
4.Vox Populi
5.From Yesterday
6.A Beautiful Lie
7.This Is War
8.100 Suns
9.L490
10.Hurricane
11.Alibi (Premiere: First time ever)
12.The Kill
13.Closer to the Edge
14.Search and Destroy
15.The Fantasy
16.Kings and Queens
Re: setlist (nineweh, 21.03.2010 12:42) Reagovat
díky ... pamatuju si, co hráli, ale ne v jakém pořadí ;-)
Re: setlist (Manon, 22.03.2010 23:07) Reagovat - e
Je to pravda? Že u nás poprvé hrali Alibi?? Nebo ten setlist je na celou tour stejný? Takže otevírá novou možnost ...... obšlehneš, obhšlehneš..blbeš část světa,,a my se pak říkáme jak to je výjimečně
Re: setlist (Šarulka, 23.03.2010 07:39) Reagovat
Setlist není všude stejný - už od února sleduji na YT videa z koncertů a drobné změny jsou...
Koncert (Blanka, 20.03.2010 15:23) Reagovat - e
Souhlasím s názory, že tenhle článek zní, jako by se pisatelka snažila za každou cenu dokázat, že už nepatří mezi náctileté pištící fanynky a že umí psát vtipně (což se tak úplně nepovedlo). Nemůžu s ním prostě souhlasit.
Obě předkapely mě zaujaly, což se mi často nestává. Změnila bych jen jejich pořadí, jak už tu bylo zmíněno.
Pauza byla zbytečně dlouhá a únavná, to je pravda. Stejně tak to, že konec koncertu vyzněl trochu do ztracena. Neřekla bych, že to byla tolik chyba kapely, jako spíš neporozumění českého publika. Takové věci se prostě stávají, všichni tu nemluví plynně anglicky. (O to vtipnější se mi ale zdálo, že na Jaredovu žádost, aby se na pódiu přihlásil někdo, kdo mluví česky i anglicky, zareagovala slečna ze Slovenska...)
Možná to byla show pro náctileté slečny, ale rozhodně bych nekritizovala, že publikum odzpívalo značnou část koncertu. Podle mě to dodalo atmosféru. Když budu chtít perfektně nazpívanou verzi, můžu si ji pustit doma. Na koncertě si mnohem radši vychutnám pocit, že kolem mě zpívají tisíce lidí.
Co se týče Jareda, rozhodně to není osoba, kterou bych od srdce milovala, ale vedl to pěkně. Rozuměla jsem snadno a rozhodně nechápu, proč bychom se měli se ofrňovat nad tím, že pronesl pár milých vět k publiku. Ano, někdy mi to připadalo trochu levné, ale jsem přesvědčená o tom, že kdyby nic takového neřekl, dneska se dočtu něco ve smyslu, že vázla komunikace.
Abych nezapomněla, patřím k náctiletým slečnám. Můžete si být ale jistí, že jsem v životě z žádného koncertu vlhká neodcházela, z čímž má autorka článku zjevně zkušenosti...
Náhodou... (Nicky, 20.03.2010 17:17) Reagovat - e
Je mi 25, kamarádce 26 a koncert jsme si parádně užili. Fascinuje mě, že kdykoliv si čtu nějakou recenzi na koncert podobné kapely, snaží se autor dané vystoupení spíše zkritizovat. Já si myslím, že Jared předvedl, jak výborně umí pracovat s hlasem, klukům to šlapalo a atmosféra byla také super. A to je především důvod, proč lidé na ten koncert chodí. Jde o muziku ne o herecké a dramatické výkony. Nevím, co všichni tihle pisálci čekají.
Slečna puberťačka (Katka, 20.03.2010 22:36) Reagovat - e
Tahle recenze skutečně odpovídá celkové kvalitě musicserveru. Hrůza. Když jsem se konečně prokousala těmi neskutečnými žvásty, proklikala jsem se až na profil slečny recenzistky, kde jsem našla odkaz na myspace - profilová fotka, na níž je slepice, mluví za vše. A věk 19 let též.
Je zvláštní chodit s tatínkem na rockový koncert v devatenácti, nemyslíte??
Urážka na cti (Manon, 20.03.2010 23:13) Reagovat - e
Představím se. Jsem jedna z těch puberťaček, která prý tímto večerem žila a svým křikem rušila projev kapely. Je mi 17 a nějak si opravdu nemyslím, že bych patřila do obecného popisu. Nikdo není stejný. Tak proč přesto někdo propadá síle předsudku a svýma vlastníma ruka hází rysově propojené lidi, bez ohledu na jejich individualitu, do společného jednoho pytle bez jakéhokoli označení?Proč jen někdo přijde, letmo shlédne, odejde a pak kritizuje to co ani porádně nezná? Nějak se nemůžu ubránit tomu pocitu, ale pochybuji, že Vy jste tam stála v popředí mezi poskakujícími těly, které se oddávaly momentu. Přesněji, že Vy jste tam v tu dobu vůbec byla. Já osobně holduji jejich textům. Mají neskutečnou hloubku a myšlenky, o životních kapitolách, zkušenostech a pocitech. Jsou nekonvenční. Kdo jen to všechno vysílá do světa? A nejen Jaredova pěvecká téměř andělská schopnost a jeho charizma k tomu prostě patří.A to, že promlouval více k publiku? Co je hezké na tom myslet si "odzpívám co musím a nezájem" A když nastane trapná chvíle, neprotočím oči v sloup, ale zasměju se. Například říkal, že se mu v Praze opravdu líbí a doufá, že si tady někdy příště zahraje..shlédla jsem pár videí z jiných koncertů patřících k tomuto turné..zatím jsem ho to nikde jinde říkat nevidela. Ovšem to tvrzení, že tohle je nejlepší show, nikdy na ni nezapomene a nebude ji litovat .. prostě vynášení do nebe..to vím, že je poněkud přehnané a otřepané, ale bez toho bych to nechtěla. Tato nesmyslnost prostě moji osobu uráží.
Byly to dobré 2 hodiny, dokonalé odreagovaní, a užasná show a prožitek..tedy když víte o čem je řeč, tedy zpívá se.
Re: Urážka na cti (Šarulka (29), 21.03.2010 08:04) Reagovat
Naprosto souhlasím :-)
Ještě bych doplnila: Tady si někdo stěžoval,že pouštěli jen pár klipů a jinak kde nic tu nic.CIRKUSOVOU SHOW s autáky na jevišti atd. typu show Madonny dokáže zorganizovat každý.
A že zpívalo publikum?Výborné!Trochu jsem se před koncertěm bála,jak to bude s těmi sbory,které jsou všudypřítomné na posledním albu - jak podotkla při koncertu moje sestra: "Aha,tak my jsme ten sbor"
ale no tak ... (smk, 21.03.2010 04:15) Reagovat - e
kdo chtel, tak si ten koncert uzil. kdo nechtel bude na neho nadavat jeste dva mesice... trochu mne mrzi, ze se 30stm tak nejak distancuji od predchozi tvorby. kdo je zna od prvniho alba, vi o cem mluvim. kazdopadne i kdyz uz nepatrim mezi nactilete, koncert jsem si uzil. a jsem rad, ze jsem tam byl.
Re: ale no tak ... (Šarulka (29), 21.03.2010 18:04) Reagovat
Taky jsem se těšila na některé písně z prvního alba.Např. Budha for Mary (myslím,že jí v Paříži hráli),Capricorn,Mission...
No co se dá dělat...
Ale i tak to byla bomba!
Re: ale no tak ... (Hopina, 21.03.2010 20:30) Reagovat
jo taky mě zamrzelo že nezahráli ani jednu písničku z prvního alba jelikož ho mam docela ráda.....mohli zahrát Capricorn nebo Edge of the Earth...no tak snad příště se vrátí trochu ke kořenům a zahrajou nám je
pro příště... (nineweh, 21.03.2010 12:44) Reagovat
kdyby musicserver vyhodil autorku tohoto článku a angažoval kohokoli z lidí, kteří tu na něj reagují, bylo by to mnohem lepší (a to říkám bez ironie).
NEJ koncert (Manon, 22.03.2010 23:23) Reagovat - e
Ted me tak napadlo.....jak tady nekdo se shodne s nekym , nekdo zase na ty druhe slovne plive , že tohle by dokazal kazdy levy. A furt dokola...
Jaky je váš dokonalý koncert, ne na kterém jste byli. Ale podle vás, co by mu nemelo chybet? a co naopak ano? Prostě jak by měl vypadat?..aby byl nejlepší pro vás!
? (veronika, 23.03.2010 13:11) Reagovat
Proboha,a kolik vám je,slečno??Má raná gymnazijní léta sice provázela ještě stará dobrá Nirvana,nicméně tento koncert jsem si užila na 200%!30STM je pro mě kvalitní hudba,skvělá show a nezapomenutelný zážitek.A věřte nebo ne,každá kapela má svoje vřískající fanynky..ať už jim je patnáct nebo o pár let víc..
Slečno redaktorko... (M, 26.05.2010 20:13) Reagovat - e
Slečno redaktoro, se Vám zase a opět divím.... zase a opět nepoučitelná
Dodatek (JJ, 28.10.2010 17:59) Reagovat
K tomuto jenom dodám, že pokud někomu přijde směšné, že 30STM chtějí po lidech circle pit, ukazuje to naprosto na typickou českou jedovatou povahu. Já jsme prostě už velká redaktorka a nějaká kapela pro děti mě nevyvede z klidu. Stačí si pustit koncert z Rock am Ringu kde hráli a zjistíte, že lidi prostě tyhle škatulky neřeší a sami rozjedou takovej circle-pit až jsou lidem trenky malý.
Bene, řekni prdel, máš na to?
Nadužívání slovního spojení česká malost považuju za největší českou malost. Jsme mistři světa v komentářích a diskuzích na netu, ale pro pochopení legrace abychom si zaletěli na jinou planetu. Rozhořčené reakce, které vyvolal Ben Cristovao se svým novým super(s)hitem "Prdel", budiž toho důkazem.
Termín česká malost je tentokrát na místě. Arbitři jediného správného vkusu nezastavili začátkem května v komentářích - ať již na musicserveru nebo kdekoliv jinde - pusu. Jaký je ten Ben Cristovao pozér! Vlastně vůbec nemá ...Ne 03.06. Kyuss Lives! (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)
So 16.06. Respect Festival 2012 (Štvanice, Praha)
Ne 24.06. She Wants Revenge (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)
Po 25.06. Sting (UK) (O2 Arena, Praha)
Čt 28.06. Ugly Kid Joe (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)