Názory

Vložit názor

Zaškrtněte, pokud nechcete zobrazit u svého příspěvku Váš e-mail.

Zasílat reakce e-mailem na vaši reakci, článek nebo nezasílat.

Antispam: * Napište první dvě písmena ze slova musicserver
Bez správné odpovědi na následující otázku nebude názor přidán.

  • takhle teda prvni petku ne (jarecek, 12.03.2010 07:01) Reagovat

    jediny prijatelni reseni, jak sestavit na zaklade nazoru ceskejch novinarskejch sracek nejakej pro me relevantni nazor, je nahnat karla veselyho a bennyho slavika v dresech dvanactiletejch cinskejch gymnastek do kade o prumeru deset metru s placentou po pas, ktera bude uslehana a la creme brulee. a za kazdy vyhrany kolo muze jeden nebo druhej stanovit poradi. od petky po jednicku. samozrejme bych u toho musel bejt jako arbitr. jako desetimetrovej obr s hlavickou velkou jako petikoruna, afrem z ruzovy sladky vaty, naladovanej padesati buddhama a s matejem a kubou za ruce. jen at to synci videj, jak je jejich tata sikovnej ..

    • Re: takhle teda prvni petku ne (Miroslav Böhm, 12.03.2010 08:42) Reagovat - e

      Ty, Jardo, neblbni. Precetl sis ten cerveny ramecek? Jak by mohl Ben solo napsat seznam desek, ktere poslouchaji NASI redaktori nejradi / nejcasteji? Cilem fakt nebyl radoby spravedlivy a intelektualni zebricek, protoze vnimani hudby je subjektivni. Podle mne ma byt na jednicce Kid A, ale to album muze pochopit tak 15 procent lidi. A smyslem hudebni redakce neni mit dvacet lidi se stejnym nazorem, takze jsem rad, ze Kid A prvni neni. Piseme o deskach, ktere posloucha mnohem rozmanitejsi vzorek populace a podle toho pak vypada vysledna petka nasich nejoblibenejsich alb. Je to jakysi prusecik redakci, ve ktere na jedne strane nekdo ucurava ze Sunn O))) a na strane druhe je nekdo totalne odvareny z Kabatu. A neni diletanstvi mit rad Kabaty. Jde o to, co od hudby ocekavas. Pokud intelektualni zazitek, ktery ti otevira dvere do zajimavych pocitu a emoci, pak ti Kabati prijdou smesni, ale pokud chces soundtrack na dvacetiminutovou cestu autem do prace, tak ti treba staci. A tenhle server ctou obe skupiny, tudiz i redakce personalne pokryva oboji. Preneseno - pokud tovje holka nema 90-60-90 a nema 180 cm, tak to taky neznamena, ze jsi slepy a bez vkusu na zensky. Mas jiny vkus a hledas na zenach neco jineho. Stejne jako jini v hudbe. Imho o)

      • Re: takhle teda prvni petku ne (jarecek, 12.03.2010 08:59) Reagovat

        ty jo :) vzdyt ten muj opening post byla jen takova surrealisticka srandicka, ktera tak maximalne muze par zainteresovanejch jedincu pobavit. jinak celej zebr sleduji od zacatku vice mene z povzdali bez vetsiho zajmu o to, jak vlastne dopadne. vubec vam tu prvni petku neberu. i kdyz micachu jsou hodne velkej ulet :)

        • Re: takhle teda prvni petku ne (Miroslav Böhm, 12.03.2010 09:22) Reagovat - e

          Je fakt, ze jsem neodpovidal jen tobe, ale uz i tem ostatnim o) Micachu mne taky hodne prekvapila, ale treba mne ta jeji deska prijde o tridu lepsi nez celej Think Tank. A at se eagle-eye treba rozkraji o)

          • Re: takhle teda prvni petku ne (jarecek, 12.03.2010 09:36) Reagovat

            no mne celkove prijde ta vec s think tank desne zvracena. osobne jsem s blur albove skoncil v roce 95 a k albarnovi se vratil az s gorilama a spekem v ruce :) ale vykladej to nekomu, kdo chce qotsa na prvni misto :)

          • Re: takhle teda prvni petku ne (eagle-eye, 12.03.2010 11:38) Reagovat - e

            ...krájet se nebudu ani se nechat přejet kamionem, kvůli jinýmu názoru určitě ne. Hip-hopu nebo disco ujeťárnám na chuť nepřijdu nikdy. Za žebříček každopádně díky a těším se na CZ/SK. Snad se Vám podaří dát 20 dobrých desek dohromady...;-) PS: Nebude třeba 100 nejlepších tracků dekády? Mám tip na prvního fleka: QOTSA - No One Knows...:-)))

      • Re: takhle teda prvni petku ne (Petr, 14.03.2010 10:36) Reagovat - e

        hrozna sracka!!! zebricek je neobjektivni a sestavovali ho lide, co poslouchaji stejnou hudbu! Je to hrozny shit

  • :-) (Honza Zel, 12.03.2010 07:43) Reagovat

    Zdravím Vás. Nezlobte se na mě, vím, že názor na muziku je subjektivní, ale tu první pětku nemůžete myslet vážně. Jediná deska, která tam patří je Original Pirate Material od The Streets. Zbytek jsou nové věci, to skutečně ty nejlepší alba vznikly až na konci dekády? Nebo jste stále okouzleni tím dojmem z těch desek, co vyšly nedávno a na zbytek jste v tom nadšení nějak zapomněli? Skutečně TV On The Radio (ta deska je dobrá, o tom žádná) nahráli nejlepší desku poslední dekády??? Mějte se.

  • sním čí bdím?? (jakub, 12.03.2010 07:44) Reagovat

    to je teda výběr....

  • Mám návrh.. (Josef, 12.03.2010 07:55) Reagovat

    Projekt 100 nejlepších desek se mně líbil..a byl bych rád,jestli by jste to neudělali i s českou muzikou.Česká hudební scéna je opravdu hutná a neuškodilo by to..Co Vy na to???

    • Re: Mám návrh.. (Honza Balušek, 12.03.2010 08:20) Reagovat - e

      Kromě toho, že kolega to psal v názoru na minulý článek, je to napsáno i v tomto - příští týden začne CZ/SK dvacítka.

      • Re: Mám návrh.. (pepa, 12.03.2010 08:30) Reagovat

        Jen dvacítka??? To je malo..pro českou republiku.. Ročně vychází přes 50 alb. A najít dvacet nejlepších bude opravdu složité.....alespon pak budu remcat zase :))

        • Re: Mám návrh.. (ian69, 12.03.2010 08:37) Reagovat - e

          20 dobrých desek tu za 10 let ani nevyšlo.... Top10, top15 stačí

          • Re: Mám návrh.. (T., 18.03.2010 11:29) Reagovat - e

            Klasickej žvást. samozřejmě že jich vyšlo víc. Jenže to by museli psát lidi, kteří znají víc než povrchní kopírky typu Sunshine.

  • The Streets? (ian69, 12.03.2010 08:36) Reagovat - e

    Příjemně jste překvapili, nečekal jsem, že se vůbec do žebříčku dostanou...

  • Tak to jsem hodně překvapený (Peto, 12.03.2010 08:52) Reagovat

    Třeba absencí Think tank od Blur. Tohle album překoná nápaditostí všechna alba z této první pětky. A od The Streets mi připadá mnohem lepší album A Grand Don't Come For Free, ale tady není ani ve stovce. Ono by mohlo být v té stovce více alb od stejných interpretů, i když by se pak do první stovky nedostaly nejlepší alba od některých jiných interpretů. Třeba se tu najde pár věcí, které jsou sice od daného interpreta nejlepší, ale nepřekonají žádné album od white stripes. Ale od White stripes tu je jenom Elephant.

    • Re: Tak to jsem hodně překvapený (Peto, 12.03.2010 09:06) Reagovat

      Ještě doplním. I když mi dost věcí nesedí, musím uznat, že autoři nevybírali žádné komerční věci a mají přehled. Byly tady výkřiky, že na špičce bude Britney spears apod., i když ty mohly být brány humorně. Děkuju, že jsem taky poznal několik nových alb. V žebříčku byl širší záběr na celou západní a severní Evropu a nejenom hudbu z Anglie a U.S.A. To je taky fajn, i když tady mohlo být navíc pár věcí z africké hudby.

  • dido (Nerevanin, 12.03.2010 08:59) Reagovat - e

    Dokud jsem si nepřečetla ten rámeček podle čeho jste vybírali, tak jsem tenhle projekt 100 nejlepších desek neměla v lásce. :) Jen se docela divím, že se neumístila Dido s No Angel nebo Life For Rent

    • Re: dido (Doupik, 12.03.2010 11:21) Reagovat - e

      Jó, to taky nevím, kdo z redaktorů neměl Dido v lásce tak, že jí dával nízká hodnocení a nedostala se tady :-)

  • lol... (eagle-eye, 12.03.2010 09:08) Reagovat - e

    tak to je mrda... co to je? naprosto se ztotožňujis prvníma dvěma příspěvky. takto prosím pěkně vypadá názorový průsečík redaktorů musicserveru, kterému se do první stovky nevešly ani takové klenoty jako SftD od QOTSA a Think Tank od Blur... vy jste fakt banda vykutálená...:-))) tady se asi fakt nehodnotí muzika, ale kdo má největší afro...:-))) a ten Pikaču je co jako? :-)

    • Re: lol... (liarr, 12.03.2010 10:37) Reagovat - e

      ty voe, čekal sem až něco napíšeš a nezklamal si ! seš král !...

  • subjektivní TOP5 - bez pořadí (Dan K., 12.03.2010 10:03) Reagovat

    Sufjan Stevens - Illinois
    Radiohead - In Rainbows
    Coldplay - Rush of Blood to the Head
    Sigur Rós - Takk
    The Dandy Warhols - Thirteen Tales From Urban Bohemia

  • zajímavé (gl, 12.03.2010 10:37) Reagovat - e

    Většina alb byla alternativně rockových. První pětka je však samý hip-hop, či co to je. :.-/
    Jasně že tohle nemůže být nikdy objektivní, ale tohle jsem opravdu nečekala.
    Pro mě celý žebříček super, až na těch pár prvních míst.

  • Díky (PaT, 12.03.2010 10:46) Reagovat

    Objektivní žebříček se sestavit nedá, každej má rád něco. Jsem moc rád, že jsem díky tomuhle seriálu objevil spoustu hudby, o které jsem do té doby neslyšel, takže ještě jednou díky.
    btw. co tahle top 10 každého z redaktorů, kteří hodnotili? A nápad s nejlepší českou hudbou taky skvělej.

  • každopádně dík... (eagle-eye, 12.03.2010 11:03) Reagovat - e

    ...za to, že jste všem trošku rozšířili obzory, i když nic světoborného evidentně poslední dekáda neobjevila. v osmdesátkách a devedasátkách vzniklo daleko více zajímavějších seskupení než v současnosti a jsem rád, že někteří z nich se drží ještě v této šílené době a jsou víc, než konkurence schopný...;-)

    • Re: každopádně dík... (liarr, 12.03.2010 11:23) Reagovat - e

      nechci trapně komentovat každej tvuj příspěvek, ale k tomuhle - myslim, že to ukáže až čas, když třeba joy divison hráli na konci 70. a záčátkem 90. nikdo o nich tenkrát nevěděl/neřikal, že budou/jsou jedna z nejvlivnějších kapel historie

      • Re: každopádně dík... (eagle-eye, 12.03.2010 11:30) Reagovat - e

        ...to je OK. Jj, čas ukáže, z koho bude ikona, z koho ne, ale fakt mě nikdo nenapadá. I když třeba Bloc Party nebo Enter Shikari by mohli bejt, ale to je dost troufalej odhad...

        • Re: každopádně dík... (liarr, 12.03.2010 11:43) Reagovat - e

          tak minimálně Radiohead, i Bloc Party už jen za Silent Alarm..nebo tady zmíněnej Burial...nebo the xx ? snad...teď je to těžký říct no...

          • Re: každopádně dík... (eagle-eye, 12.03.2010 13:17) Reagovat - e

            tak Radiohead bez diskuze, byli výborní už v devadesátých. The Bend, Pablo Honey a hlavně OK Computer jsou skvělé desky...

            • Re: každopádně dík... (karbo, 13.03.2010 08:35) Reagovat - e

              nemyslim, že vzniklo málo kvalitních seskupení.. jenom je prostě neznáme.. underground je pořád hodně živej :c)

              z velikánů rozhodně Radiohead, velká pódia budou dál jezdit Muse, možná Bloc Party, ale výborně našlápnuto na stadionovej velko-pop maj i Kings of Leon - - jejich poslední deska se do seznamu taky nedostala.. přitom je plná hitů! tak nějak tomu nerozumim. na jednu stranu tady horujou za System of a Down (myslim, že je to úplně obyč nu-metal) a na druhou stranu tu sázej alternativní projekty ve stylu newmusic.cz, ale skoro nic mezi tim.. to třeba z redaktorů fakt nikdo neposlouchal RHCP Californication?

  • Výběr?Nic moc! (Ghastly, 12.03.2010 11:44) Reagovat - e

    Ani jedno teda neznám...a myslím, že by se i lepší vybraly..

    • Re: Výběr?Nic moc! (vukk, 12.03.2010 11:48) Reagovat - e

      :D jestli je něco demence, tak tohle ! "ani jedno neznám, ale..." :)))))

  • Dear Science? (Karel, 12.03.2010 14:18) Reagovat - e

    To jako vážně? :D Deska super, kapela super, ale to snad proboha ne, ne?

  • chybí tu víc kvalitních desek (karbo, 12.03.2010 15:05) Reagovat

    co třeba At the drive-in? The Mars Volta? QOTSA? Foo Fighters? Engine Down a jejich báječná deska Demure? v redakci evidentně chybí zástupci alternativně rockový scény.. pro mě je nepředstavitelný, tyhle kapely vynechat a dát tam trendy projekty typu Micachu.. neřikám, že by měly bejt desky výše uvedenejch kapel v první pětce.. ale v první stovce rozhodně..

    • Re: chybí tu víc kvalitních desek (eagle-eye, 12.03.2010 15:18) Reagovat - e

      At The Drive-In podlě mě taky měly bejt. Ten kytarista s gumovýma nohama je neskutečnej...;-) Asi 200x zrychlenej Mardoša...:-)))

    • Re: chybí tu víc kvalitních desek (T., 18.03.2010 11:34) Reagovat - e

      Co blázníš? Tady mají lidi za alternativní rock popík Radiohead. Jsi na špatný adrese. Ten úvod, totiž že se jedná o mix vkusu Karla Veselého a Benjamina Slavíka je mimochodem naprosto přesný. A vůbec to nemyslím jako vtip.

  • . (ondřej, 12.03.2010 16:08) Reagovat - e

    vau, a to bych předpokládal, že polovina redakce I Luv U ani nedoposlouchá do konce

  • WTF? (michal, 12.03.2010 18:31) Reagovat - e

    to jo ma byt?
    dizzee rescal?
    knife?
    micachu?
    ther streets?
    Tv on The radio?

    najubohejsi rebricek co som videl!
    pozrite si radsej NME www.nme.com/list/albums-of-the-decade/158049
    podla mna je bilionkrat lepsi

    • Re: WTF? (ian69, 21.03.2010 13:44) Reagovat - e

      Troubo :-)... 9. The Streets - Original Pirate Material: The Specials meets The Bill - straight outta Birmingham...


    • Re: WTF? (ian69, 21.03.2010 13:49) Reagovat - e

      A ještě jednou, ty podtatranský šašo: 16. The Streets - A Grand Don’t Come For Free - Skinner proves far more effective than any doomsayer.


  • Titulek (Jožo, 12.03.2010 19:51) Reagovat - e

    Si robite prdel, nie?

  • bep (bep, 12.03.2010 23:28) Reagovat - e

    Zajimavy žebříček... na výsledek jsem čekal několik týdnů...ale nechce se mi věřit, že se do ''vašeho'' žebříčku nevešli The Black Eyed Peas at už s albem The E.N.D. nebo nejakym jinym... misto toho je tu už moc nekomerčních a možná i starých a neznámých interpretu....

    • Re: bep (karbo, 13.03.2010 08:29) Reagovat - e

      to co hýbe hudbou se většinou děje mimo televizní obrazovky a celoplošná rádia..

      • Re: bep (bep, 13.03.2010 09:52) Reagovat - e

        aha a jak se mam o ''těch co hýbají hudbou'' dozvědět, když jaksi minou sve pusobení v rádiu nebo tv...??? Myslím, že je ztráta času sedět u internetu a hledat tu určitou skupinu nebo interpreta... Hudba si má najít Vás a ne vy ji... komerce je důležitá ve všech směrech... a není lehké v ní uspět... proto si myslím, že ti co nejdou moc vidět za moc nestojí

        • Re: bep (jarecek, 13.03.2010 11:36) Reagovat

          tak todle je bezkonkurencne nejlepsi koment ze vsech. ses fakt rizek. myslim, ze by si to tady spousta lidi mela vzit k srdci a za svy. hodne z nas tady se ma od tebe jeste co ucit .. palec nahoru. jdu po patnacti letech zapnout bednu a po deseti radio. diky, kemo ..

          • Re: bep (Zbyna, 13.03.2010 11:44) Reagovat - e

            Tak to je fakt hustej BEPák.

            • Re: bep (bep, 13.03.2010 14:28) Reagovat - e

              Díky :)

              • Re: bep (karbo, 16.03.2010 10:59) Reagovat

                chápu, že někdo nemá čas hledat.. koneckonců už ani já.. ale tohle není o tom, že musíš sám aktivně stopovat. to za Tebe dělaj třeba redaktoři tvejch oblíbenejch hudebních e-zinů, kámoši na facebooku, alternativní internetový rádia.. sdělování a šíření informací existuje i mimo komerci. Komerce právě hudební trh deformuje.. mě nevadí, že se to někomu líbí, ale komerční pop (ať je to jakejkoliv žánr) považuju za slepou vývojou uličku. Hudbu dycky posouvala alternativní scéna.. a že se i ty největší alternativní skupiny nakonec dostaly do hledáčků "komerce" je zase věc jiná.. a vlastně je to tak dobře :c)

  • poslední pětka, velká pětka (radek, 13.03.2010 08:09) Reagovat - e

    Vážený pane Böhme, nevím, zda jsi ještě vzpomenete, jak jsme spolu před časem vedli diskuzi ohledně Elbow, ve které jste mně "přislíbil", že další pořadí mi již snad bude vyhovovat více. Inu, čekla jsem opravdu netrpělivě a jak tak žebříček zanechával za sebou i tak skvělé kousky od kapel, jako Radiohead, Bon Iver, Fleet Foxes, fakt jsem byl napjatý jak struna. Nicméně, ta první místa mě opravdu spařila, to jsem fakt nečekal. Samozřejmě plně akceptuji způsob, jakým jste o pořadí rozhodovali, ale myslel jsem, že stránky které dokázaly upozornit na takové kapely, jako je Elbow mají "náročnější" redaktory, to mě opravdu překvapilo :) Vyjadřuji zde zase jen a pouze svůj názor a oceňuji Vaší postojovou nezávislost, i když myslím, že za tuto Vaší snahu prezentovat dobrá, ba nejlepší alba to asi od Vašich čtenářů zaslouženě schytáte...:)

    • Re: poslední pětka, velká pětka (Miroslav Böhm, 13.03.2010 19:42) Reagovat - e

      Vidíte, vám první pětka přijde posluchačsky nenáročná a ostatní zas nadávají, že jsme alternativci až hanba o) To si nevyberete. Ono je to ale hlavně vážně jedno, kdo je první a kdo dvacátý. Za poslech stojí všech dvacet desek, a to je i nejvyšší přidaná hodnota tohoto žebříčku - doporučit dobrou hudbu, pod kterou se můžeme podepsat. Nic víc, žádné vyšší ambice za ním nejsou o) A že to schytáme? Na to už jsme zvyklí z recenzí o))) Díky za výdrž s tímto seriálem!

  • tipy (radek, 13.03.2010 08:24) Reagovat - e

    Ještě si dovolím některé svoje tipy napříč žánry:
    Elbow: Asleep in the Back (The Seeldom Seen Kid v top ten)
    David Gilmour (On the Ireland) - tohle přece nemůže být ignorováno
    Tom Yorke - Eraser (Výborné a narozdíl od většiny prezentovaných alb opravdu originální)
    Recoil - Subhuman (Totéž)
    Kde jsou proboha The Frames, Peter Gabriel, Neil Young... Etc, etc...

    • Re: tipy (radek, 13.03.2010 14:26) Reagovat - e

      David Gilmour : On an Island, sorry :)

  • WTF....??? (bep, 13.03.2010 09:59) Reagovat - e

    Muzu se zeptat WTF je toto...www.youtube.com/watch?v=8TRkZpFgJcI ????

    Už jsem tento žebříček pochopil... je to žebříček 100 nejlepčích amatérských hudebních nadšenců... ale to jse mohli říct už na začátku... to bych sem nechodil každý týden a nesledovat váš amatérský názor :) Přejí Vám pěkný zbytek dne
    P.S. myslím že tímto článkem ztratíte víc než pár naštvaných čtenářů... není důvod se na tento web vracet :)

    • Re: WTF....??? (maca89, 13.03.2010 11:38) Reagovat - e

      Chápu, že pro lidi, co milují přeslazené Coldplaye, přeceňované Radioheady nebo naopak kýč-komerci typu Black Eyed Peas může být podobný styl hudby docela šok ;-)

      • Re: WTF....??? (Karel, 13.03.2010 20:36) Reagovat - e

        Já samozřejmě nesouhlasím s příspěvkem, na který jsi reagovala, ale miluju Radiohead a to, že se v žebříčku nad nimi umístila Micachu, vyvolává na mé tváři široký úsměv :D

    • Re: WTF....??? (Miroslav Böhm, 13.03.2010 19:34) Reagovat - e

      Tak nějak vůbec nechápu, proč člověk, kterého nezajímá názor ostatních, vůbec chodí na hudební server... Zvažovals kariéru v politice? o)

  • Micachu & The Shapes (maca89, 13.03.2010 11:30) Reagovat - e

    za Micachu & The Shapes palec nahoru :-)

  • moje topka bez nároku na honorář (pítrs, 13.03.2010 12:13) Reagovat - e

    elbow - the seldom seen kid
    thom yorke - eraser
    the national - boxer
    eels - blinking lights & other revelations
    arcade fire - funeral

    put up with it.

    • Re: moje topka bez nároku na honorář (Miroslav Böhm, 13.03.2010 19:31) Reagovat - e

      Pěkná pětka. Palec nahoru.

  • re: bep (Monte 44, 13.03.2010 12:40) Reagovat - e

    Ha ha ha. Ostuda, kámo. Tak tomu se říká be brainwashed by consumable culture. Víš co, mám pro tebe tip: zajdi si do Mekáče, kup si BigMac a sleduj ty obrazovky co mají na stěnách. Tam si tě hudba najde!

    P.S.: Micachu jsou geniální.

  • A komu (Aima, 13.03.2010 14:30) Reagovat - e

    se nelíbí žebříček, může si najet na hlavní stránku a kliknout si na čerstvou recenzi jednoho z nejočekávanějších alb tohoto roku - Odvážní bobříci. Pro ty náročnější jsou tu pak i rozbory undergroundové Keshi a Aqua.

    Pointa je?

  • PJ (miro, 13.03.2010 15:32) Reagovat - e

    PJ Harvey - Stories from the city a stories from the sea tam jako nebude

  • a (a, 13.03.2010 16:17) Reagovat - e

    tak nakonec to dopadlo ještě trapněji "alternativně" než by si kdokoli dokázal představit :)

    hrůza :)

  • aha (michal, 13.03.2010 16:34) Reagovat - e

    www.youtube.com/watch?v=sJ4g58CkRUg

  • tak toto je najpseudointelektualnejsi top 5 aky som videl (mjúz, 13.03.2010 16:36) Reagovat - e

    vidim ze musicserver nema moc rad alternativ rock

  • zklamání (slasher, 13.03.2010 17:55) Reagovat - e

    ačkoli se nepovažuju za velkýho hudebního odborníka, přesto musim přiznat, že moje ego zase jednou utrpělo, když neznám vůbec tu nejlepší desku dekády :-))

  • a kde jsou třeba Phoenix??? (eagle-eye, 13.03.2010 18:29) Reagovat - e

    ...když už evidentně chodíte pro inspiraci k Pitchforku?

  • mimochodem... (eagle-eye, 13.03.2010 18:32) Reagovat - e

    tak nějak dokážu pochopit, že se redaktorům líbí 4 desky z první pětky, co naprosto nechápu je Dizee Rascal na druhém místě. To bych dal do první pětky toho nejhoršího, co jsem kdy slyšel...

  • Stačí len tak málo ... (bulsara, 13.03.2010 20:03) Reagovat

    ... a človek vie akou diagnózou sú páni z musicserveru "obdarení" ... To by chcelo kolektívnu karanténu natvrdo a rovno aj s mrežami ... fujtajbl to je smrad.

    • Re: Stačí len tak málo ... (bv, 13.03.2010 20:18) Reagovat - e

      No tak si u sebe vyvetrej. Nemusis kvuli toho hned lozit sem do diskuze, ne..?

  • jsem lehce deprimována řozhořčen, ale i potěšen a přeqapen (G.izza schízza, 13.03.2010 20:52) Reagovat - e

    Od začátku se mi experiment s podobným umyslem zdál poněk krátkozraký a poměrně naivní(hlavně pokud ho hodláte dělat ve dvou) a tudíš s eobecně musí očekávat vlna rozčílených jedinců a i skupin.
    Desky které byly na začátku desetiletí pro mě ztěžejní a uvadějíci mě do světa nikdy nekončích rytmůa tonů, názorů,sugescí a fantazií naprosto vítáma potěšilo me, že je tak vnímá i někdo jiný a "fundovany"(marchal mathers,gorillaz,system of a down-toxic city,hybryd theory a td.)
    Potešen sem i z inspirace a objevení pro mě dosud neznámích a zajímavých těles(peter fox.ale tak vysoko bych ho neviděl)nadruhou stranu kde ste nechali švédského šanzonujícího hejska který své maličkosti říká moneybrother jeho jakákoliv deska je naprosto geniální svou špinavou nonšancí Vám jakoukoli jednorázovou doménu v čele se skinnerem odsune z plochy přímo do koše a přinutí Vás koupit si naukru padesát let starej gramofon.jeho desku si kldně kopíte za pětikilo a při cestě do las Vegas Vás nebude zajímat nic jiného než ho změrčit alespon na chvíli svingovat s kocovinou v některé zapadlém baru kde vám jacka danielse budou podávat v plastovým kelímku www.youtube.com/watch?v=3oDbAyTTj7g&feature=related.
    Dále se připojuji ke skupině , které v žebříčku chybí qotsa.Apsence jakékoliv jejichdesky je nepochopitelná, i když po vztřebání a uvědomění si obsahu všech 100alb je třeba říci apřiznat si pánové, a dámy, že poněkud úzkoprsí a omezený.Chápu že nejde poslechnout všechny desky, které za něco stojí a vůbec je vypátrat....ale u některých interprétů je dobrá leda tak pecka co je dána k lepšímu ve straem podobě.
    jako konečnou fázi téhle mé vyčerpávající avšak velmi strohé osobní veřejné masturbace uvádím 10 alb poslední dekády, které nejvíce ovlivnily nebo šokovali a tudíž se onich dá mluvit jako o kultovních
    10. hot hot heat-make up the brake down
    9. amy winehouse- back to black
    8. king of leon - because of the times
    7. bloc party- Weekend in the City'
    6. converge - you fall me
    5. jose gonzales - veneer
    4. awhisper in the noise - dry land
    3. dangerdoom-the maus and the mask
    2. qotsa- lulabies to paralize
    1. moneybrother - to die alone

  • alba decády (lucky, 13.03.2010 21:50) Reagovat

    Jakkoli neberu podobné žebříčky vážně, opravdu mě udivuje například dvojí umístění Nelly Furtado a absence PJHarvey.. Kromě "harvejky" postrádám též Bat For Lashes, Apparat a Yorkeův Eraser ... Možná by též bylo lepší, kdyby to byl jen výčet albumů bez pořadí, které je opravdu velmi diskutabilní. Je to velmi nesourodý žebříček, vedle opravdu skvostných alb, které určitě vejdou do historie spousta tuctových, ničím nevynikajících...

    • Re: alba decády (lucky, 13.03.2010 21:56) Reagovat

      opravuji titulek - alba dekády

      • Re: alba decády (m, 13.03.2010 22:23) Reagovat - e

        píše sa albumy nie alba
        alba ked sa hovorí o fotoalbumoch
        a albumy ked o hudobných

        • Re: alba decády (jarecek, 13.03.2010 23:11) Reagovat

          netaraj somariny :)

        • Re: alba decády (lucky, 14.03.2010 01:03) Reagovat

          Tohle je ale českej server, pokud ti to uniklo. Na tomto serveru je např. rubrika zvaná Alba týdně, to jen tak pro příklad.

  • ... (Myzt, 14.03.2010 09:19) Reagovat - e

    Vím, že asi ne všichni redaktoři znají a poslouchají Kelly Clarkson, ale celkem je ostuda, že nebyla do tohoto žebříčku zařazena s albem Breakaway s kterým protrhla do světa populární hudby...

    • Re: ... (karbo, 16.03.2010 11:07) Reagovat - e

      no to sice protrhla, ale populární hudba je jenom jedna strana věci.. čím je její deska přínosná další generaci nebo vývoji populární hudby všeobecně? Přelomovej zvuk, pojetí rock-popu? Fenomenální hlasovej potenciál a technika? Neotřelý písničky? Myslim, že může maximálně sloužit k ilustraci toho, jak nevkusná naše doba v určitejch momentech byla.. stejně jako dnes již zapomenutý hvězdy 80. let typu Kim Wilde apod :c))

      • Re: ... (Myzt, 16.03.2010 14:37) Reagovat - e

        Jak byla přínosná? Mnoho zahraničních zpěváků se nechalo inspirovat právě Kelly, Ewa Farná z Čech se taky častečně inspirovala právě u Kelly... Ale jde pouze o věc názoru.. :)

  • .. (jozka cerny, 14.03.2010 12:01) Reagovat

    Ja souhlasim s vyberem a chapu,ze je to tak,jak to je. nevim o tom,ze by existovali lide,kteri se orientuji napric vsemi zanry a objektivne je zhodnotili.
    Na vlastni zebricek tech, co tu protestuji,by nadaval zase nekdo jiny.

    • Re: .. (jozka cerny, 14.03.2010 12:08) Reagovat

      ..Jinak ja bych zase mohl rict: "Interpol?The Strokes? bezte do haje s temi vasimi trendy indie kapelami"

  • Poděkování (mrqa, 14.03.2010 13:25) Reagovat - e

    Za tenhle žebříček Vám určitě patří. Mohl bych si tu zanadávat na to, kolik věcí Vám tu chybí, kolik jich přebývá a proč sakra není v žebříčku víc věcí od toho samého interpreta. Nicméně to neudělám z několika prostých důvodů. Zaprvé Váš způsob výběru je víc než vhodný a poměrně objektivní. Zadruhé, a to berte klidně jako především, se Vám podařilo nejen mně, ale i spoustě ostatních, ukázat alba, na která bychom těžko naráželi nebo by nám trvalo opravdu dlouho je objevit. Zatřetí mé ego je potěšeno, že víc jak polovinu z těchto desek jsem slyšel a považuji je taky svým způsobem za stěžejní. Závěrem bych jenom rád zdůraznil, že redaktoři musicserveru asi trpí masochismem nebo jinou podobnou sebemrskačskou poruchou, jinak si totiž nedokážu rozumně vysvětlit, proč děláte podobné žebříčky nebo píšete některé články. Palec nahoru za rozšiřování kvalitní indie-hudby, palec nahoru za to, že se nebojíte elektronické hudby a nových žánrů typu grime. Palec nahoru za poměrně široké pokrytí celého hudebního spektra. Trošku mě mrzí absence QOTSA a The Qemists.
    P.S.: napište někdo recenzi na nové album Lostprophets.

  • V podstate nič len... (bulsara, 14.03.2010 17:14) Reagovat

    ... prehliadka ľudskej subjektívnosti je tento pokus o 100 "čosi" ... Jediná "zákernosť" je v tom, že je to pod hlavičkou musicserver-u a potom to môže vyvolávať dojem, že to má dáku váhu ... Som ale spokojný s tým,, že o takých 20 rokov na väčšinu tu vycapených "skvostov" ani pes neštekne - a to bude ortieľ najspravodlivejší ...

    Keby to malo zmysel bil by som sa za miesto na slnku v dákej pomyselnej stovke pre PJ Harvey - ak nie s titulom Stories From The City Stories From The Sea, tak určite za album White Chalk - a za Tori Amosovej American Doll Posse. To by ale ten vybraný pelotón musel mať úroveň, takto porovnávať kvalitu so stračkami typu Green Day, M. Manson, K. Minogue, R. Williamsa, N. Furtado, N. Bedingfield, J. Timberlake ... jéžiši tých tu je, ale pre zápach stačí ... by bolo urážkou tých prvých ...

  • nikdy by mě nenapadlo (ouzlo, 14.03.2010 23:37) Reagovat - e

    nikdy by mě nenapadlo, že dáte TVOTR na 1. místo. Naprosto nepochopitelné, i když jsou asi nejlepší z celé pětky, krpmě Micachu, které neznám, ale nastuduji a pokud i další písně budou takové jako v ukázce, tak tu máme novou SUPERSKUPINU!

  • hmmm?! (Jan Elpe, 15.03.2010 11:36) Reagovat - e

    ...s tym prvym miestom ste sa nejak utnuli Chlapci :.O

  • co to proboha je? (Enemyx, 15.03.2010 11:57) Reagovat - e

    Jako nejlepší alba desetiletí mi tyhle desky připadají trochu zapadlé.z první 5ky neznám ani jednu desku.a dost mě překvapuje že se tam nedostali alba která tu hodnotíte 10/10 například Dido-No Angel,nebo Florence + The Machine - Lungs,pro mě i osobně The Prostitutes - Hometown Zombies...absolutně tedy nechápu!!!

  • dobrá stovka (petr, 15.03.2010 14:14) Reagovat

    No až na pár excesů celkem povedená stovka. Cybí mi v ní snad jen New Pornographers, The National a Bright Eyes

  • nejlepší deska dekády (Pepi, 15.03.2010 19:59) Reagovat

    Sigur Rós - ( )

  • 22 alb je mi ve stovce záhadou... (eagle-eye, 16.03.2010 06:22) Reagovat - e

    Místo těchto interpretů, tam mohlo být spousta jiných, kteří by si to zasloužili, a to je dost na odborníky, kteří se vykasaj opravdu luxusní první desítkou...:-))) Takže popořadě: Kanye West,Green DAy,Pink,Madonna,Keane,REM,Subways,Linkin Park,Lili Alllen,Christina A.,Kasabian,Killers,Furtado,Mika,Williams,Manson,Minogue,Fettes Brot,Klaxons,Wolf,Micachu a Rascal...

  • tvrda hudba (funky kowal, 17.03.2010 10:44) Reagovat - e

    Respektujem sposob vyberu aj vybranych interpretov. Pod mnohych by som sa sam podpisal, len jedna vec: pokial ide o interpretov, ktori v rebricku maju reprezentovat tvrdsiu gitarovu scenu tak je rebricek s nazvom 100 najlepsich albumov poslednej dekady (podla Musicserveru OK, ale predsa citatel ocakava istu reprezentativnost) zavadzajuci. Clovek by nadobudol dojem, ze to najlepsie co sa v tejto oblasti urodilo je green day, manson, linkin park a system of a down (nic proti ale 2x? naco?) kde je Isis, Coalesce, Shellac, Boris...? Takze indie scena zmapovana dobre a podpisujem, ale s tymto sa mi to vidi horsie...

  • Děkuji a zamačkávám dvě slzy (Kracmera, 17.03.2010 16:03) Reagovat - e

    žebříček je celkově určitě fajn... děkuji za něj!!!! ale mrzí mě, že se vůbec neumístily slečny Regina Spektor a především Emilie Autumn. Obě by si svá čestná místa zasloužily....a to hodně vysoko. Jejich úplná absence je pro mě při pohledu na jiné kapely v žebříčku podstatným zklamáním. Ale jinak se Vám, redaktoři musicserveru, žebříček více než povedl.

  • Podekovani (Nikeman, 17.03.2010 17:18) Reagovat - e

    Ahoj,
    diky redakci za tento serial, pro mnohe urcite trochu kontroverzni, ja osobne si z nej odnasim par zajimavych hudebnich tipu a on tom to myslim primarne je :)

    Osobni povzdech, ve stovce mi urcite chybi Parachutes od Coldplay (a mlatte si me, jak chcete :)) a Yes Virginia od The Dresden Dolls a urcite i casto znimovane Songs For The Deaf od QOTSA. A samozrejme Hidden od The New Puritans, ale to je vlastne 2010, takze nic :)

    Je jasne, ze zadny zebricek se nezavdeci vsem, kazdopadne diky za zajimave informace a nazory. Je tak dal.

  • Top 10+ (pH 77, 18.03.2010 11:18) Reagovat - e

    Můj ne moc systematicky vybíraný TOP 10. Inspirujte se:

    Bebel Gilberto - 2000 - Tanto Tempo
    Buddy Guy - 2001 - Sweet Tea
    R.L. Burnside - 2001 - Burnside on Burnside
    Bob Mintzer - 2003 - Gently
    Coldplay - 2000 - Parachutes
    Beady Belle - 2008 - Belvedere
    Björk - 2001 - Vespertine
    Goldfrapp - 2008 - Seventh Tree
    PJ Harvey - 2000 - Stories from the City, Stories from the Sea
    Fleet Foxes - 2008 - Fleet Foxes
    Neil Young - 2003 - Greendale

    Také Bonobo, Quantic, QOTSA

  • tak ja jinak (jarecek, 18.03.2010 11:37) Reagovat

    bez emoci, nazoru a dojmu .. statistika last.fm podle overall plays desek v redukovanem poradi radovejch placek s datem vydani 2000 - 2009

    1 Groove Armada – Soundboy Rock 1,336
    2 Groove Armada – Lovebox 879
    3 Calvin Harris – I Created Disco 854
    4 Cut Copy – In Ghost Colours 720
    5 Guillemots – Through The Windowpane 686
    6 Gus Gus – Forever 658
    7 Sigur Rós – Takk... 657
    8 Animal Collective – Merriweather Post Pavilion 638
    9 Pendulum – Hold Your Colour 622
    10 Bloc Party – Intimacy 614

  • Vcelku souhlas (ronaldik, 18.03.2010 15:29) Reagovat - e

    Sice nejsu žádnej extrahudební znalec a polovinu z těch desek vůbec neznám, ale všechny moje oblíbený z poslední dekády tam sou, až na jednu: Coldplay - Viva la Vida. Ta si tam teda rozhodně zasloužila být, ještě možná Dave Gahan - Hourglass, která je taky naprosto brilantní.
    Btw je to mnou nebo redakcí, že jsem ani o jednom interpretovi z první desítky nikdy neslyšel?

  • hmmm... (RapMan, 20.03.2010 12:16) Reagovat - e

    Kdyby poradi v tom zebricku prehodilo od zacatku na konec, tak by daval vetsi smysl...

  • Žebříček (Pavel, 22.03.2010 17:23) Reagovat - e

    No teda, chlapi, to je bída! Sestavil bych to úplně jinak. Nějak vám z toho žebříčku utekla pořádná rocková a metalová hudba. A o něčem jako je punk rock a undergroundová scéna asi nemáte ani páru.

    • Re: Žebříček (eagle-eye, 23.03.2010 06:05) Reagovat - e

      jj, jsou úplně mimo...;-)

  • tv on the radio (michal, 23.03.2010 18:21) Reagovat - e

    return to cookie mountain je lepší!

  • . (mjúz, 23.03.2010 18:21) Reagovat - e

    100. koment!!

  • no teda... (casko69, 23.03.2010 22:59) Reagovat

    ... tak dlho čakať na vyvrcholenie - a žiadny orgazmus !
    1-10 stojí za h...
    11-20 aspoň že Yeah-Yeah-Yeahs
    tak od 50 vyššie to začína byť zaujímavé
    ... a to skvelé nikde !
    Opheliac alebo American Doll Pose sú o hodne zaujímavejšie diela ako tí prerastlí Bee-Gees z number one.

    • Re: no teda... (karel zich, 06.04.2010 22:40) Reagovat - e

      přerostlí bee gees? doporučuju přece jen to s těma tv on the radio zkusit o něco pozornějc;) (btw zrovna uvedenej song "golden age" určitě nepatří k jejich nejlepším)

      • Re: no teda... (jozka cerny, 14.05.2010 16:19) Reagovat

        ale klip je dokonaly:)

  • Velmi subjektivne hodnotenie :) (TS, 26.03.2010 12:04) Reagovat - e

    Velmi subjektivne hodnotenie :)

    sracka

  • Divnost (Andy, 27.03.2010 00:57) Reagovat - e

    akorát by mě zajímalo proč tam neni Lady Gaga.... když prodala nějak 12 500 000 desek.... což je víc než Amy Winehouse a ta je na 53.místě....

Album týdne 22/2012

Na okraj Lukáše Bendy

Bene, řekni prdel, máš na to?


Nadužívání slovního spojení česká malost považuju za největší českou malost. Jsme mistři světa v komentářích a diskuzích na netu, ale pro pochopení legrace abychom si zaletěli na jinou planetu. Rozhořčené reakce, které vyvolal Ben Cristovao se svým novým super(s)hitem "Prdel", budiž toho důkazem.

Termín česká malost je tentokrát na místě. Arbitři jediného správného vkusu nezastavili začátkem května v komentářích - ať již na musicserveru nebo kdekoliv jinde - pusu. Jaký je ten Ben Cristovao pozér! Vlastně vůbec nemá ...

celý článek »

Filmserver.cz píše

CoKdyKde

Ne 03.06. Kyuss Lives! (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

So 16.06. Respect Festival 2012 (Štvanice, Praha)

Ne 24.06. She Wants Revenge (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

Po 25.06. Sting (UK) (O2 Arena, Praha)

Čt 28.06. Ugly Kid Joe (USA) (Lucerna Music Bar, Praha)

více akcí